quote:
Ja dat is het enige wat ik nog mis van mijn HBO jaartjequote:Op zondag 18 april 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, volgens mij is er een groot verschil wat dat betreft tussen de uni en het hbo.
Ja vrijdagquote:Op zondag 18 april 2010 01:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga je deze week nog aus in Groningen?
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doenquote:Op zondag 18 april 2010 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Very true. Je moet haast wel bij een vereniging of iets dergelijks gaan.
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.quote:Op zondag 18 april 2010 01:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een van de grootste nadelen van de uni. Nu op het HBO gaat dat echt een stuk beterheb je weer echt een klas enzo
Ik ookquote:
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoorquote:Op zondag 18 april 2010 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je vergeet je vriendje.![]()
Maar ik zou er verder nog niet over mee kunnen praten. Eerst mezelf verlossen van deze bende.
Bij ons is het gezellig als we college hebben, maar daarna gaat iedereen zelf iets doen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, volgens mij is er een groot verschil wat dat betreft tussen de uni en het hbo.
dus gewoon lid wordenquote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vrijdag! Jij?
[..]
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doen
[..]
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.
[..]
Ik ook
[..]
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoor..
truequote:Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef L0t.. het volgende:
Die hele verenigingsshit ligt ook echt aan de stad waar je studeert. In Nijmegen leeft dat echt totaal niet.
Ik heb dan ook alvast hobby's.quote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vrijdag! Jij?
[..]
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doen
[..]
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.
[..]
Ik ook
[..]
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoor..
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.quote:Op zondag 18 april 2010 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij ons is het gezellig als we college hebben, maar daarna gaat iedereen zelf iets doen.
Bij M. op 't HBO gaan ze vaak nog winkelen of een terrasje doen pakken (sorry) ofzo, hier lijkt iedereen z'n eigen bezigheden te hebben.
Wait, wat voor problemen heeft bt danquote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.
En ik vind het echt kut voor je, Bt.
Nee, want dat is weer echt de easy way out.quote:
Mijn huisgenoten zijn leukquote:Op zondag 18 april 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alvast hobby's.![]()
Maar ik had geen idee dat het zo was. En qua huisgenoten?
en wat is daar mis meequote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat is weer echt de easy way out.
[..]
Lees je in.quote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wait, wat voor problemen heeft bt dan
Ja inderdaad, zo jammer..quote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.
En ik vind het echt kut voor je, Bt.
Ik mis m'n vriendenquote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wait, wat voor problemen heeft bt dan
Zorg dat 1 van je huisgenoten weggaat zodat ik die kamer kan krijgen. Want ik ben nog op zoek naar une kamer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat is weer echt de easy way out.
[..]
Mijn huisgenoten zijn leukmet eentje ga ik soms uit. En soms eten we samen (maar eigenlijk nooit met iedereen tegelijk) en je praat af en toe eens. Maar echt dingen mee doen? Nee.
Behalve met die waarmee ik uit ga dus (en dat is ook heeel zelden)
Er gaat vast wel iemand weg binnenkortquote:Op zondag 18 april 2010 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zorg dat 1 van je huisgenoten weggaat zodat ik die kamer kan krijgen. Want ik ben nog op zoek naar une kamer.
zoals ?quote:
Kijk een vereniging is leuk om mensen te ontmoeten, maar dat had ik dan moeten doen in m'n eerste jaar enzo. Nu ga ik niet meer lid worden, is de moeite niet meer.. En bovendien zijn er ook genoeg dingen aan verenigingen die me absoluut niet bevallen.quote:
Voor vanaf de zomerquote:Op zondag 18 april 2010 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er gaat vast wel iemand weg binnenkorten dan zoeken we een jongen. Voor wanneer wil je die kamer?
Mm, ja oke. Het is wel kut zo in de grote stad jaquote:Op zondag 18 april 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo jammer..
[..]
Ik mis m'n vriendenhier ken ik iedereen (bij m'n ouders), ik kan zo duizend mensen bellen om iets te doen, ik maak praatjes op straat, als ik een drankje wil doen of uit wil heb ik altijd iemand om mee te gaan.
Daar ken ik wel mensen, maar ik voel me alsnog zo alleen soms.. En ik kan ook echt jaloers zijn op m'n vriendje omdat hij wel al zijn vrienden in de buurt heeft en altijd leuke dingen doet enzo. En dan bellen we aan het eind van de avond en dan zegt hij van 'en, wat heb jij gedaan
?' en dan moet ik 9 van de 10 keer zeggen 'ooh ja beetje tv gekeken enzo..'
En ik dacht dat ik in no time vrienden zou maken.. Want ik ben daar helemaal niet zo moeilijk in.. Maar het valt me serieus behoorlijk tegen.
er zijn zat mensen die in hun 2de of derde jaar lid worden.Bovendien zijn er de verschillen in verenigingen groot op het gebied van verplichting of acceptatie door oudejaarsquote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk een vereniging is leuk om mensen te ontmoeten, maar dat had ik dan moeten doen in m'n eerste jaar enzo. Nu ga ik niet meer lid worden, is de moeite niet meer.. En bovendien zijn er ook genoeg dingen aan verenigingen die me absoluut niet bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |