Hmm wel vreemd dat alleen alle mannen daar last van hebben!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg altijd tietliciouz als ik de naam van TS uitspreek in m'n hoofd
tvp
Niet typen met volle mond he!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm wel vreemd dat alleen alle mannen daar last van hebben!
Heb je html-rechten voor nodig, doe ik straks wel als ik thuis ben, zit nu nog op m'n mobiel in de trei en dat copy/paste zo lastigquote:
Dan laat ik het aan jou over!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je html-rechten voor nodig, doe ik straks wel als ik thuis ben, zit nu nog op m'n mobiel in de trei en dat copy/paste zo lastig
Ok, hopelijk onthoud ik hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb het allang op!Maar Bob ik ben in Arnhem, 8bahn!
quote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen nu in musispark, lekker buiten in het gras wijntje er bij
Ik alleen oranje nagellak!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow tof, dan ben ik er zeker, met oranje hoed op
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zou je niet minstens wat ondergoed aan doen, anders voorzie ik kettingbotsingen.
Trek je wel schoon ondergoed aan dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, ik heb de zondag avond strip sessie bij tliciouz
Oh ga jij uit de kleren ja?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, ik heb de zondag avond strip sessie bij tliciouz
Sssssst, het moet stoer lijken dat ik een striptease krijg, niet dat ik met kwastjes aan m'n tepels voor je sta te dansenquote:
Oke, ik ga uit de kleren voor Bob!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sssssst, het moet stoer lijken dat ik een striptease krijg, niet dat ik met kwastjes aan m'n tepels voor je sta te dansen
Dit vind ik ook:quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die in arnhem woont en weet wat er net gebeurde?
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie dit op p2000:
16-04-10 18:50:35 Ambulance Gelderland-Midden A1 HELAL EETCAFE HOMMELSTRAAT 46 thv ARNHEM (soort voertuig: auto) 6828AK 46 thv
Ah heb net de OP aangepast, maar zal die van de wiki er nu inzetten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
Ok tliciouz, ik heb de FOK!wiki aangepast met alle nieuwe plaatjes en vernieuwde teksten.
Als het goed is, kun je zo de tekst kopieren, dan kan remlof de html-rechten goed zetten![]()
(of remlof kopieert de wikitekst in de OP)
Perfectquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah heb net de OP aangepast, maar zal die van de wiki er nu inzetten.
Ach zolang ie niet zo lang wordt als die van LSD Vragen & Antwoorden #28quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
We moeten wel oppassen dat de OP niet één of ander monster wordt waar we een half uur over doen om langs te scrollen!
Het formaat van de pics was ik niet zeker van... Het was een gokje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
We moeten wel oppassen dat de OP niet één of ander monster wordt waar we een half uur over doen om langs te scrollen!
Beetje doorlullen en we zitten zo op pagina 2.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
Nou hier een bijdrage van mij!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje doorlullen en we zitten zo op pagina 2.
Geld is geld!quote:
Ja dat klopt ook zeker, maar diequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis verjaardatg vieren, dus dat wordt alleen balcóne hierquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Wie is er vandaag op een terrasje te vinden?
Vooralsnog heb ik mijn balkon in de planning staanquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Wie is er vandaag op een terrasje te vinden?
Gezellig! Voor mij geen terrasje meer. We hebben net de hele kamer anders ingericht. Pff.quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik mijn balkon in de planning staanKom je erbij met een wijntje?
Whahahahahaquote:Op maandag 19 april 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat je een halve dag mocht meelopen op de Vierdaagse
nice!quote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Sally het volgende:
[14:47] <Sal|lt>
[14:47] <Sal|lt> ik werd zojuist gebeld vanuit Nijmegen
[14:47] <Sal|lt> ik mag een halve dag meelopen!
FYI: gesolliciteerd bij het UMC St Radboud op de afdeling Radiotherapie als 'senior secretaresse', en dat is voornamelijk notuleren. Dat doe ik nu ook bij m'n vrijwilligerswerk(volgens mij hebben ze voor de site geen andere term dan 'senior' als het secretarieel werk betreft
)
Even niet. Ga me wel inschrijven voor hun 'interne' uitzendbureau.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nu maken ze het wel heel bont.![]()
EdeWageningen-tijdelijk-eindpunt
Is dit nog je oude baan of heb je al wat nieuws?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Satan!! Ik ga toch maar eens lobby'en voor iets van thuiswerken of zo...
Zie ook http://www.arnhemcentraal(...)en-sporen-in-arnhem/quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Satan!! Ik ga toch maar eens lobby'en voor iets van thuiswerken of zo...
Sinds september 2009 heb ik deze baan. In ieder geval tot eind augustus, jaarcontract en zo. Maar het gaat goed, ik heb het ontzettend druk en men is tevreden. Dus ik verwacht wel dat ik mag blijven.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is dit nog je oude baan of heb je al wat nieuws?
Ik verheug me er nu al op om met al die bezwete lijven in de file in de bus te staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, in ieder geval zit ik dus mooi met de gebakken peren in die periodeMet velen met mij natuurlijk
Mocht ik aangenomen worden, kan ik buslijn 31 naar Nimwegen pakken. Die komt hier vlak langs.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ook http://www.arnhemcentraal(...)en-sporen-in-arnhem/
Ook naar Nijmegen geen treinen van de zomer voor een week of twee.
Ja, het is ook nog lekker in het warmst van het jaar, en reken maar niet op bussen met aircoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op om met al die bezwete lijven in de file in de bus te staan.![]()
En op de extra reistijd van zo'n anderhalf tot twee uur per dag.
Ik ben bang dat het zo goed als definitief is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog lekker in het warmst van het jaar, en reken maar niet op bussen met airco![]()
Maar het besluit is nog niet definitief, dus daar probeer ik me dan maar aan op te trekken
quote:
Alweerquote:
Zat bij mij op school, erg tragisch.quote:
Ik werk in haar stadquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben vandaag door de straat van tliciouz gefietst!
En dan zeg je niet even gedag!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben vandaag door de straat van tliciouz gefietst!
Mijn stad is Nimwegen da moette gij nu toch wel onderhand weten!quote:
Zie editquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn stad is Nimwegen da moette gij nu toch wel onderhand weten!
Ik zou graag de stad in willen maar ik moet oppassen, wat heb je te vieren overigens?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Wie komt er naar Nescio vanavond? Ik heb wat te vieren
Vast contractquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou graag de stad in willen maar ik moet oppassen, wat heb je te vieren overigens?
Gefeliciteerdquote:
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was bang dat je pepperspray in m'n gezicht zou spuiten
gemiste kansquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!
Moet helaas verstek laten gaan, maar ik heb hopelijk ook snel wat te vieren (nee, mijn verjaardag was precies een week geledenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Wie komt er naar Nescio vanavond? Ik heb wat te vieren
Waar? Nijmegen is grootquote:
quote:
Solliciteer je dan ook?quote:
Welk bedrijf?!quote:
Gefeli!!!quote:
Nope, jaarcontract, werd niet verlengd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ik heb me aangemeld bij verzamelsites van vacatures voor e-mailservice van JobTrack.nl, Indeed.com (mogelijk alleen medisch gericht?), Studentenwerk.nl enz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Halloooo! Arnhemmer tegenwoordig hierSchunnige kutbuurt waar we tegenwoordig wonen met vunzige b**tenl*nders en zwervers die hun opmerkingen niet voor zich kunnen houden
Verder is het leuk hoor! Wat is er te doen met koninginnedag?
Lekker danquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepen
Het zijn wel allemaal complimentenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.quote:
Zolang ze goed opgevoed worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.
quote:
Nou geloof me, hoe goed je je kind ook opvoed, als er van die kutjochies op school zitten is je kind verloren, of het moet een nerd worden die hele dagen wow speeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zolang ze goed opgevoed worden.
Kwam gisteren nog Slarioux tegen in de 3arron
Daarom ben ik je favo mod toch?quote:
Nee hij scheurde echt heel hard. Wij wonen in een lange straat daar kun je zo hard rijden als je wilt, dat deed deze hufter dus ook. Heb nog steeds een brok in me keelquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:33 schreef Adelante het volgende:
Kenteken genoteerd? Zo ja, aangifte doen van dierenmishandeling. Zal waarschijnlijk nooit iets van komen, maar misschien zijn er nog pistolen paultjes die dit tuig aan willen pakken
Zieke actie
Dat grapje maakte ik toevallig ook al netquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
Misschien kun je shock schade claimen als slachtoffer van dit misdrijf, net nu het ook bijna een jaar na De Naald is
Nee, zonder gekheid, ga maar snel wat leuks doen vanavond en niet blijven hangen in dit soort acties
quote:
Arnhemmer meldt zich.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Er staan pas 10 ernemse FOK!kers op de mep, daar kan meer bei!
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Post of pm je straat even, dan doe ik het vanavond als ik weer thuis benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Arnhemmer meldt zich.
Hele dag file gestaan bij mij in de straat. Heb me best vermaakt
Nee Bob danquote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef donroyco het volgende:
Ik woon in een uithoek, vergeleken met de rest
Driel-Oostquote:
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurdquote:Een 15-jarig meisje is zondagmiddag neergestoken in Arnhem. De politie vermoedt dat het gaat om een ruzie die zich afspeelde binnen de relatiesfeer. Omroep Gelderland meldt op basis van getuigen dat de dader haar ex-vriend zou zijn.
Het meisje werd volgens de politie rond 13.15 uur door twee getinte mannen belaagd op de hoek van de Lepelbladstraat met de Kamillelaan in de wijk Malburgen. De Arnhemse is buiten levensgevaar, maar ligt nog wel in een ziekenhuis. De verdachten zijn voortvluchtig.
Lekker danquote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurd
Je mag bij mij schuilen hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eh ja dat was ik, ik ging naar ODW voor het PvdA congres.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Remlof, zag ik jou nu vanochtend (rond half twaalf) op station Velperpoort?
Ik weet het niet zeker, want ik stond aan de andere kant en de trein naar centraal kwam er al aan toen ik je meende te herkennen.
Maar kan toch haast niet om die tijd, is toch veel te vroeg voor jou?
Ja, bedankt nogquote:
Hihi, dan zijn/waren zo ook voor jouquote:Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog![]()
![]()
ook op zoek naar een bijbaan
Ja natuurlijk wordt het druk, maar op de Mert is nog wel ruimte, in tegenstelling tot de Korenmarktquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Sally het volgende:
Mss, remlofZal wel takkedruk worden
![]()
Iets anders: ik kan geen plaatjes verwijderen uit Beheer... Wrom nie?!
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegelquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sally het volgende:
Ik gok dat ik ze niet meer kan verwijderen omdat ze van 16 april zijn. Dan zijn er geen dubbele mogelijkheden meer. Wel vaag, want nu staat er alleen maar loze ruimte op de servers...
OP is bijgewerkt, alleen de Ernem-mep moet nog vervangen geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/Arnhem
quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegel
treurig...quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als de mep geupdate is zal ie de volgende keer dat je de eerste pagina van dit topic weer laadt daar ook geupdate zijn. De link is dus statisch, maar de content verandert wel.quote:
Ik was laatst een kankerhoer omdat ik tegen een meisje zei dat haar jurkje was opgekropen en iedereen die achter haar de trap op liep (was op t station) zo onder haar jurkje kon kijken...quote:Op zondag 25 april 2010 10:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ook
Watquote:Op maandag 26 april 2010 08:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik was laatst een kankerhoer omdat ik tegen een meisje zei dat haar jurkje was opgekropen en iedereen die achter haar de trap op liep (was op t station) zo onder haar jurkje kon kijken...
Meisje: waar bemoei je je mee, kankerhoer?!
Eeeeehm![]()
Dat sowieso, in Leusden (ok, suf dorp) heb ik zulke dingen nooit meegemaakt, in Amersfoort eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 26 april 2010 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Watik had ze aan haar haren van de trap afgetrokken als ze dat had gezegd
het word tegenwoordig steeds gekker en vooral in een stad. Ik moet zeggen dat ik er in mijn oude woonplaats nooit last van heb gehad. Maar dat het ook per stad heel erg verschild.
De Liemers, afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren.quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja dat was ik, ik ging naar ODW voor het PvdA congres.
En jij ging naar de achterhoek?
Yep, dank je wel.quote:
Geen last van gehad (nog). Wat wel vaak voorkomt is dat de ene link verouderd is, maar dat dezelfde vacature onder een andere link wel weer beschikbaar is. Dus het is gewoon je mailbox in de gaten houden en als je denkt 'die functie kwam toch al eens langs?' dan kan dat dus goed.quote:Op maandag 26 april 2010 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, dank je wel.![]()
Helaas verzamelen dat soort sites heel veel vacatures die helemaal niet (meer) bestaan.
Kom jij naar Eindhoven dan?quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
quote:
omdat?quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, de AH XL is dichtZaterdag was de laatste dag dat die winkel open was, en nu heb ik dus bijna niks in huis omdat er ook haast niks meer te koop was. Zucht...
Ja was tof, hoop ex-ministers gezien en Bos die met iedereen op de foto gingquote:Op maandag 26 april 2010 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De Liemers, afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren.
Was het congres okay?
Grappig dat de studenten die wilden demonstreren te laat waren en Cohen al binnen was.![]()
Er zijn toch nog meer supermarkten in Kronenburg en omgeving?quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, de AH XL is dichtZaterdag was de laatste dag dat die winkel open was, en nu heb ik dus bijna niks in huis omdat er ook haast niks meer te koop was. Zucht...
En ik heb van die kortingsbonnen gekregen als ik in de periode dattie dicht is bij een andere AH in de buurt ga shoppen. 10 %.quote:Op maandag 26 april 2010 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
VerbouwingEr komen van die zelfscanners en zo ook.
Het is dus voor m'n eigen bestwil, maar handig is het niet. Ook omdat ik het niet wist, anders was ik wel even naar een andere winkel gegaan
12 mei gaat ie weer open
Ja.quote:
Ow ja, vergeleken met de Aldi en de Lidl. Maar vergeleken met de C1000 of de Plus zijn ze echt niet veel duurder.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zeker als je de Aldi en Lidl gewend bent. Van huis uit gingen we heel vaak naar de Aldi. Dus ik nu ook. Als ik ziet wat een karrenvracht aan boodschappen ik heb voor het zelfde geld dat ik bij de AH kwijt ben (ex-vriendje wilde eigenlijk alleen maar naar AH en ik ging dan maar alleen naar de Aldi)... Nuts is het.
Plus is nog duurder ja.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, vergeleken met de Aldi en de Lidl. Maar vergeleken met de C1000 of de Plus zijn ze echt niet veel duurder.
De Aldi nog inderdaad. Het dichtst bij voor mij is de Lidl, maar daar vind ik alleen het ijs te pruimen. En om nou drie weken op ijs te gaan levenquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn toch nog meer supermarkten in Kronenburg en omgeving?
Lidl heeft zelfs een betere versafdeling voor groente en fruit ook nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De Aldi nog inderdaad. Het dichtst bij voor mij is de Lidl, maar daar vind ik alleen het ijs te pruimen. En om nou drie weken op ijs te gaan levenNiks mis met Aldi en Lidl, daar haalde ik eerder ook altijd alles.
Aldi en Lidl hebben ook lange kassabanden, dus dat argument is gebakken luchtquote:Maar de AH XL is zo handig! Die winkel is gemaakt voor mensen die één keer in de week alles in huis halen. Zoals ik dus. Lange kassabanden waar alles oppast, gratis parkeren en ook nog andere praktische winkels in de buurt (Kruidvat, Multivlaai, HEMA, enz enz enz).
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje verwend met de handigheid, hahaha.
Jumbo is voor mij erg ver weg, zeker omdat ik geen auto heb. En het OV daar is ook niet vreselijk handig... Dus ik kom er alleen als m'n huishoudhulp rijdt. Ik heb echter tegenwoordig niet zo heel veel meer nodig. Ik krijg het gratis en voor niets, al is het soms een beetje aan of over de datum...quote:Lief aangeboden van de bonnen, maar ik heb besloten dat we de Jumbo maar eens gaan testen. Kijken of dat wat isDe andere AH's, zoals die op de Drieslag, zijn niet handig en veels te klein.
Klopt, vers is daar meestal beter. Maar punt is gewoon dat ik de rest er niet zo lekker vind...Het brood, de chips (vind mn vriend belangrijk), de pizza's en zo...quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Lidl heeft zelfs een betere versafdeling voor groente en fruit ook nog![]()
En idd: niets over Aldi en Lidl hoor!![]()
Een aantal argumenten zijn ook gebakken lucht, en daarom zei ik ook al, ik ben een beetje verwend geraakt.quote:Aldi en Lidl hebben ook lange kassabanden, dus dat argument is gebakken luchtNet als het gratis parkeren, de Kruidvat, Multivlaai, HEMA, enz enz enz...
Iig bij de Aldi Kronenburg, bij de Lidl bij jou in de buurt zit ook Hans Textiel (loop er nog wel eens binnen) en de Kruidvat ook![]()
Ik heb een auto (hoe moet anders voor een week aan boodschappen mee) dus voor de gelegenheid rijden we dan maar eens naar de Jumbo.quote:Jumbo is voor mij erg ver weg, zeker omdat ik geen auto heb. En het OV daar is ook niet vreselijk handig... Dus ik kom er alleen als m'n huishoudhulp rijdt. Ik heb echter tegenwoordig niet zo heel veel meer nodig. Ik krijg het gratis en voor niets, al is het soms een beetje aan of over de datum...
Ik zag het ook vanuit de les! half 10 kwam de heli en die ging half 11 weer ongeveer. Volgens een klasgenoot was het meer richting Nijmegen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand gehoord wat er vanmorgen rond 10 uur bij het Gelredome is gebeurt? Aantal politieauto's 2 ambulances en een traumaheli.
Nee het was bij het Gelredome. Ik had daar namelijk de auto staan. Heb alleen geen slachtoffer of iets gezien./quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik zag het ook vanuit de les! half 10 kwam de heli en die ging half 11 weer ongeveer. Volgens een klasgenoot was het meer richting Nijmegen?
Hier welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef Lyssa het volgende:
P2000 zegt niets van die omgeving rond die tijd..
Dat lijkt me stug want de politie had een deel van het parkeerterrein afgezet. Daar stonden de ambulances dicht bij elkaar met iets verderop de heli.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef Sally het volgende:
De Lifeliner werd om 09:45:10 opgeroepen.
09:45:10 27-04-10 28 AMBU A1 BATAVIERENWEG Arnhem RENDEZ VOUS coord Q18D Gelderl Midd
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli Lifeliner 3 )
http://geocoder.livep2000.nl/index.php?regionumm=28&adres=BATAVIERENWEG%20ARNHEM&message=%3Ci%20name=2%20class=wb%3EA1%3C/i%3E%20%3Cspan%20class=s%3EBATAVIERENWEG%3C/span%3E%20%3Cspan%20class=c%3EARNHEM%3C/span%3E%20RENDEZ%20VOUS%20coord%20Q18D%20Gelderl%20Midd
Lijkt dus niet bij GelreDome te zijn, maar aan de weg tussen de afrit van de Nelson Mandelabrug, de Batavierenweg op richting Elderveld. Al kan het zijn dat de link een algemene plek op de Batavierenweg laat zien.
Dan was het een algemeen punt op de Batavierenweg op de Google Mapquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug want de politie had een deel van het parkeerterrein afgezet. Daar stonden de ambulances dicht bij elkaar met iets verderop de heli.
Stond ook niks gister.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:36 schreef Sally het volgende:
Ik kan niks vinden op OmroepGelderland.nl verder. Mss iets op teletekst van TV Gelderland.
Zijn ze een podium aan het opbouwen op het Geileriddersplein?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:24 schreef leonie-89 het volgende:
In de stad al de eerste tekenen te zien van Koninginnenacht/dag!
Nee daar was nog niksquote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze een podium aan het opbouwen op het Geileriddersplein?
Sterkte.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Er staat al van allesMaar ik ga dit jaar naar Amsterdam, voor t eerst
Ik weet ook nog niet of ik het leuk ga vinden, maar vrienden vroegen me en ik dacht, ach, zij waren vorig jaar ook in Arnhem. Ik stel me dus maar open voor alle drukte.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Sterkte.
Ben er ooit eens geweest (meerdere jaren) dat je de straat gewoon niet in kwam omdat er zo f*cking veel mensen stonden die niet aan de kant wilden dan wel konden...
Tip: neem de trein, stap uit bij Amstel en loop de rest naar de binnenstad.
Iedereen wordt aangeraden met het OV te gaan. Dus ook dat kan wat drukjes (quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik het leuk ga vinden, maar vrienden vroegen me en ik dacht, ach, zij waren vorig jaar ook in Arnhem. Ik stel me dus maar open voor alle drukte.
Mocht er niks aanzijn, dan wijken we gewoon uit naar een andere stad. Easy as that
Trein neem ik sowieso. Ik heb een abonnement tot Utrecht, en dan is Amsterdam echt goedkoper dan met de auto
Vorig jaar was er ook een podium (ook toen was ik niet in Arnhem, dus ik weet niet precies wat er stond)quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee daar was nog niksMaar wel bij het Musispark is 8Bahn, is dat nieuw daar? Eerdere jaren volgens mij niks gezien in dat park?!
Vorig jaar was 8bahn er ook in het Musispark net als dit jaar. Is een aanrader!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee daar was nog niksMaar wel bij het Musispark is 8Bahn, is dat nieuw daar? Eerdere jaren volgens mij niks gezien in dat park?!
Ik ga d'r heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar was 8bahn er ook in het Musispark net als dit jaar. Is een aanrader!
Echt? Nou tot dan! We komen elkaar geheid tegen het is best klein.quote:
Handigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben pas om 7 uur thuis uit Groningen, dan eten en katten eten geven en dan tegen half 9 ofzo naar de Mert, loop ik wel even langs Musis om te zien of daar al wat gaande is.
Ik pm m'n 06 nog wel effe voor die tijd.
Goed kans, dat van het OV. Maar goed, als doorwinterde treinreiziger ben ik inmiddels wel wat gewendquote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen wordt aangeraden met het OV te gaan. Dus ook dat kan wat drukjes () zijn...
Met de auto kom je volgens mij niet verder dan Halfweg of Breukelen ofzo
Denk 't welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je toestemming hebt van alle deelnemers aan die chat om dat te posten
Maar gefeliciteerd
Volgens mij is het gewoon koopavond hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:van Hema.nl:
afwijkende openingstijden
30 april 2010 gesloten
02 mei 2010 open 12:00 - 17:00
05 mei 2010 open 12:00 - 17:00
13 mei 2010 gesloten
Hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef GimmeGore het volgende:
ze hebben die poortjes bij 8bahn wel heel handig neer gezet
Het geluid was erbarmelijk ja... En helemaal niet zo hard als ik had verwacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
Waar kan ik jou morgen vinden?quote:
De muziek viel wel mee, maar haar gekrijs tussen de nummers door ging door merg en been.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
quote:Koninginnedag 2010 zal om 22.15 worden afgesloten met een spetterend vuurwerk aan de Rijnkade.
Zal wel afgelast worden helaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Adelante het volgende:
http://www.koninginnedagarnhem.nl
De maker van die site moet dood, maar dan toch:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
Godnonde zie nu pas dat het regent, en wou zo graag me nieuwe schoenen enzo aan
quote:
Als het droog is vanmiddag op diverse pleinen, als het regent bij Meyers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee trek lekker eigenwijs me roze sandaaltjes aan. Waar kan ik jou eigenlijk ergens vinden?
En wat is Meyers?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als het droog is vanmiddag op diverse pleinen, als het regent bij Meyers.
Oke, als je iemand ziet met roze sandaaltjes met studs er op en een spijkerjack ben ik hetquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Maar goed, moet weg. Blauw shirt, grijs colbert, donkerblauwe jeans en voor het effect een oranje pochet.
Je moet ook je prullenbak legenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik heb alles verwijderdook me verzonden berichten.
Ik ga eerst effe in het Spijkerkwartier kijken denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef Vork het volgende:
Geen idee, ik ga zo, maar ik heb ook geen idee waarheen.
quote:
Wat is daar dan te doen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:42 schreef remlof het volgende:
Ik ga eerst effe in het Spijkerkwartier kijken denk ik.
* gaat gelijk opzoek om de portemonnee te vinden en vervolgens ZONDER GELD terug te gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:12 schreef Wisheh het volgende:
Iemand heel toevallig een portemonnee gevonden? Geld is niet belangrijk maar me rijbewijs enzo wel
Dan heb je wel ongeveer 235 euries voor jezelfquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* gaat gelijk opzoek om de portemonnee te vinden en vervolgens ZONDER GELD terug te geven![]()
Dat zou mooi geweest zijn, helaas niks gevondenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongeveer 235 euries voor jezelf
Ja, FOK!kers bij Vrijdag. Nu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef GimmeGore het volgende:
Heb ik nog wat spannends gemist in Arnhem?
Ah, ook veilig weer thuisgekomen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Bob-B het volgende:
Ja hoi, terug uit de stad, dronken en ga zo slapen!
Wel tig keer jaquote:
Haha, oh shit.. Niet te vaak sms'en hè..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel tig keer jaRemlof, dan
Maar die stuurde iedere Ernemse FOK!ker die hij in z'n foon had, een sms hoor.
Oh, ik heb je nieuwe nummer nu ook
En, gezellig geweest in Limboland?
Geen last gehad van de hooligans die aan het vechten waren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha, oh shit.. Niet te vaak sms'en hè..
In Limburg is alles goed, in Eindhoven was het gezellig vandaag; genoeg schik gehad met 30+ man..
Ik hoorde er wel iets van, paar extra politieman gezien incl. ME, maar verder niet. (linkje?)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen last gehad van de hooligans die aan het vechten waren?
* Sally poetst nog even tanden en zulks
Ik heb fokkers gezien!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Bob-B het volgende:
Ja hoi, terug uit de stad, dronken en ga zo slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |