http://www.comedycentral.nl/tv/programma/140/new-kids.htmlquote:Speciaal voor alle fans brengt Comedy Central een New Kids Tribute op 1 januari van 22.30 uur tot 00.30 uur. Hierin komen alle afleveringen nog eens voorbij, maar zie je ook nog niet eerder op tv uitgezonden internetsketches, behind the scenes materiaal en grappige bloopers. Ook oud materiaal van New Kids zal die avond worden uitgezonden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan moet ik de videoband met de vijf ferarri's overspoelen
Wat denkte gij? Ik heb heel seizoen 1 2 en 3 op mijn iPod. BAM!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
Typisch dat porsche1 een topic opent over losgeslagen tokkies
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan moet ik de videoband met de vijf ferarri's overspoelen
Als je op mij doelt; ik ben er nog?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef Daskaar het volgende:
kan iemand uitleggen wat het nou is waardoor mensen op forums vooral moeten laten merken dat ze iets niet leuk vinden wat op dat moment uitermate populair is?
waarom moeten zij als een ninja het topic binnen stormen met een enkele opmerking als "kutserie!" en dan net zo snel verdwijnen?
beleven zij plezier aan het neerhalen van de stemming?
voelen zij zich 'speciaal' omdat ze nu es niet bij de meerderheid horen?
voelen zij zich misschien zelfs verheven boven de rest?
je hoort zelden echt argumenten(wat er nooit toe doet omdat het een kwestie van smaak is), en het lijkt mij alsof men enkel en alleen wil laten merken dat zij hetgeen dat besproken word in enthousiasme niet waarderen.
Wa vinde gij humor dan, he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op mij doelt; ik ben er nog?
Iedereen mag mooi vinden wat hij of zij wil. Maar humor dat de intelligentie van een pantoffeldiertje nog niet haalt, vind ik overrated en kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |