quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis verjaardatg vieren, dus dat wordt alleen balcóne hierquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Wie is er vandaag op een terrasje te vinden?
Vooralsnog heb ik mijn balkon in de planning staanquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Wie is er vandaag op een terrasje te vinden?
Gezellig! Voor mij geen terrasje meer. We hebben net de hele kamer anders ingericht. Pff.quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik mijn balkon in de planning staanKom je erbij met een wijntje?
Whahahahahaquote:Op maandag 19 april 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat je een halve dag mocht meelopen op de Vierdaagse
nice!quote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Sally het volgende:
[14:47] <Sal|lt>
[14:47] <Sal|lt> ik werd zojuist gebeld vanuit Nijmegen
[14:47] <Sal|lt> ik mag een halve dag meelopen!
FYI: gesolliciteerd bij het UMC St Radboud op de afdeling Radiotherapie als 'senior secretaresse', en dat is voornamelijk notuleren. Dat doe ik nu ook bij m'n vrijwilligerswerk(volgens mij hebben ze voor de site geen andere term dan 'senior' als het secretarieel werk betreft
)
Even niet. Ga me wel inschrijven voor hun 'interne' uitzendbureau.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nu maken ze het wel heel bont.![]()
EdeWageningen-tijdelijk-eindpunt
Is dit nog je oude baan of heb je al wat nieuws?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Satan!! Ik ga toch maar eens lobby'en voor iets van thuiswerken of zo...
Zie ook http://www.arnhemcentraal(...)en-sporen-in-arnhem/quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Satan!! Ik ga toch maar eens lobby'en voor iets van thuiswerken of zo...
Sinds september 2009 heb ik deze baan. In ieder geval tot eind augustus, jaarcontract en zo. Maar het gaat goed, ik heb het ontzettend druk en men is tevreden. Dus ik verwacht wel dat ik mag blijven.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is dit nog je oude baan of heb je al wat nieuws?
Ik verheug me er nu al op om met al die bezwete lijven in de file in de bus te staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, in ieder geval zit ik dus mooi met de gebakken peren in die periodeMet velen met mij natuurlijk
Mocht ik aangenomen worden, kan ik buslijn 31 naar Nimwegen pakken. Die komt hier vlak langs.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ook http://www.arnhemcentraal(...)en-sporen-in-arnhem/
Ook naar Nijmegen geen treinen van de zomer voor een week of twee.
Ja, het is ook nog lekker in het warmst van het jaar, en reken maar niet op bussen met aircoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op om met al die bezwete lijven in de file in de bus te staan.![]()
En op de extra reistijd van zo'n anderhalf tot twee uur per dag.
Ik ben bang dat het zo goed als definitief is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog lekker in het warmst van het jaar, en reken maar niet op bussen met airco![]()
Maar het besluit is nog niet definitief, dus daar probeer ik me dan maar aan op te trekken
quote:
Alweerquote:
Zat bij mij op school, erg tragisch.quote:
Ik werk in haar stadquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben vandaag door de straat van tliciouz gefietst!
En dan zeg je niet even gedag!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben vandaag door de straat van tliciouz gefietst!
Mijn stad is Nimwegen da moette gij nu toch wel onderhand weten!quote:
Zie editquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn stad is Nimwegen da moette gij nu toch wel onderhand weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |