De film is uit dus je mag spoilerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Wat nou spoiler . Het gaat toch om een acteur ? Een paar reactie hierboven zegt iemand nog dat ie Theo Maasen goed vond in de film. Is het straks ook een spoiler als je vraagt naar Christian Bale in een Batman film ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Dat niet eens, maar de film is eigenlijk een aaneenschakeling van korte scenes, dus ik weet niet alles meer neequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef W00fer het volgende:
Had je zoveel Schultenbrauers naar achteren gewerkt dat je t niet meer weet
Omg ik hoop maar dat niet iedereen boven de rivieren zo verzuurd isquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef FrankRicard het volgende:
Topfilm! Volgens mij waren wij niet de enigen in de zaal die van te voren al aardig wat pils op hadden, wat de sfeer er alleen maar beter op maakte.
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef nils7 het volgende:
Hahaha bij de start van de film gingen gisteren een stuk of 6 beugeltjes open geinig geluid was dat!
Topfilm :-)
waaronder wij dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.
Topfilm idd.
12 jarige jochies? Die mogen die film toch helemaal niet zien.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
Ik ga hem doordeweeks om 22.00uur in de bios kijken zodat die irritante 12-jarige jochies al in bed liggen, heb ik daar ook geen last van.
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zittenquote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
12 jarige jochies? Die mogen die film toch helemaal niet zien.
Nou, als ik kinderen had, die mogen hem echt niet zien. Dat kan echt niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
[..]
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zitten
Maar ik ga hem sowieso kijken vd week! Hoor alleen maar goede verhalen !
Ja inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 13:39 schreef arucard het volgende:
Ja bij mij in de zaal zaten ook allemaal van die kleine jochies. Deze film is nog wel een stuk groffer dan de serie.
Ja, en er zit ook amper een dood moment in. Alleen dat ene stuk bij Eyeworks had om mij niet gehoeven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Self-Catering het volgende:
Ja, prima film. Ik vind de droge grap echt wel het geld waard. 7.5/10
Dan vind ik dan wel weer lachenquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en er zit ook amper een dood moment in. Alleen dat ene stuk bij Eyeworks had om mij niet gehoeven.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef RickRaay het volgende:
iemand die gemerkt heeft dat het Horst Wessel Lied ten gehore wordt gebracht in de film??
lijkt me lullig als iemand t in duitsland op t terras kijkt, en t niet doorheeft
HEt is toch juist de grap dat dit lied te gehoren wordt gebracht?quote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef RickRaay het volgende:
iemand die gemerkt heeft dat het Horst Wessel Lied ten gehore wordt gebracht in de film??
lijkt me lullig als iemand t in duitsland op t terras kijkt, en t niet doorheeft
Waarom zouden er agenten rond je gaan staan als je het lied niet kent als je op een terras zit.quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef RickRaay het volgende:
als je in duitsland op t terras zit, en t lied niet kent....
staan er opeens agenten rond je XD
Ik heb 1 principe. Ben in mijn hele leven NOG NOOIT 2 keer naar de bioscoop geweest voor dezelfde film. Nou ja, behalve voor 1 film die ik nog een keer zag als kind op een kinderfeestje... Maar verder niks.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga wat bekennen:Ik ga vanavond nog een keer.
En helemaal niet als ze van Dana fucking Linssen zijn. Wat een, om in de sfeer te blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Vind je het gek dat een vrouw van >40 er niks aan vindt
Zeker als dit je genres zijn:
Genres:
Film noir
Screw-ball comedy
Swashbuckler
Rom com
Melodrama
Fantasy
Musical
Science fiction
Horror
Thriller
Reviews hecht ik echt géén waarde meer aan, het zegt echt geen klote.
Dan ga je dus nog vaker. Want de dvd komt pas hoogstens in maart uit.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga wat bekennen:Ik ga vanavond nog een keer.
Film heeft een rating van 12 gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
[..]
onder begeleiding van een volwassene vast wel, daar ga ik 's middags echt niet naast zitten
Maar ik ga hem sowieso kijken vd week! Hoor alleen maar goede verhalen !
das best weinig als je bedenkt dat er iemand in vol ornaat richting camera het pissen isquote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef F_JD het volgende:
[..]
Film heeft een rating van 12 gekregen.
Jij denkt dat 12-jarigen daar niet tegen kunnen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
das best weinig als je bedenkt dat er iemand in vol ornaat richting camera het pissen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |