Vast contractquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou graag de stad in willen maar ik moet oppassen, wat heb je te vieren overigens?
Gefeliciteerdquote:
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was bang dat je pepperspray in m'n gezicht zou spuiten
gemiste kansquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou je een flesje bier aanbieden!
Moet helaas verstek laten gaan, maar ik heb hopelijk ook snel wat te vieren (nee, mijn verjaardag was precies een week geledenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Wie komt er naar Nescio vanavond? Ik heb wat te vieren
Waar? Nijmegen is grootquote:
quote:
Solliciteer je dan ook?quote:
Welk bedrijf?!quote:
Gefeli!!!quote:
Nope, jaarcontract, werd niet verlengd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ik heb me aangemeld bij verzamelsites van vacatures voor e-mailservice van JobTrack.nl, Indeed.com (mogelijk alleen medisch gericht?), Studentenwerk.nl enz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!!!
![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog een leuke klantenservice- / helpdeskbaan in Arnhem of ODW?
Mag best een beetje technisch zijn, maar geen UPC of zoiets ellendigs.
Edit voor Remlof: bij je vorige baan had je toch ook een vast contract? kreditcrisis?![]()
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Halloooo! Arnhemmer tegenwoordig hierSchunnige kutbuurt waar we tegenwoordig wonen met vunzige b**tenl*nders en zwervers die hun opmerkingen niet voor zich kunnen houden
Verder is het leuk hoor! Wat is er te doen met koninginnedag?
Lekker danquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, woon jij ook al in zo'n buurt? Bij mij zijn het vooral de buitenlanders die er een handje van hebben dingen naar me te roepen
Het zijn wel allemaal complimentenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.quote:
Zolang ze goed opgevoed worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het word steeds erger. Bijna zo erg dat je zou overwegen geen kinderen te nemen.
quote:
Nou geloof me, hoe goed je je kind ook opvoed, als er van die kutjochies op school zitten is je kind verloren, of het moet een nerd worden die hele dagen wow speeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zolang ze goed opgevoed worden.
Kwam gisteren nog Slarioux tegen in de 3arron
Daarom ben ik je favo mod toch?quote:
Nee hij scheurde echt heel hard. Wij wonen in een lange straat daar kun je zo hard rijden als je wilt, dat deed deze hufter dus ook. Heb nog steeds een brok in me keelquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:33 schreef Adelante het volgende:
Kenteken genoteerd? Zo ja, aangifte doen van dierenmishandeling. Zal waarschijnlijk nooit iets van komen, maar misschien zijn er nog pistolen paultjes die dit tuig aan willen pakken
Zieke actie
Dat grapje maakte ik toevallig ook al netquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
Misschien kun je shock schade claimen als slachtoffer van dit misdrijf, net nu het ook bijna een jaar na De Naald is
Nee, zonder gekheid, ga maar snel wat leuks doen vanavond en niet blijven hangen in dit soort acties
quote:
Arnhemmer meldt zich.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Er staan pas 10 ernemse FOK!kers op de mep, daar kan meer bei!
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Post of pm je straat even, dan doe ik het vanavond als ik weer thuis benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Arnhemmer meldt zich.
Hele dag file gestaan bij mij in de straat. Heb me best vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |