Nee, dat is niet zo. Waarom denk je dat er 5+ vuilnisbakken staan niet voor het personeel die neemt genoegen met 1 vuilnisbak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, dat schoonmaken zit toch gewoon bij de prijs in?
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Waarom denk je dat er 5+ vuilnisbakken staan niet voor het personeel die neemt genoegen met 1 vuilnisbak.
Stoer man, je mag wel even aan je ouders melden dat hun opvoeding een beetje te kort geschoten heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik voel me te groot om die vieze stinkzooi op te ruimen, dat doen ze maar lekker zelf. En als het ze niet bevalt moeten ze dat vieze vreten maar wat duurder maken.
Neuh, die ruimen het zelf ook niet op. Vieze knaken eten en dan ook nog verwachten dat mensen die rotzooi in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Stoer man, je mag wel even aan je ouders melden dat hun opvoeding een beetje te kort geschoten heeft.
Triest
Ik zou zeggen, wees trots op je asociale gedrag, en blijf vooral weg bij de mac en dan zeker omgeving Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neuh, die ruimen het zelf ook niet op. Vieze knaken eten en dan ook nog verwachten dat mensen die rotzooi in de prullenbak gooien.
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Ofanders het volgende:
Ik zou zeggen, wees trots op je asociale gedrag, en blijf vooral weg bij de mac en dan zeker omgeving Rotterdam.
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.
Geloof je het zelf dat hem dat met deze benepen houding gaat lukken? Het tegenovergestelde lijkt me eerder het geval. Dat die tokkies elkaar opjutten vooral veel zooi achter te laten als 'die ene jankerd' dienst heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Pharkus het volgende:
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengen
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat het echt nog moeilijk krijgen in je MacLoopbaan als dit je al zo over de zeik brengt.
Oke nu is het mooi geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.
Wel mooi dat je dat al weet voordat je me ooit aan het werk heb gezien. En die ene jankerd zoals jij omschreef zorgt er wel voor dat jij aan een schone tafel kan zitten eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat hem dat met deze benepen houding gaat lukken? Het tegenovergestelde lijkt me eerder het geval. Dat die tokkies elkaar opjutten vooral veel zooi achter te laten als 'die ene jankerd' dienst heeft.
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Ofanders het volgende:
Ik zal je even uitleggen, ik vind het totaal geen probleem om mensen te helpen bij het opruimen van hun tafel, maar als mensen vooraf al zeggen ik doe het niet daar zijn hun voor bla bla bla, dan probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is.
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toch respect als het hem lukt een paar van die tokkies manieren bij te brengen
Ik ga af op je OP ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Ofanders het volgende:
Wel mooi dat je dat al weet voordat je me ooit aan het werk heb gezien. En die ene jankerd zoals jij omschreef zorgt er wel voor dat jij aan een schone tafel kan zitten eten.
Wat dan mond houden en niks doen? Geen oplossing zulke mensen moeten gewoon leren wat ze wel en niet moeten doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?
nah, hij reageert hè. Dat de toon grote invloed heeft op de uitkomst ben ik wel volstrekt met je eens maar TS heeft het verhaal natuurlijk wel een beetje opgeblazenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je snapt niet dat door dat 'vingertje' mensen eerder geneigd zijn hun kont tegen de krib te gooien?
Baasquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen door achter de tokkies aan te lopen met hun rotzooi en op het moment dat ze hun auto openen de tering bende bij hun de auto in te mieteren.
Bij het e3 strand liepen we ook een keer terug naar onze auto, langs de wegrijdt file, flikkert een paar auto's voor ons een tokkie zijn rotzooi zo uit zijn voorraam, ik loop langs pak de rotzooi en gooi het door zijn achterraam zijn achterbank op, hij zat flink te vloeken, maar stapte toch niet uit zijn auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |