-knip-quote:Op maandag 19 april 2010 09:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet of de Technoboy set al Live ergens binnen te halen valt?
Ja inderdaad. En nog grotere onzin als je niet meer geboekt zou worden omdat je een keer een beetje boos word. Zou wel erg kinderachtig zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 09:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Respect voor Crypsis! Wat een onzin dat je je set niet mag afmaken zeg
..
Dat mag hier niet.quote:Op maandag 19 april 2010 09:31 schreef Solique het volgende:
De Livesets van In Qontrol (meerdere download links):
Zelf nog niet beluisterd, vanavond maar eens doen.![]()
MSTX whint niet, maar dat zijn de regels van FOK! Als het je niet gevalt, ga je maar lekker op MIC patsen met je link zoek skills!quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Thanks voor de links & mstx moet niet zo whinen.
En jij iemand die nog minder kan dan een getrainde aap?quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan ben jij een goed getrainde aap?
die elfde stage klinkt goed iig. Straks thuis trailer maar eens bekijken, lukt moeilijk op stage hierquote:Op zaterdag 21 augustus organiseert b2s de 2010 editie van Decibel outdoor festival. Traditiegetrouw vindt het festival plaats op Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember, 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Dit jaar is er een elfde area aan het festival toegevoegd; Loudness, waar je de rauwe kant van Hardstyle kan ervaren. Hiermee zijn alle harde stijlen op Decibel aanwezig
De voorverkoop begint op zaterdag 15 mei om 13:00 uur. Tickets kosten ¤ 58,- (ex fee) en zijn alleen te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl. De allereerste tickets die verkocht worden, krijgen net als voorgaande jaren, een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er dit jaar ook VIP tickets te koop voor de mensen die de upgrade mislopen, maar toch graag als VIP naar Decibel willen.
Decibel outdoor gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.
Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.
http://partyflock.nl/news(...)r_festival_2010.html
Een luie aap.quote:Op maandag 19 april 2010 10:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
En jij iemand die nog minder kan dan een getrainde aap?
Decibel betekent voor ieder feest wat ze normaal geven een stage. Aangezien ze Loudness als nieuw concept hebben geintroduceerd (naast Euphoria) was het wel redelijk te verwachten dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ben inderdaad benieuwd naar die elfde stage. Denk alleen dat ik het niet zo'n goed idee vind om hardstyle te gaan splitsen. Het haalt toch een beetje de opbouw uit een feest denk ik.
Nu die set van A2 van zaterdag aangezet. Kende dat 1e nummer van Ivan Carsten nog niet. Erg vet vind ikTracklist ziet er sowieso goed uit.
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ben inderdaad benieuwd naar die elfde stage. Denk alleen dat ik het niet zo'n goed idee vind om hardstyle te gaan splitsen. Het haalt toch een beetje de opbouw uit een feest denk ik.
zo werkt dat; heb je commentaar op Q (of iets wat met Q te maken heeft) kun je de komende tijd boekingen op grote feesten vergetenquote:Op maandag 19 april 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En nog grotere onzin als je niet meer geboekt zou worden omdat je een keer een beetje boos word. Zou wel erg kinderachtig zijn.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:38 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
die elfde stage klinkt goed iig.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
* ReMcOrE dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?
Maar ben iig wel benieuwd naar de line-up en timetable
Kunnen we weer gaan puzzelen
Ik weet niet in hoeverre dat waar is, ik was er zelf ook bij namelijk. Geluid was idd een stuk zachter opeens, en mensen vroegen aan Villain wat er aan de hand was. Villain probeerde een paar dingen, maar maakte duidelijk dat hij er niets aan kon doen. Crypsis begreep het ook niet echt, maar toen hij daarna een andere plaat draaie was het volume opeens weer een stuk beter. Daarna draaide hij inderdaad nog even de paar speakers naar onze kant toequote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Crypsis was mooi hard aan 't beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een keerl (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: "ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect (sarcastisch)". Toen smeet ie echt keihard z'n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op 't podium.
De main stage natuurlijk geen echte HS stage (hoewel er wel voornamelijk HS word gedraaid). De eerste artiest is meestal wat rustiger (Francois bv vorig jaar), terwijl richting het einde er altijd een beetje richting de Early/HC word gewerkt (Charly Lownoise gevolgd door Promo is een voorbeeld). Main stage is (zoals bij veel feesten die meerdere tenten hebben) een beetje overgang van verschillende stijlen van zacht naar steeds harderquote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, en vraag me eigenlijk ook wel of hoe ze dit willen gaan splitsen. Er zijn namelijk al 2 hardstylestages, Euphoria en the mainstage, een derde erbij lijkt me eigenlijk vrij overdreven. Als ze het dan toch gaan splitsen, hadden ze dan niet beter die Euphoriatent kunnen gebruiken voor de rauwere stijl en op main gewoon wat ze normaal ook doen?
Maar ben iig wel benieuwd naar de line-up en timetable
Kunnen we weer gaan puzzelen
De enige "meezingers" die hierbij zitten zijn overclipping en rock ya attitude. Waarom is het een probleem dat ze de fader ff dichtdraaien als heel die zaal als een malle de lyrics meeschreeuwt? Dat is toch juist mooi voor die mannen, zie dat probleem niet zo. Als je afsluit met achtereensvolgens Andromeda, feel my fire en reputation game ben je sowieso wel lekker bezig lijkt me....quote:01. Brennan Heart - Schall My Energizer (DJ Tool)
02. Zatox - Ear Fucking
03. Toneshifterz - Angels & Demons
04. Psyko Punkz - Overclipping
05. Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
06. Psyko Punkz - Pull Your Strings
07. Bioweapon - Raw
08. Unknown - Hide & Seek (The Vision Remix)
09. Bioweapon - Final Transmission
10. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
11. Psyko Punkz - After MF
12. Zatox - Andromeda
13. Ran-D - Feel My Fire
14. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai. En wat doen ze als ze mogen afsluiten op IQ? Gewoon merendeel HC opzetten, opzetten? NIet draaien? Nee niet draaien, want er werd niet meer gemixed op dat moment......quote:Op zondag 18 april 2010 19:00 schreef StM het volgende:
Dat einde met NCFack the noise-con-trollers!
7 hs tracks terwijl je een hs act bentquote:01. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
02. Pavo - From Scratch
03. Zany Feat. Noisecontrollers - Paranoid
04. Pavo - Communicate
05. Noisecontrollers - Samara
06. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black (Sensation Black Anthem 2010)
07. Donkey Rollers - LMPSJNK
08. D-Block & S-te-Fan - Fuck De Noisecontrollers
09. Masters Of Ceremony - Dirt
10. Wildstylez & Alpha² - Atrocious (Kasparov's Hardcore Edit)
11. Masters Of Ceremony - Under Control (2009 Remix)
12. Kasparov Feat. Nikkita - Part Of The Project (Project Hardcore Anthem 2009)
13. Evil Activities & Tha Playah - Imperial
14. Masters Of Ceremony - Rocking With The Best
15. Brennan Heart - Feel U Here (G-Town Madness & The VIper Remix)
16. Kasparov Feat. MC Raw - Dominate (Angerfist Remix)
17. Tha Playah - Walking The Line
18. Neophyte & Tha Playah Feat. MC Alee - The Ultimate Project (Project Hardcore Anthem 2008)
19. Frontliner - Save.Exit.Planet. (In Qontrol Anthem 2010)
Heb daar in principe ook geen probleem mee maar het is zo voorspelbaar. Het is leuk als het een keer gebeurd maar constant bij dezelfde tracks en op dezelfde momenten hoeft voor mij niet. Dan is het spontane eraf.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Sethje het volgende:
Die loudness area is idd overbodig, het splitsen van hardstyle in 2 "soorten" zorgt er waarschijnlijk voor dat er in beide stages geen opbouw zit en daar komt dan ook nog de mainstage bij.
@Eldani, ik vond psyko punkz juist de set van de dag, en zeg nou zelf; dit is toch een aardig lijstje?
[..]
De enige "meezingers" die hierbij zitten zijn overclipping en rock ya attitude. Waarom is het een probleem dat ze de fader ff dichtdraaien als heel die zaal als een malle de lyrics meeschreeuwt? Dat is toch juist mooi voor die mannen, zie dat probleem niet zo. Als je afsluit met achtereensvolgens Andromeda, feel my fire en reputation game ben je sowieso wel lekker bezig lijkt me....
Ik vond het ook een rare keuze om hun als afsluiter te laten draaien, een-na-laatste was een stuk beter geweest. Ik ben er zelf niet naar toe gegaan, heb ze al vaak genoeg gezien en over 3 weken zie ik ze weer bij Noisecontrollers in Outland Rotterdamquote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke aanfluiting! Wat zijn de noisecontrollers toch naar een bedenkelijk niveau gezakt, in hun beginperiode altijd dikke sets en het is de laatste tijd echt gewooon zoooo saai. En wat doen ze als ze mogen afsluiten op IQ? Gewoon merendeel HC opzetten, opzetten? NIet draaien? Nee niet draaien, want er werd niet meer gemixed op dat moment......
[..]
7 hs tracks terwijl je een hs act bent![]()
Tuurlijk is dat niet raar, maar 10 tracks op de 17 vind ik een beetje veel, doe er dan 3 en nog 1 dikke uitsmijter als toegift ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eQuaL het volgende:
Overigens dat ze HC draaien is niet zo vreemd, het is de main, ze sluiten af, 1 van hun is hc dj, producer, you do the math![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |