Trek je wel schoon ondergoed aan dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, ik heb de zondag avond strip sessie bij tliciouz
Oh ga jij uit de kleren ja?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, ik heb de zondag avond strip sessie bij tliciouz
Sssssst, het moet stoer lijken dat ik een striptease krijg, niet dat ik met kwastjes aan m'n tepels voor je sta te dansenquote:
Oke, ik ga uit de kleren voor Bob!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sssssst, het moet stoer lijken dat ik een striptease krijg, niet dat ik met kwastjes aan m'n tepels voor je sta te dansen
Dit vind ik ook:quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die in arnhem woont en weet wat er net gebeurde?
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie dit op p2000:
16-04-10 18:50:35 Ambulance Gelderland-Midden A1 HELAL EETCAFE HOMMELSTRAAT 46 thv ARNHEM (soort voertuig: auto) 6828AK 46 thv
Ah heb net de OP aangepast, maar zal die van de wiki er nu inzetten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
Ok tliciouz, ik heb de FOK!wiki aangepast met alle nieuwe plaatjes en vernieuwde teksten.
Als het goed is, kun je zo de tekst kopieren, dan kan remlof de html-rechten goed zetten![]()
(of remlof kopieert de wikitekst in de OP)
Perfectquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah heb net de OP aangepast, maar zal die van de wiki er nu inzetten.
Ach zolang ie niet zo lang wordt als die van LSD Vragen & Antwoorden #28quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
We moeten wel oppassen dat de OP niet één of ander monster wordt waar we een half uur over doen om langs te scrollen!
Het formaat van de pics was ik niet zeker van... Het was een gokje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
We moeten wel oppassen dat de OP niet één of ander monster wordt waar we een half uur over doen om langs te scrollen!
Beetje doorlullen en we zitten zo op pagina 2.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Bob-B het volgende:
Nou hier een bijdrage van mij!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje doorlullen en we zitten zo op pagina 2.
Geld is geld!quote:
Ja dat klopt ook zeker, maar diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |