De film is uit dus je mag spoilerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Wat nou spoiler . Het gaat toch om een acteur ? Een paar reactie hierboven zegt iemand nog dat ie Theo Maasen goed vond in de film. Is het straks ook een spoiler als je vraagt naar Christian Bale in een Batman film ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
SPOILER !
Dana Linssen: get a life. Hoog en laagcultuur. Wat loop dat mens te zwammen, kijken die hap
Dat niet eens, maar de film is eigenlijk een aaneenschakeling van korte scenes, dus ik weet niet alles meer neequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef W00fer het volgende:
Had je zoveel Schultenbrauers naar achteren gewerkt dat je t niet meer weet
Omg ik hoop maar dat niet iedereen boven de rivieren zo verzuurd isquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef FrankRicard het volgende:
Topfilm! Volgens mij waren wij niet de enigen in de zaal die van te voren al aardig wat pils op hadden, wat de sfeer er alleen maar beter op maakte.
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef nils7 het volgende:
Hahaha bij de start van de film gingen gisteren een stuk of 6 beugeltjes open geinig geluid was dat!
Topfilm :-)
waaronder wij dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij ons hadden sommige zelf gewoon halve literblikken Schultenbräu meegenomen.
Topfilm idd.
12 jarige jochies? Die mogen die film toch helemaal niet zien.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
Ik ga hem doordeweeks om 22.00uur in de bios kijken zodat die irritante 12-jarige jochies al in bed liggen, heb ik daar ook geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |