Amen, niet in de laatste plaats omdat ze echt op ELK feest staan EN omdat ze geen enkele verrasing meer draaien..quote:Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai.
Ik vind het een prima idee, om dati k dan lekker heel de dag kan rammen zonder blije meuk aan te moeten horen, of lekker quasi-emotioneel mee te hoeven zingen....quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ben inderdaad benieuwd naar die elfde stage. Denk alleen dat ik het niet zo'n goed idee vind om hardstyle te gaan splitsen. Het haalt toch een beetje de opbouw uit een feest denk ik.
Snif.. *pinkt traantje weg* Pure poëzie..quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dus ik vind het juist heel logisch met 3 tenten.. 1 blije troep tent, 1 rauwe mannen tent, en een main met een combi van hardtrance via blij naar rauw naar hardcore...
iets met grote geesten die gelijk denkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Snif.. *pinkt traantje weg* Pure poëzie..
x2 , hoef je niet heel de tijd die setjes te horen van de popi djs die je toch telkens overal weer hoordquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, om dati k dan lekker heel de dag kan rammen zonder blije meuk aan te moeten horen, of lekker quasi-emotioneel mee te hoeven zingen....
Opbouwen gebeurt sowieso al zelden meer op hardstyle feesten daarbij kunnen ze nu nog steeds opbouwen bijv: van heel blij en meezingen naar gewoon blij (met evt meezingen) en van rauw naar heel rauw..
zo moeilijk is het allemaal niet...
en zoals gezegd, als alleen op de main blije meuk gedraaid zou worden zou dit maar een paar uur zijn (en dat is denk ik te weinig voor de meeste mensen) aangezien er daar nog wel opgebouwd wordt van hardtrance naar hardcore..
Dus ik vind het juist heel logisch met 3 tenten.. 1 blije troep tent, 1 rauwe mannen tent, en een main met een combi van hardtrance via blij naar rauw naar hardcore...
huldequote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet raar, maar 10 tracks op de 17 vind ik een beetje veel, doe er dan 3 en nog 1 dikke uitsmijter als toegift ofzo.
Sukkel zegt nog steeds Psyko ffffunkz ipv Punkzquote:Op maandag 19 april 2010 14:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jeff E weer hoor in de liveset van Stephanie: B-Front en Digital Funk
Ik ben blij met de scheiding want dan wordt mij ten minste die softe troep niet meer opgedrongen, en kan ik lekker heel de dag genieten..quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef StM het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.
dan moeten ze opflikkeren met die hs gasten hardcore te laten opzetten/draaien want dat klinkt nergens naar, pleur dan gewoon mad dog ofzo het laatste uur op t podium en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef StM het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon het gehele laatste uur standaard hc worden. Ik vind die splitsing ook helemaal niks. Maak gewoon een main zoals ze altijd deden van hardtrance of early naar hardcore en een hs, early en hc area. Naar mijn mening loopt een feest gewoon een stuk lekkerder met een goede opbouw van soft en vrolijk naar snoeihard. En dat is iets wat zoals eerder opgemerkt minder wordt.
Dat vind ik ook. Er is hardcore genoeg. Dit is een hardstyle stage, waarom dan persé (verplicht) een half uur hardcore. Want echt bijna precies half 7 werd er overgegaan op hardcore. Vind het na 3 plaatjes altijd wel welletjes.quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
dan moeten ze opflikkeren met die hs gasten hardcore te laten opzetten/draaien want dat klinkt nergens naar, pleur dan gewoon mad dog ofzo het laatste uur op t podium en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Viel me ook een beetje op ja, ze hebben zeker geen slechte producties maar een lekkere flow in hun set zit er nietquote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef ElDani het volgende:
En Psyko Punkz blijkt gewoon mijn straatje niet te zijn. Ik kon er gewoon niet los op komen.
Hoe was die remix van Les Drums trouwensquote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Er is hardcore genoeg. Dit is een hardstyle stage, waarom dan persé (verplicht) een half uur hardcore. Want echt bijna precies half 7 werd er overgegaan op hardcore. Vind het na 3 plaatjes altijd wel welletjes.
En Psyko Punkz blijkt gewoon mijn straatje niet te zijn. Ik kon er gewoon niet los op komen.
SUPER vet! Hij staat online he, in relatief goede kwaliteit, in ieder geval beter dan anders. Sowieso was heel Technoboy vet, op Respect na. Gelukkig dat ik ben blijven kijken. Op 1 of andere manier vind ik hem altijd wel vet!quote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe was die remix van Les Drums trouwens? wel benieuwd naar
Gequote, dat wel. Geen idee waar vandaan.quote:Een van de Q-crew heeft z'n mond voor gepraat; er komt een X-Qlusive Noisecontrollers!
Ene kant dus exacte kopie van HHZ. Die dus ook een eigen feest had in Outland (net zoals NC op 8 mei a.s.) en dus een XQ....quote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
SUPER vet! Hij staat online he, in relatief goede kwaliteit, in ieder geval beter dan anders. Sowieso was heel Technoboy vet, op Respect na. Gelukkig dat ik ben blijven kijken. Op 1 of andere manier vind ik hem altijd wel vet!
Dit staat op Hardtraxx:
[..]
Gequote, dat wel. Geen idee waar vandaan.
Oh God nee, hebben ze die MC Flo op het podium gelaten.. gaan ze echt aandacht geven aan dat soort luiquote:
Q-Dance bedankt bedankt he, dat ik eerder moet stoppen. Bedankt! Respect!quote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Oh God nee, hebben ze die MC Flo op het podium gelaten.. gaan ze echt aandacht geven aan dat soort lui
ik ga voortaan ook ieder feest met een of ander gaar petje op stoere wigger poses naar de camera maken, miss mag ik dan ook wel op het podium
Kan iemand nou precies verstaan wat crypsis zegt?
Dat is teveel eer voor m, hij is die smiley onwaardig.. Daar gebruik ik m veel te vaak voor..quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef mstx het volgende:
Voor die MC Flo hebben ze deze smilie uitgevonden:. Meer heb je niet nodig om hem te omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |