Oh ja, daar zeg je wat. Ik neem 'm mee!quote:Op maandag 12 april 2010 10:43 schreef neen het volgende:
Fietsen kun je ook trackenik houd je in de gaten.
Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, de ironie. M'n ongesteldheid is voorbij.
Lichtpuntje!quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:
Hmz, hier belt net m'n collega op. Ziek voor onbepaalde tijd (lees: overspannen). En natuurlijk is mijn baas weer eens wieberen vandaag, vergadering. En hem kennende denk hij: Oooooh ze zitten toch met twee vandaag, kan ik thuis lunchen![]()
Ik ga maar eens paniekerig inspreken op voicemail en naar Heerlen bellen.
ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
Het is de moeite waard, echt een leuke stad.quote:Op maandag 12 april 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest!maar ik moet wel echt nuttige dingen gaan doen
Bieb van een hogeschoolquote:Op maandag 12 april 2010 11:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?
dit?quote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
PF, neon en bodycon jurkjes zijn ook heel erg nineties![]()
Google anders nog even op 2 unlimited, de spice girls, en vogue, etc etc... genoeg inspiratie en wat opvallender dan 90210 waarschijnlijk
Jij moet eens met mijn vader babbelenquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, wat kunnen koffiebonen toch verschillen!Heb mezelf een halve hartverzakking bezorgd met mn kopje cappuccino!!! Had nieuwe bonen gekregen voor mn afstuderen, dus gisteren maar eens gemaald, maar ze zijn dus nogal wat pittiger dan de vorige lading
Tijd voor een beetje extra melk!
Ja, en dan met blokhakken / plateaugympen, een kuif en neonsieradenquote:
Zet die ook lekkere koffie?quote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij moet eens met mijn vader babbelen!!
Ehhh... mag dat ook bij de huisarts?quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij brandt zijn bonen zelf, hij heeft 20 soorten ongebrande bonen, in dit soort zakken:quote:
ge-ni-aal!! Die doet ik!quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, jaren 90:
Gabbers
Grunge
blote buik truitjes
plateauzolen
Ik zou het pakje van Geri proberen te scoren als ik jou was!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |