FAGGOT ALERTquote:
Ik dacht dat je opgewonden van mij werdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
Die OP maakt me echt een beetje opgewonden.
GERS OUWEquote:
Als jij gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
ga dan fokrouletten dan zie je der tettenquote:
Je mag bij mij slapen als je naar Roffa gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
alsof ik die nog niet heb gezienquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
ga dan fokrouletten dan zie je der tetten
picsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alsof ik die nog niet heb gezien
als je ze zelf wilt posten mag dat ook hoorquote:
er is een vlucht voor je ingepland op 12 april 2012quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:14 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, trigger regel even een vlucht naar Istanbul.
pm dan merkt ze nooitquote:
waar ben jijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:14 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, trigger regel even een vlucht naar Istanbul.
allure is toch veelste oud voor chris2k ?quote:
Allure blijft voor mij altijd 17.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
allure is toch veelste oud voor chris2k ?
Waarom doe je zo gemeen tegen me gers. Je kwetst mequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
allure is toch veelste oud voor chris2k ?
was puur omdat chris2k altijd husselverhalen verteld over 14 jarige meisjes met beginnende borstgroei , en volgens betrouwbare bronnen zijn jouw borstjes al zo gegroeid dat ze geen tissues meer nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen me gers. Je kwetst me.
Volgens mij heeft Allure best pronte borstjes, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
was puur omdat chris2k altijd husselverhalen verteld over 14 jarige meisjes met beginnende borstgroei , en volgens betrouwbare bronnen zijn jouw borstjes al zo gegroeid dat ze geen tissues meer nodig hebben
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.quote:
quote:
je kan ook met de auto gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Allure best pronte borstjes, hoor.
wat moet ik met een groene modquote:
zie laatste berichtquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Prima. Maar dan geen plezier voor jou straks. Dan slaap je maar op de gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |