SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook niet maar er wordt wel gezegd dat ik dit dichtbij niet erg vindtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar is er hier dan ooit iemand geweest die een vulkaanuitbarsting ergens ver weg niet erg vond? Dat deel van het verhaal mis ik een beetje.
Anyway, ik ga me nog maar eens verdiepen in mathematische statistiek.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.
[/egoistisch-maar-eerlijk-kreng]
Als deze vulkaanuitbarsting betekent dat ik niet kan vliegen, dan vind ik het de allerergste uitbarsting in de hele geschiedenis, Pompeii incluis.
Ja prima hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik snap je wel PF (ik was in de UB vanmiddag en wist eerst ook niet wat er nou was).
Anders laten we het erop dat het kut is, vooralvoor degenen die nu niet kunnen reizen/Ijslanders/Ijsland maar dat het nou eenmaal zo is en de wereld niet vergaat.
Is dat misschien iets?
Et tu, Sierra Leoneesje!quote:
Jahoor, zit in in A4-envelopquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel kan het boek door de bus?
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja prima hoor!
Ik vind het gewoon fijn dat ik tegen m'n ouders/broertje kan zeggen
HUH wat was er met die stofwolk?
Huh maar wat dan dit?
en dit?
en dit?
En dat ze dan gewoon een mooie uitleg geven en niet eens denken van 'huh hoezo weet je dat niet onder welke steen lag jij'
Ik hoef geen moeilijke vragen te stellen voor een goede uitleg, echt heel fijn, want ze weten dat ik een vrij hoge algemene kennis heb [ja echt] en dus niet debiel ben omdat ik simpele vragen stel
Dat is overigens geen aanval hoor! Maar ik ben een beetje Socrates, ik laat mensen graag dingen uitleggen waardoor zij meer dingen leren en realiseren en wij beide slimmer worden
Hihi, en hele eerlijke mensen kan ik ook wel waarderen. Ik ben ook egoistisch hoor, ik deed de 'hoe integer ben jij kwis' en toen dacht ik: nee eigenijk helemaal nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent! Ik weet nog dat je in de CUL-SC kwam posten voor je eindexamens..wat is er veel verandert!
Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef P.F het volgende:
[..]
HoezoKom ik nu raar over? Of juist toen? Dat ik lang haar en lange benen heb wil niet zeggen dat ik nooit boeken lees en over de zin des levens nadenk
Ik etaleer mij gewoon anders
Het Joods Museumquote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat mag ik btw niet missen in Berlin? Nu helemaal blij dat we met de trein gaan, hoef ik me daar niet druk over te maken
Ik weet het zelf ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Et tu, Sierra Leoneesje!
(Sierra Leoniër? Sierra Leonette? Je ne sais pas!)
</nu echt weg, lees morgen wel terug voor de correcte benaming>
oh ja, het Joodse museum is echt top. Ik vind Berlijn echt een fantastische stad en zou erg graag willen wonen. Gewoon lekker rondslenteren. Prenzlauerberg is inderdaad een leuke wijk, daar hebben wij vorige keer geslapen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Joods MuseumDat is echt geweldig! De architectuur is echt heel bijzonder (ik ben verder absoluut geen architectuursnobje, maar dat gebouw heeft veel indruk op me gemaakt) en de permanente tentoonstelling is echt superinteressant. En ik vond de Nikolaiviertel leuk en Prenzlauer Berg voor de cafeetjes (oude punkerdistrict). En je kunt, als je van hummus houdt, DarkElf een PM'etje sturen, want die beweert dat je de beste hummus evah in Berlijn kunt eten
Ik vind trouwens het oude deel van Spandau ook erg leuk! Gek, maar leuk! En vanaf de Zitadel daar heb je bij mooi weer echt een fenomenaal uitzicht over de stad.
Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nachtwacht wordt echt een stoere keukenprinsesje?
Oh, dan zit je echt helemaal goed in dit topicquote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Fixed. En stiekem vind ik het best wel leuk om te doen.
Het enige wat ik wel doe is een beetje 'ongenuanceerd' een mening te verkondigen. Als iedereen elkaar na blijft blaten en ik ben het er zoo niet mee eens.. Of dat mensen elkaar nablaten omdat ze zelf niet nadenken gooi ik er wel eens een iets aangedikte mening inquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je komt altijd heel verschillend over. De ene keer kom je over als 16 jarig meisje die alleen aan muziek en make-up denkt, en de volgende keer kom je over als hoogopgeleide vrouw die een 'sophisticated' opinion heeft. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt is!
Oh, ik heb ook lange benen. Maar geen lang haar! En ik ben niet zo dun als jij bent!
Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef P.F het volgende:
Ook is het soms leuk om iets te roepen om de discussie op gang te brengen en op gang te houden...
Ik heb soms gewoon het idee dat er niet genoeg worden zijn om te vertellen wat ik wilquote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!
Ik ben ongestelden dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden
en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch
Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Conleche
En PF, ik denk dat je zoveel reacties hebt uitgelokt met een bijzonder ongenuanceerde eerste opmerking ("oh maar dat is toch niet zo heel interessant"), die je pas later nuanceert! Waaruit dan weer blijkt dat je het heus niet zo bedoelde maar dat leek alleen wel echt zo!
Ik ben ongestelden dat lijkt natuurlijk non-nieuws, maar ik was er helemaal niet op verdacht want het is dankzij spiraal al 4,5 jaar geleden
en nu heb ik buikpijn en ben ik natuurlijk meteen zielig. En kan ik me niet eens voorstellen hoe nasty het is als je DaD bent en je hebt dit chronisch
Heb je al een afspraak om m te laten verwijderen?
Ik wil wel een samenvatting, want ik heb een beetje in het midden gelaten of het boek voor mij was of voor iemand anders dus dan kan ik doen alsof ik het ook gelezen hebquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel: fijn, dan ligt ie zaterdag op me te wachten
Ja soms. In een discussie over een onderwerp voor een cijfer. NIET HIER.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als dat je bedoeling is, dan moet je je ook voorbereiden op reacties en je die dan vervolgens niet persoonlijk aantrekken
Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalancequote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar bed, morgen om 9 uur Bodybalance!. Denk ik, want ik heb het nog nooit gedaan. De les is nu eindelijk op een normaal tijdstip.
I'll let you know.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor daar goeie dingen over! Ben benieuwd wat je ervan vindt, de school waar ik waarschijnlijk pilates ga doen geeft ook bodybalance![]()
Let me know?
Een ISIC kaart? Maar een collegekaart of wat dan ook met een logo erop werkt vast ook wel, ken mensen die met de personeelspas van hun werk nog korting kregen in het buitenlandquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
Als je zegt dat je student bent en een of ander wazig pasje kan laten zien dan kost een kaartje voor een museum soms geen 15 euro maar 2,50 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Eigeel industrieel pasteuriseren doen ze door er iets zuurs aan toe te voegen en dat later weer weg te halen. Zuur eigeel stolt minder snel. Verder verkoopt de Makro nog eigeel en eiwit, maar per liter. Eens in de zoveel tijd koop ik en fles, maak een hoop zooi en bedenk te een paar dagen later beteuterd dat de resterende halve liter waarschijnlijk over de datum is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:58 schreef sigme het volgende:
Gepasteuriseerde eidooiers / eiwit was "onvoldoende vraag naar".
Het zou ook doe-het-zelvend moeten kunnen:
[verhaal]
bron: http://eetschrijven.blogs(...)n-pasteuriseren.html
Ja, waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
[..]
in die categorie
<waarom heeft de koningin een ROZE telefoon?>
Mijn meubels zijn berken hout kleurig, grijs, een lichtere grijs en een witte kast/bed. En blauwe gordijnen/klok/poster etc. En een groot geel/blauw/groen schilderij. De muur die je meteen ziet is een van de twee muren die perse wit moet, omdat daar een groot schilderij komt te hangen (heel veel blauw, vandaar dat ik mijn blauwe muren nu wil verven, het is precies een andere kleur). Enige muur waarvan ik zelf denk dat een kleurtje leuk zou zijn is die tegenover het raam. Omdat daar niets komt te hangen en aan de andere kant zijn mijn blauwe gordijnen al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef P.F het volgende:
Maar je houdt je bed en je kasten etc. he? die hadden denk ik ook al een kleurtje of van hout?
als je allemaal witte meubels zou hebben dan zouden 3 witte muren leuk zijn en dan de muur die je ziet als je binnenkomt een beetje een taupe kleur. maar dan wordt het wel heel erg vt wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |