hier haakte ik afquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds).
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, moet je maar niet bij de McDonald's werken.
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Stoer mannetje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi welquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ook als je vriendelijk gevraagd word om het even op te ruimen? Door manager of crew?
Whaha praatjes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi wel
Burgerflippers:quote:
Even ter informatie: Schoonmaken is een van je taken en soms doe je het niet en soms wel, het hoort er nou eenmaal bij. En nee, mensen die stoer komen doen tegen medewerkers zijn het laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Salatrel het volgende:
schoonmaker bij mcdonaldsdat is toch wel het laagste van het laagste.
kan je nog beter met een uitkering thuis voor de deur op een kratje schultenbrautjes kantelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als klant moet je er ook tegen kunnen dat je het 'eten' weer uitkotstquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeez, ik heb zelf ook ooit bij de Mac gewerkt, en als je er niet tegen kunt dat mensen hun troep niet opruimen moet je daar niet gaan werken. Ik keur het niet goed, maar als je bij de Mac werkt, moet je er gewoon tegen kunnen dat je word uitgekotst door de mensen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds). Ik was het restaurant aan het opruimen na de drukte die er die avond was geweest toen ik een een wat oudere vrouw, 2 jongens van ong. 25 jaar en een meisje/vrouw met haar kind zag opstaan en wilde vertrekken.
Ik was net in de buurt tafels aan het schoonmaken toen ze opeens met z'n allen wegliepen zonder hun tafel af te ruimen. (En die mensen leken wel beesten zoveel er naast de tafel lag en hoe de tafel eruit zag)
Ik heb de mensen met een glimlachstotterend en zwetend verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort. Begint een zo jongen tegen me te schelden dat ik het het moet doen, jij ben toch de schoonmaker bla bla bla. Toen heb wilde ik hem uitgeleggen wat een selfservice restaurant betekent en hem alsnog vriendelijk gevraagd zijn tafel af te ruimen maar ik begon weer te stotteren, waarop die antwoordde dat ik het maar heel snel moest gaan doen of dat ik anders een probleem had. De jongen liep toen weg naar zijn auto waarop ik naar buiten ben gegaan en me duim heb opgestoken naar die jongen om te laten zien dat die een 'goeie' jongen is verlegen en angstig keek hoe ze weg gingen. De 2 jongens stapte toen beide uit en kwamen intimiderent op me aflopen en ze maakte me duidelijk dat ik me mond moest houden en snel naar binnen moest gaan. Daar gaf ik natuurlijk geen gehoor aan en heb ik nog maar een het begrip selfservice restaurant duidelijk gemaakt stotterde weer iets onverstaanbaars. De jongens waren nu echt pissig en liepen gefrustreerd terug naar hun auto waarop ik nog even vermelde dat ik ze bedankt voor hun volwasse gedrag en ze een fijne avond toe wensdesnel naar binnen rende om mijn ondergoed te verschonen. Wat ik toen naar me hoofd kreeg ga ik maar niet op dit topic vermelden.
Klacht: Soort van stoere mensen die hun tafel niet afruimen en dan gaan bedreigen.
Dat is nie volledig waar, van de mensen (bijv de jeugd) verwacht je niet dat ze je met respect behandelen terwijl ze dat wel doen die zeggen Meneer tegen je en zeggen dank u en zulke dingen. Natuurlijk laten die het vaak staan, maar als je dan even vraagt of ze het willen opruimen doen ze daar totaal niet moeilijk over en doen ze het. Dat mensen die al een gezin hebben zoals die jongen, dan zou je verwachten dat die het goede voorbeeld aan het kind zou geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeez, ik heb zelf ook ooit bij de Mac gewerkt, en als je er niet tegen kunt dat mensen hun troep niet opruimen moet je daar niet gaan werken. Ik keur het niet goed, maar als je bij de Mac werkt, moet je er gewoon tegen kunnen dat je word uitgekots door de mensen.
Daar weet ik zelf ook alles van. Daarna nooit meer Mac eten voor mij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als klant moet je er ook tegen kunnen dat je het 'eten' weer uitkotst
Zoals eerder in dit topic werd gezegd: Niet iedereen heeft vanuit huis een goede opvoeding meegekregen. Dat is dan maar een duidelijk voorbeeld daarvan. Ik zeg ook dat het niet goed keur, maar het is gewoon zo en je doet er niks aan. Dus als je ervoor kiest om bij een Mac te werken, moet je er een beetje tegenkunnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Dat is nie volledig waar, van de mensen (bijv de jeugd) verwacht je niet dat ze je met respect behandelen terwijl ze dat wel doen die zeggen Meneer tegen je en zeggen dank u en zulke dingen. Natuurlijk laten die het vaak staan, maar als je dan even vraagt of ze het willen opruimen doen ze daar totaal niet moeilijk over en doen ze het. Dat mensen die al een gezin hebben zoals die jongen, dan zou je verwachten dat die het goede voorbeeld aan het kind zou geven.
Ik snap het volledig, vind het ook niet erg of dergelijke om af en toe een tafel op te ruimen, alleen hoe mensen tegen je doen als je een goede bedoeling erachter heb.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic werd gezegd: Niet iedereen heeft vanuit huis een goede opvoeding meegekregen. Dat is dan maar een duidelijk voorbeeld daarvan. Ik zeg ook dat het niet goed keur, maar het is gewoon zo en je doet er niks aan. Dus als je ervoor kiest om bij een Mac te werken, moet je er een beetje tegenkunnen.
Je snapt me volledig, en inderdaad het waren van zulke figuren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hier TS uitlachen omdat hij bij de Mcdonalds werkt ...wat boeit het hij werkt tenminste voor zijn geld ipv wat de meeste mensen doen in zijn situatie ( uitkering ).
Misschien ist wel gezellig/leuk om daar te werken dus wat kan TS het dan boeien waar hij werkt, omdat het bedrijf toevallig Mcdonalds heet gaat hij daar niet werken omdat mensen op internet hem kunnen bashen ?
Mcdonalds trekt natuurlijk ook vage figuren, als je op een vrijdagavond langsrijd zie je vanal figuren met lelijk "getunede" auto's voor de deur staan. Tevens dragen zij allemaal een petje. Bovenstaande figuren zullen wel van hetzelfde niveau zijn geweest.
Slechte troll.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hier TS uitlachen omdat hij bij de Mcdonalds werkt ...wat boeit het hij werkt tenminste voor zijn geld ipv wat de meeste mensen doen in zijn situatie ( uitkering ).
Misschien ist wel gezellig/leuk om daar te werken dus wat kan TS het dan boeien waar hij werkt, omdat het bedrijf toevallig Mcdonalds heet gaat hij daar niet werken omdat mensen op internet hem kunnen bashen ?
Mcdonalds trekt natuurlijk ook vage figuren, als je op een vrijdagavond langsrijd zie je vanal figuren met lelijk "getunede" auto's voor de deur staan. Tevens dragen zij allemaal een petje. Bovenstaande figuren zullen wel van hetzelfde niveau zijn geweest.
Penisbaard: Volgens mij ben je jaloers dat ik werk hebquote:
Nee hoor, want McDonald's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Penisbaard: Volgens mij ben je jaloers dat ik werk hebOf jij bent een persoon die waarscheinelijk niet tevreden is met je uiterlijk, seks te kort heeft na aanleiding van je naam en het leuk vind andere mensen af te zeiken. Oftewel medelijden met je, Penisbaard.
Bij de mac waar ik werkzaam ben, zijn er 2 negers aan die kassa die perfect nederlands praten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
ik bestel altijd zo mijn eten bijj de maccy;
Faka Noh! alles kaki? soooo, heb ju eten? ik heb kaaahnker honger papi chu!!!
paas me een bigtasty en veel kip, broerrrr
no spang, no ste!
Ik doe dit, want anders snappen die negers de bestelling niet, je moet je altijd een beetje aanpassen in de maccy
Zoals wat? Met collega's onder mekaar is het super gezellig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij de Mac willen werken?Het is één van de meest verschrikkelijke baantjes die er is en iedereen kijkt sowieso op je neer. Zoek eens een fatsoenlijke baan.
in wat voor pauperig kut gehucht woon ik dan waardoor er wel alleem maar negers werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bij de mac waar ik werkzaam ben, zijn er 2 negers aan die kassa die perfect nederlands praten.
Met dat in mekaar slaan wens ik ze veel succes, zal niet zo bijdehand doen als ik weet dat ik in mekaar geslagen word.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef ukga het volgende:
[..]
in wat voor pauperig kut gehucht woon ik dan waardoor er wel alleem maar negers werken![]()
anyway, om ontopic te gaan; TS, waarom ga je keer op keer die tokkies er opwijzen dat ze hun troep moeten opruimen, nadat de tokkies al vaak genoeg hebben laten blijken het TOCH NIET TE DOEN enw aarschijnlijk je bijna inelkaar wouden slaan
betuigt niet echt van veel verstand
Die hebben we in Nederland niet, het zou best wel aanslaan denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd me laatst toch raar aangekeken door een McDonald's-medewerkster toen ik een Chicken Big Mac bestelde.
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij de Mac willen werken?Het is één van de meest verschrikkelijke baantjes die er is en iedereen kijkt sowieso op je neer. Zoek eens een fatsoenlijke baan.
Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daarquote:Ik heb de mensen met een glimlach verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort.
Ik vind het maar raar hoor, dat was zo ongeveer het enige dat ik bij de Mc kocht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Die hebben we in Nederland niet, het zou best wel aanslaan denk ik.
Ik ben blij dat er nog wel mensen met een beetje fatsoenlijke opvoeding op deze topic zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?
Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?
Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen. Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?
Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?
Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen. Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
alsnog weet je dat je het niet gaan winnen van een paar tokkiesquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Met dat in mekaar slaan wens ik ze veel succes, zal niet zo bijdehand doen als ik weet dat ik in mekaar geslagen word.
weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben.
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
We hebben zeker wel plezier in ons werk, alleen als het etentijd is (rush) dan moet je inderdaad wat harder werken. We maken ongeveer 1300 bestellingen per dag dus het is wel hard werken. Maar zoals crew uitjes (tijdje terug disney), crew feesten. En natuurlijk de extra's die je krijgt zoals voetbal kaartjes of kaartjes voor de film of zulke dingen. Ik werk er bijna 2 jaar met plezier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
Die gedachte is wel vaker bij me opgekomen, jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef ukga het volgende:
[..]
weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar maken
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.
Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
Cool man.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daar
Klopt ook wel. En TS bashen, het was meer in het algemeen. maargoed. Ik zou er sowieso geen 2 JAAR werken, na een half jaar weetje al wel hoe het werkt, en een leuke sfeer is denk ik als je in een kroeg werkt bijvoorbeeld nog veel leuker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.
Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
De Mac een goede leerschool noemen voor later? Hoe oud ben je trouwens want ga eens voor een uitzendbureau werken alle variërende baantjes die je daar kunt krijgen waarbij hard werken ook echt wel moet, dat is een goede leerschool voor later, hou dat vol tot je in de branche kan werken waar je dat wilt doen en dan heb je tenminste ook nog wat op je CV staan e.d. 2 Jaar lang in de mac werken, een goede leerschool voor later noemen, sorry hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.
Ik heb een beetje op die topic's zitten lezen en ik denk dat er genoeg wel opgevoede mensen zijn die het braaf afruimen. Niet van die stoere mensenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef krapula het volgende:
ghehehe, ik heb de daders gevonden!![]()
Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N
Rotzooi bij de Mac laten staan (part 2)
Rotzooi bij de Mac laten staan deel 3.
Ik weet niet uit wel gehucht jij komt dat je nog nooit negers heb horen praten maar zo praten ze in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
ik bestel altijd zo mijn eten bijj de maccy;
Faka Noh! alles kaki? soooo, heb ju eten? ik heb kaaahnker honger papi chu!!!
paas me een bigtasty en veel kip, broerrrr
no spang, no ste!
Ik doe dit, want anders snappen die negers de bestelling niet, je moet je altijd een beetje aanpassen in de maccy
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants fastfoodketens eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Je wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Hoewel ik het zelf ook asociaal vind om je tafel zo vol afval achter te laten, ben je als gast toch niet verplicht je zooi op te ruimen?
Het wordt je vriendelijk verzocht en daar houdt het toch bij op?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Of je het zou willen doen, ja.
Moeten? Of vriendelijk verzoeken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Ofanders het volgende:
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.
Je krijgt een boete als je het niet doet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.
Buiten het restaurant wel ja, als er politie aanwezig is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je krijgt een boete als je het niet doet?
Dat heeft NIETS met de macdonalds te maken dat heeft te maken met dat je vuil op straat gooit. Als ik mijn afval op tafel laat staan krijg je daar geen problemen meer, behalve dat het asociaal is en ik dat nooit zou doen, maar als mij dingen op die manier "verplicht" worden in plaats van dat het vriendelijk verzocht wordt zou ik het eerder laten staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:15 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Buiten het restaurant wel ja, als er politie aanwezig is.
Ik snap je punt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat heeft NIETS met de macdonalds te maken dat heeft te maken met dat je vuil op straat gooit. Als ik mijn afval op tafel laat staan krijg je daar geen problemen meer, behalve dat het asociaal is en ik dat nooit zou doen, maar als mij dingen op die manier "verplicht" worden in plaats van dat het vriendelijk verzocht wordt zou ik het eerder laten staan.
Daarom is het beter om er niet zo'n heisa van te maken. Je trekt toch aan het kortste eind en hebt zelfs kans dat andere gasten ook denken 'Even dat opgewonden standje een beetje jennen door onze spullen te laten staan!'quote:
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef TeenWolf het volgende:
Toch mogen ze hun rommel laten staan, het is niet verplicht om het op te ruimen.
Jij bent zeker zo'n asociaal persoon.. Het is niet verplicht. pffquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef TeenWolf het volgende:
Toch mogen ze hun rommel laten staan, het is niet verplicht om het op te ruimen.
Uiteraard, maar zeggen dat iets moet kan natuurlijk in het verkeerde keelgat schieten en averechts werken. Vriendelijk verzoeken werkt het beste denk ik en dan kun je ook gemakkelijk zien wie de tokkies zijn en wie niet, en dát er tokkies zijn in dat soort tenten, daar is niets aan te den ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.
Tokkie of geen tokkie, ze zijn het gewoonweg niet verplicht hoe zuur het ook is en daar is dan de schoonmaker voor die de achtergebleven dienbladen opruimt en tafels schoonveegt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.
Dat gaat toch nergens over, kleine moeitequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tokkie of geen tokkie, ze zijn het gewoonweg niet verplicht hoe zuur het ook is en daar is dan de schoonmaker voor die de achtergebleven dienbladen opruimt en tafels schoonveegt.
Moet je maar eens naar het buitenland gaan, daar ruimt bijna niemand zijn eigen dienblad op.
Ikzelf ruimt het altijd op, maar ik weet dat het niet verplicht is, dat wil ik ermee zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:32 schreef Martinous het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n asociaal persoon.. Het is niet verplicht. pff
Ruim verdomme gewoon je troep op.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef Penisbaard het volgende:
Die discussie met argumenten hierTS werkt bij de McDonald's, terecht dat hij dat moet opruimen dus. Hij mag nog blij zijn dat die mensen niet op het tafeltje gepoept hebben.
Je mag al blij zijn dat nog een groot gedeelte het wel opruimt als ik naar het gemiddeld MD publiek kijk wat daar komt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.
Als je bedient wordt wel, bij zelfbediening, zelf opruimen... Maar goed kan aan mijn opvoeding liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, dat schoonmaken zit toch gewoon bij de prijs in?
ja ZELFBEDIENINGquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je bedient wordt wel, bij zelfbediening, zelf opruimen... Maar goed kan aan mijn opvoeding liggen.
+1quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ZELFBEDIENING
Eerst bedien ik me zelf, daarna mag iemand het opruimne.
Anders was het een; zelf-bediening en afruim-restaurant namelijk
Je gaat door voor de onbeschofte hufter award.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ZELFBEDIENING
Eerst bedien ik me zelf, daarna mag iemand het opruimne.
Anders was het een; zelf-bediening en afruim-restaurant namelijk
Nee, dat is niet zo. Waarom denk je dat er 5+ vuilnisbakken staan niet voor het personeel die neemt genoegen met 1 vuilnisbak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, dat schoonmaken zit toch gewoon bij de prijs in?
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Waarom denk je dat er 5+ vuilnisbakken staan niet voor het personeel die neemt genoegen met 1 vuilnisbak.
Stoer man, je mag wel even aan je ouders melden dat hun opvoeding een beetje te kort geschoten heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.
Neuh, die ruimen het zelf ook niet op. Vieze knaken eten en dan ook nog verwachten dat mensen die rotzooi in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Stoer man, je mag wel even aan je ouders melden dat hun opvoeding een beetje te kort geschoten heeft.
Triest
Ik zou zeggen, wees trots op je asociale gedrag, en blijf vooral weg bij de mac en dan zeker omgeving Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neuh, die ruimen het zelf ook niet op. Vieze knaken eten en dan ook nog verwachten dat mensen die rotzooi in de prullenbak gooien.
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Ofanders het volgende:
Ik zou zeggen, wees trots op je asociale gedrag, en blijf vooral weg bij de mac en dan zeker omgeving Rotterdam.
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.
Geloof je het zelf dat hem dat met deze benepen houding gaat lukken? Het tegenovergestelde lijkt me eerder het geval. Dat die tokkies elkaar opjutten vooral veel zooi achter te laten als 'die ene jankerd' dienst heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Pharkus het volgende:
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengen
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.
Oke nu is het mooi geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.
Wel mooi dat je dat al weet voordat je me ooit aan het werk heb gezien. En die ene jankerd zoals jij omschreef zorgt er wel voor dat jij aan een schone tafel kan zitten eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat hem dat met deze benepen houding gaat lukken? Het tegenovergestelde lijkt me eerder het geval. Dat die tokkies elkaar opjutten vooral veel zooi achter te laten als 'die ene jankerd' dienst heeft.
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Ofanders het volgende:
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengen
Ik ga af op je OP ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Ofanders het volgende:
Wel mooi dat je dat al weet voordat je me ooit aan het werk heb gezien. En die ene jankerd zoals jij omschreef zorgt er wel voor dat jij aan een schone tafel kan zitten eten.
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?
nah, hij reageert hè. Dat de toon grote invloed heeft op de uitkomst ben ik wel volstrekt met je eens maar TS heeft het verhaal natuurlijk wel een beetje opgeblazenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?
Baasquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.
Bij het e3 strand liepen we ook een keer terug naar onze auto, langs de wegrijdt file, flikkert een paar auto's voor ons een tokkie zijn rotzooi zo uit zijn voorraam, ik loop langs pak de rotzooi en gooi het door zijn achterraam zijn achterbank op, hij zat flink te vloeken, maar stapte toch niet uit zijn auto.
Nogmaals: die mensen gaan dat echt niet aannemen, laat staan leren van jou. Dat idee moet je echt laten varen, anders gaat dat voor een hoop teleurstelling zorgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Ofanders het volgende:
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.
Wat is er opgeblazen dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, hij reageert hè. Dat de toon grote invloed heeft op de uitkomst ben ik wel volstrekt met je eens maar TS heeft het verhaal natuurlijk wel een beetje opgeblazen
Had je bij mijn M5 moeten doen, ik had je die rommel op laten eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.
Bij het e3 strand liepen we ook een keer terug naar onze auto, langs de wegrijdt file, flikkert een paar auto's voor ons een tokkie zijn rotzooi zo uit zijn voorraam, ik loop langs pak de rotzooi en gooi het door zijn achterraam zijn achterbank op, hij zat flink te vloeken, maar stapte toch niet uit zijn auto.
alles na het gedeelte waar je begon dat je een opmerking maakte over hun asociale gedrag.quote:
Wat ben jij een achterlijke tokkie zegquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hadden ze bij me amg moeten doen,quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Had je bij mijn M5 moeten doen, ik had je die rommel op laten eten.
Ben ik het niet mee eens. Als ze *consequent* raar worden aangekeken door een ieder in de omgeving als zoiets doen leren ze het vanzelf af. Mensen nu eenmaal zijn kuddedieren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: die mensen gaan dat echt niet aannemen, laat staan leren van jou. Dat idee moet je echt laten varen, anders gaat dat voor een hoop teleurstelling zorgen.
Het is asociaal en kut dat ze die zooi zo achterlaten, maar je schouders ophalen en gewoon die zooi opruimen. Proberen het erin te krijgen dat ze het zelf doen is zo verspilde moeite.
Niet leuk, wel reëel.
ja want iemand wil iets leren van iemand die 2 jaar bij de mac werkt en er trots op is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.
Dat kun jij nu wel vinden dat dat hoort. Maar waar staat dat je dat veplicht bent? Net zo achterlijk als bij een Duitse McD waar ze even van je verwachten dat je je afval ook nog eens in verschillende bakken deponeert. Rot op zeg. McD heeft de keuze: of die vakkenvullers ruimen hetzelf op, of ze verhogen de prijzen en ik kom er niet meer...... Maar zoals het hoort bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Ik was net in de buurt tafels aan het schoonmaken toen ze opeens met z'n allen wegliepen zonder hun tafel af te ruimen. (En die mensen leken wel beesten zoveel er naast de tafel lag en hoe de tafel eruit zag)
Ik heb de mensen met een glimlach verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort.
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Wat ben jij een achterlijke tokkie zeg, geen opvoeding gehad zeker
hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kun jij nu wel vinden dat dat hoort. Maar waar staat dat je dat veplicht bent? Net zo achterlijk als bij een Duitse McD waar ze even van je verwachten dat je je afval ook nog eens in verschillende bakken deponeert. Rot op zeg. McD heeft de keuze: of die vakkenvullers ruimen hetzelf op, of ze verhogen de prijzen en ik kom er niet meer...... Maar zoals het hoort bepaal ik zelf wel.
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Nergens staat dat je het zelf op moet ruimen.
Als dat zou moeten kwam ik er nooit meer.
Ben niet bepleurd.
Groetjes uit Rotterdam.
Dure principes voor iemand die naar de mac gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.
Nee, deze mensen reageerde echt ongelofelijk agressief tegen me. Het is overigens niet de eerste keer dat er agressie is naar het personeel die het restaurant onderhouden. Sommige mensen worden agressief om de kleinste dingen, terwijl wij ook ons werk zo goed mogelijk proberen te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alles na het gedeelte waar je begon dat je een opmerking maakte over hun asociale gedrag.
Ik hoop het voor jou ook van harte eigenlijk
kijk eens of het verboden is hard te smakken, met voedsel te gooien, hard te boeren, hard te schreeuwen, met je mes en vork op tafel rammen als je moet wachten, bediening helpen dmv het aangooien van lege glazen en borden etc etc. in een restaurant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Nergens staat dat je het zelf op moet ruimen.
Als dat zou moeten kwam ik er nooit meer.
Ben niet bepleurd.
Groetjes uit Rotterdam.
Wat denk je dat ik daar m'n vreten haal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dure principes voor iemand die naar de mac gaat.
Als je principes zou hebben moet je er niet gaan eten, je weet dat het self-service is. Volk zoals jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij nou geen principes hebt kan ik ook niet helpen. Ik weiger gewoon om m'n eigen rommel op te ruimen in een eetzaak.
Blijkbaar betaal je daar niet voor als er in het hele restaurant staat dat je je troep zelf moet opruimen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
als je een m5 heb hoop ik voor je dat je wel wat meer geld heb voor je voer dan de maccyquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik daar m'n vreten haal?
Bij de mac werken mensen die gewoon opleiding doen en 's avonds na school wat bij verdienen. En trots nee, maar schamen ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
ja want iemand wil iets leren van iemand die 2 jaar bij de mac werkt en er trots op is.
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?
Ik weet dat helemaal niet en dat staat ook nergens, maar dan nog had ik het niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Als je principes zou hebben moet je er niet gaan eten, je weet dat het self-service is. Volk zoals jij
Kijk je kan normaal een discussie voeren met goede argumenten, en niet meteen mensen uit gaan maken voor huilebalk, dan schiet je Nederlandse taal tekort om normaal uit je woorden te komen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
He Ofanders, huilebalk, waarom solliciteer je niet bij de politie.Je zou daar echt een TOPtijd hebben.
Kun je mooi in het midden van de Mac boetes uitdelen.
nu maak je een grapje hoop ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.![]()
Echt ranzig eten daar.![]()
Ik eet alleen bij Turkse restaurants, veel lekkerder eten!
Turken snijden in hen vingers terwijl ze vlees klaar maken en laten hen bloed lekker liggen op je vlees. Ohja, en ze doen ook schaamhaar in je voedsel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.![]()
Echt ranzig eten daar.![]()
Ik eet alleen bij Turkse restaurants, veel lekkerder eten!
Mischien moet je er dan maar niet heen gaan als je te belazerd ben om het op te ruimen, luie zak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet dat helemaal niet en dat staat ook nergens, maar dan nog had ik het niet gedaan.
Je hoeft je er ook niet voor te schamen, maar ga niet zeggen dat je mensen wat wilt leren die het niet opruimen, want dat doen ze toch niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bij de mac werken mensen die gewoon opleiding doen en 's avonds na school wat bij verdienen. En trots nee, maar schamen ook niet
Pauper kind!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Ts had geluk dat ik dat ie mij niet tegen kwam want ik had dat spul op de grond gesmeten.
Nou ga je de vloer nog dweilen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:31 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Mischien moet je er dan maar niet heen gaan als je te belazerd ben om het op te ruimen, luie zak.
Dat is met een kleine tquote:
Denk dat je baas daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Whaha ik laat jou die vloer likken, gast.
Dat maakt op dat moment niet uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Denk dat je baas daar anders over denkt.
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Whaha ik laat jou die vloer likken, gast.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.
O nee klopt, ben zo laf, ehmm nee niet echt dus. Maar vetel hoe heet mijn baas.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Conclusie van dit topic: Normale mensen ruimen hun troep op en hebben tevens iets meegekregen.
Zogenaamd stoere jongetjes laten het eten staan en zijn al aangebrand als je ze netjes vraagt hun rommel op te ruimen.
Veel zal er niet veranderen, het topic is wel uitgelopen op een obvious trolltopic
Uhuh...restaurantquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds). Ik was het restaurant
Je weet dat hij al de hele tijd aan het trollen is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Ofanders het volgende:
[..]
O nee klopt, ben zo laf, ehmm nee niet echt dus. Maar vetel hoe heet mijn baas.
Laat je nou niet zo opnaaienquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar vast je excuses aan die lui aanbieden. Als we terugkomen smijten we al het eten op de grond en dan mag jij het schoonmaken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik ga maar in op het advies wat hierboven wordt gegeven, ik wens je veel succes met het vinden van de Mc donalds waar ik werk, en dan zie ik je snel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar vast je excuses aan die lui aanbieden. Als we terugkomen smijten we al het eten op de grond en dan mag jij het schoonmaken.
En wie weet wat ze in de plee uitspoken..quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar vast je excuses aan die lui aanbieden. Als we terugkomen smijten we al het eten op de grond en dan mag jij het schoonmaken.
En dan tóch er op in gaan nog he... stel je niet zo aan manquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:45 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik ga maar in op het advies wat hierboven wordt gegeven, ik wens je veel succes met het vinden van de Mc donalds waar ik werk, en dan zie ik je snel.
Mooie gedachte, maar in de echte wereld werkt het niet zo. Zeker niet als je met aso's te maken hebt die het geen bal kan schelen wat de goegemeente van hun gedrag vindt. Daar zelfs eerder genoegen uit haalt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef trancethrust het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als ze *consequent* raar worden aangekeken door een ieder in de omgeving als zoiets doen leren ze het vanzelf af. Mensen nu eenmaal zijn kuddedieren.
Dat weet ik al lang man, paar maten waren dat van me die jij bedreigt hebt. Ze waren er niet zo blij mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:45 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik ga maar in op het advies wat hierboven wordt gegeven, ik wens je veel succes met het vinden van de Mc donalds waar ik werk, en dan zie ik je snel.
Nog zo'n arbeider die bij de MC werkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:24 schreef TimeJumper het volgende:
Pfffff mensen die zeggen, daar moet je er een beetje tegenkunnen als je bij de Mac werkt.
Er zouden meer mensen zoals TS moeten zijn, dat zou dat gepauper een beetje oppeupelen
Aso's bij de Mac, die zouden ze naar Texel moeten verbannen waar ze 1 Mac hebben waar ze dat aso gepauper kunnen uitvoeren.
Oh ik maak die lui niet belachelijk hoor, maar ze moeten wel het werk uitvoeren waar ze er voor zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef MrDrako het volgende:
Iedereen maar zeiken op mensen die bij de mc werken.. Ik zou maar wat vriendelijker doen, straks spuugt ie op je hamburger.
Ik kom er vrijwel nooit, maar als ik er kom wil ik een fatsoenlijke bigmac/mcchicken, en ben ik erg blij dat er iemand er voor kiest om bij de mc te werken.
Gaan jullie ook nog vuilnismannen belachelijk maken?
Ik kan het wel maar ik doe het niet, hebben die schoonmakers daar ook nog wat te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:41 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik ga niet met een spons en een doekje zo'n tafel schoonmaken, maar ik zet wel netjes mijn dienblad weg en probeer er geen al te erge klerebende van te maken. Paupers die niet normaal kunnen eten zonder dat de tent er na afloop uitziet alsof er een aardverschuiving heeft plaatsgevonden
Je leert verantwoordelijkheid krijgen? Hoe werkt dat dan? Iemand stopt verantwoordelijkheid in een bal, gooit deze jouw kant op en dan moet je leren 'm te vangen? Zoiets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.
Nee, je krijgt bijvoorbeeld de verantwoordelijkheid over de kassa's en problemen die opgelost moeten worden. En het aanturen van het personeel. Zulke dingen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Je leert verantwoordelijkheid krijgen? Hoe werkt dat dan? Iemand stopt verantwoordelijkheid in een bal, gooit deze jouw kant op en dan moet je leren 'm te vangen? Zoiets?
Kansloze josti.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Eens met Mike!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Conclusie van dit topic: Normale mensen ruimen hun troep op en hebben tevens iets meegekregen.
Zogenaamd stoere jongetjes laten het eten staan en zijn al aangebrand als je ze netjes vraagt hun rommel op te ruimen.
Veel zal er niet veranderen, het topic is wel uitgelopen op een obvious trolltopic
kutpeniskickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |