foto vriendinquote:hahaha
ja ik moet het geniale plan van me nog wel ff met haar bespreken!
en ik kon ff geen naakt foto vinden haha
--------------------------------------------------------------------------------
From: ****@live.nl
To: dwazeilan@hotmail.com
Subject: Reactie op uw advertentie: op zoek naar een defqon kaartjeeeeeeeeee
Date: Sun, 18 Apr 2010 20:30:35 +0200
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte Brown,
ik heb een kaartje, kun je een foto van je vriendin sturen?
mvg Ukga
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Ukga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.update;Het feest gaat dus niet doorquote:nou ik heb het besrpoken... en ze gaat er niet mee akkoord... de kuthoer!
maar nou ff zonder gein, kan ik dat kaartje van je overnemen voor 80 eurie?
je zou mij er in ieder geval goed blij mee maken!
From: ***@live.nl
To: dwazeilan@hotmail.com
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: op zoek naar een defqon kaartjeeeeeeeeee
Date: Mon, 19 Apr 2010 08:31:46 +0200
Oke, foto ziet er op het eerste gezicht leuk uit, ik wacht de overzichtsfoto af.
Is anaal eventueel besprekbaar? mvg Ukga
groetjes![]()
update2;
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 24-12-2014 11:37:00 ]
quote:
dat kan, maar dan wordt het alleen pijpenquote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef mstx het volgende:
Maar ik wil toch wel minstens ¤100 voor m'n kaartje hebben.
quote:haha isgoeddddddddd
als jij dinsdag een kaartje voor mij heb, dan heb ik wat leuke fotos voor je;)
das knap, het was binnen 45 minuten uit verkocht.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
En dat terwijl er nog gewoon kaartjes te krijgen zijn
Dan kijk ik wel even verder op marktplaats of er wat beters wordt geboden.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef ukga het volgende:
[..]
dat kan, maar dan wordt het alleen pijpen
Koop dan. En neuk d'r en vang er ook nog es 80eu voorquote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
En dat terwijl er nog gewoon kaartjes te krijgen zijn
ik heb er al 2quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koop dan. En neuk d'r en vang er ook nog es 80eu voor
Nee natuurlijk niet!! Haha maar goed ik wil wel weten hoe echt die pics van hem zijnquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb er al 2
maar als die vriendin wilt neuken, en ik krijg er 80 euro voor, dan vind ik het best
maar we hebben deze foto nu (ik neem aan dat hij dezelfde foto naar jouw stuurde) dus dan moet die naakt foto wel dezelfde kop hebben anders valt ie door de mand met zijn flessentrekkerijquote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!! Haha maar goed ik wil wel weten hoe echt die pics van hem zijnZijn op internet genoeg naakt foto's te vinden maar ben benieuwd of hij echt z'n vriendin naakt op het web zet
kut, dnek ik ook eens iets vet origineels te hebben gevond eop marktplaats, is er al een topci overquote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Doe deze eens dicht dan! Dit topic was eerder: Heb je defqon kaartje maar wil je liever neuken?
http://www.tineye.com/quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Doe deze eens dicht dan! Dit topic was eerder: Heb je defqon kaartje maar wil je liever neuken?
haha juistemquote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
Haha ja maar er zijn genoeg foto's te vinden van naakte meiden zoek je gewoon 1 foto met kleren en 1 zonder![]()
Maar ik ga natuurlijk vragen om bewijs dus een a4tje met een tekst erop naast zn vriendin
Heb al gezegd dat foto's genoeg isquote:Op zondag 18 april 2010 21:30 schreef ukga het volgende:
[..]
haha juistem
marja je moet der dan wel echt neuken en fotos uppen en op fok zetten
Hoezo gelukkig, was de verleiding met kaartjes te groot danquote:Op zondag 18 april 2010 21:30 schreef GizartFRL het volgende:
lol!
onverkapte terugvindpost.
Geen defqon kaartjes gelukkig.
tsja dan ga je je toch wel afvragen wat mensen doen voor aan kaartje voor wastelandquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
als je zo iets al doet om kaartjes te krijgen
quote:
Wel een filmpje shooten danquote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb er al 2
maar als die vriendin wilt neuken, en ik krijg er 80 euro voor, dan vind ik het best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |