vindt het wel jammer dat allure geen naieve 14 jarige is die je zo in het fietsenhok praatquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens vandale.nl betekent pront flink, NU GA IK FLINK DE MIST IN!
In elke vrouw schuilt een naïef en onzeker tienermeisjequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef gers het volgende:
[..]
vindt het wel jammer dat allure geen naieve 14 jarige is die je zo in het fietsenhok praat
waarom vlogen ze nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.
Nog iets meer drinken, dan krijg je het ook warm in je erogene zonesquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme krijg echt warme wangen van die wijn.
nu is ze ook al aan de wijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme krijg echt warme wangen van die wijn.
maar krijg je dat naïeve tienermeisje te zien bij allurequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In elke vrouw schuilt een naïef en onzeker tienermeisje.
Meestal krijg je een tinteling van de eerste 2 wijntjes. Die fase ben ik alweer voorbijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nog iets meer drinken, dan krijg je het ook warm in je erogene zones.
Voor mij welquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Trigger is niet het neusje van de zalm.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal krijg je een tinteling van de eerste 2 wijntjes. Die fase ben ik alweer voorbij.
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Trigger is niet het neusje van de zalm.
dan krijg ik achteraf een lijstje met alle domme/racistische/kutopmerkingen die maaktequote:
ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?
Get your buzz on, girlquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nee maar serieus, sommige vrouwen hebben dat. Na 1/2 wijntjes voel je dat gewoon.
Maakt niet uit, een kus van jou is altijd beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kan geen smileys gebruiken kus
Wat doe je stoer, het is zondag. Niemand zet zijn wakker dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker!
XXX, hou van jullie, niet te breken schatjes.
Nee, ik kan vrij goed tegen wijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavondquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, het is zondag. Niemand zet zijn wakker dan.
mensen die de wekker zetten op zondagquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker!
XXX, hou van jullie, niet te breken schatjes.
Blijf nou nog evenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
je bent toch geen Agessiequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
hey geen grote mond hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dan krijg ik achteraf een lijstje met alle domme/racistische/kutopmerkingen die maakte
sorry herr mod triggershotquote:
daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een kus van jou is altijd beter.
Je hebt het flink te pakken, hèquote:
Ja, dat deed ik vorig jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
je bent toch geen Agessiegewoon doortanken en morgen met een kater op het gras
Dus je blijft, leuk O!_+quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
watjequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
ik snap het nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
As in de lucht vanuit IJsland. Ik kan wel janken.
Oke ga maar, ik hoop dat je in tennisbal in je zak krijgt. Of nog beter, een racket.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik moet als dominant alfamannetje wel de touwtjes in handen houden, hè!
je hebt toch een kleurtjequote:
wallah lach me niet uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen. Bwhehehehe
.
hij is een dreadslocks dragende uitkeringtrekkende kraker ?quote:
niet ik ben keistoerquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms ben je echt wel grappig canim.
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuker als ji jblijft. Ga je niet uit vanavond?
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?
het stinkt daar van de turken heb ik gehoordquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
Nee, da's Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
het stinkt daar van de turken heb ik gehoord
verleiding is groot hierbij mezzquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat toch geen vrouwen versieren vanavond he?
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
die leven toch vooral in de metro ?quote:
ik ben een ouwe lulquote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wallaaa, vanaonvd is ouwe lullen feest dus daar versier jij niks.
Altijd, dat weet je.quote:Op zondag 18 april 2010 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neer
I. Am. So. Fucking. Jealous.quote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
B A A Squote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
gedraag je dan ook gepastquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je houdt teveel van me om me iets aan te doen.
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie isquote:Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja manOké, eigenlijk heeft m'n vriend het voor me gedaan maar allée, ze zijn voor mij
Heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nee maar serieus, sommige vrouwen hebben dat. Na 1/2 wijntjes voel je dat gewoon.
Ja het was echt leuk en mega druk. Wel grappig om iedereen weer even te zien, al was het voor mij nog maar 3 jaar geleden dat ik eindexamen deed en de meeste mensen waar ik mee omging heb ik nog steeds wel contact mee. Maar voor veel mensen was het echt minstens 20 jaar geleden, dat is wel superleukquote:Op zondag 18 april 2010 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie is![]()
was er ooit over gebeld maar niks meer van gehoord
quote:Op zondag 18 april 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Maar dag Luurleuk dat je ons weer gezelschap houdt vandaag de dag.
Nein, ik ben even door m'n geld heen voorlopigquote:Op zondag 18 april 2010 00:22 schreef gers het volgende:
maar bt heb je al gebruik gemaakt van de as korting op asos
quote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Een smsje van m'n moeder dat ze in een café is, of ik ook kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |