Is goed. Ik dacht namelijk dat ik het over had gemaakt maar weet het ineens niet meer zeker . aanleiding was een topic over ymme die niet betaalt voor opgestuurde kleertjesquote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet gelezen.
Heb je het over die folders voor Xanten die ik voor je gecheckt heb? Ik kan me ook niet eens meer herinneren of ik daar geld voor gekregen heb. Er staat me vaag iets van bij van wel, maar dat moet ik even checken. Zal ik dit weekend even doen dan, 'kay?.
Linkje?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
. aanleiding was een topic over ymme die niet betaalt voor opgestuurde kleertjes
Die Ymmequote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vraag en aanbod kinderspullen deel 48
Operatie aan de binnenkant van zijn neus, beetje lastig uit te leggen. Maar het komt er op neer dat hij zonder operatie niet meer kon ademen. Maar de operatie is gelukt en hij is goed uit de narcose gekomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las het net..
Mijn lijstje is ongelooflijk kut, alweer. Wil wel normaal doen maar tussen de oren wil het even niet?
Tink wat is er met je man?
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?quote:
Volgens mij heeft ze het topic van Rewimo gelezen. En nee, ik ga niet weer een linkje gevenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?![]()
Ben aan het lezen, heb nl. nergens zin inquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet Uniekhoorn dan dat er wat met je man was?![]()
Haha, vandaar! En dat eerste linkje was al hilarisch dus ik vind het primaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het topic van Rewimo gelezen. En nee, ik ga niet weer een linkje geven
Zie je, die was ik vergeten op het lijstje te zetten! Zakje chips vanmiddag.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Net als uniek ben ik mijn knopje trouwens ook kwijtGEvolgen: pukkeltjes, broeken maat 34 net iets te klein, een beginnend buikje en een opbollend bh-randje. Ik zit nog onder de 60 kg (maar nét) en hoop dat de knop snel weer te vinden is. En nu wil ik chips
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..quote:Op donderdag 15 april 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch niet zo heel interessant.. Tenzij er een stad op staat maar dan moet je daar niet gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |