En terecht, wel een prachtman die Aad met zen teksten.quote:Op maandag 19 april 2010 20:36 schreef rubbereend het volgende:
Zo Aad de Mos is ook weer gelijk met de grond gemaakt
En het geld wat de plaatselijke middenstand er in stoppen, die mogen vooral niet ongenoemd blijvenquote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
Held die Hans bij Lienden, dat moet gezegd worden.
Het geld komt van één geldschieter. De superman eigenaar.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En het geld wat de plaatselijke middenstand er in stoppen, die mogen vooral niet ongenoemd blijven
vooral de plaatstelijke c1000 stopt er veel geld in jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geld komt van één geldschieter. De superman eigenaar.
In Spakenburg krijgen de clubs tien keer zoveel.
Had ze allang gezien ik als veronica freakquote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef Adelante het volgende:
Hans in een Radio Veronica reclame
Oh en Gijp ook
Piet den Boer was ook een wereldspits!quote:Op maandag 19 april 2010 20:36 schreef tong80 het volgende:
Aad de Mos won toen omdat KV Mechelen de grootste begroting van west europa had
verschrikkelijke vent, op achtergrond m'n aars. Hij laat zich overal maar interviewen en portreteren. Met z'n we verkopen nooit meer een speler aan de top 3quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke terechte opmerkingen over Munsterman... ik erger me dood aan dat underdoggeneuzel van die kerel....
Topscorer in de eerste divisie. Ze zaten te slapen net als bij Jimmy Floyd Hasselbaink.quote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Piet den Boer was ook een wereldspits!
ja dat heeft Excelsior zelf gezegd, zal heus wel waar zijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef rubbereend het volgende:
Ajax heeft Excelsior toch ook de wedstrijd premie beloofd, maar die wilden ze daarna eerst niet betalen
watskeburt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |