Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..
/ nog steeds blij is dat ze kon vliegen vandaag!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
Pfff wie gaat er nou oma's overvallen. Echt compleet gestoord.
Ik heb het recept van AKnynke vandaag gemaakt en het was echt lekker!Dat ga ik zaterdag dus ook maar maken en dan haal ik voor de kiddo's wel friet want die lusten het toch niet.
Die vliegt toch pas over 3 weken ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.
Geen idee. Weet het eigenlijk niet precies. Het was eigenlijk ook een beetje bedoeld om het voor Pf wat meer dichterbij te brengen... Wat jou betreft hoop ik inderdaad dat de stofwolk langer blijft hangen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die vliegt toch pas over 3 weken ofzo?
Ik moet over 10 dagen alweer terug. Ach, van mij mag het nog wel een tijdje aanhouden...ik vind het niet erg om hier wat langer te blijven!
High five voor curves!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Maar een goede voorgevel dus![]()
Die heb ik ook, maar ook heupen. En een kont.
Wat heb ik niet![]()
Volgens mij zeg je bij eilanden altijd 'op'. En bij voormalige eilandenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alsof er daar elke week eentje uitbarst.![]()
Hoe dan ook, het wordt toch niet minder erg omdat het in Sumatra ook al gebeurt. Of moet je zeggen "op Sumatra"? Zo ja, waarom is het dan niet "op IJsland"? Ok, never mind.![]()
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zou zelfs kunnen zijn dat het nog een tijdje aanhoudt. Dan heeft het ook gevolgen voor bijvoorbeeld de vlucht van conleche.
Wat sneu.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, m'n broer, schoonzusje, neefje, nichtje en haar ouders en zusje zouden een week naar Portugal met z'n allen, haar ouders hebben nóóit vakantie vanwege de winkel die ze hebben, en nu konden ze niet vliegen..
Ahw das wel heel sneu!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, m'n broer, schoonzusje, neefje, nichtje en haar ouders en zusje zouden een week naar Portugal met z'n allen, haar ouders hebben nóóit vakantie vanwege de winkel die ze hebben, en nu konden ze niet vliegen..
Aah das best wel snel! Dat zwemmen is wel heel on-topic, maar ik duim dat die hele ongein zsm over is en dat je dan een veilige rappe vlucht naar bestemming hebt! En de familie van DaDtje uiteraard ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.
En nee, het is niet over 3 weken, het is over 1 week en een paar uur.
Kun je borstcrawl, want anders zou ik nu vast gaan?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Aaaaarrrrgh. Ik zat er ook al stiekem aan te denken. Ik ga zwemmen als het moet.
Mhoh, lijntechnisch valt er wel wat over te zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
oi, dat is snel. Ik dacht dat je laatst postte dat het over 3 weken was. DAt zal wel 2 weken geleden zijn dan!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vervelend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Totdat het hele europese luchtruim gesloten wordt en alle vluchten gecancelled zijn. Stel je eens voor hoeveel mensen gestrand zijn op vliegvelden..
/ nog steeds blij is dat ze kon vliegen vandaag!
Niet doen PF.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
.... Dat ik zo ongeveer bij elke zin moet lezen of het niet anders of negatief opgevat kan worden omdat ik mij anders weer moet gaan uitleggen.
Ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat, aah, lees net over de oma van sjaapWat idioot! Je hoort dat helaas wel vaker, ik vind het zo slap!
En nog een blauw oog ook, pff.
Is makkelijk he, weinig risicovol. Naast asociale klootzakken zijn het ook nog eens angsthazen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nietNet als van die mensen die verlamde mensen in rolstoelen gaan overvallen
Ik snap het heel goed want ik ben echt geen debielquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Weet het eigenlijk niet precies. Het was eigenlijk ook een beetje bedoeld om het voor Pf wat meer dichterbij te brengen... Wat jou betreft hoop ik inderdaad dat de stofwolk langer blijft hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |