SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Maastricht is heel leuk! Ik mis het best wel!quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
Maastricht is leuk! Ik wil er ook weer eens heen, jammer dat het treinkaartje zo duur is.
O wauwquote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij brandt zijn bonen zelf, hij heeft 20 soorten ongebrande bonen, in dit soort zakken:
[ afbeelding ]
En ja ik drink regelmatig een kopje kopi luwak
En dan gaat het een X aantal minuten in dit ding, hangt van de soort af..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige trouwens...Dat is mij nog nooit gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was de het-is-nog-niet-uit-maar-misschien-wel-bijna-uit sex met de Duutser heel erg fijn!
De gelukkig-zijn-we-weer-heel-gelukkig-met-elkaar-seks trouwens ook!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik was idd wel elke keer de gedumpte partij ja.quote:Op maandag 12 april 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook wel eens geprobeerd, maar hij wist zelf ook wel dat m dat niet ging worden. Ik had het namelijk ook uitgemaakt en dat was al niet de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ken je die uitdrukking niet? Why buy the cow if you can get the milk for free. Daar waarschuwen ze meisje mee in Amerika en zulksquote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Syrena: de koe?Die had ik nog nooit gehoord!
Verder kan ik er niet over meepraten, ik kom steeds weer terug bij hetzelfde vriendje.
Ik was toen 54 kilo bij 1.68quote:Op maandag 12 april 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik durfde nooit naveltruitjesheb nooit een buik gehad die daar plat genoeg voor was, en ik was te besodemieterd om buikspieroefeningen te doen
Plus mn moeder had me voor gek verklaard en dat deed me toen ook nog wel veel.
Hij heeft er twee.. Eentje van Vibiemmemaar dan een ouderequote:Op maandag 12 april 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O wauwdie heeft het echt goed voor elkaar!
Dan heeft hij vast ook een espresso-apparaat waar ik alleen maar van kan dromenEcht, als ik eenmaal geld verdien en heb gespaard, dan komt er hier ook een mooie espressomachine
Anytime, Mousymuis!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Bedankt Co, nu draai ik de spice girls
Swing it shake it move it make it
* Jaloers is....quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft er twee.. Eentje van Vibiemmemaar dan een oudere
[ afbeelding ]
En eentje voor professioneel gebruik, gekocht voor 250 euro! Voor in de tuin..
Niet exact deze, wel zo groot
[ afbeelding ]
Je mag wel een keer koffie komen drinken hoor, hij verveelt sowieso al mijn bezoek met enorme rondleidingen en verhalen over zijn koffiequote:
Yep, dat droeg ik dus.quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
Later vooral te wijde leren jassen, zwarte truitjes, zwarte spijkerbroeken en zwarte laarzen.
Mijn jurkje was uit de sale van hm.comquote:Op maandag 12 april 2010 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Syrena, dat heb ik niet meegemaakt. Wel met een scharrel maar daar heb ik nooit iets mee gehad.
Ik zoek een mooi jurkje voor een bruiloft, heeft iemand tips? Niet al te duur graag aub
Ik wil wel echt een chic jurkje, moet wel speciaal zijn. Online bestel ik liever niet, ik wil gewoon passen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn jurkje was uit de sale van hm.com
Ohja, en verder uit de categorie webshops: asos, topshop en newlook zijn ook leuk en bezorgen in Nederland!
quote:
Oh ja dat is ook zo! Jij bent hét voorbeeld natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
VakantieliefdesSoms pakt het wel goed uit Merel (sprak zij uit ervaring). Als hij echt leuk is moet je er gewoon voor gaan. Helemaal als hij vier jaar jonger is
![]()
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Merel het volgende:
En hoeveel moeite ga je nou doen voor iemand van wie je eigenlijk niks weet?
quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.
Kan ik wel gaan kijken...quote:
Hoeveel moeite is het om 'em het adres van een camping in de buurt te geven met een datum erbij?quote:Op maandag 12 april 2010 13:13 schreef Merel het volgende:
En hoeveel moeite ga je nou doen voor iemand van wie je eigenlijk niks weet?
Bruiloften zijn juist de gelegenheden om zelf ook iets leuks aan te trekken. Bruid moet er zelf maar voor zorgen dat ze er leuker uitziet dan de rest.quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef P.F het volgende:
Ik vind ze wel heel bruidsjurkerig voor een bruiloft!
Ohja, dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je kunt eens beginnen met mailen en MSNnen om hem beter te leren kennen.
Ik heb zo af en toe een briljant moment.quote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat is niet eens zo'n slecht idee
Steps? Jurkjes voor een euro of 90.quote:Op maandag 12 april 2010 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel echt een chic jurkje, moet wel speciaal zijn. Online bestel ik liever niet, ik wil gewoon passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |