Ja dat is een interessantequote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb al tijden een discussie met het vriendje over wat nu beter is, je kind opvoeden in de stad of in het dorp, en ik weet het nog steeds niet zo goed.
Ja, een stad als Maastricht ofzo. Ik weet ook niet of ik in een dorp zou willen wonen. ik denk dat ik het leven van de stad zou missen. Al heb ik nooit in een grote stad gewoond, Uppsala met 144,839 inwoners is de grootste!quote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is een interessante![]()
Ik denk dat ik een kleinere stad ideaal vind, en dan aan de rand gaan wonen zodat er wel speelruimte is enzo. (niet geheel toevallig ben ik zo opgegroeid)
Blijdorp FTW!quote:Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond Rotterdam echt verschrikkelijk... daar was ik doodongelukkig. Zou ik ook nooit een kind willen grootbrengen. Er moet wel wat groen beschikbaar zijn in de directe omgeving
.
Precies!quote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is een interessante![]()
Ik denk dat ik een kleinere stad ideaal vind, en dan aan de rand gaan wonen zodat er wel speelruimte is enzo. (niet geheel toevallig ben ik zo opgegroeid)
Da's duurquote:
Ik ben opgegroeid in een nog groter dorp in die buurt, maar dan nog. Het is alsof de mensen wat minder ambitie hebben soms. En het is allemaal net wat bekrompener...quote:Op zondag 11 april 2010 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom uit Enschede, en was laatst met mijn moeder in Losser (12000 inw). Hoewel ik altijd heb geroepen dat ik niet een dorp zou willen wonen, viel het me daar toch alweer mee. Best veel winkels in het centrum, en je woont natuurlijk wel lekker ruim en goedkoop.
Maar als ik kinderen heb denk ik dat ik het toch wel leuk vind als we makkelijk met de fiets overal heen kunnen.
Ja, dat vind ik ook, maar dat is misschien ook die volksaard waar ik het over had in het vorige topic. Ik voelde me absoluut niet thuis in Enschede in die 18 jaar dat ik er gewoond heb... Voelde me altijd raar.quote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een nog groter dorp in die buurt, maar dan nog. Het is alsof de mensen wat minder ambitie hebben soms. En het is allemaal net wat bekrompener...
Bedoelde mn eigen wijkje, dat bekend staat als groene (en best goede) buurt in rotterdamquote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's duuren het platteland is gratis
Of: het Noorderplantsoen hier, of gewoon het weiland aangrenzend aan de buitenste wijk van de stad of het dorp....
Precies! Ik had na acht maanden (!) pas weer zoiets van: Hm, een weekend alleen thuis is eigenlijk wel heel lekker. Ik blijf nu nog geregeld in het weekend bij paps en mams slapen. Wel maar 1 nachtje meestal, dan wil ik weer lekker naar m'n eigen huisjequote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben de dag eigenlijk wel goed doorgekomen. Vanochtend nog veel gehuild, en tijdens alle knuffels van broer, schoonzus en vriendin ook nog, maar ik heb nu al uren niet gehuild en net gezellig met m'n zus gebeld. Ik vind het geruststellend om te zien hoe alles hier nog precies hetzelfde is als toen ik nog thuis woonde. (Inclusief Studio Sport met het bord op schoot..) Ik weet nog steeds niet hoe ik het in godsnaam moet gaan rooien straks in m'n eentje, maar zo snel hoeft dat ook niet.
Ja. Ik ben naar het oosten verhuisd toen ik 6 was, en had toen al door dat ik anders was. Zeker toen mijn vader een hogere positie kreeg en wel eens in de krant kwam..Maar, het is wel lekker vertrouwd en er verandert weinig!quote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar dat is misschien ook die volksaard waar ik het over had in het vorige topic. Ik voelde me absoluut niet thuis in Enschede in die 18 jaar dat ik er gewoond heb... Voelde me altijd raar.
Dat ga ik nu doenquote:Op zondag 11 april 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Persoonlijk vind ik voorgesneden aardbeien niet zo lekker syrena (ze worden vaak papperig), maar is het niet voldoende om alleen het kroontje eraf te halen?
Stadsprovinciaal!quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Ewelina het volgende:
Het enige van Rotterdam wat beter is dan het Amsterdamse, is de dierentuin.
Neem anders Driemondquote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik hoef ook niet zo nodig in de stad te women met m'n kinders hoor. Aan de rand zou ik prima vinden. Abcoude of Halfweg ofzo!
Gewoon een Amsterdam-adept. Ben opgegroeid in een dorpje in de Bible Belt.quote:
Tussen Zuid-Oost en Weesp in.quote:
Wat, zo rondgesleept worden? Ouders met goedkoop huis op platteland (Artikel 31 dorp), (uit elkaar), alleenstaande moeder op zoek naar baan (Deventer), vindt baan (R'dam), wordt overspannen (wij weg).quote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef loveli het volgende:
Jeu Sigme, hoe doe je dat?
Om op te groeien vind ik het een prima plekquote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Almere dan echt weer verschrikkelijk!
's Ochtends een glas halflauw water met zout & citroen?quote:Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef neen het volgende:
Ik heb nu een reclame hiernaast waarin ik kan leren hoe ik iedere vrouw kan verleiden.
Dat laatste inderdaad precies. Ik kom er vaak genoeg, want er wonen vrienden van me, maar ik vind het maar een zielloos gebeuren.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Om op te groeien vind ik het een prima plek. Vijf middelbare scholen waar je uit kan kiezen, nog veel meer basisscholen, grote bioscoop (ok nauwelijks uitgaansleven, maar dat doe ik toch niet), vernieuwd stadscentrum en op 20 min van Amsterdam. Maarja, een stád kan je het niet noemen eigenlijk
, ondanks het aantal inwoners. Het mist sfeer.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
's Ochtends een glas halflauw water met zout & citroen?
Misschien is dat typisch iets voor grote steden? Ik heb in Rome ook slechte ervaringen gehad. Eén keer ging ik spul tegen muggenbulten halen en de verkoper ging gewoon in gesprek met z'n collega en gunde mij amper een blik waardigquote:Op zondag 11 april 2010 19:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben zelf een halve Amsterdammer en weet uit ervaring dat toeristen vaak onaardig worden behandeld. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en sommige toeristen zijn ook irritant, maar mijn opmerking is echt niet uit de lucht gegrepen. Maar je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor
Ik ben arroganter dan de gemiddelde Amsterdammerquote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het vooral knap dat je dan zoveel positieve herinneringen hebt aan uitgejouwd worden. Hoe doe je dat?
Jij hoort er ook bijquote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien is dat typisch iets voor grote steden? Ik heb in Rome ook slechte ervaringen gehad. Eén keer ging ik spul tegen muggenbulten halen en de verkoper ging gewoon in gesprek met z'n collega en gunde mij amper een blik waardig.
Ik ben trouwens geboren in het zkh in Leeuwarden. Ben ik dan ook een béétje cool?.
Jij hebt toch ook nog in die andere grote stad gewoond, dacht ik?quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef P.F het volgende:
@ tink nee geboren en getogen in AmsterdamMijn ouders wonen nu ook in een (grote) stad.
Verstandigquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben arroganter dan de gemiddelde Amsterdammer.
Anders gezegd: in het algemeen begreep ik er geen reet van en had weinig zin me erin te verdiepen. Er zijn immers ook weilanden om door te sjouwen, boeken te lezen en strips te verslinden.
ah, ja njord, die zijn stom. asopos is veul leuker... beetje hangen op dat je een subvereniging van t corps bent terwijl lidmaatschap allang openstaat voor niet-corpsleden...quote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef P.F het volgende:
@ kwak, joden roepen ze toch zelf..
Und, andere verenigingen riepen dat van die knorreno.a. laga en njord..
Vraag het hem?quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook in de trein. Er zit qua uiterlijk en gespreksstof duidelijk een schrijver op de bankjes naast me, maar wat ie geschreven heeft???
En ze gooiden met pollen gras op anderen terwijl die uit werden gemaakt voor knorren, how sadquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah, ja njord, die zijn stom. asopos is veul leuker... beetje hangen op dat je een subvereniging van t corps bent terwijl lidmaatschap allang openstaat voor niet-corpsleden...
Ooo leuk ik kwam er na lang staren laatst achter dat ik dat volgens mij naar Brusselman deed!quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook in de trein. Er zit qua uiterlijk en gespreksstof duidelijk een schrijver op de bankjes naast me, maar wat ie geschreven heeft???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brusselmans schrijft best geestige boeken btw, maar na een tijdje weet je het wel![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Almere dan echt weer verschrikkelijk!
Wat heeft op kamers gaan te maken met ambitie?quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook!
Volgens mij word je echt snel 'ambitieloos' in Almere. Hoezo op kamers? Ik ben sneller in Amsterdam met de trein dan mijn klasgenoten vanaf hun kamer! Bovendien is een kamer echt heel duurEn ik kan hier gratis eten en mijn moeder doet de was
Ik wil wel een huis, later, maar wel in Almere, anders vind ik het 't geld niet waard. Voor dat geld huur je hier in Almere een heel huis
!
Welkom hier! Wat eet je en waarom 2 soorten sport op 1 dag? Je moet tussendoor wel kunnen herstellen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:37 schreef cw2cu het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic en heb even een vraagje..
Ik wil net als iedereen afvallen. Het hoeft maar 5 kg te zijn, gewoon om mijn buik weg te werken.
Alleen nu wilt dat dus echt niet werken, ik ben al een hele tijd bezig en het wordt naar mijn idee niet echt minder.
Even een klein schema:
Sport:
Maandag: 30 minuten hardlopen, 1 uur fitness
Dinsdag: 1,5 uur willekeurige sport (krachtcircuit, conditie, spel enz), 1 uur fitness
woensdag: 30 minuten zwemmen
donderdag: 1,5 uur willekeurige sport (krachtcircuit, conditie, spel enz),
De ambitie om meer uit je leven te halen. Ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen maar ik noem alleen dezequote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat heeft op kamers gaan te maken met ambitie?(ja ik voel mij aangesproken
want ik ben met mn studie heel ambitieus, maar ga om bovenstaande reden voorlopig niet op kamers).
Ja dat klopt!quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook nog in die andere grote stad gewoond, dacht ik?
Mwah, veranderen is echt iets anders dan ambitie. Toen ik op kamers ging ben ik ook behoorlijk veranderd, maar meer ambitie dan toen ik thuis woonde heb ik nooit bij mezelf kunnen ontdekken. Het is eigenlijk alleen maar bergafwaars gegaan sindsdienquote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef P.F het volgende:
[..]
De ambitie om meer uit je leven te halen. Ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen maar ik noem alleen deze![]()
Als ik nu terug naar Almere ga, en ik ga naar een huisfeest, met dezelfde mensen, hebben de mensen die in Almere zijn blijven wonen dezelfde dingen meegemaakt en doen dezelfde dingen, zien dezelfde mensen en gaan naar dezelfde mensen op vakantie. Dan had ik bijvoorbeeld met die mensen twee jaar geleden exact hetzelfde gesprek. Mensen die dan niet in Almere blijven (bijv. naar Groningen verhuizen, etc.) die maken veel meer mee, veranderen, etc.
ik train in de avond de spiergroepen die ik overdag niet gebruikt heb. Heb ik hardgelopen, dan is mijn bovenlichaam in de avond aan de beurt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom hier! Wat eet je en waarom 2 soorten sport op 1 dag? Je moet tussendoor wel kunnen herstellen.
Lengte, gewicht, leeftijd etc. is ook nuttige info.
Ik denk dat je te weinig eet, voor het vele sporten wat je doet. Je sport 9 uur per week, als ik alles optel. Dat is behoorlijk veel. Reken je onderhoud eens uit, en kijk eens wat je binnenkrijgt. Waarschijnlijk kun je een stuk meer eten en gaat je lichaam dan ook (overtollig?) vet verbranden.quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef cw2cu het volgende:
[..]
ik train in de avond de spiergroepen die ik overdag niet gebruikt heb. Heb ik hardgelopen, dan is mijn bovenlichaam in de avond aan de beurt.
Neen heeft gelijk!quote:
Ik ben absoluut geen expert hoor, maar hoe zit het met je tussendoortjes en wat drink je normaal? Want a) naast drie maaltijden per dag kun je met wat tussendoortjes je verbranding op gang houden en b) als je al je gesport teniet doet door elke dag 3 liter cola en vruchtensap en een krat bier weg te werken heeft het ook geen zinquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef cw2cu het volgende:
ik train in de avond de spiergroepen die ik overdag niet gebruikt heb. Heb ik hardgelopen, dan is mijn bovenlichaam in de avond aan de beurt.
kan me nauwelijks voorstellen dat je met maar 4-5 boterhammen aan de 3000 kcal komt. tenzij je op elke boterham een halve speklap eetquote:Op maandag 12 april 2010 00:15 schreef cw2cu het volgende:
ik zal wel even bij gaan houden hoeveel kcal ik eet per dag, maar ik schat toch zo een 3000 waarvan het grootste gedeelte bruin brood en pasta's zijn.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Neen heeft gelijk!
Paar daagjes Dublin dus. Met m'n beste vriend. Waardoor ik dus de leuke Engelsman veel minder heb gezien dan ik had gewild, want ik vond dat ik dat niet kon makenEn nu moet ik leuke Engelsman en het leuke smsje dat ie net stuurt maar uit m'n hoofd zetten, want het is maar een bevlieging en wat moet ik met zo'n broekie dat ergens ver weg woont, maar toch
Ik ging een keer met een vriendin naar Parijs, we konden slapen bij een scharrel van mij die geen scharrel meer was, maar wel graag vrienden wilde blijven. Dat bleek bij nader inzien toch niet zo te zijn, dus die vertrok na een dag naar een vriend. (op zich nog wel fideel dat wij mochten blijven) En eigenlijk wel fijn dat hij weg was, want zo groot was dat appartement niet. We hadden een paar leuke dagen, maar toen belde een vakantievriendje van mijn vriendin uit Montpellier, of ze geen zin had om daar heen te gaan, zij was zwaar verliefd, dus ik heb haar naar het vliegveld gebracht voor een binnenlandse vlucht. Ik heb het haar niet kwalijk genomen, want de liefde hè.......(het is overigens nooit wat geworden. De jongen is uiteindelijk naar Amerika verhuisd, getrouwd, 2 kinderen, auto-ongeluk, vrouw dood, hij in coma en nooit meer echt opgeknapt, maar dit terzijde)quote:Op maandag 12 april 2010 00:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]leuk toch, zo'n vakantieflirt, daar kan je ego weer een poosje op teren
en ik ben een aantal keer in de positie geweest van je reisgenoot, en ik kan je meedelen dat ik het ook uiterst kut vond toen mn reisgenoot bijna volledig opging in een vakantieflingeerlijk gezegd
dus ik vind dat je het netjes aangepakt hebt
Wat let je om hem eens uit te nodigen? Ik vind 4 jaar echt niet zo'n idioot verschil hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 01:20 schreef Merel het volgende:
Tja, beste vriend riep ook steeds "ga maar naar 'm toe hoor!", maar wel met zo'n gekwelde laat-me-niet-alleen-blik (die op een gegeven moment dus wel heel irritant werd), dus ik kon het niet over m'n hart verkrijgen. Maar nu ben ik dus weer thuis en baal ik er stiekem toch van dat ik de Engelsman niet wat langer heb kunnen zien, want ik blij nu echt zo'n "wat als..."-gevoel houden. Maar dat gaat ook wel weer over
haha nee, alleen water voor mij en bij het ontbijt en de lunch melk.quote:Op maandag 12 april 2010 00:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen expert hoor, maar hoe zit het met je tussendoortjes en wat drink je normaal? Want a) naast drie maaltijden per dag kun je met wat tussendoortjes je verbranding op gang houden en b) als je al je gesport teniet doet door elke dag 3 liter cola en vruchtensap en een krat bier weg te werken heeft het ook geen zin
Dan hebben wij een ander beeld bij wat ambitie is, voor mij heeft dat te maken met je studie zelf en niet met het sociale bierdrink gedeelte. Maar thuiswonen betekent niet dat je geen nieuwe vrienden maakt, niet naar feestjes gaat of elke avond bij je ouders op de bank zit. Ken genoeg studenten die nog thuiswonen, maar toch heel actief zijn binnen de studievereniging en alles uit hun studententijd willen halen. Het zal ongetwijfeld anders zijn dan wanneer je op kamers bent, maar thuiswonen hoéft niet te betekenen dat je een saai mens bent. (ik wel, maar dat is omdat ik absoluut geen behoefte heb aan feestjes en nu al genoeg nieuwe mensen ontmoet).quote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef P.F het volgende:
[..]
De ambitie om meer uit je leven te halen. Ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen maar ik noem alleen deze![]()
Als ik nu terug naar Almere ga, en ik ga naar een huisfeest, met dezelfde mensen, hebben de mensen die in Almere zijn blijven wonen dezelfde dingen meegemaakt en doen dezelfde dingen, zien dezelfde mensen en gaan naar dezelfde mensen op vakantie. Dan had ik bijvoorbeeld met die mensen twee jaar geleden exact hetzelfde gesprek. Mensen die dan niet in Almere blijven (bijv. naar Groningen verhuizen, etc.) die maken veel meer mee, veranderen, etc.
Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!quote:Op maandag 12 april 2010 08:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?
Maar er zijn zoveel zaken waarvan je niet weet of je er gelukkig van wordt voordat je ze doet. Maar toch doe ik ze niet allemaal. Ik snap je punt heel goed, maar heb ondertussen geleerd dat beide opties even goed zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!
Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.quote:Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!
En ik kan er imo prima een oordeel aan bindenIk vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor
Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
En ik kan er imo prima een oordeel aan bindenIk vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor
Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
Waarom zoveel koolhydraten? Als je spieren wilt aanzetten, moet je ook eiwitten innemen en voor veel processen heeft je lichaam gezonde vetten nodig. Koolhydraten worden met behulp van insuline afgebroken en het deel wat je niet verbrand wordt opgeslagen als vet.quote:Op maandag 12 april 2010 00:15 schreef cw2cu het volgende:
ik zal wel even bij gaan houden hoeveel kcal ik eet per dag, maar ik schat toch zo een 3000 waarvan het grootste gedeelte bruin brood en pasta's zijn.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.
[..]
Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.
Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je datquote:Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.
En waarom is het een beter dan het ander? Want dat proef ik een beetje uit jouw reactie...
Sommige mensen hebben hun hart gewoon ergens anders liggen, maar het kan ook zo zijn dat sommigen doen wat van ze verwacht wordt, en anderen hun wildste dromen najagen. Maar het een is -mijns inziens- niet beter dan het ander.
Oh dat had ik gemistquote:Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik had al goeiemorgen gezegd hoor
.
Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal overquote:Op maandag 12 april 2010 08:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je dat?
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik noemde het 'ambitie' tussen aanhalingstekens omdat ik er geen goed woord voor had.quote:Op maandag 12 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal over
Versgeperste jus? Het equivalent aan vruchtensap als echt fruit eten is gezond, vruchtensap bestaat eigenlijk ook alleen maar uit loze kcals (en aangezien vruchtensap verhit is geweest kun je zelf bedenken hoeveel vitamines er zijn overleden). De vezels enzo in fruit maken het gezond, vruchtensap an sich moet je met mate drinken. Liefst vervangen dooe een zelfde hoeveelheid vers fruit.quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Maar goed, voordat dit weer een aanval wordt op mijn persoon
OT!
Vandaag wordt een gezonde dag, glaasje jus, gekookte eitjes
dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?
Maar in die discussie heb ik niet zoveel zin nu.
Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?
Maar in die discussie heb ik niet zoveel zin nu.
Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
quote:Op maandag 12 april 2010 09:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?
Same here!quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Vandaag wordt een gezonde dag, glaasje jus, gekookte eitjes
QFT!quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Volgens mij is Arnhem wel een fijne stad om te wonenveel groen, dichtbij de veluwe, dierentuin, prima treinverbinding
niet al te groot. Alleen zijn die heuvels kut op de fiets.
Wat ik zeg komt daar toch op neer. Al verwoord jij het misschien iets politiek correcter.quote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...
Ik vind het helemaal niet erg, ik ben blij met m'n vrienden nu, en ben blij dat m'n vrienden van vroeger gelukkig zijn met wat ze doen.
A'dam natuurlijk, da's toch veel beter dan zo'n provinciaals sportschooltje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Same here!
loveli, is het niet ook zo dat jus echt versgeperst moet zijn wil je nog wat vitaminen binnenkrijgen? Ik hoorde ergens dat je dat binnen 10 min moet opdrinken?
Ik zit er misschien aan te denken me vandaag in te schrijven bij een nieuwe sportschool, maar ik ben aan het twijfelen tussen Zaandam en A'dam..
Ga als gabberinnetjequote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders: Ik heb een jaren 90 thema feest!!!!
Maar eh.. Is dat dan met fluor of niet? Ik dacht van niet namelijk!!
Mag ik je scheermesje lenenquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga als gabberinnetje. Heel erg jaren '90
.
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...quote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee DaD. Hoe is het vandaag met je?.
Nou nee, begin daar nou maar niet aan. Huuuquote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Mag ik je scheermesje lenen? Halve gabberstaaaart!
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...
Oh, nu heb ik toch gehuild..
Die feesten zijn er al best lang hoorquote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
Een jaren '90 feest... Weer een teken dat ik oud word.
Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...
He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met de kinderen van haar zus naar de dierentuin. Ja toch?quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?
Dyanne heeft er nog wel een paar liggenquote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.
En colbertjes met schoudervullingquote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dyanne heeft er nog wel een paar liggen
Dat zeg ik, de Spice girlsquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef neen het volgende:
Plateauzolen en buiktruitjes, 2 kanten een staartje.
Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Schrijf je dit soort dingen op? Ik vind namelijk dat je heel mooi schrijft, en misschien lucht het ook op, of vind je het later nog fijn om terug te lezen
Ik schreef ook alleen in mn dagboek als ik verliefd was, dus als ik echt graag over iets na wilde denken enzo. Of om mn gedachten erover te ordenen... En met name om dat laatste zou je het eens kunnen proberen. Als je aan het malen bent bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.
Vanmiddag ga ik met m'n schoonzus en haar kinderen naar de kinderboerderij. Je was close, Vik..
Nee, ik zit nog steeds met m'n knieën, maar wat meer bewegen is misschien wel een goed plan. Zo maar eens een stuk fietsen.quote:
Ik had daar serieus nog een kalender vanquote:
Oh ja, daar zeg je wat. Ik neem 'm mee!quote:Op maandag 12 april 2010 10:43 schreef neen het volgende:
Fietsen kun je ook trackenik houd je in de gaten.
Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, de ironie. M'n ongesteldheid is voorbij.
Lichtpuntje!quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:
Hmz, hier belt net m'n collega op. Ziek voor onbepaalde tijd (lees: overspannen). En natuurlijk is mijn baas weer eens wieberen vandaag, vergadering. En hem kennende denk hij: Oooooh ze zitten toch met twee vandaag, kan ik thuis lunchen![]()
Ik ga maar eens paniekerig inspreken op voicemail en naar Heerlen bellen.
ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
Het is de moeite waard, echt een leuke stad.quote:Op maandag 12 april 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest!maar ik moet wel echt nuttige dingen gaan doen
Bieb van een hogeschoolquote:Op maandag 12 april 2010 11:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?
dit?quote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
PF, neon en bodycon jurkjes zijn ook heel erg nineties![]()
Google anders nog even op 2 unlimited, de spice girls, en vogue, etc etc... genoeg inspiratie en wat opvallender dan 90210 waarschijnlijk
Jij moet eens met mijn vader babbelenquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, wat kunnen koffiebonen toch verschillen!Heb mezelf een halve hartverzakking bezorgd met mn kopje cappuccino!!! Had nieuwe bonen gekregen voor mn afstuderen, dus gisteren maar eens gemaald, maar ze zijn dus nogal wat pittiger dan de vorige lading
Tijd voor een beetje extra melk!
Ja, en dan met blokhakken / plateaugympen, een kuif en neonsieradenquote:
Zet die ook lekkere koffie?quote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij moet eens met mijn vader babbelen!!
Ehhh... mag dat ook bij de huisarts?quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij brandt zijn bonen zelf, hij heeft 20 soorten ongebrande bonen, in dit soort zakken:quote:
ge-ni-aal!! Die doet ik!quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, jaren 90:
Gabbers
Grunge
blote buik truitjes
plateauzolen
Ik zou het pakje van Geri proberen te scoren als ik jou was!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Maastricht is heel leuk! Ik mis het best wel!quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
O wauwquote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij brandt zijn bonen zelf, hij heeft 20 soorten ongebrande bonen, in dit soort zakken:
[ afbeelding ]
En ja ik drink regelmatig een kopje kopi luwak
En dan gaat het een X aantal minuten in dit ding, hangt van de soort af..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige trouwens...Dat is mij nog nooit gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was de het-is-nog-niet-uit-maar-misschien-wel-bijna-uit sex met de Duutser heel erg fijn!
De gelukkig-zijn-we-weer-heel-gelukkig-met-elkaar-seks trouwens ook!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik was idd wel elke keer de gedumpte partij ja.quote:Op maandag 12 april 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook wel eens geprobeerd, maar hij wist zelf ook wel dat m dat niet ging worden. Ik had het namelijk ook uitgemaakt en dat was al niet de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ken je die uitdrukking niet? Why buy the cow if you can get the milk for free. Daar waarschuwen ze meisje mee in Amerika en zulksquote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Syrena: de koe?Die had ik nog nooit gehoord!
Verder kan ik er niet over meepraten, ik kom steeds weer terug bij hetzelfde vriendje.
Ik was toen 54 kilo bij 1.68quote:Op maandag 12 april 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik durfde nooit naveltruitjesheb nooit een buik gehad die daar plat genoeg voor was, en ik was te besodemieterd om buikspieroefeningen te doen
Plus mn moeder had me voor gek verklaard en dat deed me toen ook nog wel veel.
Hij heeft er twee.. Eentje van Vibiemmemaar dan een ouderequote:Op maandag 12 april 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O wauwdie heeft het echt goed voor elkaar!
Dan heeft hij vast ook een espresso-apparaat waar ik alleen maar van kan dromenEcht, als ik eenmaal geld verdien en heb gespaard, dan komt er hier ook een mooie espressomachine
Anytime, Mousymuis!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Bedankt Co, nu draai ik de spice girls
Swing it shake it move it make it
* Jaloers is....quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft er twee.. Eentje van Vibiemmemaar dan een oudere
[ afbeelding ]
En eentje voor professioneel gebruik, gekocht voor 250 euro! Voor in de tuin..
Niet exact deze, wel zo groot
[ afbeelding ]
Je mag wel een keer koffie komen drinken hoor, hij verveelt sowieso al mijn bezoek met enorme rondleidingen en verhalen over zijn koffiequote:
Yep, dat droeg ik dus.quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
Later vooral te wijde leren jassen, zwarte truitjes, zwarte spijkerbroeken en zwarte laarzen.
Mijn jurkje was uit de sale van hm.comquote:Op maandag 12 april 2010 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Syrena, dat heb ik niet meegemaakt. Wel met een scharrel maar daar heb ik nooit iets mee gehad.
Ik zoek een mooi jurkje voor een bruiloft, heeft iemand tips? Niet al te duur graag aub
Ik wil wel echt een chic jurkje, moet wel speciaal zijn. Online bestel ik liever niet, ik wil gewoon passen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn jurkje was uit de sale van hm.com
Ohja, en verder uit de categorie webshops: asos, topshop en newlook zijn ook leuk en bezorgen in Nederland!
quote:
Oh ja dat is ook zo! Jij bent hét voorbeeld natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
VakantieliefdesSoms pakt het wel goed uit Merel (sprak zij uit ervaring). Als hij echt leuk is moet je er gewoon voor gaan. Helemaal als hij vier jaar jonger is
![]()
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Merel het volgende:
En hoeveel moeite ga je nou doen voor iemand van wie je eigenlijk niks weet?
quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.
Kan ik wel gaan kijken...quote:
Hoeveel moeite is het om 'em het adres van een camping in de buurt te geven met een datum erbij?quote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Merel het volgende:
En hoeveel moeite ga je nou doen voor iemand van wie je eigenlijk niks weet?
Bruiloften zijn juist de gelegenheden om zelf ook iets leuks aan te trekken. Bruid moet er zelf maar voor zorgen dat ze er leuker uitziet dan de rest.quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef P.F het volgende:
Ik vind ze wel heel bruidsjurkerig voor een bruiloft!
Ohja, dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.
Ik heb zo af en toe een briljant moment.quote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat is niet eens zo'n slecht idee
Steps? Jurkjes voor een euro of 90.quote:Op maandag 12 april 2010 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel echt een chic jurkje, moet wel speciaal zijn. Online bestel ik liever niet, ik wil gewoon passen.
misschien eens even een dokter opzoeken?quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede nieuws is dat ik geweldig afval. Het slechte nieuws is dat ik sinds woensdagochtend al drie kilo kwijt ben en dat ik vlekken zie
Nou ja, ik kijk het nog even twee dagen aan - ik ben het hele weekend de deur uitgeweest en heb alleen maar zooi gegeten, dus ik veronderstel dat dat niet echt helpt om mijn spijsvertering weer in het gareel te krijgen. Nu eerst twee dagen weinig doch gezond eten en kijken of mijn ingewanden het weer oppikken.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien eens even een dokter opzoeken?
Cola en chips! Suiker + zout.quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
CF, nu mag je cola. Zit suiker in en zout, dus voldoet aan de voorwaarden voor iets wat je mag drinken om vocht binnen te houden. Water met zout en suiker is natuurlijk ook ok.
Ik heb gister een halve zak chips gegeten, nota bene!quote:
En het kalmeert de maag ook nog dacht ik? Of is dat alleen in specifieke gevallen van maagpijn?quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
CF, nu mag je cola. Zit suiker in en zout, dus voldoet aan de voorwaarden voor iets wat je mag drinken om vocht binnen te houden. Water met zout en suiker is natuurlijk ook ok.
Te duk om te eten maar niet om te rpm-en? Pas iig je voeding aan op je beweging. Dat jouw hongergevoel het niet snapt moet niet het probleem van je lichaam worden.quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk..
O: banaan
T: -
L: 3 boterhammen; pindakaas, halvajam, appelstroop
T: appel
D: maaltijdsalade
S: RPM
Ik ga denk ik maar voor de happy face look jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Ewelina het volgende:
PF, 't is dat je het zelf zegt maar echt flatterend vind ik de laatste look niet. Kun je niet gewoon je haar in een soort wafelijzer doen zodat je van die kleine zig-zag krullen krijgt (sorry, ik kan het nu even niet beter omschrijven).
En inderdaad, dat spice pakje met de britse vlag van Geri. Met plateauzolen. Ik heb er ook nog ooit op gelopen
Arme haartjes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef loveli het volgende:
Touperen, haarlak, touperen, haarlak. Je kunt het!!!!
Die vond ik tijdens mijn google-poging!!!quote:Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef Syrena het volgende:
Nee Pief, kuif opzij! Zo:
[ afbeelding ]
Maar dan hoger, deze was een bescheiden eerste poging.
Kan prima met een blender, maar dan moet je het misschien een klein beetje af laten koelen, eerst. Ik zou zeggen: uitje fruiten in wat olie, beetje knoflook erbij, evt een gedroogd chilipepertje, als dat zacht is, roosjes broccoli erbij en genoeg bouillon om de broccoli net onder water te zetten. Koken tot de broccoli zacht is, pureren. Evt creme fraiche of roomkaas erdoor, op smaak maken met peper en zout, desgewenst serveren met bijvoorbeeld spekjes, zelfgemaakte croutons, of stukjes kip (hè co!).quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi Nouk! Welkom en succes. Heb je een streefgewicht waar je naartoe wilt of ga je gewoon voor een paar kilo's?
Broccolisoep is behoorlijk simpel toch? Kan het ook zonder staafmixer? Ik heb alleen een blender maar dat gaat misschien lastig. Iemand een simpel en snel recept?
Ik weet, wantquote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nouk, het lijkt me zo op het eerste gezicht behoorlijk weinig!
Ik weet dus niet zo goed hoe het op te vullen, zonder me schuldig te voelen. Alhoewel, ik weet wel hoe ik het op moet vullen, maar niet hoe ik me niet 'schuldig' kan(hoef te) voelen daarom.quote:Het probleem is een beetje, het kan niet 'normaal'. Heb al vrij snel 'paniek' omdat het teveel zou zijn. Helemaal als ik met afvallen bezig ben. Als ik daar mee bezig ben is de paniek minder, maar eet ik ook vaak teveel.
Nee te druk om mee te posten over kuiven etc.quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Te duk om te eten maar niet om te rpm-en? Pas iig je voeding aan op je beweging. Dat jouw hongergevoel het niet snapt moet niet het probleem van je lichaam worden.
Een vriendin van mij heeft al eens een plan voor mij gemaakt (is diëtiste). Heb er wel aan gedacht dat er weer bij te pakken, dus dat ga ik ook maar doen!quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Ewelina het volgende:
Welkom! Is het niet een idee om naar een dietist te gaan Nouk?
nouk: ik heb therapie voor mensen met obesitas en eetstoornissen, en het aller-ALLER-allerbelangrijkste is dat je een basisvoedign hebt die je eet - en waar je niet van afwijkt, ook als je wat geznoept hebt. dus nooit gaan compenseren of lijnen, etc.quote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet, want
[..]
Ik weet dus niet zo goed hoe het op te vullen, zonder me schuldig te voelen. Alhoewel, ik weet wel hoe ik het op moet vullen, maar niet hoe ik me niet 'schuldig' kan(hoef te) voelen daarom.
je kluif moet je gewoon met een kam omhoog kammen, en dan mousse of haarlak erin en dan zo omflippen naar de zijkant! niet op zn jaren 60 naar achterenquote:Op maandag 12 april 2010 14:30 schreef P.F het volgende:
zo maar dan een hogere kuif, donkerdere wenkbrauwen en rodere lippen?
[ afbeelding ]
is moeilijk joh, met m'n pony!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |