Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...
Oh, nu heb ik toch gehuild..
He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...
Oh, nu heb ik toch gehuild..
Met de kinderen van haar zus naar de dierentuin. Ja toch?quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?
Dyanne heeft er nog wel een paar liggenquote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.
En colbertjes met schoudervullingquote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dyanne heeft er nog wel een paar liggen
Dat zeg ik, de Spice girlsquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef neen het volgende:
Plateauzolen en buiktruitjes, 2 kanten een staartje.
Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Schrijf je dit soort dingen op? Ik vind namelijk dat je heel mooi schrijft, en misschien lucht het ook op, of vind je het later nog fijn om terug te lezen
Ik schreef ook alleen in mn dagboek als ik verliefd was, dus als ik echt graag over iets na wilde denken enzo. Of om mn gedachten erover te ordenen... En met name om dat laatste zou je het eens kunnen proberen. Als je aan het malen bent bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.
Vanmiddag ga ik met m'n schoonzus en haar kinderen naar de kinderboerderij. Je was close, Vik..
Nee, ik zit nog steeds met m'n knieën, maar wat meer bewegen is misschien wel een goed plan. Zo maar eens een stuk fietsen.quote:
Ik had daar serieus nog een kalender vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |