Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans komt soms te moeilijk uit z'n woorden en laat zich daardoor wel makkelijk weglullen.
Gisteren had ie gewoon zoiets tegen Wilfred moeten zeggen als: 'lach ja maar, vrijdag liep je hier half te janken toen Johan aan het zeiken was'.
Gewoon wat simpele korte opmerkingen, maar dat kan Hans niet goed.
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is Hans te goed voor. Genee is een geniepige backstabber, maar Hansie haalt geen ouwe koeien uit de sloot.
Had te maken met vorige vrijdag waar Genee 2 messen in zijn rug gestoken kreeg van Derksen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zat gister wel heel vervelend telkens te roepen dat Genee niet moest gaan janken ofzo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een roddelblad een stuk gelezen over Johan en er stonden foto's bij van Johan die op straat loopt met een sigaar in z'n bek en zijn vrouw liep erbij. Nu vind ik het normaal gesproken not dun om zo in het privéleven van iemand te infiltreren maar van zo'n Mr Big Star wilde ik wel even alle ins en outs weten.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Maar Genee begon toch juist met 'schiet je niet vol Hans?' Toen was Hansie weer gepikeerd en ging hij oneindig lang door met 'ik stop anders schiet je vol'.
Ja echt hequote:
quote:
Dat was een geniaal moment inderdaad.quote:
Scan eens in? Ik ben best wel benieuwd hoe die vrouw van Johan er nou eigenlijk uit zietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een roddelblad een stuk gelezen over Johan en er stonden foto's bij van Johan die op straat loopt met een sigaar in z'n bek en zijn vrouw liep erbij. Nu vind ik het normaal gesproken not dun om zo in het privéleven van iemand te infiltreren maar van zo'n Mr Big Star wilde ik wel even alle ins en outs weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |