eerst even tot tien tellenquote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankermongolen vriendengroep heb ik zeg. Ik heb ze heel lang niet gezien omdat ik heel druk ben met school ivm examenjaar. Zegt zo'n gozer ineens (die trouwens als hij boos is, dingen zegt die niet waar zijn): "Ja, ze willen je niet meer zien in verband met je gedrag."
WELK GEDRAG DAN, ZE HEBBEN ME NIET GEZIEN DOOR ME EXAMENJAAR, KANKER OP DAN KANKERFAGS.
Lekker laten gaan dan. Als je straks van school af bent leer je toch weer allemaal nieuwe mensen kennenquote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankermongolen vriendengroep heb ik zeg. Ik heb ze heel lang niet gezien omdat ik heel druk ben met school ivm examenjaar. Zegt zo'n gozer ineens (die trouwens als hij boos is, dingen zegt die niet waar zijn): "Ja, ze willen je niet meer zien in verband met je gedrag."
WELK GEDRAG DAN, ZE HEBBEN ME NIET GEZIEN DOOR ME EXAMENJAAR, KANKER OP DAN KANKERFAGS.
Nee, dit dan. Ik zou geen contact zoeken. Terwijl ik van hun ook al sinds december geen kenker heb gehoord of gezien.quote:
Awww, ze missen je. Maar zo druk heb je het toch ook weer niet?quote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.quote:Op zondag 18 april 2010 00:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan. Als je straks van school af bent leer je toch weer allemaal nieuwe mensen kennen
Nee, nu niet meer. Van December tot eind maart zat ik elke dag wel achter de computer voor verslagen, leerwerk etc. En nu is dat iets minder, maar ik moet toch echt beginnen met leren nu ook weer voor mijn examens.quote:Op zondag 18 april 2010 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww, ze missen je. Maar zo druk heb je het toch ook weer niet?
Joah is leukquote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.
Msnen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verveel me kapot hardZaterdag niets doen behalve beetje met 14 jarigen sms'en
Zijn het chicks of dudettes?quote:Op zondag 18 april 2010 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
dinges zegt:
* doen ze ook niet meer lately
Sanna zegt:
*Nou, dan is er geen probleem en zoeken ze het maar uit
*Wel zeiken dat ik afwezig ben, maar me ook nergens bij betrekken! Story of my life.
dinges zegt:
*ik zeik dat je afwezig bent
*'cause i do care
Sanna zegt:
*Waarom heb je het dan over "de anderen"
dinges zegt:
*omdat je dan misschien inziet dat je dom bezig was/bent
*maar dat doe je niet dus blijf vooral zo doorgaan
Sanna zegt:
*Oh, ben ik nu weer fout zeker.
Kom maar.quote:
Die waar ik mee praatte was een dude en "de anderen" zijn chicks en dudes.quote:
Ik amper nog, maar m'n huidige vrienden zijn zeg maar een beetje apawrt.quote:Op zondag 18 april 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Joah is leukAl moet ik zeggen dat ik ook nog wel veel contact met m'n vriendinnen van de middelbare school heb.
maar volwassen is ook zo saaiquote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen tiener meer ben. Wat was iedereen kinderachtig toen, zeg.
Laat je niet misleiden. Je eindigt net zo eenzaam als ikquote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen tiener meer ben. Wat was iedereen kinderachtig toen, zeg.
Jij eenzaam?quote:Op zondag 18 april 2010 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden. Je eindigt net zo eenzaam als ik..
zoek gezelligheid op bv bij een vereniging zoals unitas in groningenquote:
Wat de neuk is dat voor een persoon zeg?quote:Op zondag 18 april 2010 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dinges zegt:
* denk je dat je gelijk hebt
*ik wordt niet uitgekosts door 90% van de mensen ik ken![]()
Sanna zegt:
*Je bent zo triest als je zo doet, alsof ik geen andere vrienden heb buiten jullie![]()
dinges zegt:
*nou heb je ook niks te klagen
Sanna zei (1:03):
*Tevens "ik wordt".
Jij met je eeuwige verenigingen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
zoek gezelligheid op bv bij een vereniging zoals unitas in groningen
Als ik gelijk heb, wat ik heb, dan gaat hij überlame doen. En binnen nu en een week heb ik een verontschuldigings mail dat hij niet lekker in z'n vel zit lately. Dus hij gaat in zijn zzzzopje gaar koken nu. En ik lach kankerhard.quote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor een persoon zeg?
rv wat had ik gehoordquote:
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, wat ik heb, dan gaat hij überlame doen. En binnen nu en een week heb ik een verontschuldigings mail dat hij niet lekker in z'n vel zit lately. Dus ik hij gaat in zijn zzzzopje gaar koken nu. En ik lach kankerhard.
Hij is van het ene op het andere moment een sneakerfreaker geworden.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Is hij toevallig ook modebewust?
Ga je deze week nog aus in Groningen?quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.
Gaat het zo makkelijk en vanzelf als op de middelbare school: NEE
Breng je veel te veel uren alleen op je kamer door: JA
Very true. Je moet haast wel bij een vereniging of iets dergelijks gaan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.
Dat vond ik echt een van de grootste nadelen van de uni. Nu op het HBO gaat dat echt een stuk beterquote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis de middelbare school.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
iets met een jaren 80 trainingsbroekquote:
Je vergeet je vriendje.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |