abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80364714
Maar is er hier dan ooit iemand geweest die een vulkaanuitbarsting ergens ver weg niet erg vond? Dat deel van het verhaal mis ik een beetje.

Anyway, ik ga me nog maar eens verdiepen in mathematische statistiek.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80364905
Ooooo ik lees nu hoe het zit! Het was helemaal geen vulkaan die voor die stofwolk zorgt!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80364943
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar is er hier dan ooit iemand geweest die een vulkaanuitbarsting ergens ver weg niet erg vond? Dat deel van het verhaal mis ik een beetje.

Anyway, ik ga me nog maar eens verdiepen in mathematische statistiek.
Dat zeg ik ook niet maar er wordt wel gezegd dat ik dit dichtbij niet erg vindt
pi_80364971
Ik snap je wel PF (ik was in de UB vanmiddag en wist eerst ook niet wat er nou was).

Anders laten we het erop dat het kut is, vooralvoor degenen die nu niet kunnen reizen/Ijslanders/Ijsland maar dat het nou eenmaal zo is en de wereld niet vergaat.

Is dat misschien iets?
pi_80365051
Over mn lijk zo erg. Maar wel schaamteloos dikke emotv ook.
pi_80365273
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.

[/egoistisch-maar-eerlijk-kreng]
  donderdag 15 april 2010 @ 22:43:24 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80365324
*muzieknootje* Iiiiik ga naar beeeed *muzieknootje* Slaap lekkerrrr allemaaaaal! *muzieknootje*

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 april 2010 @ 22:43:59 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80365367
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.

Zo, hebbu dat toch maar even gezegd!

pi_80365381
quote:

Maar zolang zal het toch vast niet duren?
pi_80365396
Slaap lekker Chileentje
pi_80365422
Wat mag ik btw niet missen in Berlin? Nu helemaal blij dat we met de trein gaan, hoef ik me daar niet druk over te maken
pi_80365449
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik snap je wel PF (ik was in de UB vanmiddag en wist eerst ook niet wat er nou was).

Anders laten we het erop dat het kut is, vooralvoor degenen die nu niet kunnen reizen/Ijslanders/Ijsland maar dat het nou eenmaal zo is en de wereld niet vergaat.

Is dat misschien iets?
Ja prima hoor!

Ik vind het gewoon fijn dat ik tegen m'n ouders/broertje kan zeggen
HUH wat was er met die stofwolk?
Huh maar wat dan dit?
en dit?
en dit?

En dat ze dan gewoon een mooie uitleg geven en niet eens denken van 'huh hoezo weet je dat niet onder welke steen lag jij'

Ik hoef geen moeilijke vragen te stellen voor een goede uitleg, echt heel fijn, want ze weten dat ik een vrij hoge algemene kennis heb [ja echt] en dus niet debiel ben omdat ik simpele vragen stel

Dat is overigens geen aanval hoor! Maar ik ben een beetje Socrates, ik laat mensen graag dingen uitleggen waardoor zij meer dingen leren en realiseren en wij beide slimmer worden
pi_80365490
Interessant verhaal bij Nova, over hervonden herinneringen.

Groot gelijk Co!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 15 april 2010 @ 22:46:22 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80365492
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Slaap lekker Chileentje
Et tu, Sierra Leoneesje!

(Sierra Leoniër? Sierra Leonette? Je ne sais pas!)

</nu echt weg, lees morgen wel terug voor de correcte benaming>
  donderdag 15 april 2010 @ 22:47:04 #165
331 Merel
Be here now.
pi_80365525
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef shinydiscoball het volgende:

Merel kan het boek door de bus?
Jahoor, zit in in A4-envelop
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80365541
quote:

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:49:00 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80365625
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja prima hoor!

Ik vind het gewoon fijn dat ik tegen m'n ouders/broertje kan zeggen
HUH wat was er met die stofwolk?
Huh maar wat dan dit?
en dit?
en dit?

En dat ze dan gewoon een mooie uitleg geven en niet eens denken van 'huh hoezo weet je dat niet onder welke steen lag jij'

Ik hoef geen moeilijke vragen te stellen voor een goede uitleg, echt heel fijn, want ze weten dat ik een vrij hoge algemene kennis heb [ja echt] en dus niet debiel ben omdat ik simpele vragen stel

Dat is overigens geen aanval hoor! Maar ik ben een beetje Socrates, ik laat mensen graag dingen uitleggen waardoor zij meer dingen leren en realiseren en wij beide slimmer worden
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80365767
quote:

Hihi, en hele eerlijke mensen kan ik ook wel waarderen. Ik ben ook egoistisch hoor, ik deed de 'hoe integer ben jij kwis' en toen dacht ik: nee eigenijk helemaal niet iig wel volgens mijn eigen grenzen maar ik ben niet heilig of zo
pi_80365818
Pief is een schatje in het echt!
pi_80365851
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!
Hoezo Kom ik nu raar over? Of juist toen? Dat ik lang haar en lange benen heb wil niet zeggen dat ik nooit boeken lees en over de zin des levens nadenk Ik etaleer mij gewoon anders
  donderdag 15 april 2010 @ 22:55:05 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80365948
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoezo Kom ik nu raar over? Of juist toen? Dat ik lang haar en lange benen heb wil niet zeggen dat ik nooit boeken lees en over de zin des levens nadenk Ik etaleer mij gewoon anders
Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!

Oh, ik heb ook lange benen. Maar geen lang haar! En ik ben niet zo dun als jij bent!
pi_80365951
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat mag ik btw niet missen in Berlin? Nu helemaal blij dat we met de trein gaan, hoef ik me daar niet druk over te maken
Het Joods Museum Dat is echt geweldig! De architectuur is echt heel bijzonder (ik ben verder absoluut geen architectuursnobje, maar dat gebouw heeft veel indruk op me gemaakt) en de permanente tentoonstelling is echt superinteressant. En ik vond de Nikolaiviertel leuk en Prenzlauer Berg voor de cafeetjes (oude punkerdistrict). En je kunt, als je van hummus houdt, DarkElf een PM'etje sturen, want die beweert dat je de beste hummus evah in Berlijn kunt eten

Ik vind trouwens het oude deel van Spandau ook erg leuk! Gek, maar leuk! En vanaf de Zitadel daar heb je bij mooi weer echt een fenomenaal uitzicht over de stad.
pi_80365960
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Et tu, Sierra Leoneesje!

(Sierra Leoniër? Sierra Leonette? Je ne sais pas!)

</nu echt weg, lees morgen wel terug voor de correcte benaming>
Ik weet het zelf ook niet
Sierra Leonees denk ik idd?

Merel: fijn, dan ligt ie zaterdag op me te wachten
  donderdag 15 april 2010 @ 22:57:31 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80366068
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het Joods Museum Dat is echt geweldig! De architectuur is echt heel bijzonder (ik ben verder absoluut geen architectuursnobje, maar dat gebouw heeft veel indruk op me gemaakt) en de permanente tentoonstelling is echt superinteressant. En ik vond de Nikolaiviertel leuk en Prenzlauer Berg voor de cafeetjes (oude punkerdistrict). En je kunt, als je van hummus houdt, DarkElf een PM'etje sturen, want die beweert dat je de beste hummus evah in Berlijn kunt eten

Ik vind trouwens het oude deel van Spandau ook erg leuk! Gek, maar leuk! En vanaf de Zitadel daar heb je bij mooi weer echt een fenomenaal uitzicht over de stad.
oh ja, het Joodse museum is echt top. Ik vind Berlijn echt een fantastische stad en zou erg graag willen wonen. Gewoon lekker rondslenteren. Prenzlauerberg is inderdaad een leuke wijk, daar hebben wij vorige keer geslapen.

Oh, wat ook een aanrader is is het kleine museum onder het gedenk-teken voor de holocaust, met al die stenen (geen idee hoe het heet meer)...
pi_80366306
Denkmal für die ermordeten Juden Europas
pi_80366308
Dank voor de tips. Met mooi weer in de planning moet het helemaal goed komen. We slapen vlakbij de gedachtniskirche, die moet ook heel mooi zijn Heb er zin in! Ben wel toe aan een weekendje weg om die lange zit tot t eind van mn studie te breken...
pi_80366312
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:

Nachtwacht wordt echt een stoere keukenprinsesje?
Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.
pi_80366354
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.
Oh, dan zit je echt helemaal goed in dit topic

Puff, ook je hardloopschoentjes mee en lekker gaan rennen in Berlijn!
pi_80366440
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!

Oh, ik heb ook lange benen. Maar geen lang haar! En ik ben niet zo dun als jij bent!
Het enige wat ik wel doe is een beetje 'ongenuanceerd' een mening te verkondigen. Als iedereen elkaar na blijft blaten en ik ben het er zoo niet mee eens.. Of dat mensen elkaar nablaten omdat ze zelf niet nadenken gooi ik er wel eens een iets aangedikte mening in Maar dat is vooral bij vergaderingen, etc

Het zou beter zijn als ik het zo mooi kon verwoorden dat iedereen denkt dat hij/zij wordt gevleid en het daardoor met je eens is. Maar goed, oefenen!

Ook is het soms leuk om iets te roepen om de discussie op gang te brengen en op gang te houden...

Het is dat ik debaterende mensen meestal een beetje vervelend vind [lagerhuis... ieeeh.. ik haat schreeuwende mensen want mijn stem is niet hard genoeg om er boven uit te komen..] anders zou ik misschien wel meedoen aan debatwedstrijden. Lijkt mij enig.

Oh hele andere zijtak Ik heb dus geen harde stem maar als ik het woord wil dan ga ik de spreker op een goede manier aanstaren of maak ik een grapje Ik kom nooit boven iemand uit helaasch..
  donderdag 15 april 2010 @ 23:08:58 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80366587
Voor debatwedstrijden hoef je elkaar niet te overschreeuwen hoor Ik heb tijdens mijn studie een aantal malen meegedaan aan de landelijke debatwedstrijden en het gaat toch meer om welsprekendheid, het succesvol weerleggen van de argumenten van je opponent, het overtuigen van de jury en welsprekendheid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:10:13 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80366651

Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!

Ik ben ongesteld en dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
pi_80366737
Berlijn!

Je hebt zulke omg omg omg 'underground' clubs en leuke wijkjes en cafeetjes. Echt hip maar ook 'rauw' en echt gewoon leuk!

En je kan er over straat lopen met je flessen drank of je biertje: primaaa. En 's avonds hoor je bij de metro bij Alexanderplatz een superman geluid als de metro aankomt

Anyways.. Ik zou zeker uitgaan en lekker iets gaan drinken!

Ik ben ook naar het Joodsmuseum geweest... Je moet zeker in die ruimte gaan die buiten? is. Heel hoog, donker, groots, en je kan er niet uit. Zo lijkt het. Ik vond het nou ook weer niet de meest emotionele of heftigste moment wat ik ooit mee heb gemaakt, maar er hangt een hele rare bijzondere sfeer.

Natuurlijk door de pilaren lopen [gedenktekens] en het archief bekijken als dat kan, heb ik toen niet gedaan.

En naar het kasteel in Potsdam Zo MOOI Net Prinses Sisi OOOOOOH die balzaal IKWILLUM!

En eten natuurlijk in oost-berlijn! in het centrum-centrum is alles vrij duur, in oost-berlijn kun je pizza's eten voor 4 euro en enorme cocktails voor een paar eurocenten Aanrader!!

En natuurlijk een rondje langs alle 'bekende' beelden/gebouwen etc, maar die staan vast wel op wikipedia, die weet ik niet meer uit m'n hoofd..
  donderdag 15 april 2010 @ 23:12:42 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80366776
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef P.F het volgende:
Ook is het soms leuk om iets te roepen om de discussie op gang te brengen en op gang te houden...
Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekken
pi_80366907
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:

Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!

Ik ben ongesteld en dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
Ik heb soms gewoon het idee dat er niet genoeg worden zijn om te vertellen wat ik wil

En sue me, ik vind vulkanen niet zo interessant Ik heb mijn hele jeugd iedere vakantie 1000en verhalen over die dingen gehoord En over nog 1000 andere gelogische dingen, maar ja, papa de geoloog met geologen vrienden.. Dan krijg je dat..

Ik vind het wel leuk hoor, maarrrrrr, hmmm, ik ben er in geinteresseerd MAAR ik heb er al zo veel over gehoord dat ik niet denk van WOW. Ik denk dat ik het leuker vind dan de gemiddelde mensen om over stenen en vulkanen te lezen maar het is niet het aller allerleukste wat er is. En niet nieuw. Dat bedoelde ik denk ik met 'niet interessant'.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:15:52 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80366917
Wat mij van Berlijn voornamelijk is bijgebleven is de Gemäldegalerie

Beroepsdeformatie, maar ik kwam daar helemaal geluksdronken weer uit, en ben als een bezetene gaan opschrijven van welke beroemde schilders ik allemaal werken had gezien Echt een fantastische collectie En ze hebben trouwens ook een Guggenheim dependance!! En een Egyptisch museum waar ze een heel beroemd altaar hebben gereconstrueerd!

Mocht je dat interessant vinden, heb je nu ook wat kunst-tips
pi_80366938
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:

Conleche

. Misschien kijk ik het toch nog maar even aan, want het is nu oud bloed en dat was het voorheen steeds niet. . En je mag jezelf ook best zielig vinden hoor! .
  donderdag 15 april 2010 @ 23:16:18 #187
331 Merel
Be here now.
pi_80366944
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:

Merel: fijn, dan ligt ie zaterdag op me te wachten
Ik wil wel een samenvatting, want ik heb een beetje in het midden gelaten of het boek voor mij was of voor iemand anders dus dan kan ik doen alsof ik het ook gelezen heb
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80366991
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekken
Ja soms. In een discussie over een onderwerp voor een cijfer. NIET HIER.

OOOOOH ik wou dat iedereen net zo begrijpend was als ik ben

mwhehe, tegenreactie: 'ja maar als iedereen zo goed uit kon leggen als wij dan hoefde niemand zo begrijpend te zijn'
pi_80367027
Als je zegt dat je student bent en een of ander wazig pasje kan laten zien dan kost een kaartje voor een museum soms geen 15 euro maar 2,50 of zo
pi_80367035
Ik ga naar bed, morgen om 9 uur Bodybalance! . Denk ik, want ik heb het nog nooit gedaan. De les is nu eindelijk op een normaal tijdstip.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:20:07 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80367093
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar bed, morgen om 9 uur Bodybalance! . Denk ik, want ik heb het nog nooit gedaan. De les is nu eindelijk op een normaal tijdstip.
Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalance

Let me know?
pi_80367153
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalance

Let me know?
I'll let you know. .
  donderdag 15 april 2010 @ 23:23:25 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80367201
Slaap lekker dan Ik ga ook afsluiten

Nighty night
pi_80367203
Trusten allemaal!
pi_80367284
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
Als je zegt dat je student bent en een of ander wazig pasje kan laten zien dan kost een kaartje voor een museum soms geen 15 euro maar 2,50 of zo
Een ISIC kaart? Maar een collegekaart of wat dan ook met een logo erop werkt vast ook wel, ken mensen die met de personeelspas van hun werk nog korting kregen in het buitenland .

Een oma beroven . Dan ben je echt niet goed bezig ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 15 april 2010 @ 23:39:46 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80367854
Zo, vriendlief is eindelijk thuis..

Morgen ook maar eens in beweging, dat is verdorie al bijna een week geleden... 2 uurtjes wandelen dan maar

Hoop dat het leuk is DaD.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80368838
Zitten hier ook mensen met verstand van kleuren en ruimte-effect in een klein kamertje? Ik ga verven en kom er niet uit met de kleuren .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 00:30:21 #198
70532 loveli
N
pi_80369431
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:58 schreef sigme het volgende:
Gepasteuriseerde eidooiers / eiwit was "onvoldoende vraag naar".

Het zou ook doe-het-zelvend moeten kunnen:
[verhaal]

bron: http://eetschrijven.blogs(...)n-pasteuriseren.html
Eigeel industrieel pasteuriseren doen ze door er iets zuurs aan toe te voegen en dat later weer weg te halen. Zuur eigeel stolt minder snel. Verder verkoopt de Makro nog eigeel en eiwit, maar per liter. Eens in de zoveel tijd koop ik en fles, maak een hoop zooi en bedenk te een paar dagen later beteuterd dat de resterende halve liter waarschijnlijk over de datum is.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:51 schreef P.F het volgende:

[..]

in die categorie

<waarom heeft de koningin een ROZE telefoon?>
Ja, waarom?

Chico, ik heb mijn muren ook wit, maar met zijdeglans latex. Daardoor worden kleuren van m'n interieur beter weerkaatst en zijn ze niet kil wit. O, en als je het niet vertelt ziet niemand het
crap in = crap out
pi_80369548
Maar je houdt je bed en je kasten etc. he? die hadden denk ik ook al een kleurtje of van hout?

als je allemaal witte meubels zou hebben dan zouden 3 witte muren leuk zijn en dan de muur die je ziet als je binnenkomt een beetje een taupe kleur. maar dan wordt het wel heel erg vt wonen
pi_80369637
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef P.F het volgende:
Maar je houdt je bed en je kasten etc. he? die hadden denk ik ook al een kleurtje of van hout?

als je allemaal witte meubels zou hebben dan zouden 3 witte muren leuk zijn en dan de muur die je ziet als je binnenkomt een beetje een taupe kleur. maar dan wordt het wel heel erg vt wonen
Mijn meubels zijn berken hout kleurig, grijs, een lichtere grijs en een witte kast/bed. En blauwe gordijnen/klok/poster etc. En een groot geel/blauw/groen schilderij. De muur die je meteen ziet is een van de twee muren die perse wit moet, omdat daar een groot schilderij komt te hangen (heel veel blauw, vandaar dat ik mijn blauwe muren nu wil verven, het is precies een andere kleur). Enige muur waarvan ik zelf denk dat een kleurtje leuk zou zijn is die tegenover het raam. Omdat daar niets komt te hangen en aan de andere kant zijn mijn blauwe gordijnen al.

@loveli: hmmm zijdeglans, eens naar gaan kijken dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')