misschien eens even een dokter opzoeken?quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede nieuws is dat ik geweldig afval. Het slechte nieuws is dat ik sinds woensdagochtend al drie kilo kwijt ben en dat ik vlekken zie
Nou ja, ik kijk het nog even twee dagen aan - ik ben het hele weekend de deur uitgeweest en heb alleen maar zooi gegeten, dus ik veronderstel dat dat niet echt helpt om mijn spijsvertering weer in het gareel te krijgen. Nu eerst twee dagen weinig doch gezond eten en kijken of mijn ingewanden het weer oppikken.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien eens even een dokter opzoeken?
Cola en chips! Suiker + zout.quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
CF, nu mag je cola. Zit suiker in en zout, dus voldoet aan de voorwaarden voor iets wat je mag drinken om vocht binnen te houden. Water met zout en suiker is natuurlijk ook ok.
Ik heb gister een halve zak chips gegeten, nota bene!quote:
En het kalmeert de maag ook nog dacht ik? Of is dat alleen in specifieke gevallen van maagpijn?quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
CF, nu mag je cola. Zit suiker in en zout, dus voldoet aan de voorwaarden voor iets wat je mag drinken om vocht binnen te houden. Water met zout en suiker is natuurlijk ook ok.
Te duk om te eten maar niet om te rpm-en? Pas iig je voeding aan op je beweging. Dat jouw hongergevoel het niet snapt moet niet het probleem van je lichaam worden.quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk..
O: banaan
T: -
L: 3 boterhammen; pindakaas, halvajam, appelstroop
T: appel
D: maaltijdsalade
S: RPM
Ik ga denk ik maar voor de happy face look jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Ewelina het volgende:
PF, 't is dat je het zelf zegt maar echt flatterend vind ik de laatste look niet. Kun je niet gewoon je haar in een soort wafelijzer doen zodat je van die kleine zig-zag krullen krijgt (sorry, ik kan het nu even niet beter omschrijven).
En inderdaad, dat spice pakje met de britse vlag van Geri. Met plateauzolen. Ik heb er ook nog ooit op gelopen
Arme haartjes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef loveli het volgende:
Touperen, haarlak, touperen, haarlak. Je kunt het!!!!
Die vond ik tijdens mijn google-poging!!!quote:Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef Syrena het volgende:
Nee Pief, kuif opzij! Zo:
[ afbeelding ]
Maar dan hoger, deze was een bescheiden eerste poging.
Kan prima met een blender, maar dan moet je het misschien een klein beetje af laten koelen, eerst. Ik zou zeggen: uitje fruiten in wat olie, beetje knoflook erbij, evt een gedroogd chilipepertje, als dat zacht is, roosjes broccoli erbij en genoeg bouillon om de broccoli net onder water te zetten. Koken tot de broccoli zacht is, pureren. Evt creme fraiche of roomkaas erdoor, op smaak maken met peper en zout, desgewenst serveren met bijvoorbeeld spekjes, zelfgemaakte croutons, of stukjes kip (hè co!).quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi Nouk! Welkom en succes. Heb je een streefgewicht waar je naartoe wilt of ga je gewoon voor een paar kilo's?
Broccolisoep is behoorlijk simpel toch? Kan het ook zonder staafmixer? Ik heb alleen een blender maar dat gaat misschien lastig. Iemand een simpel en snel recept?
Ik weet, wantquote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nouk, het lijkt me zo op het eerste gezicht behoorlijk weinig!
Ik weet dus niet zo goed hoe het op te vullen, zonder me schuldig te voelen. Alhoewel, ik weet wel hoe ik het op moet vullen, maar niet hoe ik me niet 'schuldig' kan(hoef te) voelen daarom.quote:Het probleem is een beetje, het kan niet 'normaal'. Heb al vrij snel 'paniek' omdat het teveel zou zijn. Helemaal als ik met afvallen bezig ben. Als ik daar mee bezig ben is de paniek minder, maar eet ik ook vaak teveel.
Nee te druk om mee te posten over kuiven etc.quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Te duk om te eten maar niet om te rpm-en? Pas iig je voeding aan op je beweging. Dat jouw hongergevoel het niet snapt moet niet het probleem van je lichaam worden.
Een vriendin van mij heeft al eens een plan voor mij gemaakt (is diëtiste). Heb er wel aan gedacht dat er weer bij te pakken, dus dat ga ik ook maar doen!quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Ewelina het volgende:
Welkom! Is het niet een idee om naar een dietist te gaan Nouk?
nouk: ik heb therapie voor mensen met obesitas en eetstoornissen, en het aller-ALLER-allerbelangrijkste is dat je een basisvoedign hebt die je eet - en waar je niet van afwijkt, ook als je wat geznoept hebt. dus nooit gaan compenseren of lijnen, etc.quote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet, want
[..]
Ik weet dus niet zo goed hoe het op te vullen, zonder me schuldig te voelen. Alhoewel, ik weet wel hoe ik het op moet vullen, maar niet hoe ik me niet 'schuldig' kan(hoef te) voelen daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |