Geen idee welk moment je precies bedoelt, maar wat is er zo 'nep' aan die stukjes dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat filmpje in de reclame, wat er ondertussen in de studio gebeurt is ook dikke nep. Eerst zat René nog aan de bar en in een volgend shot, staat hij alweer bij Johan te praten.![]()
Dat het ondertussen gedeelte, niet live is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Geen idee welk moment je precies bedoelt, maar wat is er zo 'nep' aan die stukjes dan?
Ik ben laatst bij een opname geweest en die stukjes worden gewoon tijdens de reclames gedraaid. Of ze helemaal live de buis op gaan weet ik niet (ik denk van wel), maar ze worden in ieder geval nog hetzelfde reclameblok gewoon integraal uitgezonden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat het ondertussen gedeelte, niet live is.
Staan gewoon op internet hoor. Zo spannend is het ook alweer niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Scan eens in? Ik ben best wel benieuwd hoe die vrouw van Johan er nou eigenlijk uit ziet
Link?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staan gewoon op internet hoor. Zo spannend is het ook alweer niet.
Ik zou die man wel eens keihard in zijn bek willen schijten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |