dit filmpje zegt al genoeg, waarom laten ze zo'n man openen..quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef T-Force het volgende:
MC Flo is inderdaad een gruwelijke aandachtshoer![]()
Teringmannetje dat het is![]()
Verslagje van IQ komt er zo aan! Voorproefje beste set van de avond:
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Overigens dat ze HC draaien is niet zo vreemd, het is de main, ze sluiten af, 1 van hun is hc dj, you do the math![]()
Schijnbaar alleen nog maar zonder S.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.
Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.
Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?
Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn.Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
Kan ik me ook goed in vinden ja. Van de andere kant, nu wordt het meer wandelen, en alhoewel dat irritant is als je net een lekker plekje hebt, zie je wel wat meer (van de) stages.quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bas produceert alleen de Kasparov tracks. Iemand anders is de DJ.
Over de opbouw op festivals, op een main stage lekker van trance (ja, echt) naar hardtrance, naar early HS, naar 'blije' hardstyle, naar harde hardstyle naar hardcore. Vind ik ideaal.
Tegenwoordig is een main stage weggelegd voor de meest bekende hardstyle acts, zie Defqon waar de voltallige Scantraxx kliek de hele dag de main in beslag neemt. Een opbouw qua stijlen lijkt al helemaal niet meer te hoeven. Erg jammer.. ook al sta ik liever in gezellig tentje, qua show zijn main stages (vooral als het eenmaal donker is, laserts e.d.) een stuk vetter. De laatste paar uurtjes van een festival ga ik dan graag sfeer proeven daar en genieten van het vuurwerk en de mooie lampjes. Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
Hopelijk houdt Decibel zich wel bij een 'traditionele' opbouw. Al werd er vorig jaar ook al begonnen met hardstyle geloof ik?
Wat Sethje zei over die opsplitsing van Euphoria en Loudness ben ik met hem eens.. Liever alle liefhebbers en hardstyle acts in één tent. Scheelt loopwerk en komt de sfeer ten goede. Ben dan ook niet anti-alles-behalve-Zatox, Ran-D, B-Front, Beholder, Max Enforcer, Titan, Slim Shore etc..- zoals sommige hier lijken te zijn.Ook al hebben die artiesten zeker mijn voorkeur. Aftwisseling en opbouw ftw. 's Middags zomers deuntjes van Wildstylez & co., 's avonds goed raggen. En dat in 1 tent!
Nah helaas, geen zin in...quote:
Traditiegetrouw stoppen (bijna) alle tenten een uur eerder dan de main waardoor het idd stervensdruk is op de mainquote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
Maar als ik die line-up van Defqon zo zie hoef ik alleen voor de afsluiter (misschien) richting main te lopen. Alhoewel... i.v.m. drukte kun je dat misschien ook beter uit je hoofd laten.
In de main en de early was het geluid geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Da_Ripper het volgende:
- GELUID!!!; GVD wat baalde ik hiervan zegben nog naar achter gelopen in de IGI om mijn beklag te doen. De dude die ik sprak zei dat het op 100db stond en niet harder mocht. Maar dat had niets te maken met het feit dat er zoveel schommelingen in volume zat. Werkelijk waar, zwaar beneden Q-peil
VERGEET ET NIET.. HeT isch Wel DefQon!1!!!11 Et fetse FeEst vAn et Jaar, AiigGt!quote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Vond trouwens ook dat men overdreven vrolijk reageerde op het DefQon-anthem![]()
ik weet zeker dat dat in 2008 (in de main iig) niet zo wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
[gargamel]ik haat de ochtend-zon!![/gargamel]
Nee das niet waarquote:Op maandag 19 april 2010 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet trouwens ook 100% zeker dat ze andere jaren de ramen hadden afgeplakt ...
[gargamel]ik haat de ochtend-zon!![/gargamel]
Moeten overstappen, lang wachten op Utrecht, hyperactieve schreeuwende kinderen in de trein, dorst/honger en gewoon de meer dan anderhalf uur reizen (exclusief wachten op station) op zichzelf. Misschien ben ik verwend met zoveel feesten in de buurt maar ik vind het he-le-maal niks [/Nol brouwer modus]quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef T-Force het volgende:
@ NLS04, wat was er met de terugreis dan?
Motherfucking vetquote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Sethje het volgende:
08 J&W hoe vet was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |