abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80214606
goedemorgen!

leuk Merel!!!!

en nu weg...
Ja doei.
pi_80214608
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
  maandag 12 april 2010 @ 08:17:46 #103
236335 neen
schone schijn
pi_80214646
Ik heb een laag ambitieniveau weet ik van mijzelf en eigenlijk interesseert mij dat ookniet echt wel

Wel zit ik in de trein, eentje later dus dat is lekker

Verder moet ik deze week in de tijd dat ik alleen ben gewoon normaal doen wat geen probleem is maar ook bij de sociale dingen even wat strenger zijn maarja, zeggen en doen zijn 2 totaal verschillende dingen.

En leuk hoor merel!

[ Bericht 27% gewijzigd door neen op 12-04-2010 08:22:57 ]
het lijkt niet wat het is
  maandag 12 april 2010 @ 08:24:41 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80214710
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 12 april 2010 @ 08:25:42 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80214720
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Een vriendin van mij is 4 jaar gaan studeren, heeft nu een fulltime baan en een huis gekocht. Klaar. (Almere)
Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 12 april 2010 @ 08:25:55 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80214723
oh, en goeiemorgen!
pi_80214732
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, maar PF, je kunt daar geen oordeel aan verbinden. Als zij daar gelukkig van wordt, waarom niet? Jij wordt daar niet gelukkig van, good for you. Zo is iedereen anders. Ik hoorde laatst de opmerking van iemand hier 'ja, iedereen blijft alleen maar in Nederland en gaat niet naar het buitenland'. So what? Als mensen daar niet gelukkig van worden, dan niet, toch?
Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!

En ik kan er imo prima een oordeel aan binden Ik vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
  maandag 12 april 2010 @ 08:29:49 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80214761
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar dat weet je pas als je het doet! Het lijkt mij ook niet echt iets, maar ik ga het wel doen!
Maar er zijn zoveel zaken waarvan je niet weet of je er gelukkig van wordt voordat je ze doet. Maar toch doe ik ze niet allemaal. Ik snap je punt heel goed, maar heb ondertussen geleerd dat beide opties even goed zijn.
pi_80214845
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef P.F het volgende:
Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.
quote:

[..]

En ik kan er imo prima een oordeel aan binden Ik vind het jammer dat ze niet echt nieuwe dingen heeft gedaan, ook voor mij. Ik kan er wel mee leven hoor Maar als het mij door andere vrienden wordt 'verweten' dat ik niet meer altijd thuis ben [want op kamers] en niet ieder weekend naar huis ga [want wedstrijden en feestjes] dat is dan vaak omdat zij dan naar die zaterdag toeleven en ik niet zo meer..
Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 12 april 2010 @ 08:42:53 #110
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80214901
quote:

[..]

Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.
En waarom is het een beter dan het ander? Want dat proef ik een beetje uit jouw reactie...

Sommige mensen hebben hun hart gewoon ergens anders liggen, maar het kan ook zo zijn dat sommigen doen wat van ze verwacht wordt, en anderen hun wildste dromen najagen. Maar het een is -mijns inziens- niet beter dan het ander.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 12 april 2010 @ 08:43:21 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80214906
Sjonge jonge, wat een oordelen weer op de vroege morgen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 april 2010 @ 08:45:17 #112
277802 _Calimero_
pi_80214930
Ook goedemorgen Viking!
  maandag 12 april 2010 @ 08:47:50 #113
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80214962
Och ambitie... Ik ben vaak raar aangekeken om mijn ambities. Vonden te ze groots ofzo !
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 08:48:42 #114
70532 loveli
N
pi_80214971
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:15 schreef cw2cu het volgende:
ik zal wel even bij gaan houden hoeveel kcal ik eet per dag, maar ik schat toch zo een 3000 waarvan het grootste gedeelte bruin brood en pasta's zijn.
Waarom zoveel koolhydraten? Als je spieren wilt aanzetten, moet je ook eiwitten innemen en voor veel processen heeft je lichaam gezonde vetten nodig. Koolhydraten worden met behulp van insuline afgebroken en het deel wat je niet verbrand wordt opgeslagen als vet.
Als je gericht eet (voeding aanpassen aan beweging) zul je makkelijker afvallen. Voor een jonge man van 21 moet het een eitje zijn om die 5 kilo kwijt te raken. Als je voor of vlak na het sporten eiwitten eet, worden die gebruikt om je spieren op te bouwen (meer spieren meer vetverbranding in rust yadiyadiya). En veel groente eten is ook goed. Probeer de koolhydraten die je eet te laten bvestaan uit langzame carbs, dus havermout, volkoren brood, volkoren pasta en laat de suikers en witte zetmelen liggen.
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 08:51:06 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80214995
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Ook goedemorgen Viking!
. Ik had al goeiemorgen gezegd hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_80215003
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat Nynke zegt. Als zij hier gelukkig van wordt, wat is er dan mis mee? Niet iedereen heeft een fijner leven als ze heel veel nieuwe dingen doen, sommige mensen hebben liever vastigheid en zijn het gelukkigst met een vaste baan en eigen huis.
[..]

Tja, ik kan me wel vinden in je vrienden. Als iemand er nooit meer is kan je moeilijk een vriendschap onderhouden, dan leef je compleet langs elkaar heen. Denk niet dat het perse met het toeleven naar zaterdag te maken heeft.

Nou ik ben er niet nooit meer hoor Als we iets afspreken ben ik er, maar ze kunnen ook niet verwachten dat ik altijd kan als ze bellen... En ze kunnen bijvoorbeeld ook bij mij op visite 20 km is ook weer niet zo ver Ik weet zeker dat veel mensen verder uit elkaar wonen!

En, het zijn niet echt 'mijn soort mensen' op dit moment, die op hun 20e babies willen maken. Dat is jammer als je 5 jaar eerder wel op dezelfde lijn zat
  maandag 12 april 2010 @ 08:52:42 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80215017
Maar ik kan er erg slecht tegen als mensen een oordeel verbinden aan hoe een ander zijn leven wenst in te vullen. Net alsof de ene manier minder goed is dan de andere manier. Ik heb zelf lang geworsteld met het feit dat ik dingen doorgaans anders doe dan andere mensen en uiteindelijk heb ik besloten dat ik dingen voor mezelf doe en niet voor anderen, dus dit ligt nogal gevoelig.
Niet meer actief op Fok!
pi_80215025
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Maar iedereen zit weer anders in elkaar toch? Sommige mensen hebben meer of minder prikkels uit hun omgeving nodig (de een verveelt zich heel snel, terwijl de ander juist stress ervaart in diezelfde situatie). En je kunt op verschillende vlakken in het leven ambities hebben. De een wil graag een vaste baan, een huis en een vent erbij, de ander gruwelt van dat settelen en wil graag zoveel mogelijk reizen en steeds weer nieuwe mensen ontmoeten. Dat kun je veroordelen, maar mensen zijn nu eenmaal wie ze zijn, onder andere door hun genen, opvoeding en wat ze verder hebben meegemaakt in het leven.
En waarom is het een beter dan het ander? Want dat proef ik een beetje uit jouw reactie...

Sommige mensen hebben hun hart gewoon ergens anders liggen, maar het kan ook zo zijn dat sommigen doen wat van ze verwacht wordt, en anderen hun wildste dromen najagen. Maar het een is -mijns inziens- niet beter dan het ander.

Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je dat ?
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 08:54:46 #119
70532 loveli
N
pi_80215037
Bwuh, schouder overbelast. En ik sport niet eens.
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 08:54:57 #120
277802 _Calimero_
pi_80215039
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik had al goeiemorgen gezegd hoor .
Oh dat had ik gemist
pi_80215060
Maar goed, voordat dit weer een aanval wordt op mijn persoon

OT!

Vandaag wordt een gezonde dag, glaasje jus, gekookte eitjes
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 08:57:02 #122
70532 loveli
N
pi_80215065
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik veroordeel het niet, ik zeg alleen dat het niet 'mijn soort' mensen zijn. In ieder geval: nu nog niet. Misschien over 10 jaar. Dat mag toch, of veroordeel je dat ?
Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal over
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 08:58:13 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80215077
Mogge
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 12 april 2010 @ 08:58:44 #124
277802 _Calimero_
pi_80215083
quote:

[..]

Hiermee geef je zelf toch aan dat je er over oordeelt?
Maar in die discussie heb ik niet zoveel zin nu.

Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
pi_80215089
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hing er het verschil tussen ambitieus en niet ambitieus aan. Daar vallen we massaal over
Ik noemde het 'ambitie' tussen aanhalingstekens omdat ik er geen goed woord voor had.
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 09:00:19 #126
70532 loveli
N
pi_80215109
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Maar goed, voordat dit weer een aanval wordt op mijn persoon

OT!

Versgeperste jus? Het equivalent aan vruchtensap als echt fruit eten is gezond, vruchtensap bestaat eigenlijk ook alleen maar uit loze kcals (en aangezien vruchtensap verhit is geweest kun je zelf bedenken hoeveel vitamines er zijn overleden). De vezels enzo in fruit maken het gezond, vruchtensap an sich moet je met mate drinken. Liefst vervangen dooe een zelfde hoeveelheid vers fruit.
crap in = crap out
pi_80215159
Een glaasje kan prima. Daarnaast heb ik 5 kilo appelen en een zak sinaasappelen, die van de bonus..
  maandag 12 april 2010 @ 09:09:00 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80215253
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Live and let live, is een beetje mijn motto. Iedereen doet het lekker op zijn eigen manier, en hopelijk doet iedereen het daarmee op de manier die hem het beste lijkt. (en ik heb ook vriendinnen die al lang en breed samenwonen en nooit hun dorp meer uitkomen, waarvan ik ook af en toe denk 'mens ga eens wat ondernemen en leef een beetje!' Dus ik snap je echt wel hoor)
dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...

Ik vind het helemaal niet erg, ik ben blij met m'n vrienden nu, en ben blij dat m'n vrienden van vroeger gelukkig zijn met wat ze doen.
pi_80215333
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?
  maandag 12 april 2010 @ 09:19:22 #130
277802 _Calimero_
pi_80215397
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik dat kan. Technisch mogelijk. Grapje. Haha?
Dijenkletser
  maandag 12 april 2010 @ 09:20:19 #131
277802 _Calimero_
pi_80215419
Ontopic: ik ga maar eens een rustige hersteltraining van een uurtje doen.
Fijne dag allemaal

Lovei, sterkte met je schouder. Hoop dat het snel overgaat.
pi_80215539
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef P.F het volgende:
Same here!

loveli, is het niet ook zo dat jus echt versgeperst moet zijn wil je nog wat vitaminen binnenkrijgen? Ik hoorde ergens dat je dat binnen 10 min moet opdrinken?

Ik zit er misschien aan te denken me vandaag in te schrijven bij een nieuwe sportschool, maar ik ben aan het twijfelen tussen Zaandam en A'dam..
  maandag 12 april 2010 @ 09:33:46 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80215696
Mogge

Ha shiny, ik ben ook op zoek naar eentje. Belangrijkste motieven: dichtbij en vooral goedkoop
Jammergenoeg is de goedkoopste echt aan de andere kant van de stad

Oh en loveli, i feel your pain! Mijn schouder is ook nog steeds bij de minste inspanning alweer pijnlijk
Wat heb jij gedaan dat ie overbelast is geraakt?
pi_80215789
Goedemorgen.
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef neen het volgende:
Volgens mij is Arnhem wel een fijne stad om te wonen veel groen, dichtbij de veluwe, dierentuin, prima treinverbinding niet al te groot. Alleen zijn die heuvels kut op de fiets.
QFT!
Dit weekend weer heerlijk gewandeld, van Oosterbeek naar Arnhem.
Eerst bos en toen polders met uitzicht op de stad, prachtig.

Resultaat van zaterdag:
O: flinke bak yoghurt
S: 13km wandelen
L: broodje Veggie delite
D: pomme dauphinoise en verse dopherten
T: chips

Resultaat van zondag:
O: flinke bak yoghurt
S: anderhalf uur sporten
L: yoghurtdrankje
D: bloemkoolbroccolitaart

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
T: bruine boterham met kaas
D: aerpels, kapucijners, gebakken ui en paddo's
  maandag 12 april 2010 @ 09:40:19 #135
236335 neen
schone schijn
pi_80215882
En een korte opzegtermijn

Stand Up van The Prodigy is echt zo fijn hè zomerplaat 2010 voor mij trein alweer in Deventer dus nog eventjes
pi_80215885
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dattes ja. Ik merk heel goed dat de vriendschappen die overblijven de vrienden zijn met wie ik een beetje op 1 lijn zit qua ambitie en beleveniswereld. In het buitenland wonen, zelfstandig zijn, veel dingen ondernemen en veel willen bereiken. Vrienden van vroeger, vanuit de havo heb ik eigenlijk niet meer. OMdat toen ik ging studeren mijn wereld heel erg veranderde, en zij daar voor mijn gevoel niet meer zo inpasten...

Ik vind het helemaal niet erg, ik ben blij met m'n vrienden nu, en ben blij dat m'n vrienden van vroeger gelukkig zijn met wat ze doen.
Wat ik zeg komt daar toch op neer. Al verwoord jij het misschien iets politiek correcter.
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 09:45:17 #137
70532 loveli
N
pi_80216017
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Same here!

loveli, is het niet ook zo dat jus echt versgeperst moet zijn wil je nog wat vitaminen binnenkrijgen? Ik hoorde ergens dat je dat binnen 10 min moet opdrinken?

Ik zit er misschien aan te denken me vandaag in te schrijven bij een nieuwe sportschool, maar ik ben aan het twijfelen tussen Zaandam en A'dam..
A'dam natuurlijk, da's toch veel beter dan zo'n provinciaals sportschooltje?

Planten hebben een beschermingsmechanisme om te voorkomen dat ze opgegeten worden. Doel is dat de zaden nieuwe planten gaan maken. Bij fruit kan dat zijn doordat vogels het opeten en de pitten uitschijten, bij graan wordt ervoor gezorgd dat de zaden niet aantrekkelijk zijn voor insecten (geen insect eet graan, want dan gaat ie dood).
Zodra een deel van de plant niet meer leeft treedt enzymatische afbraak op, het rottingsproces begint. Bij bladgroenten kan dat vrij snel gaan (sla houdt het een week uit), bij kool gebeuren er dingen op het moment dat je het snijdt (wordt voor ons beter te verteren, dus kool snijden, half uurtje laten liggen zodat het proces z'n gang kan gaan, dan pas verwerken). Bij fruit is het iets anders omdat eten soms voorwaarde is voor de verspreiding van zaden en rot fruit is wat minder aantrekkelijk dan vers fruit.

Vitamine C is vatbaar voor oxidatie, dus als er zuurstof bij komt reageert het. Hoe langer je wacht met drinken, des te meer vitamine C er verloren gaat. Ook geperst sap gaat bederven door bovenstaand verhaal (geloof ik). Reden dat sap wordt gepasteuriseerd is dat de enzymen dan doodgaan. Vers sap heeft die enzymen wel.
En het is ook zo dat wanneer je de hele vrucht eet je al het gezonde krijgt van fruit, terwijl wanneer je alleen het sap drinkt en niet de pulp, je te veel suiker binnenkrijgt en te weinig vezels.

Kortom, ik weet het eigenlijk niet helemaal, maar zo ongeveer gaat het.
crap in = crap out
pi_80216048
Iets heeeel anders: Ik heb een jaren 90 thema feest!!!!

Maar eh.. Is dat dan met fluor of niet? Ik dacht van niet namelijk!!
pi_80216054
Welkom terug Merel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 12 april 2010 @ 09:47:27 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216071
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders: Ik heb een jaren 90 thema feest!!!!

Maar eh.. Is dat dan met fluor of niet? Ik dacht van niet namelijk!!
Ga als gabberinnetje . Heel erg jaren '90 .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 april 2010 @ 09:47:45 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216074
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug Merel!
Hee DaD. Hoe is het vandaag met je? .
Niet meer actief op Fok!
pi_80216081
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga als gabberinnetje . Heel erg jaren '90 .
Mag ik je scheermesje lenen ? Halve gabberstaaaart!
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 09:50:12 #143
70532 loveli
N
pi_80216138
Fluor was toen ik 12 was, dus in de jaren '80. Je moet voor de housebroek gaan Of een aussie trainingspak. Of BH 90210, hele witte make-up met donkere lippenstift.

Geen idee wat toen echt mode was, daar had ik toen geen flauw benul van. En ach, aan de housebroek te zien de rest ook niet.
crap in = crap out
pi_80216224
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hee DaD. Hoe is het vandaag met je? .
Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...

Oh, nu heb ik toch gehuild. .
  maandag 12 april 2010 @ 09:54:42 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216237
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Mag ik je scheermesje lenen ? Halve gabberstaaaart!
Nou nee, begin daar nou maar niet aan. Huuu .

Als ik een jaren '90-feestje had, zou ik ws een bus haarlak kopen en een kuif maken. Dat was midden jaren '90 hip (bij ons op school iig). En verder denim aan. Spijkerbloesje ofzo.

Als ik nu op tv iets zie uit de jaren '90 valt het me op hoe saai mensen er toen uit zagen vgl met nu . En toen vond ik dat als ik iets zag uit de jaren '80 .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 09:55:17 #146
70532 loveli
N
pi_80216263
Een jaren '90 feest... Weer een teken dat ik oud word.
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 09:55:54 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216283
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb heel goed geslapen en nog niet gehuild. Ik betrap mezelf er alleen op dat ik heel graag naar huis wil om weer te kunnen doen alsof het allemaal goed is. Ik mis m'n vriend ontzettend, voor een groot gedeelte ook lichamelijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik vind het ook een heel naar idee dat ik de laatste keer dat we seks hadden geen idee had dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Niet dat het beter zou zijn geweest als ik wèl had geweten dat het de laatste keer was, natuurlijk, maar toch... Gewoon het idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat hij me niet meer zal strelen en weet ik wat...

.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 april 2010 @ 09:56:31 #148
236335 neen
schone schijn
pi_80216302
Lolz, de jaren '90 toen was Ajax nog goed en ik nog fan
  maandag 12 april 2010 @ 09:56:56 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80216314

pi_80216319
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
Een jaren '90 feest... Weer een teken dat ik oud word.
Die feesten zijn er al best lang hoor !
pi_80216352
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.
  maandag 12 april 2010 @ 09:58:10 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80216360
quote:

[..]

Schrijf je dit soort dingen op? Ik vind namelijk dat je heel mooi schrijft, en misschien lucht het ook op, of vind je het later nog fijn om terug te lezen
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 09:58:35 #153
70532 loveli
N
pi_80216371
Voor DaD (en alle vrouwen, sorry neen):

[ Bericht 20% gewijzigd door loveli op 12-04-2010 10:14:48 ]
crap in = crap out
pi_80216384
Ik denk dat ik toch maar als jaren 80 ga want de jaren 90 klinken heel saai. Of ik ga als Madonna? (Die kun je inzetten tot ongeveer de jaren 20 )

Alleen jammer dat de jaren 80 nu in zijn/waren dus iedereen loopt er al fluo bij
pi_80216411
quote:

[..]

He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?
  maandag 12 april 2010 @ 10:01:19 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216445
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef P.F het volgende:

[..]

He wat naar! Wat ga je vandaag doen? Iets leuks voor de afleiding?
Met de kinderen van haar zus naar de dierentuin. Ja toch? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 10:02:04 #157
70532 loveli
N
pi_80216466
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Die feesten zijn er al best lang hoor !
Wfrijf het er ff in
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 10:02:07 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80216468
PF, neon en bodycon jurkjes zijn ook heel erg nineties

Google anders nog even op 2 unlimited, de spice girls, en vogue, etc etc... genoeg inspiratie en wat opvallender dan 90210 waarschijnlijk
  maandag 12 april 2010 @ 10:02:11 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80216471
Ik ga straks naar Zwolle. Ik heb geen zin in de colleges, maar wel zin in in de gezellige pauzes .
Gelukkig hoef ik niet meer tot half 8, dus ik ben rond etenstijd weer thuis . En dan moet ik nog lessen voorbereiden voor morgen. Snif .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 10:03:00 #160
70532 loveli
N
pi_80216494
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oftewel, trek een spijkerbroek aan zonder pasvorm.
Dyanne heeft er nog wel een paar liggen
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 10:04:15 #161
236335 neen
schone schijn
pi_80216525
Plateauzolen en buiktruitjes, 2 kanten een staartje.

Om het af te maken zon nep piercing on je neus
  maandag 12 april 2010 @ 10:05:11 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80216541
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Dyanne heeft er nog wel een paar liggen
En colbertjes met schoudervulling .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 12 april 2010 @ 10:05:16 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80216548
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef neen het volgende:
Plateauzolen en buiktruitjes, 2 kanten een staartje.
Dat zeg ik, de Spice girls
pi_80216585
Mogge, ik ben weer terug na een zwaar weekend (mijn zus, bij wie we logeerden, brak haar voet en op de terugweg zijn we nog even langsgegaan bij een neef van Meneer die ineens op stel en sprong wordt uitgezonden naar Afghanistan dinsdag en die daar echt heel veel risico loopt ).
Maar wat is er hier allemaal mis? Ik lees misschien straks nog even bij, maar DaD is heel verdrietig, zie ik? Lieverd toch
  maandag 12 april 2010 @ 10:06:38 #165
236335 neen
schone schijn
pi_80216589
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Girl power!
pi_80216700
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Schrijf je dit soort dingen op? Ik vind namelijk dat je heel mooi schrijft, en misschien lucht het ook op, of vind je het later nog fijn om terug te lezen
Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.

Vanmiddag ga ik met m'n schoonzus en haar kinderen naar de kinderboerderij. Je was close, Vik. .
pi_80216734
DaD! Ik schrok van je bericht, word er zelf helemaal verdrietig van. Wat verschrikkelijk naar voor je. Als er iemand dit niet verdient...
Heel veel sterkte de komende tijd! Laat je maar lekker vertroetelen door je familie.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 12 april 2010 @ 10:13:03 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80216753
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, ik schrijf het niet op. Als tiener heb ik het talloze keren geprobeerd om een dagboek bij te houden, maar eigenlijk kwam dat neer op om het half jaar opschrijven dat ik al veel te lang niet geschreven had.

Vanmiddag ga ik met m'n schoonzus en haar kinderen naar de kinderboerderij. Je was close, Vik. .
Ik schreef ook alleen in mn dagboek als ik verliefd was, dus als ik echt graag over iets na wilde denken enzo. Of om mn gedachten erover te ordenen... En met name om dat laatste zou je het eens kunnen proberen. Als je aan het malen bent bijvoorbeeld.

Maargoed, je kunt het hier en in allerlei pm-boxen natuurlijk ook kwijt
pi_80217277
Ok thanks loveli, duidelijk!
En A'dam is wel hipper dan soort provinciaals sportschooltje maar ze zijn hier een stuk goedkoper, erg belangrijk.

LB: het is ook moeilijk er een te vinden!

PF: 90's is leeuuk! Gewoon een hele grote kuif maken idd! En ik zou het een goed excuus vinden om heel grunge te gaan, maar je kunt natuurlijk ook gewoon een legging aantrekken met spijkerbloes, nadeel is dat dat nu ook gedragen wordt.
pi_80217398
Goedemorgen! Vandaag de laatste dag dat ik ga soggen en dan morgen weer keihard aan de slag voor de deadline van vrijdag. Ik heb gewoon wat druk nodig om goed te kunnen presteren.

Ik merk trouwens dat ik nu al een tijdje stil sta rond de 89 kilo Erg frustrerend. En voor de zomer wil ik toch echt wel weer op gewicht zijn (= rond de 83 kilo).
pi_80217494
Oh, de ironie. M'n ongesteldheid is voorbij.
  maandag 12 april 2010 @ 10:39:10 #172
236335 neen
schone schijn
pi_80217520
Kn je niet weer eens gaan lopen?
pi_80217598
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:39 schreef neen het volgende:
Kn je niet weer eens gaan lopen?
Nee, ik zit nog steeds met m'n knieën, maar wat meer bewegen is misschien wel een goed plan. Zo maar eens een stuk fietsen.
  maandag 12 april 2010 @ 10:43:53 #174
236335 neen
schone schijn
pi_80217659
Fietsen kun je ook tracken ik houd je in de gaten.
  maandag 12 april 2010 @ 10:45:01 #175
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80217697
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik had daar serieus nog een kalender van
pi_80217733
DaD

Merel

Stads-dorpsgedoe: opgegegroeid in 'de grote stad' en ga er noooooooooit meer terug

Mensen die hun leven anders indelen: ze doen maar, dat doe ik zelf ook

Net weer college Syntax gehad en mijn studievriendinnetjes gingen spontaan naar Maastricht na dat college, vroegen of ik mee ging, maar ik ga braaf studeren!

Heul wel!
Ja doei.
  maandag 12 april 2010 @ 10:47:13 #177
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_80217766
Even een dikke smakkerd voor DaD!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMWAHHHHHHHHH
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_80217800
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:43 schreef neen het volgende:
Fietsen kun je ook tracken ik houd je in de gaten.
Oh ja, daar zeg je wat. Ik neem 'm mee!
  Vis een optie? maandag 12 april 2010 @ 10:49:18 #179
70532 loveli
N
pi_80217836
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.
crap in = crap out
  maandag 12 april 2010 @ 10:55:32 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218058
quote:
Lichtpuntje!
  maandag 12 april 2010 @ 10:57:08 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218110
Hier helse koppijn ineens

Eerst maar een kop koffie en dan een uurtje plat met paracetamol
pi_80218131
Ik ken die test niet, laat staan dat ik 'm gedaan heb. En ik durf echt niet in mezelf te prikken. .

Pa belde. Of ik wel goed geslapen had. .
pi_80218174
Och DaDje toch

Hmz, hier belt net m'n collega op. Ziek voor onbepaalde tijd (lees: overspannen). En natuurlijk is mijn baas weer eens wieberen vandaag, vergadering. En hem kennende denk hij: Oooooh ze zitten toch met twee vandaag, kan ik thuis lunchen

Ik ga maar eens paniekerig inspreken op voicemail en naar Heerlen bellen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 12 april 2010 @ 10:58:57 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80218188
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
pi_80218406
Oh fijn, baas had gsm aanstaan Hij gaat nu dingen regelen. Pfoe.
Ik wil echt geen baas worden, ever
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80218575
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:
Hmz, hier belt net m'n collega op. Ziek voor onbepaalde tijd (lees: overspannen). En natuurlijk is mijn baas weer eens wieberen vandaag, vergadering. En hem kennende denk hij: Oooooh ze zitten toch met twee vandaag, kan ik thuis lunchen

Ik ga maar eens paniekerig inspreken op voicemail en naar Heerlen bellen.
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?
pi_80218615
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
ik ben er nog nooit geweest! maar ik moet wel echt nuttige dingen gaan doen
Ja doei.
  maandag 12 april 2010 @ 11:12:34 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218709
Mijn god, wat kunnen koffiebonen toch verschillen! Heb mezelf een halve hartverzakking bezorgd met mn kopje cappuccino!!! Had nieuwe bonen gekregen voor mn afstuderen, dus gisteren maar eens gemaald, maar ze zijn dus nogal wat pittiger dan de vorige lading Tijd voor een beetje extra melk!
  maandag 12 april 2010 @ 11:12:40 #189
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80218714
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben er nog nooit geweest! maar ik moet wel echt nuttige dingen gaan doen
Het is de moeite waard, echt een leuke stad.

Studeer ze. Ik zit nog de hele dag op mijn werk.
pi_80218764
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:08 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk voor werk? Werk je in een mediatheek of een UB of zo?
Bieb van een hogeschool
  maandag 12 april 2010 @ 11:14:53 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218791
Een vriendin van mij heeft een jaar in Maastricht gewoond, en ik heb nu wel spijt dat ik niet vaker daarheen ben geweest want het is echt een mooie oude stad Wel minder leuk uitgaan dan hier vond ik, maar als je er langer zit vind je vast een leuke stamkroeg. Oh en je zit dicht bij allerlei andere grote steden natuurlijk!

Maarja Groningen-Maastricht doe je niet voor 1 dagje, dus moet je meteen een weekendje logeren regelen, en dat lukte vaak niet
pi_80218860
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
PF, neon en bodycon jurkjes zijn ook heel erg nineties

Google anders nog even op 2 unlimited, de spice girls, en vogue, etc etc... genoeg inspiratie en wat opvallender dan 90210 waarschijnlijk
dit?
pi_80218936
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, wat kunnen koffiebonen toch verschillen! Heb mezelf een halve hartverzakking bezorgd met mn kopje cappuccino!!! Had nieuwe bonen gekregen voor mn afstuderen, dus gisteren maar eens gemaald, maar ze zijn dus nogal wat pittiger dan de vorige lading Tijd voor een beetje extra melk!
Jij moet eens met mijn vader babbelen !!
  maandag 12 april 2010 @ 11:19:32 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218953
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef P.F het volgende:

[..]

dit?
Ja, en dan met blokhakken / plateaugympen, een kuif en neonsieraden
Oh en vergeet de nineties makeup niet, hoe dat was weet ik niet precies, maar dat is vast ook te googlen!
  maandag 12 april 2010 @ 11:19:58 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80218964
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij moet eens met mijn vader babbelen !!
Zet die ook lekkere koffie?
pi_80218991
Hmmmmm, jaren 90:

Gabbers
Grunge
blote buik truitjes
plateauzolen

Ik zou het pakje van Geri proberen te scoren als ik jou was!!

pi_80219003
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Scheelt weer een beetje in de belasting voor je lichaam, je kunt je krachten wel goed gebruiken nu. Heb jij je stollingswaarden eigenlijk wel eens gechecked? Als die niet goed zijn, blijf je ook langer bloeden dan wenselijk. Kan door een arts gedaan worden, maar eigenlijk is het een heel simpele test, druppel bloed op een plaatje smeren en kijken hoe snel 'ie stolt. De schaal is geloof ik tot 300 en dat zijn seconden tot stollen. Onder de 120 is geloof ik normaal, maar er lopen studenten geneeskunde rond die daar veel meer verstand van hebben dan ik. En echt weten waarover ze het hebben.
Ehhh... mag dat ook bij de huisarts?
  maandag 12 april 2010 @ 11:22:25 #198
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80219057
quote:

Dat is wel heel ironisch, inderdaad.
pi_80219068
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Zet die ook lekkere koffie?
Hij brandt zijn bonen zelf, hij heeft 20 soorten ongebrande bonen, in dit soort zakken:

En ja ik drink regelmatig een kopje kopi luwak

En dan gaat het een X aantal minuten in dit ding, hangt van de soort af..

pi_80219096
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, jaren 90:

Gabbers
Grunge
blote buik truitjes
plateauzolen

Ik zou het pakje van Geri proberen te scoren als ik jou was!!

[ afbeelding ]
ge-ni-aal!! Die doet ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')