Scherp!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef P.F het volgende:
Neen en SDB hebben het zoenen niet ontkend!
Om de as op te vangen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
*pakt alu-folie-hoedje*
Dat is bestaand. En bevalt zeer. Dank u voor de interesse.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Co! Hoe is het nu eigenlijk met je liefdesleven?
*ontkent*quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef P.F het volgende:
Neen en SDB hebben het zoenen niet ontkend!
Detailsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is bestaand. En bevalt zeer. Dank u voor de interesse.
Nee voor de complottheorieën natuurlijk!quote:
Oe, vertel, was het net als yoga of pilates? Ze geven het ook op mijn sportschulequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, ik val net op tijd binnen..
Ik ben 's ochtends trouwens beduidend minder flexibel dan aan het einde van de dag.. Maar Bodybalance was fijn!
Het was een beetje als allebei.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, vertel, was het net als yoga of pilates? Ze geven het ook op mijn sportschule![]()
Ik ben trouwens juist flexibeler aan het begin van de dag, omdat ik dan nog geen zware maaltijd op heb!Ik ben ook een stuk dikker aan het eind van de dag (ik blaas van veel soorten eten op als de moddafokka geloof ik
), het verschil is goed merkbaar met hoe ik er op zaterdagochtend uit zie op de Grote Spiegel en doordeweeks in de avond
Nowhere Boy, over John Lennonquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welke film?Ik ga vanavond naar Clash of the Titans geloof ik
Ohja ik heb in de middag wel eens Pilates gedaan, mèn, wat was ik een stijve harkquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was een beetje als allebei.. Ik herkende oefeningen van yoga (je doet ook zonnegroeten en steeds weer die hond en zo), maar ook wel Pilatesdingen. Alleen bij Pilates gaan we niet aan het einde lekker liggen en ontspannen met het licht uit, hier wel.
.
Ik moet altijd even op gang komen, denk ik. M'n benen wilden nog niet zo ver strekken als normaal aan het einde van de middag..
Er is een film over John Lennon?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nowhere Boy, over John Lennon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |