I. Am. So. Fucking. Jealous.quote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
B A A Squote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
gedraag je dan ook gepastquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je houdt teveel van me om me iets aan te doen.
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie isquote:Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja manOké, eigenlijk heeft m'n vriend het voor me gedaan maar allée, ze zijn voor mij
Heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nee maar serieus, sommige vrouwen hebben dat. Na 1/2 wijntjes voel je dat gewoon.
Ja het was echt leuk en mega druk. Wel grappig om iedereen weer even te zien, al was het voor mij nog maar 3 jaar geleden dat ik eindexamen deed en de meeste mensen waar ik mee omging heb ik nog steeds wel contact mee. Maar voor veel mensen was het echt minstens 20 jaar geleden, dat is wel superleukquote:Op zondag 18 april 2010 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie is![]()
was er ooit over gebeld maar niks meer van gehoord
quote:Op zondag 18 april 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Maar dag Luurleuk dat je ons weer gezelschap houdt vandaag de dag.
Nein, ik ben even door m'n geld heen voorlopigquote:Op zondag 18 april 2010 00:22 schreef gers het volgende:
maar bt heb je al gebruik gemaakt van de as korting op asos
quote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Een smsje van m'n moeder dat ze in een café is, of ik ook kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |