ah, ja njord, die zijn stom. asopos is veul leuker... beetje hangen op dat je een subvereniging van t corps bent terwijl lidmaatschap allang openstaat voor niet-corpsleden...quote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef P.F het volgende:
@ kwak, joden roepen ze toch zelf..
Und, andere verenigingen riepen dat van die knorreno.a. laga en njord..
Vraag het hem?quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook in de trein. Er zit qua uiterlijk en gespreksstof duidelijk een schrijver op de bankjes naast me, maar wat ie geschreven heeft???
En ze gooiden met pollen gras op anderen terwijl die uit werden gemaakt voor knorren, how sadquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah, ja njord, die zijn stom. asopos is veul leuker... beetje hangen op dat je een subvereniging van t corps bent terwijl lidmaatschap allang openstaat voor niet-corpsleden...
Ooo leuk ik kwam er na lang staren laatst achter dat ik dat volgens mij naar Brusselman deed!quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook in de trein. Er zit qua uiterlijk en gespreksstof duidelijk een schrijver op de bankjes naast me, maar wat ie geschreven heeft???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brusselmans schrijft best geestige boeken btw, maar na een tijdje weet je het wel![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Almere dan echt weer verschrikkelijk!
Wat heeft op kamers gaan te maken met ambitie?quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook!
Volgens mij word je echt snel 'ambitieloos' in Almere. Hoezo op kamers? Ik ben sneller in Amsterdam met de trein dan mijn klasgenoten vanaf hun kamer! Bovendien is een kamer echt heel duurEn ik kan hier gratis eten en mijn moeder doet de was
Ik wil wel een huis, later, maar wel in Almere, anders vind ik het 't geld niet waard. Voor dat geld huur je hier in Almere een heel huis
!
Welkom hier! Wat eet je en waarom 2 soorten sport op 1 dag? Je moet tussendoor wel kunnen herstellen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:37 schreef cw2cu het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic en heb even een vraagje..
Ik wil net als iedereen afvallen. Het hoeft maar 5 kg te zijn, gewoon om mijn buik weg te werken.
Alleen nu wilt dat dus echt niet werken, ik ben al een hele tijd bezig en het wordt naar mijn idee niet echt minder.
Even een klein schema:
Sport:
Maandag: 30 minuten hardlopen, 1 uur fitness
Dinsdag: 1,5 uur willekeurige sport (krachtcircuit, conditie, spel enz), 1 uur fitness
woensdag: 30 minuten zwemmen
donderdag: 1,5 uur willekeurige sport (krachtcircuit, conditie, spel enz),
De ambitie om meer uit je leven te halen. Ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen maar ik noem alleen dezequote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat heeft op kamers gaan te maken met ambitie?(ja ik voel mij aangesproken
want ik ben met mn studie heel ambitieus, maar ga om bovenstaande reden voorlopig niet op kamers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |