Ja en dan beginnen met zo'n simpel doelpunt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Paul het volgende:
Vind het niet zo, dat goaltjes programma erna
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk websitequote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef bazcovic het volgende:
Hmm, RTLGemist..
De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk website
Ga dan met je capuchon op de redactie van RTL bedreigen, dat werkt altijd.quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wekenlang keek ik het altijd als ik thuiskwam maar de laatste tijd is het echt bagger. staat er vaak pas snachts op....dikke lul drie bier, ik sla dit keer wel over...mzzlssss. kk website
idd, maar heb ook nog zeist, job cohen en demy de zeeuw op mn lijstje staan....alles op zn tijdquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga dan met je capuchon op de redactie van RTL bedreigen, dat werkt altijd.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
idd, maar heb ook nog zeist, job cohen en demy de zeeuw op mn lijstje staan....alles op zn tijd
Hansie was weer vooral de pineut vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens staat ie er NU op...toch maar een biertje pakken dan, lekkah.
hopelijk pakken ze die genee net zo hard aan als vrijdag
En helemaal onterecht. De enige waar ik het steeds mee eens was.quote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was weer vooral de pineut vandaag.
ik ben het bijna altijd wel eens met Hans, van het hele stel de enige die zinnige dingen over voetbal zegt met duidelijke analyses. Misschien niet op Johan Cruijff niveau, maar wel duidelijk, logisch en kloppend...quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En helemaal onterecht. De enige waar ik het steeds mee eens was.
Ik vind Van der Gijp juist een van de weinigen die een beetje iets inhoudelijks over voetbal kan brengen wat niet voor 90% bestaat uit gebakken lucht en clichés. Al die eindeloos herhaalde uitdrukkingen waar iedereen een andere interpretatie van heeft en die altijd over tafel worden gegooid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik ben het bijna altijd wel eens met Hans, van het hele stel de enige die zinnige dingen over voetbal zegt met duidelijke analyses. Misschien niet op Johan Cruijff niveau, maar wel duidelijk, logisch en kloppend...
zo'n gijp is natuurlijk leuk, maar meer dan een beetje lachen en dollen zit er niet bij.
Net Rudi V., maar dan met meer charisma.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 05:38 schreef blonchi het volgende:
Kraay is en blijft de zwakste schakel. Wat een druiloor is het toch. En buitengewoon makkelijk op de kast te krijgen. Geef me dan de vrijdag maar. Mede met name door de prachtige band.
Zijn ze soms contractueel verplicht om die Kraay erbij te pakken? Ben je mooi klaar mee dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |