quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is al 100x gezegd maar Hugo Borst moet aan tafel.
Zou gezien de recente ontwikkelingen tussen Johan en Willem dan wel weer interessante tv opleveren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies. Die moeten ze zeker niet terug nemen...
Klopt, maar dan gaan er echt klappen vallenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou gezien de recente ontwikkelingen tussen Johan en Willem dan wel weer interessante tv opleveren.
Pijpersquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Roberto258 het volgende:
Petrovic heeft ook geen werk op dit moment? Of anders Andries Jonker
WG: Willem, wat vond je van de keeper van Utrecht gistermiddag, Vorm zag er niet zo goed uit hè?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef Paar het volgende:
[..]
WillemAls er iemand niks te melden had.....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
WG: Willem, wat vond je van de keeper van Utrecht gistermiddag, Vorm zag er niet zo goed uit hè?
WvH: Waarom vraag je dat aan mij? Denk je dat ik dat gekeken heb ofzo? Hoe moet ik dat nou weten?
WG: Maar je hebt er toch wel een mening over?
WvH: Nee.
Publiek: hahahahaha
WG: Maar daarvoor zit je toch hier?
WvH: Ik zit hier, omdat jullie mij vragen.
Publiek: hahahahaha
reken daar maar niet op....Johan heeft erg veel respect en waardering voor het werk wat Kessler verricht heeft/schijnt te hebben.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef bascross het volgende:
Henk Kesler.Hopelijk basht Johan hem de studio uit.
ach waarom niet...zelf heb ik niks met amateurvoetbal maar kijk naar landen als frankrijk engeland duitsland etc waar je als profclub zo uit kan stromen naar regionalliga's. nederland is het enige land waar dat twee gesloten systemen waren. toch niet echt bevorderlijk voor de aantrekkingskracht van de eerste divisie lijkt me...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:52 schreef bascross het volgende:
Het is gewoon een retard, met zijn geweldige topklasse en degradatieregeling. Jammer dat het niet werkt, maar dat ziet toch iedereen met een iq van 75+ wel aankomen?
Zitten ze dan ook echt in Zuid-Afrika of gewoon in de studio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |