er zijn inmiddels genoeg fans van de serie dus die hype is binnen een paar weken voor de release vast wel weer aangewakkerdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
Nounou eind 2010 dan is iedereen deze ´´hype´´ al zo´n beetje vergeten ik voorspel een keiharde flop
bronquote:In Nederland verwacht Oerlemans veel van de speelfilm New Kids Turbo (vanaf december in de bioscoop) die voortkomt uit de razend populaire tv-serie. Naast de vaste cast zijn daarin rollen weggelegd voor onder anderen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Jody Bernal en Antonie Kamerling.
quote:De crisis heeft toegeslagen. Ook de hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie in het Brabantse dorpje Maaskantje zijn door misverstanden hun banen kwijtgeraakt. Zelfs nog erger, hun uitkeringen zijn stopgezet.
Met slechts één logische oplossing, nergens meer voor betalen, loopt alles uit de hand. New Kids Turbo is een absurd verhaal met een belachelijk hoge grapdichtheid.
Je kunt niet ontkennen dat ze het er weer mooi uit hebben laten zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Godver, dat ziet er toch toffer uit dan verwacht
Dacht, die hype is wel voorbij gevlogen, maar dit is toch wel tof
Bovendien is de trailer uit je openingspost niet van de officiële, en iedereen haat heruploaders.quote:
Gaat toch om de boodschap en dat die in 1080p beschikbaar is, 1ste die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bovendien is de trailer uit je openingspost niet van de officiële, en iedereen haat heruploaders.
Daarnaast komt de film 9 december, niet 16 december.
Echt geweldig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Godver, dat ziet er toch toffer uit dan verwacht
Dacht, die hype is wel voorbij gevlogen, maar dit is toch wel tof
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 05:21 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuwd of ze Antonie Kamerling eruit knippen?
Omdat je niet eens een B-ster New Kids Turbo als laatste film toewenst.quote:
Daar lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je niet eens een B-ster New Kids Turbo als laatste film toewenst.
Was meermaals te horen op tv en radio op de dag dat het bekend werd dat hij was overleden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zegt iedereen dat hij er in zit dan, waar zit ie in de trailer?
Op de officiële site staat hij niet genoemd bij de cast.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Was meermaals te horen op tv en radio op de dag dat het bekend werd dat hij was overleden.
Ik zou 'm alleen eruit knippen als het een sterfscene betreft..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef RacerDKB het volgende:
tja, en?quote:
denk dat dit wel het bewijs is dat ie eruit geknipt is. Hij stond eerder in een bericht tussen hans teeuwen, jody bernal en theo maassenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:39 schreef Patch het volgende:
[..]
tja, en?
Vind dit niet superbewijs dat ie er niet inzit.
Ok, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat dit wel het bewijs is dat ie eruit geknipt is. Hij stond eerder in een bericht tussen hans teeuwen, jody bernal en theo maassen
Dit moet gewoon de Nederlandse inzending voor de Oscars wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef RacerDKB het volgende:
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:43 schreef bijdehand het volgende:
AwesomeIk ga het wel kijken denk ik
![]()
Verstaan die lui uit de randstad het Brabants wel?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faal
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faal
Dan is ie gewoon stom, want ik versta het wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht niet
Zo moeilijk is het toch niet te verstaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht niet
Nou, ik kom uit Veldhoven (bij Eindhoven), en me vriendin komt uit Harderwijk, die verstond mij in het begin niet of heel slecht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet te verstaan![]()
Vet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef RacerDKB het volgende:
Idd, ik kom oet Twentequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon stom, want ik versta het wel.
Overigens is het niet echt een misdaad om dat inteelttaaltje niet te kunnen verstaan.
Vaak vind ik Fries nog verstaanbaarder dan Twents. In ieder geval dat haalde ik uit zo'n gare regionale soap die de publieke omroep uitzondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd, ik kom oet Twenteen hier verstaat iedereen het zelfs nog..
Alleen dat kut Fries kun je niets van verstaan omdat het gewoon een kuttaaltje is
Omdat dat een volwaardige taal is naast dat achterlijke dialectje genaamd twentsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef haakon het volgende:
Alleen dat kut Fries kun je niets van verstaan omdat het gewoon een kuttaaltje is
Volwaardigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat dat een volwaardige taal is naast dat achterlijke dialectje genaamd twents
Zeeuws dat is pas mooi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat dat een volwaardige taal is naast dat achterlijke dialectje genaamd twents
Ik zag ook die ene gast van de Vliegende Panters.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hans Teeuwen Theo Maasen nog meer bekende Brabanders die we kunnen verwachten ?
[ afbeelding ]
Frank Lammers ?
Ik MOET hem zienquote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen de hele soundtrack gehoord bij Giel. Een echte ninetees hit, zo lachen.
Mwoah.... hooooooo hooooo hohohohoooooooquote:
Heuhhh dat is Deejay Paul Elstak jonguh!! Whaha...Kiek 'm stoan! Bam!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah.... hooooooo hooooo hohohohooooooo
Is 't nie egt tog, jonguh!
Ik kan er maar 1 vinden, en een teaser. Voor welke film zat ie geplakt?quote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef W00fer het volgende:
Er is een nieuwe trailer, dat ie de voorruit intrapt. Gezien in de bios. Maar die staat nog nergens online of wel?
Het is de take care now trailer. Check joetjoeb.quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1 vinden, en een teaser. Voor welke film zat ie geplakt?
Mooi op tijd! Bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
9 december in de bioskoop. Hier heb je de trailer, kut.
Ahja, zo'n spullen wil ik ook echt hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef MyVisuals het volgende:
Als je na de première kans wil maken op een eigen Maaskantjebord dan moet je even lid worden van de MaaskantjeKoekwous hyves. http://www.maaskantjekoekwous.hyves.nl
Daar maak je op 10 december kans op 1 van de 5 gratis Maaskantje borden.
Als de hyves boven de 100 leden uitgroeit worden er nog meer gratis Maaskantje spullen weggegeven. GRATIS!
Leuk toch, kut.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ahja, zo'n spullen wil ik ook echt hebben![]()
Leuk dat er een film is, maar ik heb geen zin in weer een New Kids hype. Plakt straks weer iedereen 'jonge' of 'kut' achter elke zin, of worden alle dialogen tot huilens toe nagespeeld![]()
Verschrikkelijk..
Argghhh ik wil.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef Miriampje het volgende:
In Den Bosch is de film al vanaf dinsdag 7 december te zien.
Natuurlijk. Die geilen juist op foute typesquote:
Oh? Dat wist ik nog niet over mezelf...quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die geilen juist op foute types
Wordt leuk dus.quote:Op maandag 6 december 2010 18:14 schreef planethugo het volgende:
eerste recensie:
http://www.movie2movie.nl/r118951-Recensie-New-Kids-Turbo.html
Kom godverdomme naar je nest man, kut.quote:
Dat een kassière een biertje afrekent en dat je haar neerslaat onder het roepen van: blijf van mijn bier af, godverdommense kuthoer. Zoiets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom godverdomme naar je nest man, kut.
PS Het lijkt me zo leuk om een keer in een supermarkt zo uit te pakken. Of dat jij dat tegen mij doet. Voordat de hype begint uiteraard.
Dat mag jij doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat een kassière een biertje afrekent en dat je haar neerslaat onder het roepen van: blijf van mijn bier af, godverdommense kuthoer. Zoiets?.
quote:4,0/5
Wat een geweldige film! Gisteren heb ik deze mogen bewonderen tijdens een van de voorpremieres onder het genot van een knoepert (klomp pittig gehakt op een stokje) en een halve liter Schultenbrau. Alvorens was ik benieuwd hoe de film zich 90 minuten lang interessant en/of leuk liet houden, want de originele sketches duren maar een paar minuten. Maar mensen, wat heb ik me een partij genoten.
Wat mij wel verbaasd is dat deze formule ook aanslaat boven de rivieren, ik denk dat niet iedereen de humor kan waarderen, want het is af en toe extreem flauw. Toch vermoed ik dat deze film het heel erg goed gaat doen in de bioscopen.
De film is een aaneenschakeling van idiote akties en lompe humor. Het verhaal heeft weinig tot niets om het lijf, maar dat is geen aderlating voor een film als dit. Daarnaast komen er ook nog een aantal bekende Nederlanders langs om het feest compleet te maken. Je kunt gewoon aan alles zien aan de film dat het met liefde en vooral heel vele plezier is gemaakt.
Tevens ziet het er ook erg goed uit voor een film als dit, dat niet met een gigantisch budget gemaakt zal zijn. De setting klopt, vooral de woonkamers binnen, erg kitscherig. De Opel, de Cita, de vriend van Manuela, te veel om op te noemen wat simpelweg genieten was
Liefhebbers van de serie zullen deze film helemaal het einde vinden, ik dus ook.
Het was een tijdje stil bij onze vrienden uit Maaskantje, maar ze zijn kei hard terug gekomen en beter had het niet gekund!
Houdoe!
quote:"Vacht Wagun Chauffeur, TOET TOET!!"
Het is een vreemd gegeven dat zowel New Kids Turbo als Schindlers List zich beide "film" moeten noemen. En misschien is de ene wel in dezelfde bioscoopzaalte zien als de ander destijds. Beide zeer goede films, check. Maar verder gaat iedere vergelijking mank. Iets om over na te denken
Als groot fan van films als Planet Terror en Machete doet het me deugd dat ze een dergelijk concept naar de polder halen. Weg fatsoen, weg regels, gewoon een knotsgekke film die lak heeft aan alles en als je denkt dat het niet gekker kan, dan gebeurt het nog tien keer zo hard, kut! En dat in een heel herkenbare omgeving. De rijtjeshuizen waar de personages wonen zijn van een 70's bouwstijl zoals er in elk dorp en stad in Nederland wijken vol mee staan.
Ook bevat de film opvallend weinig echt grote missers, het middenstuk met Arnie zou ik dan wel willen nomineren, en de shootout was niet heel erg boeiend. Maar alles daarvoor en eromheen was briljant, het moment dat Richard zijn lul uit zijn broek haalt en in de camera zeikt incluis. Ook de scène met de boer in de schuur, totaal onverwacht. Hoe verzin je het.
Vermaak van de bovenste plank.
4,5 sterren dik verdiend, smaakt naar meer.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:25 schreef Roi het volgende:
Geinige film, je kan duidelijk zien dat er geld in is gestoken. Af en toe super droge humor waarbij ik ongeveer de enige in de zaal was die moest lachen, maar gelukkig ook genoeg flauwigheid.
Eerder SAPquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef W00fer het volgende:
Iemand een scan daarvan?
http://www.achievers.nl/new-kids-turboboek.php
Dat zijn ook mijn genresquote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Vind je het gek dat een vrouw van >40 er niks aan vindt
Zeker als dit je genres zijn:
Genres:
Film noir
Screw-ball comedy
Swashbuckler
Rom com
Melodrama
Fantasy
Musical
Science fiction
Horror
Thriller
Reviews hecht ik echt géén waarde meer aan, het zegt echt geen klote.
Die Dana Linssen is zo'n typische verzuurde pittige tante die haar thee met de pink omhoog drinktquote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Genres:
Film noir
Screw-ball comedy
Swashbuckler
Rom com
Melodrama
Fantasy
Musical
Science fiction
Horror
Thriller
SPOILER !quote:
De film is uit dus je mag spoilerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Wat nou spoiler . Het gaat toch om een acteur ? Een paar reactie hierboven zegt iemand nog dat ie Theo Maasen goed vond in de film. Is het straks ook een spoiler als je vraagt naar Christian Bale in een Batman film ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Dat niet eens, maar de film is eigenlijk een aaneenschakeling van korte scenes, dus ik weet niet alles meer neequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef W00fer het volgende:
Had je zoveel Schultenbrauers naar achteren gewerkt dat je t niet meer weet
Omg ik hoop maar dat niet iedereen boven de rivieren zo verzuurd isquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef FrankRicard het volgende:
Topfilm! Volgens mij waren wij niet de enigen in de zaal die van te voren al aardig wat pils op hadden, wat de sfeer er alleen maar beter op maakte.
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef nils7 het volgende:
Hahaha bij de start van de film gingen gisteren een stuk of 6 beugeltjes open geinig geluid was dat!
Topfilm :-)
waaronder wij dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.
Topfilm idd.
12 jarige jochies? Die mogen die film toch helemaal niet zien.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
Ik ga hem doordeweeks om 22.00uur in de bios kijken zodat die irritante 12-jarige jochies al in bed liggen, heb ik daar ook geen last van.
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zittenquote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
12 jarige jochies? Die mogen die film toch helemaal niet zien.
Nou, als ik kinderen had, die mogen hem echt niet zien. Dat kan echt niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
[..]
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zitten
Maar ik ga hem sowieso kijken vd week! Hoor alleen maar goede verhalen !
Ja inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 13:39 schreef arucard het volgende:
Ja bij mij in de zaal zaten ook allemaal van die kleine jochies. Deze film is nog wel een stuk groffer dan de serie.
Ja, en er zit ook amper een dood moment in. Alleen dat ene stuk bij Eyeworks had om mij niet gehoeven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Self-Catering het volgende:
Ja, prima film. Ik vind de droge grap echt wel het geld waard. 7.5/10
Dan vind ik dan wel weer lachenquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en er zit ook amper een dood moment in. Alleen dat ene stuk bij Eyeworks had om mij niet gehoeven.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef RickRaay het volgende:
iemand die gemerkt heeft dat het Horst Wessel Lied ten gehore wordt gebracht in de film??
lijkt me lullig als iemand t in duitsland op t terras kijkt, en t niet doorheeft
HEt is toch juist de grap dat dit lied te gehoren wordt gebracht?quote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef RickRaay het volgende:
iemand die gemerkt heeft dat het Horst Wessel Lied ten gehore wordt gebracht in de film??
lijkt me lullig als iemand t in duitsland op t terras kijkt, en t niet doorheeft
Waarom zouden er agenten rond je gaan staan als je het lied niet kent als je op een terras zit.quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef RickRaay het volgende:
als je in duitsland op t terras zit, en t lied niet kent....
staan er opeens agenten rond je XD
Ik heb 1 principe. Ben in mijn hele leven NOG NOOIT 2 keer naar de bioscoop geweest voor dezelfde film. Nou ja, behalve voor 1 film die ik nog een keer zag als kind op een kinderfeestje... Maar verder niks.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga wat bekennen:Ik ga vanavond nog een keer.
En helemaal niet als ze van Dana fucking Linssen zijn. Wat een, om in de sfeer te blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Genres:
Film noir
Screw-ball comedy
Swashbuckler
Rom com
Melodrama
Fantasy
Musical
Science fiction
Horror
Thriller
Dan ga je dus nog vaker. Want de dvd komt pas hoogstens in maart uit.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga wat bekennen:Ik ga vanavond nog een keer.
Film heeft een rating van 12 gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
[..]
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zitten
Maar ik ga hem sowieso kijken vd week! Hoor alleen maar goede verhalen !
das best weinig als je bedenkt dat er iemand in vol ornaat richting camera het pissen isquote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef F_JD het volgende:
[..]
Film heeft een rating van 12 gekregen.
Jij denkt dat 12-jarigen daar niet tegen kunnen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
das best weinig als je bedenkt dat er iemand in vol ornaat richting camera het pissen is
Die minpunten slaan natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag gezien, hij was goed.
Gezien in Amsterdam, veel lachende mensen in de bioscoop.
Enige mindere puntjes waren Arnie in de film en betalen in euro's.
Die bank op de hond![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel jonguh Kutquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Die minpunten slaan natuurlijk nergens op
Nee volgens mij had Eyeworks hier niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef W00fer het volgende:
In Maaskantje was toch een voorvertoning, direct nadat de montage klaar was?
Heb ik ook niks van gehoordquote:Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef W00fer het volgende:
In Maaskantje was toch een voorvertoning, direct nadat de montage klaar was?
ben jij een maaskanteneesje dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:17 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Nee volgens mij had Eyeworks hier niet zo'n zin in.
Ook wij moesten hélémaal naar de bioscoop.
Ik moest het hardste lachen bij die ME-ers die onderweg waren:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag gezien, hij was goed.
Gezien in Amsterdam, veel lachende mensen in de bioscoop.
Enige mindere puntjes waren Arnie in de film en betalen in euro's.
Die bank op de hond![]()
![]()
![]()
![]()
Officieel een Dungenaartje... maar woon de helft van de week op het Maaskantjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ben jij een maaskanteneesje dan?
Dit was de eerste film waarbij ik de hele credits uitgezeten hebquote:Op donderdag 16 december 2010 10:52 schreef Robbiedd het volgende:
Die mongol ..
Vrachtwagenchauffeurrrrrrrrrrrr TOET TOETTTTTTTTT![]()
![]()
Nee joh, volgende week is het kerst, deze week de dvd halen. De filmschijf krijg ik in april. Maar de extra's nu al.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:50 schreef dapluiz het volgende:
Dan moet je wel kerst in April vierenWant dan komt de dvd pas
Vet.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef mdbresser het volgende:
Echt vet om te zien. Op youtube alles al gezien echt lache JONGUH....
Kwam hier ook dit tegen,
Wat is dit dan? new kids turbo gokken ???????????????
Wie kent dit ? ?
Opdonderen met je spam. Ik heb die app net al lekker gratis gedownload.quote:
als je nou de volgende keer zo'n debilio niet quote incl. zijn spam, ben je een minder grote debilio als hemquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Opdonderen met je spam. Ik heb die app net al lekker gratis gedownload.Zonder dat jij je 80 cent krijgt. Debiel.
Ik wou hem even laten weten dat ik zijn app lekker gratis heb.quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je nou de volgende keer zo'n debilio niet quote incl. zijn spam, ben je een minder grote debilio als hem
Nu... naja nu.
je had zijn spam ook weg kunnen edittenquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wou hem even laten weten dat ik zijn app lekker gratis heb.
Daar zijn modjes voor.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
je had zijn spam ook weg kunnen editten
Deze kan ook weg. Nog zo'n nieuwe account...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef mdbresser het volgende:
Je kan ook een maaskantje vlag winnen
Boek?quote:
Zie googlequote:
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net manquote:Op zondag 19 december 2010 18:11 schreef Zwappel het volgende:
Weet iemand of er al een DVDrip is?
Heb hem al gekeken in de bios, maar wil hem aan me ouders en opa laten zien
Screeners..quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net man
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net man
Die lekken vaak al de dag dat hij wordt rondgestuurd anders.quote:
Ja, dus?quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die lekken vaak al de dag dat hij wordt rondgestuurd anders.
Dus waarom zou er dan nog geen screener gelekt zijn omdat hij nog maar net draait? Dat is echt een non-argumentquote:
Nou blijkbaar zijn er nog geen screeners gelekt. Omdat de films pas draait. De dvd komt volgens mij ergens in april pas, dus waarom zou je dan nu al screeners rondsturen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus waarom zou er dan nog geen screener gelekt zijn omdat hij nog maar net draait? Dat is echt een non-argument
Veel screeners worden al voor de biosrelease verstuurd, omdat positieve recensies en de aandacht een hoop meer bezoekers genereerd.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Nou blijkbaar zijn er nog geen screeners gelekt. Omdat de films pas draait. De dvd komt volgens mij ergens in april pas, dus waarom zou je dan nu al screeners rondsturen.
Dat lijkt me onzin, dat ze screeners versturen voordat de film in de bioscoop draait. Dan zouden de meeste films al in redelijke kwaliteit online staan voordat hij in de bioscoop draait.quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Veel screeners worden al voor de biosrelease verstuurd, omdat positieve recensies en de aandacht een hoop meer bezoekers genereerd.
Bij New Kids is dit wellicht niet gebeurt, omdat het toch al een hele grote fanbase heeft (en dat blijkt wel, ik geloof dat zo goed als alle records die bij een Nederlandse release van toepassing zijn zijn gebroken
Vaak wel hoor, je hebt dan alleen altijd irritante zwart-wit stukken, of een stukje mono-geluid, of een waarschuwingstext de hele tijd in beeld.quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin, dat ze screeners versturen voordat de film in de bioscoop draait. Dan zouden de meeste films al in redelijke kwaliteit online staan voordat hij in de bioscoop draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |