hier haakte ik afquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds).
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, moet je maar niet bij de McDonald's werken.
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Stoer mannetje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi welquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ook als je vriendelijk gevraagd word om het even op te ruimen? Door manager of crew?
Whaha praatjes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi wel
Burgerflippers:quote:
Even ter informatie: Schoonmaken is een van je taken en soms doe je het niet en soms wel, het hoort er nou eenmaal bij. En nee, mensen die stoer komen doen tegen medewerkers zijn het laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Salatrel het volgende:
schoonmaker bij mcdonaldsdat is toch wel het laagste van het laagste.
kan je nog beter met een uitkering thuis voor de deur op een kratje schultenbrautjes kantelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als klant moet je er ook tegen kunnen dat je het 'eten' weer uitkotstquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeez, ik heb zelf ook ooit bij de Mac gewerkt, en als je er niet tegen kunt dat mensen hun troep niet opruimen moet je daar niet gaan werken. Ik keur het niet goed, maar als je bij de Mac werkt, moet je er gewoon tegen kunnen dat je word uitgekotst door de mensen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds). Ik was het restaurant aan het opruimen na de drukte die er die avond was geweest toen ik een een wat oudere vrouw, 2 jongens van ong. 25 jaar en een meisje/vrouw met haar kind zag opstaan en wilde vertrekken.
Ik was net in de buurt tafels aan het schoonmaken toen ze opeens met z'n allen wegliepen zonder hun tafel af te ruimen. (En die mensen leken wel beesten zoveel er naast de tafel lag en hoe de tafel eruit zag)
Ik heb de mensen met een glimlachstotterend en zwetend verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort. Begint een zo jongen tegen me te schelden dat ik het het moet doen, jij ben toch de schoonmaker bla bla bla. Toen heb wilde ik hem uitgeleggen wat een selfservice restaurant betekent en hem alsnog vriendelijk gevraagd zijn tafel af te ruimen maar ik begon weer te stotteren, waarop die antwoordde dat ik het maar heel snel moest gaan doen of dat ik anders een probleem had. De jongen liep toen weg naar zijn auto waarop ik naar buiten ben gegaan en me duim heb opgestoken naar die jongen om te laten zien dat die een 'goeie' jongen is verlegen en angstig keek hoe ze weg gingen. De 2 jongens stapte toen beide uit en kwamen intimiderent op me aflopen en ze maakte me duidelijk dat ik me mond moest houden en snel naar binnen moest gaan. Daar gaf ik natuurlijk geen gehoor aan en heb ik nog maar een het begrip selfservice restaurant duidelijk gemaakt stotterde weer iets onverstaanbaars. De jongens waren nu echt pissig en liepen gefrustreerd terug naar hun auto waarop ik nog even vermelde dat ik ze bedankt voor hun volwasse gedrag en ze een fijne avond toe wensdesnel naar binnen rende om mijn ondergoed te verschonen. Wat ik toen naar me hoofd kreeg ga ik maar niet op dit topic vermelden.
Klacht: Soort van stoere mensen die hun tafel niet afruimen en dan gaan bedreigen.
Dat is nie volledig waar, van de mensen (bijv de jeugd) verwacht je niet dat ze je met respect behandelen terwijl ze dat wel doen die zeggen Meneer tegen je en zeggen dank u en zulke dingen. Natuurlijk laten die het vaak staan, maar als je dan even vraagt of ze het willen opruimen doen ze daar totaal niet moeilijk over en doen ze het. Dat mensen die al een gezin hebben zoals die jongen, dan zou je verwachten dat die het goede voorbeeld aan het kind zou geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeez, ik heb zelf ook ooit bij de Mac gewerkt, en als je er niet tegen kunt dat mensen hun troep niet opruimen moet je daar niet gaan werken. Ik keur het niet goed, maar als je bij de Mac werkt, moet je er gewoon tegen kunnen dat je word uitgekots door de mensen.
Daar weet ik zelf ook alles van. Daarna nooit meer Mac eten voor mij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als klant moet je er ook tegen kunnen dat je het 'eten' weer uitkotst
Zoals eerder in dit topic werd gezegd: Niet iedereen heeft vanuit huis een goede opvoeding meegekregen. Dat is dan maar een duidelijk voorbeeld daarvan. Ik zeg ook dat het niet goed keur, maar het is gewoon zo en je doet er niks aan. Dus als je ervoor kiest om bij een Mac te werken, moet je er een beetje tegenkunnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Dat is nie volledig waar, van de mensen (bijv de jeugd) verwacht je niet dat ze je met respect behandelen terwijl ze dat wel doen die zeggen Meneer tegen je en zeggen dank u en zulke dingen. Natuurlijk laten die het vaak staan, maar als je dan even vraagt of ze het willen opruimen doen ze daar totaal niet moeilijk over en doen ze het. Dat mensen die al een gezin hebben zoals die jongen, dan zou je verwachten dat die het goede voorbeeld aan het kind zou geven.
Ik snap het volledig, vind het ook niet erg of dergelijke om af en toe een tafel op te ruimen, alleen hoe mensen tegen je doen als je een goede bedoeling erachter heb.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic werd gezegd: Niet iedereen heeft vanuit huis een goede opvoeding meegekregen. Dat is dan maar een duidelijk voorbeeld daarvan. Ik zeg ook dat het niet goed keur, maar het is gewoon zo en je doet er niks aan. Dus als je ervoor kiest om bij een Mac te werken, moet je er een beetje tegenkunnen.
Je snapt me volledig, en inderdaad het waren van zulke figuren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hier TS uitlachen omdat hij bij de Mcdonalds werkt ...wat boeit het hij werkt tenminste voor zijn geld ipv wat de meeste mensen doen in zijn situatie ( uitkering ).
Misschien ist wel gezellig/leuk om daar te werken dus wat kan TS het dan boeien waar hij werkt, omdat het bedrijf toevallig Mcdonalds heet gaat hij daar niet werken omdat mensen op internet hem kunnen bashen ?
Mcdonalds trekt natuurlijk ook vage figuren, als je op een vrijdagavond langsrijd zie je vanal figuren met lelijk "getunede" auto's voor de deur staan. Tevens dragen zij allemaal een petje. Bovenstaande figuren zullen wel van hetzelfde niveau zijn geweest.
Slechte troll.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hier TS uitlachen omdat hij bij de Mcdonalds werkt ...wat boeit het hij werkt tenminste voor zijn geld ipv wat de meeste mensen doen in zijn situatie ( uitkering ).
Misschien ist wel gezellig/leuk om daar te werken dus wat kan TS het dan boeien waar hij werkt, omdat het bedrijf toevallig Mcdonalds heet gaat hij daar niet werken omdat mensen op internet hem kunnen bashen ?
Mcdonalds trekt natuurlijk ook vage figuren, als je op een vrijdagavond langsrijd zie je vanal figuren met lelijk "getunede" auto's voor de deur staan. Tevens dragen zij allemaal een petje. Bovenstaande figuren zullen wel van hetzelfde niveau zijn geweest.
Penisbaard: Volgens mij ben je jaloers dat ik werk hebquote:
Nee hoor, want McDonald's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Penisbaard: Volgens mij ben je jaloers dat ik werk hebOf jij bent een persoon die waarscheinelijk niet tevreden is met je uiterlijk, seks te kort heeft na aanleiding van je naam en het leuk vind andere mensen af te zeiken. Oftewel medelijden met je, Penisbaard.
Bij de mac waar ik werkzaam ben, zijn er 2 negers aan die kassa die perfect nederlands praten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
ik bestel altijd zo mijn eten bijj de maccy;
Faka Noh! alles kaki? soooo, heb ju eten? ik heb kaaahnker honger papi chu!!!
paas me een bigtasty en veel kip, broerrrr
no spang, no ste!
Ik doe dit, want anders snappen die negers de bestelling niet, je moet je altijd een beetje aanpassen in de maccy
Zoals wat? Met collega's onder mekaar is het super gezellig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij de Mac willen werken?Het is één van de meest verschrikkelijke baantjes die er is en iedereen kijkt sowieso op je neer. Zoek eens een fatsoenlijke baan.
in wat voor pauperig kut gehucht woon ik dan waardoor er wel alleem maar negers werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bij de mac waar ik werkzaam ben, zijn er 2 negers aan die kassa die perfect nederlands praten.
Met dat in mekaar slaan wens ik ze veel succes, zal niet zo bijdehand doen als ik weet dat ik in mekaar geslagen word.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef ukga het volgende:
[..]
in wat voor pauperig kut gehucht woon ik dan waardoor er wel alleem maar negers werken![]()
anyway, om ontopic te gaan; TS, waarom ga je keer op keer die tokkies er opwijzen dat ze hun troep moeten opruimen, nadat de tokkies al vaak genoeg hebben laten blijken het TOCH NIET TE DOEN enw aarschijnlijk je bijna inelkaar wouden slaan
betuigt niet echt van veel verstand
Die hebben we in Nederland niet, het zou best wel aanslaan denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd me laatst toch raar aangekeken door een McDonald's-medewerkster toen ik een Chicken Big Mac bestelde.
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij de Mac willen werken?Het is één van de meest verschrikkelijke baantjes die er is en iedereen kijkt sowieso op je neer. Zoek eens een fatsoenlijke baan.
Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daarquote:Ik heb de mensen met een glimlach verzocht hun tafel netjes af te ruimen zoals het hoort.
Ik vind het maar raar hoor, dat was zo ongeveer het enige dat ik bij de Mc kocht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Die hebben we in Nederland niet, het zou best wel aanslaan denk ik.
Ik ben blij dat er nog wel mensen met een beetje fatsoenlijke opvoeding op deze topic zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?
Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?
Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen. Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?
Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?
Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen. Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
alsnog weet je dat je het niet gaan winnen van een paar tokkiesquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Met dat in mekaar slaan wens ik ze veel succes, zal niet zo bijdehand doen als ik weet dat ik in mekaar geslagen word.
weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben.
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
We hebben zeker wel plezier in ons werk, alleen als het etentijd is (rush) dan moet je inderdaad wat harder werken. We maken ongeveer 1300 bestellingen per dag dus het is wel hard werken. Maar zoals crew uitjes (tijdje terug disney), crew feesten. En natuurlijk de extra's die je krijgt zoals voetbal kaartjes of kaartjes voor de film of zulke dingen. Ik werk er bijna 2 jaar met plezier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
Die gedachte is wel vaker bij me opgekomen, jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef ukga het volgende:
[..]
weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar maken
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.
Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
Cool man.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daar
Klopt ook wel. En TS bashen, het was meer in het algemeen. maargoed. Ik zou er sowieso geen 2 JAAR werken, na een half jaar weetje al wel hoe het werkt, en een leuke sfeer is denk ik als je in een kroeg werkt bijvoorbeeld nog veel leuker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.
Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
De Mac een goede leerschool noemen voor later? Hoe oud ben je trouwens want ga eens voor een uitzendbureau werken alle variërende baantjes die je daar kunt krijgen waarbij hard werken ook echt wel moet, dat is een goede leerschool voor later, hou dat vol tot je in de branche kan werken waar je dat wilt doen en dan heb je tenminste ook nog wat op je CV staan e.d. 2 Jaar lang in de mac werken, een goede leerschool voor later noemen, sorry hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.
Ik heb een beetje op die topic's zitten lezen en ik denk dat er genoeg wel opgevoede mensen zijn die het braaf afruimen. Niet van die stoere mensenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef krapula het volgende:
ghehehe, ik heb de daders gevonden!![]()
Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N
Rotzooi bij de Mac laten staan (part 2)
Rotzooi bij de Mac laten staan deel 3.
Ik weet niet uit wel gehucht jij komt dat je nog nooit negers heb horen praten maar zo praten ze in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
ik bestel altijd zo mijn eten bijj de maccy;
Faka Noh! alles kaki? soooo, heb ju eten? ik heb kaaahnker honger papi chu!!!
paas me een bigtasty en veel kip, broerrrr
no spang, no ste!
Ik doe dit, want anders snappen die negers de bestelling niet, je moet je altijd een beetje aanpassen in de maccy
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants fastfoodketens eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Je wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Hoewel ik het zelf ook asociaal vind om je tafel zo vol afval achter te laten, ben je als gast toch niet verplicht je zooi op te ruimen?
Het wordt je vriendelijk verzocht en daar houdt het toch bij op?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Of je het zou willen doen, ja.
Moeten? Of vriendelijk verzoeken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Ofanders het volgende:
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.
Je krijgt een boete als je het niet doet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.
Buiten het restaurant wel ja, als er politie aanwezig is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je krijgt een boete als je het niet doet?
Dat heeft NIETS met de macdonalds te maken dat heeft te maken met dat je vuil op straat gooit. Als ik mijn afval op tafel laat staan krijg je daar geen problemen meer, behalve dat het asociaal is en ik dat nooit zou doen, maar als mij dingen op die manier "verplicht" worden in plaats van dat het vriendelijk verzocht wordt zou ik het eerder laten staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:15 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Buiten het restaurant wel ja, als er politie aanwezig is.
Ik snap je punt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat heeft NIETS met de macdonalds te maken dat heeft te maken met dat je vuil op straat gooit. Als ik mijn afval op tafel laat staan krijg je daar geen problemen meer, behalve dat het asociaal is en ik dat nooit zou doen, maar als mij dingen op die manier "verplicht" worden in plaats van dat het vriendelijk verzocht wordt zou ik het eerder laten staan.
Daarom is het beter om er niet zo'n heisa van te maken. Je trekt toch aan het kortste eind en hebt zelfs kans dat andere gasten ook denken 'Even dat opgewonden standje een beetje jennen door onze spullen te laten staan!'quote:
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef TeenWolf het volgende:
Toch mogen ze hun rommel laten staan, het is niet verplicht om het op te ruimen.
Jij bent zeker zo'n asociaal persoon.. Het is niet verplicht. pffquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef TeenWolf het volgende:
Toch mogen ze hun rommel laten staan, het is niet verplicht om het op te ruimen.
Uiteraard, maar zeggen dat iets moet kan natuurlijk in het verkeerde keelgat schieten en averechts werken. Vriendelijk verzoeken werkt het beste denk ik en dan kun je ook gemakkelijk zien wie de tokkies zijn en wie niet, en dát er tokkies zijn in dat soort tenten, daar is niets aan te den ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.
Tokkie of geen tokkie, ze zijn het gewoonweg niet verplicht hoe zuur het ook is en daar is dan de schoonmaker voor die de achtergebleven dienbladen opruimt en tafels schoonveegt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag maar dan zijn ze in mijn ogen tokkie, en mag er best wat van gezegd worden.
Dat gaat toch nergens over, kleine moeitequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tokkie of geen tokkie, ze zijn het gewoonweg niet verplicht hoe zuur het ook is en daar is dan de schoonmaker voor die de achtergebleven dienbladen opruimt en tafels schoonveegt.
Moet je maar eens naar het buitenland gaan, daar ruimt bijna niemand zijn eigen dienblad op.
Ikzelf ruimt het altijd op, maar ik weet dat het niet verplicht is, dat wil ik ermee zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:32 schreef Martinous het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n asociaal persoon.. Het is niet verplicht. pff
Ruim verdomme gewoon je troep op.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef Penisbaard het volgende:
Die discussie met argumenten hierTS werkt bij de McDonald's, terecht dat hij dat moet opruimen dus. Hij mag nog blij zijn dat die mensen niet op het tafeltje gepoept hebben.
Je mag al blij zijn dat nog een groot gedeelte het wel opruimt als ik naar het gemiddeld MD publiek kijk wat daar komt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee, op dat blad (die blauwe van een beter mileu) stond dat je het moet opruimen.
Als je bedient wordt wel, bij zelfbediening, zelf opruimen... Maar goed kan aan mijn opvoeding liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, dat schoonmaken zit toch gewoon bij de prijs in?
ja ZELFBEDIENINGquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je bedient wordt wel, bij zelfbediening, zelf opruimen... Maar goed kan aan mijn opvoeding liggen.
+1quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ZELFBEDIENING
Eerst bedien ik me zelf, daarna mag iemand het opruimne.
Anders was het een; zelf-bediening en afruim-restaurant namelijk
Je gaat door voor de onbeschofte hufter award.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ZELFBEDIENING
Eerst bedien ik me zelf, daarna mag iemand het opruimne.
Anders was het een; zelf-bediening en afruim-restaurant namelijk
Nee, dat is niet zo. Waarom denk je dat er 5+ vuilnisbakken staan niet voor het personeel die neemt genoegen met 1 vuilnisbak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, dat schoonmaken zit toch gewoon bij de prijs in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |