quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
Godnonde zie nu pas dat het regent, en wou zo graag me nieuwe schoenen enzo aan
quote:
Als het droog is vanmiddag op diverse pleinen, als het regent bij Meyers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee trek lekker eigenwijs me roze sandaaltjes aan. Waar kan ik jou eigenlijk ergens vinden?
En wat is Meyers?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als het droog is vanmiddag op diverse pleinen, als het regent bij Meyers.
Oke, als je iemand ziet met roze sandaaltjes met studs er op en een spijkerjack ben ik hetquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Maar goed, moet weg. Blauw shirt, grijs colbert, donkerblauwe jeans en voor het effect een oranje pochet.
Je moet ook je prullenbak legenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik heb alles verwijderdook me verzonden berichten.
Ik ga eerst effe in het Spijkerkwartier kijken denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef Vork het volgende:
Geen idee, ik ga zo, maar ik heb ook geen idee waarheen.
quote:
Wat is daar dan te doen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:42 schreef remlof het volgende:
Ik ga eerst effe in het Spijkerkwartier kijken denk ik.
* gaat gelijk opzoek om de portemonnee te vinden en vervolgens ZONDER GELD terug te gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:12 schreef Wisheh het volgende:
Iemand heel toevallig een portemonnee gevonden? Geld is niet belangrijk maar me rijbewijs enzo wel
Dan heb je wel ongeveer 235 euries voor jezelfquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* gaat gelijk opzoek om de portemonnee te vinden en vervolgens ZONDER GELD terug te geven![]()
Dat zou mooi geweest zijn, helaas niks gevondenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongeveer 235 euries voor jezelf
Ja, FOK!kers bij Vrijdag. Nu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef GimmeGore het volgende:
Heb ik nog wat spannends gemist in Arnhem?
Ah, ook veilig weer thuisgekomen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Bob-B het volgende:
Ja hoi, terug uit de stad, dronken en ga zo slapen!
Wel tig keer jaquote:
Haha, oh shit.. Niet te vaak sms'en hè..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel tig keer jaRemlof, dan
Maar die stuurde iedere Ernemse FOK!ker die hij in z'n foon had, een sms hoor.
Oh, ik heb je nieuwe nummer nu ook
En, gezellig geweest in Limboland?
Geen last gehad van de hooligans die aan het vechten waren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha, oh shit.. Niet te vaak sms'en hè..
In Limburg is alles goed, in Eindhoven was het gezellig vandaag; genoeg schik gehad met 30+ man..
Ik hoorde er wel iets van, paar extra politieman gezien incl. ME, maar verder niet. (linkje?)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen last gehad van de hooligans die aan het vechten waren?
* Sally poetst nog even tanden en zulks
Ik heb fokkers gezien!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Bob-B het volgende:
Ja hoi, terug uit de stad, dronken en ga zo slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |