abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2010 @ 17:47:35 #276
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80488809
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef T-Force het volgende:
MC Flo is inderdaad een gruwelijke aandachtshoer
Teringmannetje dat het is

Verslagje van IQ komt er zo aan! Voorproefje beste set van de avond:
dit filmpje zegt al genoeg, waarom laten ze zo'n man openen.. laat daar lekker dailucia staan...
Hij zei ook hele zinnige dingen in het IQ magazine...

Gelukkig is de zaal al wel lekker gevuld Ik ga op defqon zeker kijken bij deze man
En van mij mag ie ook in de harde tent op decibel

nog een filmpje maar dan LQ:
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 19 april 2010 @ 17:51:54 #277
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_80488989
titan vind ik ook zeker een heldje!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 19 april 2010 @ 18:22:31 #278
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80489917
Volgens mij heb ik iets gemist maar sinds wanneer is Trance Generator solo gegaan?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 19 april 2010 @ 18:32:39 #279
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_80490288
kun je hem met en zonder -s boeken?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_80490896
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Overigens dat ze HC draaien is niet zo vreemd, het is de main, ze sluiten af, 1 van hun is hc dj, you do the math
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.

Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.

Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.

Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?

Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn. Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
pi_80491053
Decibel is sowieso qua lijn vaak beter dan Defqon.1, omdat Dov daar niet zo'n grote vinger in de pap heeft
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 april 2010 @ 18:56:10 #282
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80491261
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Sethje het volgende:
kun je hem met en zonder -s boeken?
Schijnbaar alleen nog maar zonder S.
http://www.fscrecords.ch/site/index.php?option=com_content&view=article&id=14&Itemid=3

Bij z'n discography staat "Trance Generators" nu bij "Discontinued projects"
http://www.fscrecords.ch/site/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=19
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_80491984
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:

[..]

Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.

Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.

Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?

Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn. Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
Hier ben ik het helemaal mee eens Het waarschijnlijk dat ik dit jaar voor het eerst op decibel ben Valt eens een keer niet samen met de geplande vakanties etc
  maandag 19 april 2010 @ 19:34:12 #284
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_80492868
quote:

[..]

Kan ik me ook goed in vinden ja. Van de andere kant, nu wordt het meer wandelen, en alhoewel dat irritant is als je net een lekker plekje hebt, zie je wel wat meer (van de) stages.
In ieder geval ook even naar Pavelow kijken, wat is die shit vet dat was defqon, panne(n)koek.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_80492875
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef T-Force het volgende:
Verslagje van IQ komt er zo aan!
Nah helaas, geen zin in...

Het komt er opneer:
Titan was GEWELDIG als opener, heeeeeerlijke EHS gehoord. Vaker neerzetten als opener
Psyko Punkz --> VET
Alphaverb
Dune --> mixen? boeiend. geluid in die zaal oude nummertjes kippenvel
Wildstylez, niet echt boeiend, maar wel All for the thrill
Deepack, ik vond er eigenlijk niet zoveel aan Wel die Bassleader anthem gehoord, heeeeeerlijk!!
Alpha Twins --> het spijt me maar iedere keer hetzelfde. kon me dus niet boeien eigenlijk. opzich wel aardige nummertjes!
Crypsis Kneiter wat een afsluiter
  maandag 19 april 2010 @ 19:40:25 #286
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80493162
* Voor de nieuwere hier; (directe)download-linkjes worden idd niet geaccepteerd in MUZ.

@ IQ = een "goed"
Gezien: PP-->Alphaverb-->Dune-->Wildstylez(15min)-->Frontliner(10min)-->Deepack-->B-front&dig.Punk-->A2-->Crypsis-->Pavo

+ aankleding; Kas & IGI, achtergrond&kruis @ AA, handen&wereldbol @ main
+ gezelligheid; heel veel bekende gezien
- GELUID!!!; GVD wat baalde ik hiervan zeg ben nog naar achter gelopen in de IGI om mijn beklag te doen. De dude die ik sprak zei dat het op 100db stond en niet harder mocht. Maar dat had niets te maken met het feit dat er zoveel schommelingen in volume zat. Werkelijk waar, zwaar beneden Q-peil

@ extra Loudness-tent Decibel; - meer hs-tenten = meer hs . Nu nog naast elkaar dan ist helemaal top.
quote:
Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
Traditiegetrouw stoppen (bijna) alle tenten een uur eerder dan de main waardoor het idd stervensdruk is op de main
Wat je vindt, ...
pi_80493394
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Da_Ripper het volgende:
- GELUID!!!; GVD wat baalde ik hiervan zeg ben nog naar achter gelopen in de IGI om mijn beklag te doen. De dude die ik sprak zei dat het op 100db stond en niet harder mocht. Maar dat had niets te maken met het feit dat er zoveel schommelingen in volume zat. Werkelijk waar, zwaar beneden Q-peil
In de main en de early was het geluid geweldig
In de IGI was het geluid inderdaad best bout Vorig jaar beukte dat kleine zaaltje als de tering, maar dat was nu niet te zeggen

[ Bericht 5% gewijzigd door T-Force op 19-04-2010 19:58:50 ]
pi_80493720
De main een goed geluid? Ik weet niet wanneer je er was maar het is redelijk wat keer weg gevallen en ik kon nu ook niet zeggen dat ik het zo goed afgesteld vond klinken allemaal :p
  maandag 19 april 2010 @ 19:53:48 #289
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80493786
Geluid in de main tijdens Wildstylez was idd zeer goed... maar toen kwam Frontliner en daar gingen de linkerboxen. Vond trouwens ook dat men overdreven vrolijk reageerde op het DefQon-anthem

ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
[gargamel]ik haat de ochtend-zon!![/gargamel]
Wat je vindt, ...
pi_80494061
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Vond trouwens ook dat men overdreven vrolijk reageerde op het DefQon-anthem
VERGEET ET NIET.. HeT isch Wel DefQon!1!!!11 Et fetse FeEst vAn et Jaar, AiigGt!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 19 april 2010 @ 20:00:34 #291
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80494106
Boh vanochtend om half 7 op en zojuist pas thuisgekomen. Met de vermoeidheid van IQ nog in het hoofd en in de benen helemaal verrot nu.. Heb trouwens die welterusten plaat van crypsis ook nog gehoord en vond dat al een beetje vreemd maar had niet zijn speech ervoor meegekregen. Overigens ook een beetje jammer dat we die sitdown gemist hebben want ik vind dat soort dingen altijd wel lachen Maar ach daarvoor weer genoeg andere mooie moment gehad Blijft ondanks die kutreis toch een mn favoriete indoorfeesten
quote:
ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
ik weet zeker dat dat in 2008 (in de main iig) niet zo was
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 19 april 2010 @ 20:00:47 #292
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80494118
quote:
Nee das niet waar

een mislukte foto uit 2006 (zelf gemaakt ) brengt de oplossing dit keer

Let op links bovenin
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80494130
Ik was in de main tijdens het begin van Stephanie, tijdens begin Wildstylez en begin NC's. Bij alle3 maar een kartiertje ofzo gebleven, vond ze niet zo boeiend En die keren dat ik er was vond ik het geluid superfijn

En ik vond het trouwens supervet dat je het licht zag worden, om 06.30 was het in de IGI klaarlicht bij Crypsis. Heeeeerlijk, zie je iedereen nog ff de laatste energie eruit persen

@ NLS04, wat was er met de terugreis dan?
pi_80494249
Dank iTunes:

Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 19 april 2010 @ 20:14:01 #295
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80494717
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef T-Force het volgende:
@ NLS04, wat was er met de terugreis dan?
Moeten overstappen, lang wachten op Utrecht, hyperactieve schreeuwende kinderen in de trein, dorst/honger en gewoon de meer dan anderhalf uur reizen (exclusief wachten op station) op zichzelf. Misschien ben ik verwend met zoveel feesten in de buurt maar ik vind het he-le-maal niks [/Nol brouwer modus]

EDIT:

Bart, Ik weet het niet helemaal zeker en het is ook niet goed te horen maar volgens mij is dit die ene vette onbekende track in de set in alphaverbs set:

[ Bericht 17% gewijzigd door NLS04 op 19-04-2010 20:25:41 ]
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 19 april 2010 @ 20:22:36 #296
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80495200
Net even wat YT bekeken van de IQ-zaaltje2-afsluiters van 09(DutchMaster) en 08(J&W) en daar was het toch behoorlijk donker.
Wat je vindt, ...
  maandag 19 april 2010 @ 20:27:04 #297
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80495390
Pff, mijn In Qontrol verslag laat nog even op zich wachten. Internet doet het niet en weinig zin om dat op mn mobiel te typen.
  maandag 19 april 2010 @ 20:27:14 #298
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_80495395
08 J&W hoe vet was dat zeg
Mijn party reviews
  maandag 19 april 2010 @ 20:30:10 #299
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80495525
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Sethje het volgende:
08 J&W hoe vet was dat zeg
Motherfucking vet
Wat je vindt, ...
pi_80495575
Vorig jaar was het wel afgeplakt ja, in ieder geval in de hardstyle zaal. Veel beter.

Daglicht herinnert mij er aan dat het einde van het feest nabij is. En het echte leven weer gaat beginnen Dat wil ik niet zien op een feestje. (behalve festivals dan )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')