Opdonderen met je spam. Ik heb die app net al lekker gratis gedownload.quote:
als je nou de volgende keer zo'n debilio niet quote incl. zijn spam, ben je een minder grote debilio als hemquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Opdonderen met je spam. Ik heb die app net al lekker gratis gedownload.Zonder dat jij je 80 cent krijgt. Debiel.
Ik wou hem even laten weten dat ik zijn app lekker gratis heb.quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je nou de volgende keer zo'n debilio niet quote incl. zijn spam, ben je een minder grote debilio als hem
Nu... naja nu.
je had zijn spam ook weg kunnen edittenquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wou hem even laten weten dat ik zijn app lekker gratis heb.
Daar zijn modjes voor.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
je had zijn spam ook weg kunnen editten
Deze kan ook weg. Nog zo'n nieuwe account...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef mdbresser het volgende:
Je kan ook een maaskantje vlag winnen
Boek?quote:
Zie googlequote:
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net manquote:Op zondag 19 december 2010 18:11 schreef Zwappel het volgende:
Weet iemand of er al een DVDrip is?
Heb hem al gekeken in de bios, maar wil hem aan me ouders en opa laten zien
Screeners..quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net man
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij draait nog maar net man
Die lekken vaak al de dag dat hij wordt rondgestuurd anders.quote:
Ja, dus?quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die lekken vaak al de dag dat hij wordt rondgestuurd anders.
Dus waarom zou er dan nog geen screener gelekt zijn omdat hij nog maar net draait? Dat is echt een non-argumentquote:
Nou blijkbaar zijn er nog geen screeners gelekt. Omdat de films pas draait. De dvd komt volgens mij ergens in april pas, dus waarom zou je dan nu al screeners rondsturen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus waarom zou er dan nog geen screener gelekt zijn omdat hij nog maar net draait? Dat is echt een non-argument
Veel screeners worden al voor de biosrelease verstuurd, omdat positieve recensies en de aandacht een hoop meer bezoekers genereerd.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Nou blijkbaar zijn er nog geen screeners gelekt. Omdat de films pas draait. De dvd komt volgens mij ergens in april pas, dus waarom zou je dan nu al screeners rondsturen.
Dat lijkt me onzin, dat ze screeners versturen voordat de film in de bioscoop draait. Dan zouden de meeste films al in redelijke kwaliteit online staan voordat hij in de bioscoop draait.quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Veel screeners worden al voor de biosrelease verstuurd, omdat positieve recensies en de aandacht een hoop meer bezoekers genereerd.
Bij New Kids is dit wellicht niet gebeurt, omdat het toch al een hele grote fanbase heeft (en dat blijkt wel, ik geloof dat zo goed als alle records die bij een Nederlandse release van toepassing zijn zijn gebroken
Vaak wel hoor, je hebt dan alleen altijd irritante zwart-wit stukken, of een stukje mono-geluid, of een waarschuwingstext de hele tijd in beeld.quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin, dat ze screeners versturen voordat de film in de bioscoop draait. Dan zouden de meeste films al in redelijke kwaliteit online staan voordat hij in de bioscoop draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |