In plaats daarvan had hij het wel 20 keer over 'volschieten' om op die manier grappig uit de hoek te willen komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans komt soms te moeilijk uit z'n woorden en laat zich daardoor wel makkelijk weglullen.
Gisteren had ie gewoon zoiets tegen Wilfred moeten zeggen als: 'lach ja maar, vrijdag liep je hier half te janken toen Johan aan het zeiken was'.
Gewoon wat simpele korte opmerkingen, maar dat kan Hans niet goed.
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen aan die tafel hun daadwerkelijke eigen mening verkondigen en niet met opzet afwijkende opinies moeten verkondigen om het programma levendig te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Gulo het volgende:
Mensen die hier het gedrag van Kraay gaan analyseren.![]()
Royal Sadness. Alsof dit allemaal niet ingestudeerd is.
Bijna net zo erg als mensen die zo op gaan in bijvoorbeeld 'Goede Tijden, Slechte Tijden' dat ze haast vergeten dat het niet echt is.
Van Derksen geloof ik dat ook wel. Die aanvaring met Genee vorige week leek me ook niet gespeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen aan die tafel hun daadwerkelijke eigen mening verkondigen en niet met opzet afwijkende opinies moeten verkondigen om het programma levendig te houden.
ja, stuitend....derksen zette zich daar zelf voor schut, want ze zeiden gewoon beiden exact hetzelfde, alleen gaat die derksen dan op een vervelende manier lopen miereneuken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 03:59 schreef Paar het volgende:
Kraay moet zich niet zo laten kennen, beetje genant af en toe. Maar hij zegt wel zinnige dingen. Derksen komt niks meer uit de laatste tijd. Hoe hij Kraay probeerde te pakken over die minister van Binnenlandse Zaken. Wat een onzin. Hier wordt het programma niet beter van helaas.
Tja de muziek in VI wel.. dan hoor ik liever een geplakt muziekje van een cd. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Lesl het volgende:
[..]
Zit je nu serieus Danny Vera te disrespecten?
Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans komt soms te moeilijk uit z'n woorden en laat zich daardoor wel makkelijk weglullen.
Gisteren had ie gewoon zoiets tegen Wilfred moeten zeggen als: 'lach ja maar, vrijdag liep je hier half te janken toen Johan aan het zeiken was'.
Gewoon wat simpele korte opmerkingen, maar dat kan Hans niet goed.
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.
Had te maken met vorige vrijdag waar Genee 2 messen in zijn rug gestoken kreeg van Derksen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een roddelblad een stuk gelezen over Johan en er stonden foto's bij van Johan die op straat loopt met een sigaar in z'n bek en zijn vrouw liep erbij. Nu vind ik het normaal gesproken not dun om zo in het privéleven van iemand te infiltreren maar van zo'n Mr Big Star wilde ik wel even alle ins en outs weten.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Maar Genee begon toch juist met 'schiet je niet vol Hans?' Toen was Hansie weer gepikeerd en ging hij oneindig lang door met 'ik stop anders schiet je vol'.
Ja echt hequote:
quote:
Dat was een geniaal moment inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |