Communicatie- en informatiewetenschappen. En volgens mij kreeg ze er gewoon voor betaald. Maar ze deed niet alleen rondleidingen dacht ik, zat ook achter de kassa en dergelijke.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, weet jij dan of het betaald werk is?
En wat voor studie deed je ook alweer? (Dan weet ik een beetje wat voor andere mensen daar voor aangenomen worden)
Mjam!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
ik ga zo chocomousse maken voor morgen - ik vrees dat er nog wat chocolade aan mijn lijst van vandaag wordt toegevoegd
Ah, dankje! Ik heb er nog over gedacht om in mn brief op meerdere paarden te wedden en te zeggen dat ik ook wel achter de kassa wilde zitten oid, maar dat leek me toch niet zo verstandig...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Communicatie- en informatiewetenschappen. En volgens mij kreeg ze er gewoon voor betaald. Maar ze deed niet alleen rondleidingen dacht ik, zat ook achter de kassa en dergelijke.
Normaal wel, deze toevallig niet (is met caramel).quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mjam!!!
Maak jij dat met rauw ei eigenlijk? Vroeger kon ik bij de Jumbo gepasteuriseerde eiwitten kopen, toen maakte ik ook wel eens chocomousse, maar ik durf mensen nooit zo goed rauw ei voor te zetten
Geeft niks johquote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef Merel het volgende:
Ja sorry, ik zit op m'n werk (kan me niet meer herinneren wanneer ik ooit vóór half zeven weg kon hier, veel te druk) en er kwam een belangrijk telefoontje tussendoor.
quote:
Eerst curry en dan ijs, vandaag mag hetquote:Op donderdag 15 april 2010 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
en
tegelijk! Stiekem ben ik jaloers
Al ruikt die curry ook best goed
Ik ga straks Zumba doen, en daarna mag ik van mezelfquote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerst curry en dan ijs, vandaag mag het![]()
en dan straks op de stepper, ik tenminste
Dan skip je je D toch niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik skip mijn D en ga zometeen uit eten met het vriendje en zijn collega's
Iets te vieren?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
Eerst curry en dan ijs, vandaag mag het![]()
Zo die is groot....quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ben je nog in de buurt?
Woon jij daar? Dan ben ik misschien al wel langs jouw huis gelopen zonder het te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat leuk kwak. Ik hoop toch zo dat jij de baan krijgt!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dan moet je er wat zout over strooien!quote:
Mehe! ik moest harder lachen om het tagje dan om de mop zelf!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout over strooien!
</mop met baard>
Dat ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mehe! ik moest harder lachen om het tagje dan om de mop zelf!
Inderdaad, waar zijn die dingen gebleven? AH heeft ze ook al niet meer. Nu durft mijn moeder geen spaghetti carbonara meer te maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mjam!!!
Maak jij dat met rauw ei eigenlijk? Vroeger kon ik bij de Jumbo gepasteuriseerde eiwitten kopen, toen maakte ik ook wel eens chocomousse, maar ik durf mensen nooit zo goed rauw ei voor te zetten
Juustem!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De íngeplande D wel, smartypants!
volgens mij werkt ze daar?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Anatomie in echte mensen is leuk, maar vond het toch wat minder dat het hoofd (een oude man) terugkeek, ondanks dat zijn ogen gesloten waren. Geboorteafwijkingen waren ook interessant! (voor de duidelijkheid: practica in het AMC gehad voor een neuroanatomie vak dat ik als 'extra' volg). Toch jammer dat een week maar 7 dagen heeft, ik zou eigenlijk best geneeskunde willen studeren (maar wil scheikunde er niet voor opgeven).
[..]
Woon jij daar? Dan ben ik misschien al wel langs jouw huis gelopen zonder het te weten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout over strooien!
</mop met baard>
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef P.F het volgende:
Oh heel stom, maar hoezo is er een aswolk?
bij spaghetti carbonara garen de dooiers min of meer op de hete spaghetti, dat is niet echt rauw...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ja!
Mooi lijstje XM!
[..]
Inderdaad, waar zijn die dingen gebleven? AH heeft ze ook al niet meer. Nu durft mijn moeder geen spaghetti carbonara meer te maken.![]()
-edit- Dat was natuurlijk met dooiers, maar die zijn ook verdwenen.
Omdat er op IJsland een vulkaanuitbarsting bezig is (pas een maandje ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef P.F het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af in welke wereld jij leeftquote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef P.F het volgende:
Wel een vis woujezeggen? *winkwinknudgenudgeknowwhaddamean*quote:
Nou ja ik kijk iedere dag op teletekst en daar zie ik er nu pas iets over opstaan nu ik kijk..quote:Op donderdag 15 april 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af in welke wereld jij leeft![]()
Oh maar dat is toch niet zo heel interessant.. Tenzij er een stad op staat maar dan moet je daar niet gaan wonenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat er op IJsland een vulkaanuitbarsting bezig is (pas een maandje ofzo).
bron: http://eetschrijven.blogs(...)n-pasteuriseren.htmlquote:Even snuffelen in diverse boekjes en op internet leert mij het volgende: 1. dat salmonella zich bij eieren hoofdzakelijk (maar niet uitsluitend) aan de buitenkant van de schaal bevindt; 2. dat eiwit stolt bij 60 graden; 3. dat eierdooier stolt bij 66 graden; 4. dat de salmonellabacterie het loodje legt bij 55 graden. Hoera!
We hebben dus nodig: 1. een kookthermometer met alarm; 2. twee steelpannetjes met water; 3. een gasfornuis (op elektrische kookstellen wordt dit niets, vrees ik); 4. eieren. Aan de slag.
Eerst gaan we zorgen dat we niet te lang op kritische temperaturen hoeven te blijven hangen. Een ongeluk zit tenslotte in een klein hoekje, zelfs met een kookthermometer met alarm. We verwarmen dus water tot 60 graden, draaien het gas uit, wachten tot de temperatuur tot 57 graden gedaald is en leggen het benodigde aantal eieren in het water. Laat ze daar rustig een kwartier liggen: het water koelt wat af, maar de eieren worden door en door warm en hebben nog maar kort nodig om de kerntemperatuur van 55 graden te bereiken.
Intussen zetten we een tweede steelpannetje water op onze kleinste gaspit en brengen het op de gewenste temperatuur. Nu is het zaak even te spelen met de gasknop tot de temperatuur rond de 57 à 58 graden blijft--de ideale temperatuur gezien mogelijke kleine afwijkingen aan de thermometer: geeft hij twee graden te weinig aan, dan stolt er nog niets binnen in het ei; geeft hij twee graden te veel aan, dan gaat de salmonella er toch nog aan.
Is de temperatuur bereikt, dan de voorverwarmde eieren in het water. De temperatuur zal iets dalen, maar daar trekt u zich niets van aan: gewoon alles zo laten als het is en de temperatuur komt vanzelf weer op de waarde waar u vandaan kwam. Is de 57 graden bereikt, dan klokt u vijf minuten. Daarna de eieren uit het water vissen, laten afkoelen en daarna liefst meteen verwerken.
behalve dan dat er overstromingen dreigen door een smetlende gletsjer, er honderden mensen geevacueerd zijn en er een aswolk boven europa hangt die al het vliegverkeer onmogelijk maaktquote:Op donderdag 15 april 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch niet zo heel interessant.. Tenzij er een stad op staat maar dan moet je daar niet gaan wonen
100en mensen evacuren valt wel mee. of is het nu opeens special omdat het in europa is..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
behalve dan dat er overstromingen dreigen door een smetlende gletsjer, er honderden mensen geevacueerd zijn en er een aswolk boven europa hangt die al het vliegverkeer onmogelijk maakt(as in een hete motor wordt een soort glas. kaboem.)
Zo'n vliegtuig wordt volkomen gezandstraald he in zo'n wolk, weinig zicht door de ruitjesquote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
iig.. gebeurt wel vaker... alleen hebben we hier nooit een aswolk.. maar elders op de wereld gebeurt dit ook hoor
natuurlijk wel heel leuk als je een ding voor vulkanen hebt.. en tis alleen door die steentjes die de motoren kapot maken dat de vliegtuigen niet kunnen vliegen... tis niet alsof het dodelijke vliegtuigverslindende gassen zijn
Ik wist niet eens dat salmonella aan de buitenkant zatquote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat met die eidooiers gaat met een elektrische kookplaat inderdaad nooit lukken.Too bad.
Zou het risico op salmonella bij biologische eieren eigenlijk groter zijn, of worden die beesten net zo volgestopt met antibiotica?
Maria: ik vind die ook behoorlijk pittig hoor, en dat is dan de milde.Gewoon niet te veel gebruiken.
Het eindresultaat is hetzelfde: heel veel vluchten zijn afgelast.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
iig.. gebeurt wel vaker... alleen hebben we hier nooit een aswolk.. maar elders op de wereld gebeurt dit ook hoor
natuurlijk wel heel leuk als je een ding voor vulkanen hebt.. en tis alleen door die steentjes die de motoren kapot maken dat de vliegtuigen niet kunnen vliegen... tis niet alsof het dodelijke vliegtuigverslindende gassen zijn
Nee sowieso niet! Al zijn IJslanders nu ook wel arme sloebers die we moeten redden, dus dan hebben ze iig nog iets gemeen met de rest van de wereld met vulkanenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh. Het is toch altijd kut. Vooral voor al die mensen die geëvacueerd moeten worden. Het is ook niet ineens mínder 'special' omdat het in Europa is, methinks.
Ik ben empatisch genoeg om het net zo erg te vinden voor de mensen op Sumatra etcquote:Op donderdag 15 april 2010 19:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het eindresultaat is hetzelfde: heel veel vluchten zijn afgelast.
Dan nog, honderden mensen is toch honderden keren iemand die van de ene op de andere dag zijn huis met al zijn spullen en zijn vertrouwde omgeving moet verlaten. Niet dat je bij al het wereldleed hoeft te gaan meejanken, maar voor de mensen die het meemaken is het wel degelijk heel ingrijpend.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:03 schreef P.F het volgende:
[..]
100en mensen evacuren valt wel mee. of is het nu opeens special omdat het in europa is..
Alsof er daar elke week eentje uitbarst.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben empatisch genoeg om het net zo erg te vinden voor de mensen op Sumatra etc
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Anatomie in echte mensen is leuk, maar vond het toch wat minder dat het hoofd (een oude man) terugkeek, ondanks dat zijn ogen gesloten waren. Geboorteafwijkingen waren ook interessant! (voor de duidelijkheid: practica in het AMC gehad voor een neuroanatomie vak dat ik als 'extra' volg). Toch jammer dat een week maar 7 dagen heeft, ik zou eigenlijk best geneeskunde willen studeren (maar wil scheikunde er niet voor opgeven).
[..]
Woon jij daar? Dan ben ik misschien al wel langs jouw huis gelopen zonder het te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn D werden wraps met gehakt, tomaat, avocado en saus. Mjam!Venus in pocketformaat
© loveli
Ik zou ook "op IJsland" zeggen, eigenlijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alsof er daar elke week eentje uitbarst.![]()
Hoe dan ook, het wordt toch niet minder erg omdat het in Sumatra ook al gebeurt. Of moet je zeggen "op Sumatra"? Zo ja, waarom is het dan niet "op IJsland"? Ok, never mind.![]()
Tip van Flip: Voer mevrouw Eskimo dronken, duw haar in de armen van een aantrekkelijk manspersoon zodat ze flink gaan zoenen, en vertel het daarna aan McEskimo zodat 'ie haar dumpt en zich op jou stort!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef Syrena het volgende:
En morgen stappen. De stille hoop dat McEskimo zou komen is al de grond ingeslagen, z'n vriendin gaat echter wel mee. HoeraAlleen met vrouwen stappen..... gelukkig zal er drank vloeien
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ah ik ben weer lekker wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn D werden wraps met gehakt, tomaat, avocado en saus. Mjam!.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik hoop dat ze dat uit eigen beweging doetquote:Op donderdag 15 april 2010 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Tip van Flip: Voer mevrouw Eskimo dronken, duw haar in de armen van een aantrekkelijk manspersoon zodat ze flink gaan zoenen, en vertel het daarna aan McEskimo zodat 'ie haar dumpt en zich op jou stort!
Ik dacht niet dat dat wat uitmaakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat met die eidooiers gaat met een elektrische kookplaat inderdaad nooit lukken.Too bad.
Zou het risico op salmonella bij biologische eieren eigenlijk groter zijn, of worden die beesten net zo volgestopt met antibiotica?
't Loopt niet echt lekker met jouw salaris, hmm?quote:
De helft: Tailormade damespak!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hé sigme, zijn je pakjes er eigenlijk al? Dan ga ik je topic even zoeken.
Nee, vorige maand was het op de verkeerde rekening gestort, deze keer is het veel te weinig.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
't Loopt niet echt lekker met jouw salaris, hmm?
Allemachtig. Tijd om stennis te gaan schoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, vorige maand was het op de verkeerde rekening gestort, deze keer is het veel te weinig.
En van mijn uitzendbureau heb ik nog steeds mijn vakantiegeld niet terwijl het 6 weken na mijn laatste declaratie uitbetaald zou worden. Dat was op 1 maart.
Met rente?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik krijg het volgende week. Ik heb al gebeld.
Als het geld binnen is nog eens langslopen? Puur om ze wat extra werk te verschaffen , die paar centen zijn de moeite waarschijnlijk niet waard.quote:
Ja, Antwerpen...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
alweer?![]()
jemig, wat zielig, stom en oneerlijk
Oei, dat klinkt zorgelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen...
Nujah het is wel een vreemd verhaal, mijn tante kwam toen ik wegging binnen en daaruit verstond ik dat ze om 1u snachts naar een begrafenis dacht te moeten. Maar dat is nog altijd geen reden!
Je moet alleen wel zorgen dat de bladen helemaal bedekt zijn door het mengsel. En miss moet je het iets langer in de oven zetten dus, want nu waren de bladen net niet gaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
Pfff wie gaat er nou oma's overvallen. Echt compleet gestoord.
Ik heb het recept van AKnynke vandaag gemaakt en het was echt lekker!Dat ga ik zaterdag dus ook maar maken en dan haal ik voor de kiddo's wel friet want die lusten het toch niet.
Nee niet gelezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
He, Vik, heb je mijn berichtje over het geld nog gelezen gisteren? Heb ik het nou niet overgemaakt of loop ik me voor niets schuldig te voelen en me te schamen?
Is goed. Ik dacht namelijk dat ik het over had gemaakt maar weet het ineens niet meer zeker . aanleiding was een topic over ymme die niet betaalt voor opgestuurde kleertjesquote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet gelezen.
Heb je het over die folders voor Xanten die ik voor je gecheckt heb? Ik kan me ook niet eens meer herinneren of ik daar geld voor gekregen heb. Er staat me vaag iets van bij van wel, maar dat moet ik even checken. Zal ik dit weekend even doen dan, 'kay?.
Linkje?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
. aanleiding was een topic over ymme die niet betaalt voor opgestuurde kleertjes
Die Ymmequote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vraag en aanbod kinderspullen deel 48
Operatie aan de binnenkant van zijn neus, beetje lastig uit te leggen. Maar het komt er op neer dat hij zonder operatie niet meer kon ademen. Maar de operatie is gelukt en hij is goed uit de narcose gekomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las het net..
Mijn lijstje is ongelooflijk kut, alweer. Wil wel normaal doen maar tussen de oren wil het even niet?
Tink wat is er met je man?
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?quote:
Volgens mij heeft ze het topic van Rewimo gelezen. En nee, ik ga niet weer een linkje gevenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?![]()
Ben aan het lezen, heb nl. nergens zin inquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?![]()
Haha, vandaar! En dat eerste linkje was al hilarisch dus ik vind het primaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het topic van Rewimo gelezen. En nee, ik ga niet weer een linkje geven
Zie je, die was ik vergeten op het lijstje te zetten! Zakje chips vanmiddag.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Net als uniek ben ik mijn knopje trouwens ook kwijtGEvolgen: pukkeltjes, broeken maat 34 net iets te klein, een beginnend buikje en een opbollend bh-randje. Ik zit nog onder de 60 kg (maar nét) en hoop dat de knop snel weer te vinden is. En nu wil ik chips
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..quote:Op donderdag 15 april 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch niet zo heel interessant.. Tenzij er een stad op staat maar dan moet je daar niet gaan wonen
Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..
/ nog steeds blij is dat ze kon vliegen vandaag!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
Pfff wie gaat er nou oma's overvallen. Echt compleet gestoord.
Ik heb het recept van AKnynke vandaag gemaakt en het was echt lekker!Dat ga ik zaterdag dus ook maar maken en dan haal ik voor de kiddo's wel friet want die lusten het toch niet.
Die vliegt toch pas over 3 weken ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.
Geen idee. Weet het eigenlijk niet precies. Het was eigenlijk ook een beetje bedoeld om het voor Pf wat meer dichterbij te brengen... Wat jou betreft hoop ik inderdaad dat de stofwolk langer blijft hangen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die vliegt toch pas over 3 weken ofzo?
Ik moet over 10 dagen alweer terug. Ach, van mij mag het nog wel een tijdje aanhouden...ik vind het niet erg om hier wat langer te blijven!
High five voor curves!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Maar een goede voorgevel dus![]()
Die heb ik ook, maar ook heupen. En een kont.
Wat heb ik niet![]()
Volgens mij zeg je bij eilanden altijd 'op'. En bij voormalige eilandenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alsof er daar elke week eentje uitbarst.![]()
Hoe dan ook, het wordt toch niet minder erg omdat het in Sumatra ook al gebeurt. Of moet je zeggen "op Sumatra"? Zo ja, waarom is het dan niet "op IJsland"? Ok, never mind.![]()
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.
Wat sneu.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, m'n broer, schoonzusje, neefje, nichtje en haar ouders en zusje zouden een week naar Portugal met z'n allen, haar ouders hebben nóóit vakantie vanwege de winkel die ze hebben, en nu konden ze niet vliegen..
Ahw das wel heel sneu!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, m'n broer, schoonzusje, neefje, nichtje en haar ouders en zusje zouden een week naar Portugal met z'n allen, haar ouders hebben nóóit vakantie vanwege de winkel die ze hebben, en nu konden ze niet vliegen..
Aah das best wel snel! Dat zwemmen is wel heel on-topic, maar ik duim dat die hele ongein zsm over is en dat je dan een veilige rappe vlucht naar bestemming hebt! En de familie van DaDtje uiteraard ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.
En nee, het is niet over 3 weken, het is over 1 week en een paar uur.
Kun je borstcrawl, want anders zou ik nu vast gaan?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.
Mhoh, lijntechnisch valt er wel wat over te zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
oi, dat is snel. Ik dacht dat je laatst postte dat het over 3 weken was. DAt zal wel 2 weken geleden zijn dan!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vervelend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..
/ nog steeds blij is dat ze kon vliegen vandaag!
Niet doen PF.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
.... Dat ik zo ongeveer bij elke zin moet lezen of het niet anders of negatief opgevat kan worden omdat ik mij anders weer moet gaan uitleggen.
Ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat, aah, lees net over de oma van sjaapWat idioot! Je hoort dat helaas wel vaker, ik vind het zo slap!
En nog een blauw oog ook, pff.
Is makkelijk he, weinig risicovol. Naast asociale klootzakken zijn het ook nog eens angsthazen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nietNet als van die mensen die verlamde mensen in rolstoelen gaan overvallen
Ik snap het heel goed want ik ben echt geen debielquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Weet het eigenlijk niet precies. Het was eigenlijk ook een beetje bedoeld om het voor Pf wat meer dichterbij te brengen... Wat jou betreft hoop ik inderdaad dat de stofwolk langer blijft hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook niet maar er wordt wel gezegd dat ik dit dichtbij niet erg vindtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar is er hier dan ooit iemand geweest die een vulkaanuitbarsting ergens ver weg niet erg vond? Dat deel van het verhaal mis ik een beetje.
Anyway, ik ga me nog maar eens verdiepen in mathematische statistiek.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.
[/egoistisch-maar-eerlijk-kreng]
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.
Ja prima hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik snap je wel PF (ik was in de UB vanmiddag en wist eerst ook niet wat er nou was).
Anders laten we het erop dat het kut is, vooralvoor degenen die nu niet kunnen reizen/Ijslanders/Ijsland maar dat het nou eenmaal zo is en de wereld niet vergaat.
Is dat misschien iets?
Et tu, Sierra Leoneesje!quote:
Jahoor, zit in in A4-envelopquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel kan het boek door de bus?
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja prima hoor!
Ik vind het gewoon fijn dat ik tegen m'n ouders/broertje kan zeggen
HUH wat was er met die stofwolk?
Huh maar wat dan dit?
en dit?
en dit?
En dat ze dan gewoon een mooie uitleg geven en niet eens denken van 'huh hoezo weet je dat niet onder welke steen lag jij'
Ik hoef geen moeilijke vragen te stellen voor een goede uitleg, echt heel fijn, want ze weten dat ik een vrij hoge algemene kennis heb [ja echt] en dus niet debiel ben omdat ik simpele vragen stel
Dat is overigens geen aanval hoor! Maar ik ben een beetje Socrates, ik laat mensen graag dingen uitleggen waardoor zij meer dingen leren en realiseren en wij beide slimmer worden
Hihi, en hele eerlijke mensen kan ik ook wel waarderen. Ik ben ook egoistisch hoor, ik deed de 'hoe integer ben jij kwis' en toen dacht ik: nee eigenijk helemaal nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!
Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef P.F het volgende:
[..]
HoezoKom ik nu raar over? Of juist toen? Dat ik lang haar en lange benen heb wil niet zeggen dat ik nooit boeken lees en over de zin des levens nadenk
Ik etaleer mij gewoon anders
Het Joods Museumquote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat mag ik btw niet missen in Berlin? Nu helemaal blij dat we met de trein gaan, hoef ik me daar niet druk over te maken
Ik weet het zelf ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Et tu, Sierra Leoneesje!
(Sierra Leoniër? Sierra Leonette? Je ne sais pas!)
</nu echt weg, lees morgen wel terug voor de correcte benaming>
oh ja, het Joodse museum is echt top. Ik vind Berlijn echt een fantastische stad en zou erg graag willen wonen. Gewoon lekker rondslenteren. Prenzlauerberg is inderdaad een leuke wijk, daar hebben wij vorige keer geslapen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Joods MuseumDat is echt geweldig! De architectuur is echt heel bijzonder (ik ben verder absoluut geen architectuursnobje, maar dat gebouw heeft veel indruk op me gemaakt) en de permanente tentoonstelling is echt superinteressant. En ik vond de Nikolaiviertel leuk en Prenzlauer Berg voor de cafeetjes (oude punkerdistrict). En je kunt, als je van hummus houdt, DarkElf een PM'etje sturen, want die beweert dat je de beste hummus evah in Berlijn kunt eten
Ik vind trouwens het oude deel van Spandau ook erg leuk! Gek, maar leuk! En vanaf de Zitadel daar heb je bij mooi weer echt een fenomenaal uitzicht over de stad.
Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nachtwacht wordt echt een stoere keukenprinsesje?
Oh, dan zit je echt helemaal goed in dit topicquote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.
Het enige wat ik wel doe is een beetje 'ongenuanceerd' een mening te verkondigen. Als iedereen elkaar na blijft blaten en ik ben het er zoo niet mee eens.. Of dat mensen elkaar nablaten omdat ze zelf niet nadenken gooi ik er wel eens een iets aangedikte mening inquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!
Oh, ik heb ook lange benen. Maar geen lang haar! En ik ben niet zo dun als jij bent!
Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef P.F het volgende:
Ook is het soms leuk om iets te roepen om de discussie op gang te brengen en op gang te houden...
Ik heb soms gewoon het idee dat er niet genoeg worden zijn om te vertellen wat ik wilquote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!
Ik ben ongestelden dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden
en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch
Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!
Ik ben ongestelden dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden
en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch
Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
Ik wil wel een samenvatting, want ik heb een beetje in het midden gelaten of het boek voor mij was of voor iemand anders dus dan kan ik doen alsof ik het ook gelezen hebquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel: fijn, dan ligt ie zaterdag op me te wachten
Ja soms. In een discussie over een onderwerp voor een cijfer. NIET HIER.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekken
Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalancequote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar bed, morgen om 9 uur Bodybalance!. Denk ik, want ik heb het nog nooit gedaan. De les is nu eindelijk op een normaal tijdstip.
I'll let you know.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalance![]()
Let me know?
Een ISIC kaart? Maar een collegekaart of wat dan ook met een logo erop werkt vast ook wel, ken mensen die met de personeelspas van hun werk nog korting kregen in het buitenlandquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
Als je zegt dat je student bent en een of ander wazig pasje kan laten zien dan kost een kaartje voor een museum soms geen 15 euro maar 2,50 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Eigeel industrieel pasteuriseren doen ze door er iets zuurs aan toe te voegen en dat later weer weg te halen. Zuur eigeel stolt minder snel. Verder verkoopt de Makro nog eigeel en eiwit, maar per liter. Eens in de zoveel tijd koop ik en fles, maak een hoop zooi en bedenk te een paar dagen later beteuterd dat de resterende halve liter waarschijnlijk over de datum is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:58 schreef sigme het volgende:
Gepasteuriseerde eidooiers / eiwit was "onvoldoende vraag naar".
Het zou ook doe-het-zelvend moeten kunnen:
[verhaal]
bron: http://eetschrijven.blogs(...)n-pasteuriseren.html
Ja, waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
[..]
in die categorie
<waarom heeft de koningin een ROZE telefoon?>
Mijn meubels zijn berken hout kleurig, grijs, een lichtere grijs en een witte kast/bed. En blauwe gordijnen/klok/poster etc. En een groot geel/blauw/groen schilderij. De muur die je meteen ziet is een van de twee muren die perse wit moet, omdat daar een groot schilderij komt te hangen (heel veel blauw, vandaar dat ik mijn blauwe muren nu wil verven, het is precies een andere kleur). Enige muur waarvan ik zelf denk dat een kleurtje leuk zou zijn is die tegenover het raam. Omdat daar niets komt te hangen en aan de andere kant zijn mijn blauwe gordijnen al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef P.F het volgende:
Maar je houdt je bed en je kasten etc. he? die hadden denk ik ook al een kleurtje of van hout?
als je allemaal witte meubels zou hebben dan zouden 3 witte muren leuk zijn en dan de muur die je ziet als je binnenkomt een beetje een taupe kleur. maar dan wordt het wel heel erg vt wonen
Ga ik voortaan ook doen, maar ik vergeet het steedsquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:32 schreef motorbloempje het volgende:
je zou ze er eerst op je hand uit kunnen klikken....
Ja, ik zag al aan je lijstjes dat er steeds meer carbs opkwamen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Net als uniek ben ik mijn knopje trouwens ook kwijtGEvolgen: pukkeltjes, broeken maat 34 net iets te klein, een beginnend buikje en een opbollend bh-randje. Ik zit nog onder de 60 kg (maar nét) en hoop dat de knop snel weer te vinden is. En nu wil ik chips
Tja. Hetzelfde als de laatste 2 weken. Maar, vandaag fysio. Kijk er echt naar uit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Hoe is je lijf vandaag, XM?
oh, en goeiemorgen met een lijstje:quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Co! Hoe is het nu eigenlijk met je liefdesleven?
Scherp!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef P.F het volgende:
Neen en SDB hebben het zoenen niet ontkend!
Om de as op te vangen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
*pakt alu-folie-hoedje*
Dat is bestaand. En bevalt zeer. Dank u voor de interesse.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Co! Hoe is het nu eigenlijk met je liefdesleven?
*ontkent*quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef P.F het volgende:
Neen en SDB hebben het zoenen niet ontkend!
Detailsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is bestaand. En bevalt zeer. Dank u voor de interesse.
Nee voor de complottheorieën natuurlijk!quote:
Oe, vertel, was het net als yoga of pilates? Ze geven het ook op mijn sportschulequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, ik val net op tijd binnen..
Ik ben 's ochtends trouwens beduidend minder flexibel dan aan het einde van de dag.. Maar Bodybalance was fijn!
Het was een beetje als allebei.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, vertel, was het net als yoga of pilates? Ze geven het ook op mijn sportschule![]()
Ik ben trouwens juist flexibeler aan het begin van de dag, omdat ik dan nog geen zware maaltijd op heb!Ik ben ook een stuk dikker aan het eind van de dag (ik blaas van veel soorten eten op als de moddafokka geloof ik
), het verschil is goed merkbaar met hoe ik er op zaterdagochtend uit zie op de Grote Spiegel en doordeweeks in de avond
Nowhere Boy, over John Lennonquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welke film?Ik ga vanavond naar Clash of the Titans geloof ik
Ohja ik heb in de middag wel eens Pilates gedaan, mèn, wat was ik een stijve harkquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was een beetje als allebei.. Ik herkende oefeningen van yoga (je doet ook zonnegroeten en steeds weer die hond en zo), maar ook wel Pilatesdingen. Alleen bij Pilates gaan we niet aan het einde lekker liggen en ontspannen met het licht uit, hier wel.
.
Ik moet altijd even op gang komen, denk ik. M'n benen wilden nog niet zo ver strekken als normaal aan het einde van de middag..
Er is een film over John Lennon?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nowhere Boy, over John Lennon
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was een beetje als allebei.. Ik herkende oefeningen van yoga (je doet ook zonnegroeten en steeds weer die hond en zo), maar ook wel Pilatesdingen. Alleen bij Pilates gaan we niet aan het einde lekker liggen en ontspannen met het licht uit, hier wel.
.
Ik moet altijd even op gang komen, denk ik. M'n benen wilden nog niet zo ver strekken als normaal aan het einde van de middag..
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Moest je ook tai chi doen bij BB, DaD? Dat vond ik altijd zo grappig!
Pro-actief zijn en beleefd vertellen dat je het de volgende keer graag compleet en op tijd hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:00 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, er is inderdaad veel te weinig overgemaakt, mijn baas is er weer achteraan aan het bellen... de vraag ik wanneer ik het krijg. Yay.
ik vind meringue ook snel te zoetquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, taart uitgedeeld op werk en zelf niet genomenben trots (ben 't vooral zat, die zoetige taart
heb er echt teveel van op de laatste week
! )
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef neen het volgende:
ik had gisteren een feestje, nu naar college bah ik voel me niet zo goed
Wat ga joe maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind meringue ook snel te zoet
Straks voor het eerst in weken weer wat bakken
Het zal nog wel binnen de wettelijke termijn vallen, mijn werkgever betaalt vooruit...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ewelina, als je loon te laat is heb je recht op rente.
Wat een lutsers...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het zal nog wel binnen de wettelijke termijn vallen, mijn werkgever betaalt vooruit...
Kreeg ik de vraag of het goed was dat het met het volgende salaris verrekend werd. Nou, eh, nee
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
Voor mij wordt het weer tijd voor magical cupcakes, anders komt die fles Amaretto nooit leeg
Tiramisu, italian coffe, genoeg mogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
Voor mij wordt het weer tijd voor magical cupcakes, anders komt die fles Amaretto nooit leeg
Jeetjequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
't Gaat wel weer, Co. ben nog niet helemaal jofel, maar ik kom in ieder geval wel weer wat aan en dat is wel fijn! (bijna 4 kilo eraf in een week).
Hm, daar heb ik nou nooit problemen meequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
wat ga je bakken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind meringue ook snel te zoet
Straks voor het eerst in weken weer wat bakken
Tot mijn 11e ofzo luisterde ik alleen maar Abba en de Beatlesquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: The Beatles zijn mijn jeugdzonde![]()
Ik was vroeger helemaal weg van de films Help en A Hard Day's Night en kon al die liedjes meezingen
Al keek ik een tijdje terug een stukje van Help en toen dacht ik OMG wat slecht eigenlijk
![]()
Kwoot van mij? Hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFSimple does it! *kwoot van DaDtje*
Loveli: ik ben een mietje en vind drank al snel overheersendTevens drink ik geen koffie en vind ik tiramisu wel lekker, maar niet zondigen-lekker
![]()
Shiny: The Beatles zijn mijn jeugdzonde![]()
Ik was vroeger helemaal weg van de films Help en A Hard Day's Night en kon al die liedjes meezingen
Al keek ik een tijdje terug een stukje van Help en toen dacht ik OMG wat slecht eigenlijk
![]()
Desalniettemin:
Van Help
Die heb ik pasgeleden weer gevonden op mn oude schijf! Dus tadaaa, recept van CFert!quote:
Mmmmquote:Magical cupcakes!
210 g bloem, 2 theelepels bakpoeder, 1/2 theelepel bicarbonaat, snuf zout en 60 g suiker mengen in een kom.
In een maatbeker sap van 1/2 citroen, ongeveer een dl amaretto en een dl melk mengen (moet in totaal 2 1/2 dl zijn. Eitje erdoor kloppen en 45 g gesmolten boter, goed doorroeren. Kuiltje in bloemmengsel, melkmengsel erin gieten, luchtig omroeren met een houten lepel (beter wat klontjes dan een glad maar zwaar beslag).
Verdelen over 12 muffinvormpjes.
15 minuten op 200 graden (of 180, dat weet ik niet meer), dan zijn ze mooi goudkleurig met een bolle kop erop
Onderwijl amaretto inkoken in een pannetje tot het stroperig is, en wat amandelschaafsel roosteren in een droge koekenpan.
Cupcakejes uit de oven op een rooster zetten. Met een kwastje bestrijken met siroop, direct bestrooien met amandelschaafsel
Dat zei je in weekmenuutjes topic toen je me vertelde hoe je de tomaten-knoflooksaus maakte!quote:
Heu, wat is bicarbonaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die heb ik pasgeleden weer gevonden op mn oude schijf! Dus tadaaa, recept van CFert!
[..]
Mmmm
Nee, baksoda! Als je wat moet hebben kom je maar halen, ik heb wel een pot staan.quote:
Is goedkope versie van bakpoeder. Is het zelfde maar dat koop je per kilo voor een euro en anders is het 2 euro voor 20 gram...quote:
Nee! Natriumbicarbonaat is een rijsmiddel. Het smaakt heel weeig. 't is geweldig spul om mee te werken; het reageert vrij heftig met zuur en warmte. Ook goed spul als je last hebt van je maagquote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: wat tof!Abba is ook gewoon erg grappig
Dancing queeeeeeeen!!!1
[..]
Dat zei je in weekmenuutjes topic toen je me vertelde hoe je de tomaten-knoflooksaus maakte!Dus toen ik het typte moest ik aan jou denken
Of het was 'easy does it', zou ook kunnen!
![]()
Nee, bicarbonaat is een onderdeel van bakpoeder. Zeker niet zomaar te verwarren in een recept!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Is goedkope versie van bakpoeder. Is het zelfde maar dat koop je per kilo voor een euro en anders is het 2 euro voor 20 gram...
Bloem en bakpoeder, ja. Niet bloem en bicarbonaat. Check je bronnen nog maar evenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Of baksoda danmij is verteld dat bloem + dat spul zelfrijzendbakmeel is.
Jawohl! Maar het is toch best weird als je allebei meeleest hequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef P.F het volgende:
SDB weet dat ik haar alleen maar plaag toch?
Ik had nog wel vragen van Viking verwacht over mijn rendez-vous met conleche
Mijn vriend en ik zaten bij hetzelfde koor, en postten allebei fanatiek op het forum daar. Op een gegeven moment begon het op te vallen dat wij wel erg veel op elkaar reageerden. En dat was ook weird jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jawohl! Maar het is toch best weird als je allebei meeleest he
bicarbonaat + een zuurtje + bloem = zelfrijzend bakmeel (engels bakpoeder is een combi van wijnsteenzuur en baksoda, verhouding weet ik niet precies)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bloem en bakpoeder, ja. Niet bloem en bicarbonaat. Check je bronnen nog maar even
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot mijn 11e ofzo luisterde ik alleen maar Abba en de Beatles
Binnenkort gaan we met koor naar Schiermonnikoog voor een concours, en ik ga met een paar mensen een Abba-medley doen op onze bonte avondWe hebben zowaar 2 kerels die het ook leuk vinden
Ja, en bicarbonaat en wijnsteenzuur (cream of tartar is dat, toch?) + antiklontermiddel = bakpoeder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bicarbonaat + een zuurtje + bloem = zelfrijzend bakmeel (engels bakpoeder is een combi van wijnsteenzuur en baksoda, verhouding weet ik niet precies)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Een paar vriendinnen wilden mijn vriend en mij ook altijd koppelen en wij bleven stug volhouden dat ze dat niet zou lukken, maar als ze weg waren gingen we op de bank zitten vozen.Dat schepte ook wel weer een band.
Maar, ik had het wel vervelend gevonden als anderen er vanaf hadden geweten en zich er mee hadden lopen bemoeien terwijl we zelf nog niet eens wisten waar het heen ging. Dus doe zoals wij en vertel ze lekker niks!
Oh ja ik wou je dat nog zeggen, dat ik een gek spammailtje had gehad, maar ik had niet gedacht aan je sollicitaties!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, en kak, er is gisteren spam verstuurd via mijn account naar alle emailadressen in mn bestand, en dus ook naar de scholen waar ik gesolliciteerd heb. gofter! heb wel meteen mn wachtwoord veranderd, maar daarmee kon ik vanochtend niet meer inloggen - nu voor de tweede keer veranderd.
ik vind het kut met peren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |