Mwoah.... hooooooo hooooo hohohohoooooooquote:
Heuhhh dat is Deejay Paul Elstak jonguh!! Whaha...Kiek 'm stoan! Bam!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah.... hooooooo hooooo hohohohooooooo
Is 't nie egt tog, jonguh!
Ik kan er maar 1 vinden, en een teaser. Voor welke film zat ie geplakt?quote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef W00fer het volgende:
Er is een nieuwe trailer, dat ie de voorruit intrapt. Gezien in de bios. Maar die staat nog nergens online of wel?
Het is de take care now trailer. Check joetjoeb.quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1 vinden, en een teaser. Voor welke film zat ie geplakt?
Mooi op tijd! Bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
9 december in de bioskoop. Hier heb je de trailer, kut.
Ahja, zo'n spullen wil ik ook echt hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef MyVisuals het volgende:
Als je na de premičre kans wil maken op een eigen Maaskantjebord dan moet je even lid worden van de MaaskantjeKoekwous hyves. http://www.maaskantjekoekwous.hyves.nl
Daar maak je op 10 december kans op 1 van de 5 gratis Maaskantje borden.
Als de hyves boven de 100 leden uitgroeit worden er nog meer gratis Maaskantje spullen weggegeven. GRATIS!
Leuk toch, kut.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ahja, zo'n spullen wil ik ook echt hebben![]()
Leuk dat er een film is, maar ik heb geen zin in weer een New Kids hype. Plakt straks weer iedereen 'jonge' of 'kut' achter elke zin, of worden alle dialogen tot huilens toe nagespeeld![]()
Verschrikkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |