er zijn inmiddels genoeg fans van de serie dus die hype is binnen een paar weken voor de release vast wel weer aangewakkerdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
Nounou eind 2010 dan is iedereen deze ´´hype´´ al zo´n beetje vergeten ik voorspel een keiharde flop
bronquote:In Nederland verwacht Oerlemans veel van de speelfilm New Kids Turbo (vanaf december in de bioscoop) die voortkomt uit de razend populaire tv-serie. Naast de vaste cast zijn daarin rollen weggelegd voor onder anderen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Jody Bernal en Antonie Kamerling.
quote:De crisis heeft toegeslagen. Ook de hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie in het Brabantse dorpje Maaskantje zijn door misverstanden hun banen kwijtgeraakt. Zelfs nog erger, hun uitkeringen zijn stopgezet.
Met slechts één logische oplossing, nergens meer voor betalen, loopt alles uit de hand. New Kids Turbo is een absurd verhaal met een belachelijk hoge grapdichtheid.
Je kunt niet ontkennen dat ze het er weer mooi uit hebben laten zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Godver, dat ziet er toch toffer uit dan verwacht
Dacht, die hype is wel voorbij gevlogen, maar dit is toch wel tof
Bovendien is de trailer uit je openingspost niet van de officiële, en iedereen haat heruploaders.quote:
Gaat toch om de boodschap en dat die in 1080p beschikbaar is, 1ste die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bovendien is de trailer uit je openingspost niet van de officiële, en iedereen haat heruploaders.
Daarnaast komt de film 9 december, niet 16 december.
Echt geweldig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Godver, dat ziet er toch toffer uit dan verwacht
Dacht, die hype is wel voorbij gevlogen, maar dit is toch wel tof
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 05:21 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuwd of ze Antonie Kamerling eruit knippen?
Omdat je niet eens een B-ster New Kids Turbo als laatste film toewenst.quote:
Daar lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je niet eens een B-ster New Kids Turbo als laatste film toewenst.
Was meermaals te horen op tv en radio op de dag dat het bekend werd dat hij was overleden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zegt iedereen dat hij er in zit dan, waar zit ie in de trailer?
Op de officiële site staat hij niet genoemd bij de cast.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Was meermaals te horen op tv en radio op de dag dat het bekend werd dat hij was overleden.
Ik zou 'm alleen eruit knippen als het een sterfscene betreft..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef RacerDKB het volgende:
tja, en?quote:
denk dat dit wel het bewijs is dat ie eruit geknipt is. Hij stond eerder in een bericht tussen hans teeuwen, jody bernal en theo maassenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:39 schreef Patch het volgende:
[..]
tja, en?
Vind dit niet superbewijs dat ie er niet inzit.
Ok, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat dit wel het bewijs is dat ie eruit geknipt is. Hij stond eerder in een bericht tussen hans teeuwen, jody bernal en theo maassen
Dit moet gewoon de Nederlandse inzending voor de Oscars wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef RacerDKB het volgende:
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:43 schreef bijdehand het volgende:
AwesomeIk ga het wel kijken denk ik
![]()
Verstaan die lui uit de randstad het Brabants wel?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faal
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso randstadknaapjes die Brabanders haten en dan met harde G new kids napraten. Echt een grote faal
Dan is ie gewoon stom, want ik versta het wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht niet
Zo moeilijk is het toch niet te verstaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kom uit Brabant, vlakbij Maaskantje zeg maar, ik versta het dus gewoon. Maar een maat van me uit Utrecht niet
Nou, ik kom uit Veldhoven (bij Eindhoven), en me vriendin komt uit Harderwijk, die verstond mij in het begin niet of heel slecht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet te verstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |