Waarom mwoah?quote:
Een muur aan het metselenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daarom geef ik m'n nummer nooit meer.. Anders krijg je de hele dag 'Wt ben juh aan het doen sgatjuhhhh? Ik ben een muur aan het metselen maar k denk de hele tijd aan jou :$ (F) (F) je sag er egt lekker uit hor van t weekend :$ xxxxxx'
Jaquote:
Ja, ik word daar ook een beetje simpel van. Zeg gewoon dat je wilt neuken of ga weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaof iets dergelijks. Mannen blijken altijd retards te zijn.
Dus nu krijgt gewoon niemand m'n nummer meer!
Wie moet de voorste dan zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de middelste zijn als chuck_norris de achterste is.
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.quote:
Op dit moment heb ik last van het eerste en het tweede. Gewoon niks terug sturen werkt dus best goed!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
Het verschrikkelijkste zijn mannen die niet opgeven. Dat ze je mee uit vragen en dat je tot 5 keer toe nee zegt en dat ze gewoon vrolijk doorgaan.. 'Ooh jammer dat je alweer niet kunt
maar volgend weekend dan?'
Of jongens die ooit achter je aanzaten en dan na een weerzien zeggen: 'Wow je zag er echt lekker uit gisteravond, ik heb je gemist![]()
![]()
'
Ahwquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zoooooo lief.
Dat maakt het wel heeel leuk voor Allure en C_Nquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.
Een relatie hebben ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik last van het eerste en het tweede. Gewoon niks terug sturen werkt dus best goed!
Ik wil weten wat voor beestjes het zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Dat maakt het wel heeel leuk voor Allure en C_Nmaar oke
watquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de middelste zijn als chuck_norris de achterste is.
Dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |