Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!quote:Op maandag 12 april 2010 08:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?
Maar er zijn zoveel zaken waarvan je niet weet of je er gelukkig van wordt voordat je ze doet. Maar toch doe ik ze niet allemaal. Ik snap je punt heel goed, maar heb ondertussen geleerd dat beide opties even goed zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!
Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.quote:Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!
En ik kan er imo prima een oordeel aan bindenIk vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor
Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
En ik kan er imo prima een oordeel aan bindenIk vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor
Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
Waarom zoveel koolhydraten? Als je spieren wilt aanzetten, moet je ook eiwitten innemen en voor veel processen heeft je lichaam gezonde vetten nodig. Koolhydraten worden met behulp van insuline afgebroken en het deel wat je niet verbrand wordt opgeslagen als vet.quote:Op maandag 12 april 2010 00:15 schreef cw2cu het volgende:
ik zal wel even bij gaan houden hoeveel kcal ik eet per dag, maar ik schat toch zo een 3000 waarvan het grootste gedeelte bruin brood en pasta's zijn.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.
[..]
Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.
Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je datquote:Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.
En waarom is het een beter dan het ander? Want dat proef ik een beetje uit jouw reactie...
Sommige mensen hebben hun hart gewoon ergens anders liggen, maar het kan ook zo zijn dat sommigen doen wat van ze verwacht wordt, en anderen hun wildste dromen najagen. Maar het een is -mijns inziens- niet beter dan het ander.
Oh dat had ik gemistquote:Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik had al goeiemorgen gezegd hoor
.
Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal overquote:Op maandag 12 april 2010 08:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je dat?
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?quote:Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik noemde het 'ambitie' tussen aanhalingstekens omdat ik er geen goed woord voor had.quote:Op maandag 12 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal over
Versgeperste jus? Het equivalent aan vruchtensap als echt fruit eten is gezond, vruchtensap bestaat eigenlijk ook alleen maar uit loze kcals (en aangezien vruchtensap verhit is geweest kun je zelf bedenken hoeveel vitamines er zijn overleden). De vezels enzo in fruit maken het gezond, vruchtensap an sich moet je met mate drinken. Liefst vervangen dooe een zelfde hoeveelheid vers fruit.quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Maar goed, voordat dit weer een aanval wordt op mijn persoon
OT!
Vandaag wordt een gezonde dag, glaasje jus, gekookte eitjes
dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?
Maar in die discussie heb ik niet zoveel zin nu.
Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?
Maar in die discussie heb ik niet zoveel zin nu.
Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
quote:Op maandag 12 april 2010 09:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?
Same here!quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Vandaag wordt een gezonde dag, glaasje jus, gekookte eitjes
QFT!quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Volgens mij is Arnhem wel een fijne stad om te wonenveel groen, dichtbij de veluwe, dierentuin, prima treinverbinding
niet al te groot. Alleen zijn die heuvels kut op de fiets.
Wat ik zeg komt daar toch op neer. Al verwoord jij het misschien iets politiek correcter.quote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...
Ik vind het helemaal niet erg, ik ben blij met m'n vrienden nu, en ben blij dat m'n vrienden van vroeger gelukkig zijn met wat ze doen.
A'dam natuurlijk, da's toch veel beter dan zo'n provinciaals sportschooltje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Same here!
loveli, is het niet ook zo dat jus echt versgeperst moet zijn wil je nog wat vitaminen binnenkrijgen? Ik hoorde ergens dat je dat binnen 10 min moet opdrinken?
Ik zit er misschien aan te denken me vandaag in te schrijven bij een nieuwe sportschool, maar ik ben aan het twijfelen tussen Zaandam en A'dam..
Ga als gabberinnetjequote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders: Ik heb een jaren 90 thema feest!!!!
Maar eh.. Is dat dan met fluor of niet? Ik dacht van niet namelijk!!
Mag ik je scheermesje lenenquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga als gabberinnetje. Heel erg jaren '90
.
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...quote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee DaD. Hoe is het vandaag met je?.
Nou nee, begin daar nou maar niet aan. Huuuquote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Mag ik je scheermesje lenen? Halve gabberstaaaart!
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...
Oh, nu heb ik toch gehuild..
Die feesten zijn er al best lang hoorquote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
Een jaren '90 feest... Weer een teken dat ik oud word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |