quote:Maar ook zijn relatie met Wilfred Genee kwam ter sprake. Derksen: "Wij hebben een wat vreemde relatie. We komen niet bij elkaar over de vloer, we zijn ook niet vrienden in de zin van bevriend zijn, maar we zijn als professionals heel close met elkaar. We kunnen heel goed samenwerken en ik zou geen andere presentator willen hebben."
Genee, die via de telefoon te horen was, vertelde dat hij en Derksen elkaar twee jaar geleden bij de opnames van Doordekken (dat toen vijf dagen in de week was) weleens hardgrondig vervloekt hebben: "Toen hebben we allebei een keer of wat luidschreeuwend in de auto gezeten. Dan moesten de regisseur of de cameraman ons echt terughalen. (...) De mensen die ons niet kennen en die daar dan bij waren, die schrokken daar weleens van. De eerste keer dat die cameraman dat meemaakte... die zat trillend als een espenblad in zijn stoel op een gegeven moment. Die wist niet wat hem overkwam. Die moesten we eerst weer tot rust manen."
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
In dat geval verdient Genee zowel een Gouden Kalf als een Golden Globe en Oscar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef klaagbaas het volgende:
volgens mij echt in scene gezet voor publiciteit.
Een rel tussen de mensen aan tafel bij VI levert inmiddels al geen publiciteit meer opquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef klaagbaas het volgende:
En de Holybolie of hoe heet die prijs van de slechtste acteur.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
In dat geval verdient Genee zowel een Gouden Kalf als een Golden Globe en Oscar.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:50 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vind het overigens wel verdacht dat van marwijk hier wederom bij betrokken was........
notoire onruststoker, die Bert! vervelende man! staat garant voor rottigheid aan je tafel
Lijkt me niet. Genee liep echt rood aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef klaagbaas het volgende:
Voor de rest was het redelijk saai, de ruzie tussen Johan en Wilfred was het hoogtepuntquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:50 schreef -J-D- het volgende:
Deze uitzending ga ik maar eens terugkijken binnenkort. Heb wat gemist zie ik.
Omdat Gijp hem er waarschijnlijk vierkant uit lult en anders wel op voetbal technisch niveau.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef Morendo het volgende:
TVP. Waarom naait Johan trouwens nooit v/d Gijp op? Altijd maar achter Hansie, en nu Genee aan, pick someone your own size.
Hij had Johan inderdaad simpel in de hoek kun zetten door zoiets te zeggen als:quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Genee laat zich ook wel kennen zeg. Hij kan toch zeggen dat hij gewoon een jongensdroom volgde.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef maril het volgende:
http://twitter.com/johanderksen als dit inderdaad Johan is is er een probleem een groot probleem.
Gijp aanpakken is net zo dom als Steven Seagal of Chuck Norris proberen aan te pakkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef Morendo het volgende:
TVP. Waarom naait Johan trouwens nooit v/d Gijp op? Altijd maar achter Hansie, en nu Genee aan, pick someone your own size.
Je dacht echt dat Johan zich bezig hield met dat soort klinkklare onzinquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef maril het volgende:
http://twitter.com/johanderksen als dit inderdaad Johan is is er een probleem een groot probleem.
Natuurlijk is Johan dat niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef maril het volgende:
Volgens mij niet, volgens mij was Genee behoorlijk pissed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef klaagbaas het volgende:
Bij de combinatie Bert + vervelende man moet ik aan heel iemand anders denken, namelijk Bert Maalderink.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:50 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vind het overigens wel verdacht dat van marwijk hier wederom bij betrokken was........
notoire onruststoker, die Bert! vervelende man! staat garant voor rottigheid aan je tafel
Ook zo te zien bij DWDDquote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij de combinatie Bert + vervelende man moet ik aan heel iemand anders denken, namelijk Bert Maalderink.
Never mind.quote:
En terecht, wel een prachtman die Aad met zen teksten.quote:Op maandag 19 april 2010 20:36 schreef rubbereend het volgende:
Zo Aad de Mos is ook weer gelijk met de grond gemaakt
En het geld wat de plaatselijke middenstand er in stoppen, die mogen vooral niet ongenoemd blijvenquote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
Held die Hans bij Lienden, dat moet gezegd worden.
Het geld komt van één geldschieter. De superman eigenaar.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En het geld wat de plaatselijke middenstand er in stoppen, die mogen vooral niet ongenoemd blijven
vooral de plaatstelijke c1000 stopt er veel geld in jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geld komt van één geldschieter. De superman eigenaar.
In Spakenburg krijgen de clubs tien keer zoveel.
Had ze allang gezien ik als veronica freakquote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef Adelante het volgende:
Hans in een Radio Veronica reclame
Oh en Gijp ook
Piet den Boer was ook een wereldspits!quote:Op maandag 19 april 2010 20:36 schreef tong80 het volgende:
Aad de Mos won toen omdat KV Mechelen de grootste begroting van west europa had
verschrikkelijke vent, op achtergrond m'n aars. Hij laat zich overal maar interviewen en portreteren. Met z'n we verkopen nooit meer een speler aan de top 3quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke terechte opmerkingen over Munsterman... ik erger me dood aan dat underdoggeneuzel van die kerel....
Topscorer in de eerste divisie. Ze zaten te slapen net als bij Jimmy Floyd Hasselbaink.quote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Piet den Boer was ook een wereldspits!
ja dat heeft Excelsior zelf gezegd, zal heus wel waar zijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef rubbereend het volgende:
Ajax heeft Excelsior toch ook de wedstrijd premie beloofd, maar die wilden ze daarna eerst niet betalen
watskeburt?quote:
Al heel het seizoen zoquote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef maril het volgende:
Wat is Hansie heel snel gepikeerd vanavond.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef maril het volgende:
Wat is Hansie heel snel gepikeerd vanavond.
Hij had wel een mooie actie waarop Blind de overtreding op hem maakte (en waar uiteindelijk de 2-1 uit viel door Dzsudzsak). Maar verder is de lol er wel een beetje af jaquote:Op maandag 19 april 2010 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dadelijk weer een Manolevje. Dacht dat Rene dat niet meer zou doen, in het begin was het grappig maar nu dus echt niet meer.
Zo ziet ie er niet uit neequote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ps. Dzsudzsak heeft niet zo'n hoog IQ vrees ik
goede teksten!quote:
pluisjes gewichtquote:
Ja en dan beginnen met zo'n simpel doelpunt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Paul het volgende:
Vind het niet zo, dat goaltjes programma erna
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk websitequote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef bazcovic het volgende:
Hmm, RTLGemist..
De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk website
Ga dan met je capuchon op de redactie van RTL bedreigen, dat werkt altijd.quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk website
idd, maar heb ook nog zeist, job cohen en demy de zeeuw op mn lijstje staan....alles op zn tijdquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga dan met je capuchon op de redactie van RTL bedreigen, dat werkt altijd.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
idd, maar heb ook nog zeist, job cohen en demy de zeeuw op mn lijstje staan....alles op zn tijd
Hansie was weer vooral de pineut vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens staat ie er NU op...toch maar een biertje pakken dan, lekkah.
hopelijk pakken ze die genee net zo hard aan als vrijdag
En helemaal onterecht. De enige waar ik het steeds mee eens was.quote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was weer vooral de pineut vandaag.
ik ben het bijna altijd wel eens met Hans, van het hele stel de enige die zinnige dingen over voetbal zegt met duidelijke analyses. Misschien niet op Johan Cruijff niveau, maar wel duidelijk, logisch en kloppend...quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En helemaal onterecht. De enige waar ik het steeds mee eens was.
Ik vind Van der Gijp juist een van de weinigen die een beetje iets inhoudelijks over voetbal kan brengen wat niet voor 90% bestaat uit gebakken lucht en clichés. Al die eindeloos herhaalde uitdrukkingen waar iedereen een andere interpretatie van heeft en die altijd over tafel worden gegooid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik ben het bijna altijd wel eens met Hans, van het hele stel de enige die zinnige dingen over voetbal zegt met duidelijke analyses. Misschien niet op Johan Cruijff niveau, maar wel duidelijk, logisch en kloppend...
zo'n gijp is natuurlijk leuk, maar meer dan een beetje lachen en dollen zit er niet bij.
Net Rudi V., maar dan met meer charisma.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 05:38 schreef blonchi het volgende:
Kraay is en blijft de zwakste schakel. Wat een druiloor is het toch. En buitengewoon makkelijk op de kast te krijgen. Geef me dan de vrijdag maar. Mede met name door de prachtige band.
Zijn ze soms contractueel verplicht om die Kraay erbij te pakken? Ben je mooi klaar mee dan...
In plaats daarvan had hij het wel 20 keer over 'volschieten' om op die manier grappig uit de hoek te willen komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans komt soms te moeilijk uit z'n woorden en laat zich daardoor wel makkelijk weglullen.
Gisteren had ie gewoon zoiets tegen Wilfred moeten zeggen als: 'lach ja maar, vrijdag liep je hier half te janken toen Johan aan het zeiken was'.
Gewoon wat simpele korte opmerkingen, maar dat kan Hans niet goed.
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen aan die tafel hun daadwerkelijke eigen mening verkondigen en niet met opzet afwijkende opinies moeten verkondigen om het programma levendig te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Gulo het volgende:
Mensen die hier het gedrag van Kraay gaan analyseren.![]()
Royal Sadness. Alsof dit allemaal niet ingestudeerd is.
Bijna net zo erg als mensen die zo op gaan in bijvoorbeeld 'Goede Tijden, Slechte Tijden' dat ze haast vergeten dat het niet echt is.
Van Derksen geloof ik dat ook wel. Die aanvaring met Genee vorige week leek me ook niet gespeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen aan die tafel hun daadwerkelijke eigen mening verkondigen en niet met opzet afwijkende opinies moeten verkondigen om het programma levendig te houden.
ja, stuitend....derksen zette zich daar zelf voor schut, want ze zeiden gewoon beiden exact hetzelfde, alleen gaat die derksen dan op een vervelende manier lopen miereneuken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 03:59 schreef Paar het volgende:
Kraay moet zich niet zo laten kennen, beetje genant af en toe. Maar hij zegt wel zinnige dingen. Derksen komt niks meer uit de laatste tijd. Hoe hij Kraay probeerde te pakken over die minister van Binnenlandse Zaken. Wat een onzin. Hier wordt het programma niet beter van helaas.
Tja de muziek in VI wel.. dan hoor ik liever een geplakt muziekje van een cd. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Lesl het volgende:
[..]
Zit je nu serieus Danny Vera te disrespecten?
Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans komt soms te moeilijk uit z'n woorden en laat zich daardoor wel makkelijk weglullen.
Gisteren had ie gewoon zoiets tegen Wilfred moeten zeggen als: 'lach ja maar, vrijdag liep je hier half te janken toen Johan aan het zeiken was'.
Gewoon wat simpele korte opmerkingen, maar dat kan Hans niet goed.
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.
Had te maken met vorige vrijdag waar Genee 2 messen in zijn rug gestoken kreeg van Derksen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een roddelblad een stuk gelezen over Johan en er stonden foto's bij van Johan die op straat loopt met een sigaar in z'n bek en zijn vrouw liep erbij. Nu vind ik het normaal gesproken not dun om zo in het privéleven van iemand te infiltreren maar van zo'n Mr Big Star wilde ik wel even alle ins en outs weten.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Maar Genee begon toch juist met 'schiet je niet vol Hans?' Toen was Hansie weer gepikeerd en ging hij oneindig lang door met 'ik stop anders schiet je vol'.
Ja echt hequote:
quote:
Dat was een geniaal moment inderdaad.quote:
Scan eens in? Ik ben best wel benieuwd hoe die vrouw van Johan er nou eigenlijk uit zietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een roddelblad een stuk gelezen over Johan en er stonden foto's bij van Johan die op straat loopt met een sigaar in z'n bek en zijn vrouw liep erbij. Nu vind ik het normaal gesproken not dun om zo in het privéleven van iemand te infiltreren maar van zo'n Mr Big Star wilde ik wel even alle ins en outs weten.
Geen idee welk moment je precies bedoelt, maar wat is er zo 'nep' aan die stukjes dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat filmpje in de reclame, wat er ondertussen in de studio gebeurt is ook dikke nep. Eerst zat René nog aan de bar en in een volgend shot, staat hij alweer bij Johan te praten.![]()
Dat het ondertussen gedeelte, niet live is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Geen idee welk moment je precies bedoelt, maar wat is er zo 'nep' aan die stukjes dan?
Ik ben laatst bij een opname geweest en die stukjes worden gewoon tijdens de reclames gedraaid. Of ze helemaal live de buis op gaan weet ik niet (ik denk van wel), maar ze worden in ieder geval nog hetzelfde reclameblok gewoon integraal uitgezonden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat het ondertussen gedeelte, niet live is.
Staan gewoon op internet hoor. Zo spannend is het ook alweer niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Scan eens in? Ik ben best wel benieuwd hoe die vrouw van Johan er nou eigenlijk uit ziet
Link?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staan gewoon op internet hoor. Zo spannend is het ook alweer niet.
Ik zou die man wel eens keihard in zijn bek willen schijten.quote:
Aldus http://sigaarsnor.blogspo(...)seizoen-weg-bij.htmlquote:'Hans Kraay Jr. na seizoen weg bij Voetbal International'
Hans Kraay Jr. keert volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet terug aan tafel bij Voetbal International. SBS zou zijn presentator niet langer willen afstaan aan RTL.
Dat schrijft Menno Tamming op zijn twitterpagina. Tamming liet aan SigaarSnor.blogspot.com weten dat René van der Gijp hem het nieuws gisteren vertelde tijdens een gezamenlijke presentatie in De Lier.
SBS zou Kraay Jr. alleen nog af willen staan als er een ruil komt tussen meerdere presentatoren. RTL-sterren als Linda de Mol, Wendy van Dijk en Johan Derksen zouden dan ook in SBS-programma's moeten optreden. Volgens René van der Gijp zal dat niet gebeuren: "Ik ga niet als vrouw verkleed bij Uri Geller staan."
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens kun je hier bekijken.
Uitstekend nieuwsquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm ik weet niet of dit goed of slecht nieuws is.
Willemquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef DeTolk het volgende:
Hans Kraaij is toch de pispaal van VI, laat 'm maar lekker teruggaan naar SBS
Kunnen ze Willem niet terugvragen? of Humberto? Of iemand met wie Johan nog geen ruzie heeft?
Precies. Die moeten ze zeker niet terug nemen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef Paar het volgende:
[..]
WillemAls er iemand niks te melden had.....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is al 100x gezegd maar Hugo Borst moet aan tafel.
Zou gezien de recente ontwikkelingen tussen Johan en Willem dan wel weer interessante tv opleveren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies. Die moeten ze zeker niet terug nemen...
Klopt, maar dan gaan er echt klappen vallenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou gezien de recente ontwikkelingen tussen Johan en Willem dan wel weer interessante tv opleveren.
Pijpersquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Roberto258 het volgende:
Petrovic heeft ook geen werk op dit moment? Of anders Andries Jonker
WG: Willem, wat vond je van de keeper van Utrecht gistermiddag, Vorm zag er niet zo goed uit hč?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef Paar het volgende:
[..]
WillemAls er iemand niks te melden had.....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
WG: Willem, wat vond je van de keeper van Utrecht gistermiddag, Vorm zag er niet zo goed uit hč?
WvH: Waarom vraag je dat aan mij? Denk je dat ik dat gekeken heb ofzo? Hoe moet ik dat nou weten?
WG: Maar je hebt er toch wel een mening over?
WvH: Nee.
Publiek: hahahahaha
WG: Maar daarvoor zit je toch hier?
WvH: Ik zit hier, omdat jullie mij vragen.
Publiek: hahahahaha
reken daar maar niet op....Johan heeft erg veel respect en waardering voor het werk wat Kessler verricht heeft/schijnt te hebben.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef bascross het volgende:
Henk Kesler.Hopelijk basht Johan hem de studio uit.
ach waarom niet...zelf heb ik niks met amateurvoetbal maar kijk naar landen als frankrijk engeland duitsland etc waar je als profclub zo uit kan stromen naar regionalliga's. nederland is het enige land waar dat twee gesloten systemen waren. toch niet echt bevorderlijk voor de aantrekkingskracht van de eerste divisie lijkt me...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:52 schreef bascross het volgende:
Het is gewoon een retard, met zijn geweldige topklasse en degradatieregeling. Jammer dat het niet werkt, maar dat ziet toch iedereen met een iq van 75+ wel aankomen?
Zitten ze dan ook echt in Zuid-Afrika of gewoon in de studio?quote:
Henk KeSSlerquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
als er een persoon is die ik haat dan is het deze vent wel, volgevreten bobo
Ach ja, wat extra views is nooit wegquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef bascross het volgende:
Dat nieuws is al zeker een maand oud, maar toch leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |