Ik zou graag de stad in willen maar ik moet oppassen, wat heb je te vieren overigens?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Wie komt er naar Nescio vanavond? Ik heb wat te vieren
Vast contractquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou graag de stad in willen maar ik moet oppassen, wat heb je te vieren overigens?
Gefeliciteerdquote:
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was bang dat je pepperspray in m'n gezicht zou spuiten
gemiste kansquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!
Moet helaas verstek laten gaan, maar ik heb hopelijk ook snel wat te vieren (nee, mijn verjaardag was precies een week geledenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Wie komt er naar Nescio vanavond? Ik heb wat te vieren
Waar? Nijmegen is grootquote:
quote:
Solliciteer je dan ook?quote:
Welk bedrijf?!quote:
Gefeli!!!quote:
Nope, jaarcontract, werd niet verlengd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ik heb me aangemeld bij verzamelsites van vacatures voor e-mailservice van JobTrack.nl, Indeed.com (mogelijk alleen medisch gericht?), Studentenwerk.nl enz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Halloooo! Arnhemmer tegenwoordig hierSchunnige kutbuurt waar we tegenwoordig wonen met vunzige b**tenl*nders en zwervers die hun opmerkingen niet voor zich kunnen houden
Verder is het leuk hoor! Wat is er te doen met koninginnedag?
Lekker danquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepen
Het zijn wel allemaal complimentenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.quote:
Zolang ze goed opgevoed worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.
quote:
Nou geloof me, hoe goed je je kind ook opvoed, als er van die kutjochies op school zitten is je kind verloren, of het moet een nerd worden die hele dagen wow speeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zolang ze goed opgevoed worden.
Kwam gisteren nog Slarioux tegen in de 3arron
Daarom ben ik je favo mod toch?quote:
Nee hij scheurde echt heel hard. Wij wonen in een lange straat daar kun je zo hard rijden als je wilt, dat deed deze hufter dus ook. Heb nog steeds een brok in me keelquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:33 schreef Adelante het volgende:
Kenteken genoteerd? Zo ja, aangifte doen van dierenmishandeling. Zal waarschijnlijk nooit iets van komen, maar misschien zijn er nog pistolen paultjes die dit tuig aan willen pakken
Zieke actie
Dat grapje maakte ik toevallig ook al netquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
Misschien kun je shock schade claimen als slachtoffer van dit misdrijf, net nu het ook bijna een jaar na De Naald is
Nee, zonder gekheid, ga maar snel wat leuks doen vanavond en niet blijven hangen in dit soort acties
quote:
Arnhemmer meldt zich.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Er staan pas 10 ernemse FOK!kers op de mep, daar kan meer bei!
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Post of pm je straat even, dan doe ik het vanavond als ik weer thuis benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Arnhemmer meldt zich.
Hele dag file gestaan bij mij in de straat. Heb me best vermaakt
Nee Bob danquote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef donroyco het volgende:
Ik woon in een uithoek, vergeleken met de rest
Driel-Oostquote:
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurdquote:Een 15-jarig meisje is zondagmiddag neergestoken in Arnhem. De politie vermoedt dat het gaat om een ruzie die zich afspeelde binnen de relatiesfeer. Omroep Gelderland meldt op basis van getuigen dat de dader haar ex-vriend zou zijn.
Het meisje werd volgens de politie rond 13.15 uur door twee getinte mannen belaagd op de hoek van de Lepelbladstraat met de Kamillelaan in de wijk Malburgen. De Arnhemse is buiten levensgevaar, maar ligt nog wel in een ziekenhuis. De verdachten zijn voortvluchtig.
Lekker danquote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurd
Je mag bij mij schuilen hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eh ja dat was ik, ik ging naar ODW voor het PvdA congres.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Remlof, zag ik jou nu vanochtend (rond half twaalf) op station Velperpoort?
Ik weet het niet zeker, want ik stond aan de andere kant en de trein naar centraal kwam er al aan toen ik je meende te herkennen.
Maar kan toch haast niet om die tijd, is toch veel te vroeg voor jou?
Ja, bedankt nogquote:
Hihi, dan zijn/waren zo ook voor jouquote:Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog![]()
![]()
ook op zoek naar een bijbaan
Ja natuurlijk wordt het druk, maar op de Mert is nog wel ruimte, in tegenstelling tot de Korenmarktquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Sally het volgende:
Mss, remlofZal wel takkedruk worden
![]()
Iets anders: ik kan geen plaatjes verwijderen uit Beheer... Wrom nie?!
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegelquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sally het volgende:
Ik gok dat ik ze niet meer kan verwijderen omdat ze van 16 april zijn. Dan zijn er geen dubbele mogelijkheden meer. Wel vaag, want nu staat er alleen maar loze ruimte op de servers...
OP is bijgewerkt, alleen de Ernem-mep moet nog vervangen geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/Arnhem
quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegel
treurig...quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als de mep geupdate is zal ie de volgende keer dat je de eerste pagina van dit topic weer laadt daar ook geupdate zijn. De link is dus statisch, maar de content verandert wel.quote:
Ik was laatst een kankerhoer omdat ik tegen een meisje zei dat haar jurkje was opgekropen en iedereen die achter haar de trap op liep (was op t station) zo onder haar jurkje kon kijken...quote:Op zondag 25 april 2010 10:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ook
Watquote:Op maandag 26 april 2010 08:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik was laatst een kankerhoer omdat ik tegen een meisje zei dat haar jurkje was opgekropen en iedereen die achter haar de trap op liep (was op t station) zo onder haar jurkje kon kijken...
Meisje: waar bemoei je je mee, kankerhoer?!
Eeeeehm![]()
Dat sowieso, in Leusden (ok, suf dorp) heb ik zulke dingen nooit meegemaakt, in Amersfoort eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 26 april 2010 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Watik had ze aan haar haren van de trap afgetrokken als ze dat had gezegd
het word tegenwoordig steeds gekker en vooral in een stad. Ik moet zeggen dat ik er in mijn oude woonplaats nooit last van heb gehad. Maar dat het ook per stad heel erg verschild.
De Liemers, afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren.quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja dat was ik, ik ging naar ODW voor het PvdA congres.
En jij ging naar de achterhoek?
Yep, dank je wel.quote:
Geen last van gehad (nog). Wat wel vaak voorkomt is dat de ene link verouderd is, maar dat dezelfde vacature onder een andere link wel weer beschikbaar is. Dus het is gewoon je mailbox in de gaten houden en als je denkt 'die functie kwam toch al eens langs?' dan kan dat dus goed.quote:Op maandag 26 april 2010 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, dank je wel.![]()
Helaas verzamelen dat soort sites heel veel vacatures die helemaal niet (meer) bestaan.
Kom jij naar Eindhoven dan?quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
quote:
omdat?quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, de AH XL is dichtZaterdag was de laatste dag dat die winkel open was, en nu heb ik dus bijna niks in huis omdat er ook haast niks meer te koop was. Zucht...
Ja was tof, hoop ex-ministers gezien en Bos die met iedereen op de foto gingquote:Op maandag 26 april 2010 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De Liemers, afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren.
Was het congres okay?
Grappig dat de studenten die wilden demonstreren te laat waren en Cohen al binnen was.![]()
Er zijn toch nog meer supermarkten in Kronenburg en omgeving?quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, de AH XL is dichtZaterdag was de laatste dag dat die winkel open was, en nu heb ik dus bijna niks in huis omdat er ook haast niks meer te koop was. Zucht...
En ik heb van die kortingsbonnen gekregen als ik in de periode dattie dicht is bij een andere AH in de buurt ga shoppen. 10 %.quote:Op maandag 26 april 2010 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
VerbouwingEr komen van die zelfscanners en zo ook.
Het is dus voor m'n eigen bestwil, maar handig is het niet. Ook omdat ik het niet wist, anders was ik wel even naar een andere winkel gegaan
12 mei gaat ie weer open
Ja.quote:
Ow ja, vergeleken met de Aldi en de Lidl. Maar vergeleken met de C1000 of de Plus zijn ze echt niet veel duurder.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zeker als je de Aldi en Lidl gewend bent. Van huis uit gingen we heel vaak naar de Aldi. Dus ik nu ook. Als ik ziet wat een karrenvracht aan boodschappen ik heb voor het zelfde geld dat ik bij de AH kwijt ben (ex-vriendje wilde eigenlijk alleen maar naar AH en ik ging dan maar alleen naar de Aldi)... Nuts is het.
Plus is nog duurder ja.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, vergeleken met de Aldi en de Lidl. Maar vergeleken met de C1000 of de Plus zijn ze echt niet veel duurder.
De Aldi nog inderdaad. Het dichtst bij voor mij is de Lidl, maar daar vind ik alleen het ijs te pruimen. En om nou drie weken op ijs te gaan levenquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn toch nog meer supermarkten in Kronenburg en omgeving?
Lidl heeft zelfs een betere versafdeling voor groente en fruit ook nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De Aldi nog inderdaad. Het dichtst bij voor mij is de Lidl, maar daar vind ik alleen het ijs te pruimen. En om nou drie weken op ijs te gaan levenNiks mis met Aldi en Lidl, daar haalde ik eerder ook altijd alles.
Aldi en Lidl hebben ook lange kassabanden, dus dat argument is gebakken luchtquote:Maar de AH XL is zo handig! Die winkel is gemaakt voor mensen die één keer in de week alles in huis halen. Zoals ik dus. Lange kassabanden waar alles oppast, gratis parkeren en ook nog andere praktische winkels in de buurt (Kruidvat, Multivlaai, HEMA, enz enz enz).
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje verwend met de handigheid, hahaha.
Jumbo is voor mij erg ver weg, zeker omdat ik geen auto heb. En het OV daar is ook niet vreselijk handig... Dus ik kom er alleen als m'n huishoudhulp rijdt. Ik heb echter tegenwoordig niet zo heel veel meer nodig. Ik krijg het gratis en voor niets, al is het soms een beetje aan of over de datum...quote:Lief aangeboden van de bonnen, maar ik heb besloten dat we de Jumbo maar eens gaan testen. Kijken of dat wat isDe andere AH's, zoals die op de Drieslag, zijn niet handig en veels te klein.
Klopt, vers is daar meestal beter. Maar punt is gewoon dat ik de rest er niet zo lekker vind...Het brood, de chips (vind mn vriend belangrijk), de pizza's en zo...quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Lidl heeft zelfs een betere versafdeling voor groente en fruit ook nog![]()
En idd: niets over Aldi en Lidl hoor!![]()
Een aantal argumenten zijn ook gebakken lucht, en daarom zei ik ook al, ik ben een beetje verwend geraakt.quote:Aldi en Lidl hebben ook lange kassabanden, dus dat argument is gebakken luchtNet als het gratis parkeren, de Kruidvat, Multivlaai, HEMA, enz enz enz...
Iig bij de Aldi Kronenburg, bij de Lidl bij jou in de buurt zit ook Hans Textiel (loop er nog wel eens binnen) en de Kruidvat ook![]()
Ik heb een auto (hoe moet anders voor een week aan boodschappen mee) dus voor de gelegenheid rijden we dan maar eens naar de Jumbo.quote:Jumbo is voor mij erg ver weg, zeker omdat ik geen auto heb. En het OV daar is ook niet vreselijk handig... Dus ik kom er alleen als m'n huishoudhulp rijdt. Ik heb echter tegenwoordig niet zo heel veel meer nodig. Ik krijg het gratis en voor niets, al is het soms een beetje aan of over de datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |