quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tentamendrukte.. wel veel gekeken, weinig gekletst..
Maar die gingen goed, dus dat is goed.. Alleen auto btje financieel tegenvallertje... Remmen vast gaan zitten door alle zout-aanslag, dus vervangen voor de APK; + Boete(1x parkeren, 1x 10km/u te snel) wat er nu dus voor zorgt dat ik even ernstig moet zoeken hoe ik die kaartjes van defqon gefinancierd krijg deze maand
![]()
Mede daardoor gaat In Qontrol dus ook niet dooren zit ik zaterdagavond denk ik gewoon thuis
11 --quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:46 schreef Silaz het volgende:
* Silaz meldt zich weer eens in het hardstyle topic.
Hoeveel topics ik wel niet heb gemist geen flauw idee
Ik zit in hetzelfde schuitje. Rustig weekend voor mij. Bouw alleen maar meer energie voor Koninginnedag/nachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef 16meter het volgende:
Niet naar In Qontrol denk ik. Andere pipo's gaan niet en ben zo goed als blut. Eerste werkdag bij nieuwe baas maandag is ook wel reden om er van af te zien..
Wel jammer.
Juist. Maar een paar extra stampjes plaatsen met Koninginnedag dan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Rustig weekend voor mij. Bouw alleen maar meer energie voor Koninginnedag/nacht
Daar gaat onze meetquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef 16meter het volgende:
Niet naar In Qontrol denk ik. Andere pipo's gaan niet en ben zo goed als blut. Eerste werkdag bij nieuwe baas maandag is ook wel reden om er van af te zien..
Wel jammer.
Thanks! Meet kom nog wel. (Queensday/Bevrijdingsdag/Defqon etc..)quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar gaat onze meet![]()
Succes bij je nieuwe baas maandag...![]()
(Droommodusquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:15 schreef InGebruik het volgende:
Tvp.
Moeilijk veel zin in In Qontrol!
Tevens bestaat er een kans dat Stephanie en Technoboy er morgen niet bij zijn i.v.m. die aswolk in het luchtruim. Mad Dog stapt in de auto voor een 20 uur lange rit, de held.
Verdere info blijft nog even uit. Ben benieuwd wat er in dat geval gaat gebeuren.
* Deeltjesversneller is benieuwd naar die Danoontje God's powerrrr edit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar gaat onze meet![]()
Succes bij je nieuwe baas maandag...![]()
Ontopic Top 10 Frontliner:
01. Frontliner - ???
02. Frontliner - ???
03. Frontliner - ???
04. Frontliner - ???
05. Frontliner - ???
06. Frontliner - ???
07. Frontliner - Discorecord
08. Frontliner - Toxxxic
09. Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
10. Frontliner - Frozen
Veel nieuw spul dus op In Qontrol??
Heb je een goed punt.. Missen ze toch aardig stuk uit de line up dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Wel enorm respect voor Mad dog hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:15 schreef InGebruik het volgende:
Tevens bestaat er een kans dat Stephanie en Technoboy er morgen niet bij zijn i.v.m. die aswolk in het luchtruim. Mad Dog stapt in de auto voor een 20 uur lange rit, de held.
Verdere info blijft nog even uit. Ben benieuwd wat er in dat geval gaat gebeuren.
Leuk als afsluiter ja, maar 't is eigenlijk gewoon langzame hardcore. Niet dat daar iets mis mee is verder, het is goed geluktquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Heb je een goed punt.. Missen ze toch aardig stuk uit de line up dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Wel enorm respect voor Mad dog hoor
EDIT:
Bekijk deze YouTube-video
Had eigenlijk een voorkeur voor afsluiten bij de NC maar dit is wel erg nice![]()
Dat is de eerste definitieve afhaker. Ben zeer benieuwd hoe Q-Dance dit gaat oplossen. Misschien toch nog een leuke surprise voor Titan?quote:RT @BassAgentsXX: @Q_dance we won't be able to make it due to the volcanic eruption:( // Really, really bad news :
Heeft niet veel meer met hardstyle te maken nee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Leuk als afsluiter ja, maar 't is eigenlijk gewoon langzame hardcore.
Als het net zo'n dolle boel wordt als XQ Holland vind ik het prima.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef InGebruik het volgende:
De 10 Years of Q-dance banner:
[ afbeelding ]
Vind 'de feestfabriek' nogal afgezaagd en slap klinken voor een (naar verwachting enorm) feest van ¤ 60,- maar dat kan aan mij liggen.
PPquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef StM het volgende:
Bass Agents is voorlopig opgelost door Psyko Punks en Dailucia beide een half uurtje langer te laten draaien
Ja, zag ook Poltergeist en nog wat tracks op itunes staan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ElDani het volgende:
Dankjewel iTunes voor het alweer lekken van unreleased tracks!Way 2 go!
Inderdaad, veel plezier met f5'en.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef LeonH het volgende:
TVP! En hopelijk heb ik morgen tijd om kaartjes te scoren.
En jullie F5'en maar. Des te meer heb ik kans om door te komen![]()
Wat is er mis mee en wat doet iTunes verkeerd dan? Die krijgen die spullen allemaal zo aangeleverd. Dan moet de aanbieder van die tracks er maar voor zorgen dat ze geen fulls uploaden...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ElDani het volgende:
Dankjewel iTunes voor het alweer lekken van unreleased tracks!Way 2 go!
Thx, dan ga ik morgen lekker niet f5'en.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:57 schreef InGebruik het volgende:
Inderdaad, veel plezier met f5'en.![]()
Ze werken met een wachtrij weet je nog?
Mad Dog schijnt idd 20 uur in de auto te zitten. TBY & Stephanie hebben ook weinig keuze denk ik zo. Alhoewel SAIFAM studio in Bologna zit, dat ligt dicht bij Milaan, dus die hoeven relatief niet zo ver.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:14 schreef StM het volgende:
Naar wat ik via via begreep (van iemand met contacten in de scene) is dat de italianen per auto onderweg zijnOf het waar is, is niet te bepalen maar ik denk het haast wel.
quote:Q_dance [UPDATE #INQONTROL2010] Alphaverb will replace Bass Agents tonight! He will perform from 23:30 - 0:30 at the Imperial Greenhouse Institute.
6 minutes ago via TweetDeck
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef de_huig het volgende:
jongehs we kunnen vanavond gaan alphaverben![]()
hij vervangt bass agents aldus q-dance.nl
YESSS!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef de_huig het volgende:
jongehs we kunnen vanavond gaan alphaverben![]()
hij vervangt bass agents aldus q-dance.nl
edit:
staat nu ook op twitter:
[..]
Zeker goed nieuwsquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef InGebruik het volgende:
Met Alphaverb als vervanger voor Bass Agents heeft IGI toch een line-up!![]()
Die jongen is gewoon nog half ziek, gaat hij op tijd slapen en dan nog even die 15 seconden vrij maken om liefde te bedrijven met zijn chick hequote:
echt liefde hoor ik welquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon nog half ziek, gaat hij op tijd slapen en dan nog even die 15 seconden vrij maken om liefde te bedrijven met zijn chick he
Maar zeker even Alphaverben
quote:
Nice, ja dat feest heb ik na 2 jaar ook wel een beetje gezien. Na vorig jaar wil ik eerst een lineup zien voor ik me daar weer aan waagquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:58 schreef LeonH het volgende:
Ja Sensation. Schijnt heel easy te zijn nu. Kon zelf toen ook nog om half 11 makkelijk kaarten bestellen(als ik er heen had willen gaan
)
Tot nu toe lijkt alles inderdaad super te gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef nattermann het volgende:
Als ik het zo zie is deze manier van bestellen wel een positieve verandering, niet?
Hoop daar maar niet teveel op, zit afwisselend te kijken naar Pagina kan niet worden weergegeven / Geen tickets beschikbaar...quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef LeonH het volgende:
Nog 3 minuten verwijderd van mijn eerste echte fokmeet!
me 2 huldequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef de_huig het volgende:
dikke vette props voor dit systeem![]()
![]()
werkte voor mij echt perfect..
Maar hier zitten de echte liefhebbers die wel gewoon eerlijk zijn en geen onzin verkondigenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Int Defqon-topic werd na 11 min al gemeld dat het uitverkocht was
Wuh, cool.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef CrustyClown het volgende:
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
--------------
Netjes gedaan !!
Waarom houden ze me zo in spanning?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
Die melding heb ik nu ook terwijl ik wel bestelnummer en betalingskenmerk etc al heb....quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom houden ze me zo in spanning?
eerlijk mooi systeemquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef benniesnugger het volgende:
Your session expired as you did not complete your order within 5 minutes. Please try again.
kutsysteem
Hoe kan het dan dat ik eerst 20 minuten moest wachten, en nu ineens weer een uur?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.Je behoudt je plek in de wachtrij.
eh..jawelquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
op q-dance staat nog helemaal niet dat het uitverkocht is
Lucky you. Je bent 1 van de weinige hierquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef RiKe het volgende:
Had totaal geen problemen met het systeem, draaide prima!
Klopt maar wat een drama is dat altijd met die bussen bij Defqon.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij zijn via eventtravel.nl nog kaarten verkrijgbaar....
Het is dat een vriend van me kaarten heeft, maar ik vind het ook maar een waardeloos grafsysteem.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die bashen op het systeem omdat ze geen kaartje hebben
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe relax is het om naar een feest te gaan met veul bier in de busquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt maar wat een drama is dat altijd met die bussen bij Defqon.
Na een feest 1,5 uur moeten lopen omdat je bus helemaal achteraan de dijk staat
Niet zo heel gek, als dit systeem eerlijk pretendeert te zijn, maar mensen soms om onverklaarbare reden achterin de rij worden geflikkerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die bashen op het systeem omdat ze geen kaartje hebben
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef LtNoX het volgende:
Jongens (en (bijbehorende) meisjes), heel veel plezier op IQ gewenst! Stampze. Ik ga terassen en dan vanavond uitzoeken of er een stream is
quote:In Qontrol is LIVE te beluisteren via Q-dance Radio. Het uitzendschema wordt woensdag bekend gemaakt.
heel relaxt,quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe relax is het om naar een feest te gaan met veul bier in de bus
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij zijn via eventtravel.nl nog kaarten verkrijgbaar....
quote:Alphaverb at InQontrol 2010
17-04-10
It's a bit late notice, but I just heard I will be performing at InQontrol tonight.
The Bass Agents are not able to make it here because of the volcano ashes in the air. Pretty much all flight traffic is down due to that.
I'm sure their fans (and ofcourse themselves) are very dissapointed, so I'm sorry for that!
However, I will try my best to set a great performance tonight.
So I hope to see you all there from 23:30 - 00:30 at The Imperial Greenhouse Institute!
Grtz, Daniel
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Om 3 uur linksvooraan in de IGI bij Deepack dus?
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
Ik heb geen idee of ik julile ga herkennen.
Ik weet niet of ik de hele avond met jullie meeloop hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benZeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
F-F-F-F Fuck the Reputation game!
sjaakdeherder ben je ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
Zeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik tijdens frontliner na ik heb een dikke kop, bier in mijn handen en een constante pretbekquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
en ik draag een lichtgrijs shirt met klein replay logo op mijn linkertiet (quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik ik heb een smalle kop, flesje water in mijn handen en een constante stijve ivm geile muziek
tot vnvvvvvvv
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand gevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist wel dat Bartman bovenop jou kast woontquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
Hehe is goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
acrobaat zeetie..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga incognito vanavond.. maar ik ben te herkennen aan een clown en een acrobaat en iemand die verdacht veel lijkt op B100
Same for mequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Grrommit het volgende:
AAAH kan niet wachten! nog anderhalf uur en ik ga op weg
quote:
Ja dat stukje had ik dus net gemist, maar zag wel hoe ze stuntelden om het weer overeind te krijgenquote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Hoezo liet instorten?quote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Nou:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 14:13 schreef de_huig het volgende:
het was wel leukmaar mede door het niet top-fit zijn was dit wel echt een mindere editie dan vorig jaar.
psyko punkz: lekkere binnenkomer
alphaverb: pure baas
dune: die man kan eigenlijk niks, maar die happy hardcore plaatjes blijven goudmusic made addict was wel een misser though
toen ff eten en naar de main, laatste stukje wildstylez en begin van frontliner meegepikt. deed me allebei weinig.
deepack: was op zich gas geven, maar konden me niet echt in de stemming krijgen
b-front en digital punk: zijn ziek in hun hoofd
alphatwins: je zou hun moeder maar zijn
en toen het podium op instorten stond en er een of andere wappie chick van het podium was gelazerd, was het tijd voor eten en voor een beetje hakken bij pavo en buzz fuzz![]()
organisatie was zoals we gewend zijn, geluid viel tegen; vaak zacht en soms ook speakersets die uitvielen. Overall sfeer was ok, maar ook niet meer dan dat..volgend jaar beter
quote:01. Ivan Carsten - You Try To Play Me
02. Zatox & Tatanka - Proud To Be Loud
03. Zatox Feat. Nikkita - Raw Style
04. Wildstylez & Alpha² - Atrocious
05. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
06. Ran-D - Feel My Fire
07. Noisecontrollers - Surge Of Power
08. Zatox - Creation
09. Pavo - Communicate
10. Zatox & Tatanka - Gangsta
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
12. Zany - Angel Of The Sun
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Ran-D & Adaro - Under Attack
Niks van die strenge controle gemerkt eigenlijk, de wachtrij was om 23:00 ook maar 5 minuten.quote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kwamen aan rond 12 uur waarna we eerst +-45 minuten in de rij hebben gestaan, gelukkig draaide in de zaal grenzend aan de rij op dat moment Dune wat in de rij voor leuke meezingmomentjes zorge dus de sfeer zat er wel goed in. Controle was best streng dit keer, bewaker heeft 3 keer gevraagd of ik niks bij me had en controleerde alles grondig: Telefoon/Sigaretten/Schoenen etc. Maargoed niks gevonden dus het feest kon beginnen.
Was mijn eerste keer IQ en vond het opzicht ook niet echt super. Wel ok...quote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp, als ik dit zo lees was IQ niet het super feest waar iedereen op hoopte
Waar doel jij op dan? Het geluid viel half uit (iig een stuk zachter als bij de alpha Twins) en het was wel duidelijk te zien dat hij dat niet zo chill vond.. Maar verder ging het daar echt wel los hoor, beste set van IQquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net gehoord dat er wat drama was bij Crypsis. Nu staat ie al bijna niet op Q feesten maar dat zullen er nu niet meer worden ben ik bang
quote:Crypsis was mooi hard aan 't beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een keerl (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: "ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect (sarcastisch)". Toen smeet ie echt keihard z'n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op 't podium.
Overloadquote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Zag zojuist in zijn trackllist dat we die beslissing 5 minuten te vroeg hebben gemaakt want daardoor wel overload - the anthem gemistook vet dat ie lowriders heeft gedraaid btw.
zo, dat is duidelijk!quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Om ff te quoten van het Hardtraxx forum:
[..]
Dat is echt schandalig, ik kan me zijn reactie heel erg goed voorstellen.. Je staat heel de nacht te wachten tot je mag kallen om een zaal op IQ af te sluiten en dan mag je je set neit eens afmaken..quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Crypsisquote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven?quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Bab00n het volgende:
Eerste keer Q-Dance en überhaupt eerste keer een dancefeest voor mij: Focking fantastisch! Lekker geluid, hoewel het zelfs mij opviel dat het geluid vaak weg viel op de main, maar kwam vrij snel weer terug. Dock 45 en Fausto vond ik echt geen ruk aan, heb lekker bij Titan en Psyko Punks gestaan en een beetje Alphaverb meegepakt. Vervolgens een restje Coone en Isaac wat erg lekker was. Maar daarna kwam Stephanie en godverrrdomme wat draaide die lekker zeg! Had al een beetje last van mijn knie, maar daarna helemaal, teering!
Enige die eraan kon tippen was Technoboy. Wildstylez was leuk, Beat Providers ook, maar Headhunterz viel me echt vies tegen, de eerste 5 tracks waren echt saaie, doodgedraaide troep. Kwam terug toen hij The Crew draaide, dat was dan wel errug lekker, maar Stephanie en Technoboy waren voor mij de helden van de avond. Noisecontrollers vond ik ook maar een standaardset afleveren eigenlijk, ben ook om 6:45 al weggegaan.
Maar goed, ook al draaide de helft een standaardset, het was nog steeds geweldig om mee te maken en te stampen, ga ik zeker vaker doen.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Bab00n het volgende:
Stephanie en Technoboy waren voor mij de helden van de avond.
De sfeer was iig goed.quote:Op maandag 19 april 2010 08:09 schreef 16meter het volgende:
zegt wel veel als Stephy de beste set moet draaien...
Respect voor Crypsisquote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
-knip-quote:Op maandag 19 april 2010 09:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet of de Technoboy set al Live ergens binnen te halen valt?
Ja inderdaad. En nog grotere onzin als je niet meer geboekt zou worden omdat je een keer een beetje boos word. Zou wel erg kinderachtig zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 09:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Respect voor Crypsis! Wat een onzin dat je je set niet mag afmaken zeg
..
Dat mag hier niet.quote:Op maandag 19 april 2010 09:31 schreef Solique het volgende:
De Livesets van In Qontrol (meerdere download links):
Zelf nog niet beluisterd, vanavond maar eens doen.![]()
MSTX whint niet, maar dat zijn de regels van FOK! Als het je niet gevalt, ga je maar lekker op MIC patsen met je link zoek skills!quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Thanks voor de links & mstx moet niet zo whinen.
En jij iemand die nog minder kan dan een getrainde aap?quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan ben jij een goed getrainde aap?
die elfde stage klinkt goed iig. Straks thuis trailer maar eens bekijken, lukt moeilijk op stage hierquote:Op zaterdag 21 augustus organiseert b2s de 2010 editie van Decibel outdoor festival. Traditiegetrouw vindt het festival plaats op Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember, 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Dit jaar is er een elfde area aan het festival toegevoegd; Loudness, waar je de rauwe kant van Hardstyle kan ervaren. Hiermee zijn alle harde stijlen op Decibel aanwezig
De voorverkoop begint op zaterdag 15 mei om 13:00 uur. Tickets kosten ¤ 58,- (ex fee) en zijn alleen te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl. De allereerste tickets die verkocht worden, krijgen net als voorgaande jaren, een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er dit jaar ook VIP tickets te koop voor de mensen die de upgrade mislopen, maar toch graag als VIP naar Decibel willen.
Decibel outdoor gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.
Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.
http://partyflock.nl/news(...)r_festival_2010.html
Een luie aap.quote:Op maandag 19 april 2010 10:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
En jij iemand die nog minder kan dan een getrainde aap?
Decibel betekent voor ieder feest wat ze normaal geven een stage. Aangezien ze Loudness als nieuw concept hebben geintroduceerd (naast Euphoria) was het wel redelijk te verwachten dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ben inderdaad benieuwd naar die elfde stage. Denk alleen dat ik het niet zo'n goed idee vind om hardstyle te gaan splitsen. Het haalt toch een beetje de opbouw uit een feest denk ik.
Nu die set van A2 van zaterdag aangezet. Kende dat 1e nummer van Ivan Carsten nog niet. Erg vet vind ikTracklist ziet er sowieso goed uit.
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ben inderdaad benieuwd naar die elfde stage. Denk alleen dat ik het niet zo'n goed idee vind om hardstyle te gaan splitsen. Het haalt toch een beetje de opbouw uit een feest denk ik.
zo werkt dat; heb je commentaar op Q (of iets wat met Q te maken heeft) kun je de komende tijd boekingen op grote feesten vergetenquote:Op maandag 19 april 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En nog grotere onzin als je niet meer geboekt zou worden omdat je een keer een beetje boos word. Zou wel erg kinderachtig zijn.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:38 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
die elfde stage klinkt goed iig.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
* ReMcOrE dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?
Maar ben iig wel benieuwd naar de line-up en timetable
Kunnen we weer gaan puzzelen
Ik weet niet in hoeverre dat waar is, ik was er zelf ook bij namelijk. Geluid was idd een stuk zachter opeens, en mensen vroegen aan Villain wat er aan de hand was. Villain probeerde een paar dingen, maar maakte duidelijk dat hij er niets aan kon doen. Crypsis begreep het ook niet echt, maar toen hij daarna een andere plaat draaie was het volume opeens weer een stuk beter. Daarna draaide hij inderdaad nog even de paar speakers naar onze kant toequote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Crypsis was mooi hard aan 't beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een keerl (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: "ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect (sarcastisch)". Toen smeet ie echt keihard z'n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op 't podium.
De main stage natuurlijk geen echte HS stage (hoewel er wel voornamelijk HS word gedraaid). De eerste artiest is meestal wat rustiger (Francois bv vorig jaar), terwijl richting het einde er altijd een beetje richting de Early/HC word gewerkt (Charly Lownoise gevolgd door Promo is een voorbeeld). Main stage is (zoals bij veel feesten die meerdere tenten hebben) een beetje overgang van verschillende stijlen van zacht naar steeds harderquote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?
Maar ben iig wel benieuwd naar de line-up en timetable
Kunnen we weer gaan puzzelen
De enige "meezingers" die hierbij zitten zijn overclipping en rock ya attitude. Waarom is het een probleem dat ze de fader ff dichtdraaien als heel die zaal als een malle de lyrics meeschreeuwt? Dat is toch juist mooi voor die mannen, zie dat probleem niet zo. Als je afsluit met achtereensvolgens Andromeda, feel my fire en reputation game ben je sowieso wel lekker bezig lijkt me....quote:01. Brennan Heart - Schall My Energizer (DJ Tool)
02. Zatox - Ear Fucking
03. Toneshifterz - Angels & Demons
04. Psyko Punkz - Overclipping
05. Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
06. Psyko Punkz - Pull Your Strings
07. Bioweapon - Raw
08. Unknown - Hide & Seek (The Vision Remix)
09. Bioweapon - Final Transmission
10. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
11. Psyko Punkz - After MF
12. Zatox - Andromeda
13. Ran-D - Feel My Fire
14. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai. En wat doen ze als ze mogen afsluiten op IQ? Gewoon merendeel HC opzetten, opzetten? NIet draaien? Nee niet draaien, want er werd niet meer gemixed op dat moment......quote:Op zondag 18 april 2010 19:00 schreef StM het volgende:
Dat einde met NCFack the noise-con-trollers!
7 hs tracks terwijl je een hs act bentquote:01. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
02. Pavo - From Scratch
03. Zany Feat. Noisecontrollers - Paranoid
04. Pavo - Communicate
05. Noisecontrollers - Samara
06. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black (Sensation Black Anthem 2010)
07. Donkey Rollers - LMPSJNK
08. D-Block & S-te-Fan - Fuck De Noisecontrollers
09. Masters Of Ceremony - Dirt
10. Wildstylez & Alpha² - Atrocious (Kasparov's Hardcore Edit)
11. Masters Of Ceremony - Under Control (2009 Remix)
12. Kasparov Feat. Nikkita - Part Of The Project (Project Hardcore Anthem 2009)
13. Evil Activities & Tha Playah - Imperial
14. Masters Of Ceremony - Rocking With The Best
15. Brennan Heart - Feel U Here (G-Town Madness & The VIper Remix)
16. Kasparov Feat. MC Raw - Dominate (Angerfist Remix)
17. Tha Playah - Walking The Line
18. Neophyte & Tha Playah Feat. MC Alee - The Ultimate Project (Project Hardcore Anthem 2008)
19. Frontliner - Save.Exit.Planet. (In Qontrol Anthem 2010)
Heb daar in principe ook geen probleem mee maar het is zo voorspelbaar. Het is leuk als het een keer gebeurd maar constant bij dezelfde tracks en op dezelfde momenten hoeft voor mij niet. Dan is het spontane eraf.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Sethje het volgende:
Die loudness area is idd overbodig, het splitsen van hardstyle in 2 "soorten" zorgt er waarschijnlijk voor dat er in beide stages geen opbouw zit en daar komt dan ook nog de mainstage bij.
@Eldani, ik vond psyko punkz juist de set van de dag, en zeg nou zelf; dit is toch een aardig lijstje?
[..]
De enige "meezingers" die hierbij zitten zijn overclipping en rock ya attitude. Waarom is het een probleem dat ze de fader ff dichtdraaien als heel die zaal als een malle de lyrics meeschreeuwt? Dat is toch juist mooi voor die mannen, zie dat probleem niet zo. Als je afsluit met achtereensvolgens Andromeda, feel my fire en reputation game ben je sowieso wel lekker bezig lijkt me....
Ik vond het ook een rare keuze om hun als afsluiter te laten draaien, een-na-laatste was een stuk beter geweest. Ik ben er zelf niet naar toe gegaan, heb ze al vaak genoeg gezien en over 3 weken zie ik ze weer bij Noisecontrollers in Outland Rotterdamquote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai. En wat doen ze als ze mogen afsluiten op IQ? Gewoon merendeel HC opzetten, opzetten? NIet draaien? Nee niet draaien, want er werd niet meer gemixed op dat moment......
[..]
7 hs tracks terwijl je een hs act bent![]()
Tuurlijk is dat niet raar, maar 10 tracks op de 17 vind ik een beetje veel, doe er dan 3 en nog 1 dikke uitsmijter als toegift ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eQuaL het volgende:
Overigens dat ze HC draaien is niet zo vreemd, het is de main, ze sluiten af, 1 van hun is hc dj, producer, you do the math![]()
Amen, niet in de laatste plaats omdat ze echt op ELK feest staan EN omdat ze geen enkele verrasing meer draaien..quote:Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai.
Ik vind het een prima idee, om dati k dan lekker heel de dag kan rammen zonder blije meuk aan te moeten horen, of lekker quasi-emotioneel mee te hoeven zingen....quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Snif.. *pinkt traantje weg* Pure poëzie..quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dus ik vind het juist heel logisch met 3 tenten.. 1 blije troep tent, 1 rauwe mannen tent, en een main met een combi van hardtrance via blij naar rauw naar hardcore...
iets met grote geesten die gelijk denkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Snif.. *pinkt traantje weg* Pure poëzie..
x2 , hoef je niet heel de tijd die setjes te horen van de popi djs die je toch telkens overal weer hoordquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, om dati k dan lekker heel de dag kan rammen zonder blije meuk aan te moeten horen, of lekker quasi-emotioneel mee te hoeven zingen....
Opbouwen gebeurt sowieso al zelden meer op hardstyle feesten daarbij kunnen ze nu nog steeds opbouwen bijv: van heel blij en meezingen naar gewoon blij (met evt meezingen) en van rauw naar heel rauw..
zo moeilijk is het allemaal niet...
en zoals gezegd, als alleen op de main blije meuk gedraaid zou worden zou dit maar een paar uur zijn (en dat is denk ik te weinig voor de meeste mensen) aangezien er daar nog wel opgebouwd wordt van hardtrance naar hardcore..
Dus ik vind het juist heel logisch met 3 tenten.. 1 blije troep tent, 1 rauwe mannen tent, en een main met een combi van hardtrance via blij naar rauw naar hardcore...
huldequote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet raar, maar 10 tracks op de 17 vind ik een beetje veel, doe er dan 3 en nog 1 dikke uitsmijter als toegift ofzo.
Sukkel zegt nog steeds Psyko ffffunkz ipv Punkzquote:Op maandag 19 april 2010 14:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jeff E weer hoor in de liveset van Stephanie: B-Front en Digital Funk
Ik ben blij met de scheiding want dan wordt mij ten minste die softe troep niet meer opgedrongen, en kan ik lekker heel de dag genieten..quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef StM het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.
dan moeten ze opflikkeren met die hs gasten hardcore te laten opzetten/draaien want dat klinkt nergens naar, pleur dan gewoon mad dog ofzo het laatste uur op t podium en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef StM het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.
Dat vind ik ook. Er is hardcore genoeg. Dit is een hardstyle stage, waarom dan persé (verplicht) een half uur hardcore. Want echt bijna precies half 7 werd er overgegaan op hardcore. Vind het na 3 plaatjes altijd wel welletjes.quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
dan moeten ze opflikkeren met die hs gasten hardcore te laten opzetten/draaien want dat klinkt nergens naar, pleur dan gewoon mad dog ofzo het laatste uur op t podium en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Viel me ook een beetje op ja, ze hebben zeker geen slechte producties maar een lekkere flow in hun set zit er nietquote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef ElDani het volgende:
En Psyko Punkz blijkt gewoon mijn straatje niet te zijn. Ik kon er gewoon niet los op komen.
Hoe was die remix van Les Drums trouwensquote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Er is hardcore genoeg. Dit is een hardstyle stage, waarom dan persé (verplicht) een half uur hardcore. Want echt bijna precies half 7 werd er overgegaan op hardcore. Vind het na 3 plaatjes altijd wel welletjes.
En Psyko Punkz blijkt gewoon mijn straatje niet te zijn. Ik kon er gewoon niet los op komen.
SUPER vet! Hij staat online he, in relatief goede kwaliteit, in ieder geval beter dan anders. Sowieso was heel Technoboy vet, op Respect na. Gelukkig dat ik ben blijven kijken. Op 1 of andere manier vind ik hem altijd wel vet!quote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe was die remix van Les Drums trouwens? wel benieuwd naar
Gequote, dat wel. Geen idee waar vandaan.quote:Een van de Q-crew heeft z'n mond voor gepraat; er komt een X-Qlusive Noisecontrollers!
Ene kant dus exacte kopie van HHZ. Die dus ook een eigen feest had in Outland (net zoals NC op 8 mei a.s.) en dus een XQ....quote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
SUPER vet! Hij staat online he, in relatief goede kwaliteit, in ieder geval beter dan anders. Sowieso was heel Technoboy vet, op Respect na. Gelukkig dat ik ben blijven kijken. Op 1 of andere manier vind ik hem altijd wel vet!
Dit staat op Hardtraxx:
[..]
Gequote, dat wel. Geen idee waar vandaan.
Oh God nee, hebben ze die MC Flo op het podium gelaten.. gaan ze echt aandacht geven aan dat soort luiquote:
Q-Dance bedankt bedankt he, dat ik eerder moet stoppen. Bedankt! Respect!quote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Oh God nee, hebben ze die MC Flo op het podium gelaten.. gaan ze echt aandacht geven aan dat soort lui
ik ga voortaan ook ieder feest met een of ander gaar petje op stoere wigger poses naar de camera maken, miss mag ik dan ook wel op het podium
Kan iemand nou precies verstaan wat crypsis zegt?
Dat is teveel eer voor m, hij is die smiley onwaardig.. Daar gebruik ik m veel te vaak voor..quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef mstx het volgende:
Voor die MC Flo hebben ze deze smilie uitgevonden:. Meer heb je niet nodig om hem te omschrijven.
dit filmpje zegt al genoeg, waarom laten ze zo'n man openen..quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef T-Force het volgende:
MC Flo is inderdaad een gruwelijke aandachtshoer![]()
Teringmannetje dat het is![]()
Verslagje van IQ komt er zo aan! Voorproefje beste set van de avond:
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Overigens dat ze HC draaien is niet zo vreemd, het is de main, ze sluiten af, 1 van hun is hc dj, you do the math![]()
Schijnbaar alleen nog maar zonder S.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.
Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.
Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?
Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn.Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
Kan ik me ook goed in vinden ja. Van de andere kant, nu wordt het meer wandelen, en alhoewel dat irritant is als je net een lekker plekje hebt, zie je wel wat meer (van de) stages.quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.
Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.
Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?
Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn.Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
Nah helaas, geen zin in...quote:
Traditiegetrouw stoppen (bijna) alle tenten een uur eerder dan de main waardoor het idd stervensdruk is op de mainquote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
In de main en de early was het geluid geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Da_Ripper het volgende:
- GELUID!!!; GVD wat baalde ik hiervan zegben nog naar achter gelopen in de IGI om mijn beklag te doen. De dude die ik sprak zei dat het op 100db stond en niet harder mocht. Maar dat had niets te maken met het feit dat er zoveel schommelingen in volume zat. Werkelijk waar, zwaar beneden Q-peil
VERGEET ET NIET.. HeT isch Wel DefQon!1!!!11 Et fetse FeEst vAn et Jaar, AiigGt!quote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Vond trouwens ook dat men overdreven vrolijk reageerde op het DefQon-anthem![]()
ik weet zeker dat dat in 2008 (in de main iig) niet zo wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
[gargamel]ik haat de ochtend-zon!![/gargamel]
Nee das niet waarquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
[gargamel]ik haat de ochtend-zon!![/gargamel]
Moeten overstappen, lang wachten op Utrecht, hyperactieve schreeuwende kinderen in de trein, dorst/honger en gewoon de meer dan anderhalf uur reizen (exclusief wachten op station) op zichzelf. Misschien ben ik verwend met zoveel feesten in de buurt maar ik vind het he-le-maal niks [/Nol brouwer modus]quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef T-Force het volgende:
@ NLS04, wat was er met de terugreis dan?
Motherfucking vetquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Sethje het volgende:
08 J&W hoe vet was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |