Ik zag het ook vanuit de les! half 10 kwam de heli en die ging half 11 weer ongeveer. Volgens een klasgenoot was het meer richting Nijmegen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand gehoord wat er vanmorgen rond 10 uur bij het Gelredome is gebeurt? Aantal politieauto's 2 ambulances en een traumaheli.
Nee het was bij het Gelredome. Ik had daar namelijk de auto staan. Heb alleen geen slachtoffer of iets gezien./quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik zag het ook vanuit de les! half 10 kwam de heli en die ging half 11 weer ongeveer. Volgens een klasgenoot was het meer richting Nijmegen?
Hier welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef Lyssa het volgende:
P2000 zegt niets van die omgeving rond die tijd..
Dat lijkt me stug want de politie had een deel van het parkeerterrein afgezet. Daar stonden de ambulances dicht bij elkaar met iets verderop de heli.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef Sally het volgende:
De Lifeliner werd om 09:45:10 opgeroepen.
09:45:10 27-04-10 28 AMBU A1 BATAVIERENWEG Arnhem RENDEZ VOUS coord Q18D Gelderl Midd
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli Lifeliner 3 )
http://geocoder.livep2000.nl/index.php?regionumm=28&adres=BATAVIERENWEG%20ARNHEM&message=%3Ci%20name=2%20class=wb%3EA1%3C/i%3E%20%3Cspan%20class=s%3EBATAVIERENWEG%3C/span%3E%20%3Cspan%20class=c%3EARNHEM%3C/span%3E%20RENDEZ%20VOUS%20coord%20Q18D%20Gelderl%20Midd
Lijkt dus niet bij GelreDome te zijn, maar aan de weg tussen de afrit van de Nelson Mandelabrug, de Batavierenweg op richting Elderveld. Al kan het zijn dat de link een algemene plek op de Batavierenweg laat zien.
Dan was het een algemeen punt op de Batavierenweg op de Google Mapquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug want de politie had een deel van het parkeerterrein afgezet. Daar stonden de ambulances dicht bij elkaar met iets verderop de heli.
Stond ook niks gister.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:36 schreef Sally het volgende:
Ik kan niks vinden op OmroepGelderland.nl verder. Mss iets op teletekst van TV Gelderland.
Zijn ze een podium aan het opbouwen op het Geileriddersplein?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:24 schreef leonie-89 het volgende:
In de stad al de eerste tekenen te zien van Koninginnenacht/dag!
Nee daar was nog niksquote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze een podium aan het opbouwen op het Geileriddersplein?
Sterkte.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Er staat al van allesMaar ik ga dit jaar naar Amsterdam, voor t eerst
Ik weet ook nog niet of ik het leuk ga vinden, maar vrienden vroegen me en ik dacht, ach, zij waren vorig jaar ook in Arnhem. Ik stel me dus maar open voor alle drukte.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Sterkte.
Ben er ooit eens geweest (meerdere jaren) dat je de straat gewoon niet in kwam omdat er zo f*cking veel mensen stonden die niet aan de kant wilden dan wel konden...
Tip: neem de trein, stap uit bij Amstel en loop de rest naar de binnenstad.
Iedereen wordt aangeraden met het OV te gaan. Dus ook dat kan wat drukjes (quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik het leuk ga vinden, maar vrienden vroegen me en ik dacht, ach, zij waren vorig jaar ook in Arnhem. Ik stel me dus maar open voor alle drukte.
Mocht er niks aanzijn, dan wijken we gewoon uit naar een andere stad. Easy as that
Trein neem ik sowieso. Ik heb een abonnement tot Utrecht, en dan is Amsterdam echt goedkoper dan met de auto
Vorig jaar was er ook een podium (ook toen was ik niet in Arnhem, dus ik weet niet precies wat er stond)quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee daar was nog niksMaar wel bij het Musispark is 8Bahn, is dat nieuw daar? Eerdere jaren volgens mij niks gezien in dat park?!
Vorig jaar was 8bahn er ook in het Musispark net als dit jaar. Is een aanrader!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee daar was nog niksMaar wel bij het Musispark is 8Bahn, is dat nieuw daar? Eerdere jaren volgens mij niks gezien in dat park?!
Ik ga d'r heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar was 8bahn er ook in het Musispark net als dit jaar. Is een aanrader!
Echt? Nou tot dan! We komen elkaar geheid tegen het is best klein.quote:
Handigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben pas om 7 uur thuis uit Groningen, dan eten en katten eten geven en dan tegen half 9 ofzo naar de Mert, loop ik wel even langs Musis om te zien of daar al wat gaande is.
Ik pm m'n 06 nog wel effe voor die tijd.
Goed kans, dat van het OV. Maar goed, als doorwinterde treinreiziger ben ik inmiddels wel wat gewendquote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen wordt aangeraden met het OV te gaan. Dus ook dat kan wat drukjes () zijn...
Met de auto kom je volgens mij niet verder dan Halfweg of Breukelen ofzo
Denk 't welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je toestemming hebt van alle deelnemers aan die chat om dat te posten
Maar gefeliciteerd
Volgens mij is het gewoon koopavond hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:van Hema.nl:
afwijkende openingstijden
30 april 2010 gesloten
02 mei 2010 open 12:00 - 17:00
05 mei 2010 open 12:00 - 17:00
13 mei 2010 gesloten
Hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef GimmeGore het volgende:
ze hebben die poortjes bij 8bahn wel heel handig neer gezet
Het geluid was erbarmelijk ja... En helemaal niet zo hard als ik had verwacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
Waar kan ik jou morgen vinden?quote:
De muziek viel wel mee, maar haar gekrijs tussen de nummers door ging door merg en been.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
quote:Koninginnedag 2010 zal om 22.15 worden afgesloten met een spetterend vuurwerk aan de Rijnkade.
Zal wel afgelast worden helaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Adelante het volgende:
http://www.koninginnedagarnhem.nl
De maker van die site moet dood, maar dan toch:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |