quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Okee, dan openen we m niet zelfquote:
TS opent altijd een nieuwe hequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja jij PM'de om 09:36, het topic was om 09:35 al open
wijzig m ff dan!quote:
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das bullshit![]()
Persoon met de lapo opent een nieuwe
Maar we vinden je evengoed lief hebben we net beslotenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)
De klok in de kamer hangt nog op wintertijdquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens staat er:
"Vertrek Ingetje: 09:30", het is nu al 09:42
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)
Lees die zin ONDER VOORBEHOUD eens hardop...quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens staat er:
"Vertrek Ingetje: 09:30", het is nu al 09:42
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?![]()
Nou tis goed zo toch? Heb jullie OP gebruikt, en anders laat je deze gewoon sluiten en open je zelf een nieuwe
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we vinden je evengoed lief hebben we net besloten
Toffifees, Safari en Stringetjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?![]()
Nou tis goed zo toch? Heb jullie OP gebruikt, en anders laat je deze gewoon sluiten en open je zelf een nieuwe
Mogge!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees die zin ONDER VOORBEHOUD eens hardop...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Mogge!!!
Kom maar achterom als jullie er zijn, wel zo makkelijk.
DIE foto's staan ook niet in die photobucketquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM mij eens die login voor de foto's
Nou dan PM je me gewoon de foto'squote:Op zaterdag 10 april 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DIE foto's staan ook niet in die photobucket
Cat: Ik heb NOOIT sjaaltjes om heur!quote:
We gooien het in de groep!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan PM je me gewoon de foto's
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dan dat omcirkelde in de weerspiegeling van de ruit
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:54 schreef senesta het volgende:
TT aangepast![]()
Heel veel plezier vandaag dames
Dank je wel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:54 schreef senesta het volgende:
TT aangepast![]()
Heel veel plezier vandaag dames
Tot zo dan!quote:
Het wordt dus een uurtje laterquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze zijn net de straat uit, de TomTom wilde niet blijven plakken
Geheel in de lijn der verwachtingquote:
Volgens mij hield een van de twee niet van vis toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:07 schreef JJH het volgende:
Ze zijn dus onderweg? En lopen nu al uit? Lusten de dames zometeen een vissie? Ik ga nu eerst ff douchen en een koffieinfuus regelen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij hield een van de twee niet van vis toch?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat houdt van Zalm![]()
Tombo weet ik niet; wel van ranja, toffifee en borrelnoten![]()
Ik ga es ff bijkomen onder de douche en kijken of er nog strings op zolder hangen
Ach, ze lezen het straks vast wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:38 schreef nieslief het volgende:
Tombo was boos dat de zalm voor Cat was en de kaas voor Tombo dus tombo houdt ook wel van vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lekker meelezen, en als je wat kwijt wilt, laat je de beeb maar ff typen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik post niet, maar lees wel ff mee
Tombo mag ook best een beetje zalm hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:38 schreef nieslief het volgende:
Tombo was boos dat de zalm voor Cat was en de kaas voor Tombo dus tombo houdt ook wel van vis
twee maal vis graag.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij hield een van de twee niet van vis toch?
Caramel/dadeltaartquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
Rond twaalf uur zijn de dames aangekomen, eerste kopje koffie/thee zit er nu in, samen met een puntje caramel/dadeltaart.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
Rond twaalf uur zijn de dames aangekomen, eerste kopje koffie/thee zit er nu in, samen met een puntje caramel/dadeltaart.
Die moet ik ook nog hebben iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees weer mee
Oh en ik las iets over een inlog voor foto's?
Me too!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben idd![]()
Tomboooooo! Doe es laptopperen
De hondjes en poesjes ook verwend dus?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:02 schreef Pagan het volgende:
En de dames gaan weer rijden, richting JJH. De honden lopen nu het hele huis na te snuffelen voor nog meer lekkere beefstrips.
De doggies lieten zich lief op de foto zetten, van de katten was alleen Jamie in beeld te krijgen, Massimo heb ik van boven gehaald, die wist niet hoe snel hij de benen weer moest nemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De hondjes en poesjes ook verwend dus?![]()
En zijn er leuke foto's gemaakt?
Hier zijn de poessies helemaal moe van het bezoek; alles ligt in coma
Lekkerbekjequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg net sms!
Vis is binnen, 3x lekkerbekje, en da kat zat net al op het aanrecht omdat ik de keukendeur niet helemaal dichtgedaan had, ik was er op tijd bij.![]()
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie allemaal met je zelfgebakken dingen.
DIe vis heb ik heul niet zelf gebakken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie allemaal met je zelfgebakken dingen.
Ik zal het vragen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
JeeJeeHaa, als ze bij je zijn, vraag ze dan ff of ze de inloggegevens PMen naar mij als je wilt
Die twee dames komen 3 kilo elk aan in deze twee dagen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uit
Als die visboer ze naar je toe gooit heb je ze iig. wel zelf gevangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
DIe vis heb ik heul niet zelf gebakken.
[..]
Ik zal het vragen.
Whihoeeeewieeeeetralalaaaaaaquote:
Ik kan dat nieeeet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uit
Cat: "lekker! Bekken!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg net sms!
Vis is binnen, 3x lekkerbekje, en da kat zat net al op het aanrecht omdat ik de keukendeur niet helemaal dichtgedaan had, ik was er op tijd bij.![]()
Inmiddels knallen jullie met 180 over de A28?quote:
Jij gunt mij mijn verantwoordelijkheden niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whihoeeeewieeeeetralalaaaaaa![]()
Mag ik dan ook den inlogh?
Dan is Groningen Zwolle maar 40 minutenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inmiddels knallen jullie met 180 over de A28?
Wil je die dan meenemen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
Wij houden ons aan de snelheid... ongeveer dan, Cat rijdt 130/140 (we hebben al 1 minuut tijdwinst)
Batterij van den Laptopf ist bijna opf...
JJH, heb je een stopcontact voor ons straks?
Pas maar op, ze jatten alles wat los en vast zitquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pas maar op, ze jatten alles wat los en vast zit![]()
Geintjuuuh![]()
Ik kruip ff bij Tom en Melvin die het bed liggen onder te haren.
Vannacht komt er dus een kleuter uit bed met een kattenvachtje aan
Ssst! Straks zul je zien dat ik ook moet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
'k Zal dat hardloopschema voor je opzoeken, Cat.
ranjaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat voor drinken vinden de wiev'n lekker?
-WJ
Er komen zo foto's van bij Ingquote:
Liggen al klaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
* mental note: Bij Nieslief dingen DTH meenemen *
Goed ingeschatquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
* mental note: voorraadkast nakijken misschien moet ik pasta bijkopen want de dames komen vast pas rond 5 uur aan......
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
Foto's van bij Ingetje:
Hai! Ik ben Droopy
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Luna
[ afbeelding ]
Melvin
[ afbeelding ]
Baileys
[ afbeelding ]
Klompensloffen
[ afbeelding ]
Toffifeeen Maoams
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat staat m'n Droebeltje er schattig opquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
Foto's van bij Ingetje:
Hai! Ik ben Droopy
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Luna
[ afbeelding ]
Melvin
[ afbeelding ]
Baileys
[ afbeelding ]
Klompensloffen
[ afbeelding ]
Toffifeeen Maoams
![]()
[ afbeelding ]
Ze is ook schattigquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat staat m'n Droebeltje er schattig op![]()
Alle foto's zijn leuk trouwens; nou ja....bijna alle![]()
quote:Gedraagt Cat zich een beetje, of is ze wat euhm...krols?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is ook schattig
[..]Ik heb geen idee, ik zit al een half uur in de auto met mn mobiele internet
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
Nieslief, we gaan hier NU weg!
Tot over 5 kwartier...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:14 schreef nieslief het volgende:
Is goed hoor. Ik zie jullie wel rond 5 uur.
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overijssel andere tijdszone jeweets
Je had een tweede stuk taart kunnen krijgen (of iets anders)quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:Ik rammel zo erg dat Geer er bang van wordt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Pagan en Strega foto's:
Bullie:
[ afbeelding ]
Tashi:
[ afbeelding ]
Othello:
[ afbeelding ]
Kundun:
[ afbeelding ]
James:
[ afbeelding ]
Massimo:
[ afbeelding ]
Ik doe het binnenkort even!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Cat en Tombo, ik weet dat jullie het niet waarderen als er hier niet tour-verhaaltjes komen te staan, maar ehm.....![]()
Elies? Ik weet dat je hier meeleest (duh).
Heb je inmiddels al een nieuwe adoptiehond van DTH toegewezen gekregen?
Zo ja, welke? Dan gooi ik dat ff in het topic.
BEEEEEB!!!!! TIEPEN!!!!!!
Jij wat betreft geografie niet zo goed zijnquote:
Volgens mij welquote:
Niet gaan snaaien he?quote:
Tegen Heerenveen of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:47 schreef nieslief het volgende:
Pfffffrt wij hebben FC Twente......
en ze zijn weer vertrokken. De wedstrijd begint dus wij eten bij de tv.
quote:
quote:
moest lachenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en over hoeveel weken duurt het dan voor ze bevalt?![]()
een nest krukjes
quote:
En daar ging m'n drinken.........quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een nest krukjes
Vijf, maar drie of eigenlijk vier houden niet van bezoek.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Strega en Pagan, wat hebben jullie toch een geweldige roedel hondenEn nog 2 mooie katten
![]()
Nee, ze dee het veilig, ze heeft een tafelkleed gebruikt!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een nest krukjes
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Vijf, maar drie of eigenlijk vier houden niet van bezoek.
Kijk maar naar de foto van Massimo
De dames waren nog niet weg of broer en zus, Pogo en Daatje, komen onschuldig schaamteloos, aanlopen![]()
Ja, die twee GROTE POEZEN van jou, zijn fotogeniek!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef nokwanda het volgende:
Trouwens, Tombo, dat is wel een heel mooie foto van Donna!
Waren de broodjes van DM niet lekker?quote:
Ja, en dan straks klagen dat het onze schuld is dat ze kiloooooooos zijn aangekomen.quote:
Vergeet de soep niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waren de broodjes van DM niet lekker?
De soepkommen moesten we sowieso.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Vergeet de soep niet!
Ze waren nog speciaal soepkommen kopen!
Zijn ze d'r nog??quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De soepkommen moesten we sowieso.
Was jij het laatste adres van de tour?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze zijn net weg.
En Jip deed alsof die helemaal niet lief is en blies naar Cat. Maar daarna kwam ie wel sorry zeggen.![]()
En Tombola kreeg neuskusjes.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Was jij het laatste adres van de tour?
quote:
als ze niet meer leven, dan hoef je ze toch niet op te sluitenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ik heb ze in m'n kelder opgesloten.
Nee, maar wel voor vampiers. Al die vampierseries ook de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
als ze niet meer leven, dan hoef je ze toch niet op te sluiten
of ben je bang voor zombies?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De soepkommen moesten we sowieso.
Heul nietquote:
Jip was net met z'n balletjes aan 't spelen stiekem. Toen we keken trok hij echt zo'n hoofd van ah nee.. stomme balletjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
We zijn om 21.20 (ongeveer) bij DM weggegaan, en ik ben op in de trein gestapt. Zal zo de foto's verder uppen
En we zijn fysiek moeMaar sociaal minder uitgeteld dan we hadden verwacht...
En Cat is er achter dat ik "nog enger ben dan ze al wist"
quote:
Wat een trut zeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
We zijn om 21.20 (ongeveer) bij DM weggegaan, en ik ben op in de trein gestapt. Zal zo de foto's verder uppen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
Hé hé ik snappum ook eindelijk, jullie hadden balletjes meequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip was net met z'n balletjes aan 't spelen stiekem. Toen we keken trok hij echt zo'n hoofd van ah nee.. stomme balletjes.![]()
Ik was er heeeeeelemaal niet mee aan 't spelen hoor.
Ja!quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja ECHT.
Er kan ook cornflakes met melk in. Ze zijn heel mooi.
Dat zei ze gister alquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel leuk geweest?
Enne wat was dat nu met foto-inlog?
Cat, altijd zo tactisch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Ik had er een met 'hugs en kisses', en Cat een met haar blauwe autootje
[..]
Dat zei ze gister alen toen moesten we dus nog een hele dag samen op pad
Gotta love herquote:
Wij ook!!!! En Jip is liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond het ook heel gezellig.![]()
En Jip ook wel, stiekem.
Doe dat maar in de zomer dan is BBqen hier ook goedquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL leukEn gezellig
We gaan zeker nog een keer een Rotterdam-en-omstreken-meet doen
En de inlog komt als alles in de photobucket staat
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe dat maar in de zomer dan is BBqen hier ook goed
Waarom zit Jip niet mijn stoel kopjes te geven?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Waarom zit Jip nu Cat's stoel kopjes te geven?
Omdat jij al neuskusjes van 'm gehad hebt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zit Jip niet mijn stoel kopjes te geven?
oh jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat jij al neuskusjes van 'm gehad hebt.
Ik heb de foto van de mininiesjes gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:48 schreef nieslief het volgende:![]()
Muis stond net alweeeeeeeer naar een dichte deur te 'janken'. Hij verwacht weer bezoek met snoepies.....
En stiekum wou hij al met Tombo mee. Dat was nog een heel gedoe om die weer binnen te krijgen.
Nou!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben jij ook zo benieuwd of ze het gehaald hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou!
Ik lig hier onder mijn dekentje met een kat in het tentje en twee op de bank, maar ik moet van Tombo nog foto´s maken, dus dan moet ik eruit.
Eng mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jip.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond Tombo lief.en Cat ook.
En Jip zit nu al een hele tijd je stoel te knuffelen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*gaat camera en spul zoeken*
Waar blijft die beloofde inlog, hmmmm?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eliesje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Goed om te zien dat jullie weer veilig thuis zijn
(ik ga ervan uit dat Tombo ondertussen ook aangeland is)
Het was een schattig blaasje. Ik vind hem er niet minder lief om.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij schrok ie d'r zelf van dat ie naar je blies.
Dat doettie goed!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef DanseMacabre het volgende:
En WJ heeft nog snel even alle broodjes opgesnaaid.
Diewazzalop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was een schattig blaasje. Ik vind hem er niet minder lief om.![]()
[..]
Dat doettie goed!![]()
Heeft hij ook nog wat soep uit jullie mooie soepkommen gelepeld?
Dat!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
En het was leukleukleuk en iedereen was zo lief en gastvrij en ieder huis had één huishoerbeest, behalve DM residence, want Jip is daar te bescheiden voor.![]()
Kamelen FTW!quote:En we hebben nauwelijks koeien gezien in het noorden, wel veel schapen en veel grasland en zelfs kamelen. En een paar auto/ongelukken aan de andere kant van de vangrails.
Mn imago, wat doe je!quote:En Tombo reed down memory lane. Ze heeft schatjes gehad in verschillende stadjes op de route.![]()
quote:Samen hebben we 860 kilometer gereden!Eer ik thuis was stond er 970 op de teller.
NU!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Goed om te zien dat jullie weer veilig thuis zijn
(ik ga ervan uit dat Tombo ondertussen ook aangeland is)
EERST FOTO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Waaaay ahead of you.quote:
Dat komt omdat Cat heel lekker ruikt (Sttttt. ze had een heleboel Lush gebruikt). (Voor JJH)quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie kletsen wel veel.![]()
Da's leuk.![]()
Waarom zit Jip nu Cat's stoel kopjes te geven?
Bijna duizend km!! Huldequote:
Scheltemaquote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Staat er nou schetema op dat tasje op het filmpje?
Zaten de maoams daarin?
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komenquote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Bijna duizend km!! Hulde![]()
![]()
![]()
Tashi loopt de hele dag al met z'n nieuwe touw door het huis te rammen!
Dat zou JIJ doen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komen
Voor de duidelijkheid: ik heb geen maoam gehad!quote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Staat er nou schetema op dat tasje op het filmpje?
Zaten de maoams daarin?
Nou, Tomtom die me een verkeerde route aangaf (want ik heb uiteraard keurig zijn aanwijzingen opgevolgdquote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komen
De zalm was niet goed genoeg he.quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb geen maoam gehad!![]()
Maar heb me bij DM wel lekker bediend van de filet americain. Met uitjes.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scheltema![]()
Dat is een boekhandel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat zijn nou eigenlijk moaoams??De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is met z'n rammelballetje aan 't spelen.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Bijna duizend km!! Hulde![]()
![]()
![]()
Tashi loopt de hele dag al met z'n nieuwe touw door het huis te rammen!
Ja, dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als jequote:
Ik heb ook zalm gehad!quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De zalm was niet goed genoeg he.Maar die was nog niet dood genoeg vond Jip.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pagan kwam erachter toen jullie al weg waren,quote:
Twee stukjes. WJ wil ook nog wat te vermoorden hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 00:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook zalm gehad!![]()
![]()
Heeft Jip de rest vermoord?
quote:Op zondag 11 april 2010 00:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan kwam erachter toen jullie al weg waren,
hij had voor ieder van jullie een Groninger Koek, maar dat was ie vergeten
Het is toch wat met je mannen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Twee stukjes. WJ wil ook nog wat te vermoorden hebben.![]()
Daarna heeft ie het met smaak opgegeten, z'n balletjes gemept (en ze daarna een kopje gegeven). En nu slaaptie op m'n voet.
Nee, ze waren voor jullie thuis.quote:Op zondag 11 april 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voor onderweg was het niet nodig geweest, we zijn van het ene naar het andere buffet gereden.
Dan zit er niks anders op.....quote:Op zondag 11 april 2010 00:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ze waren voor jullie thuis.![]()
Zo stom...
Jaaa!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 00:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op.....![]()
Moeten we nog een keer langskomen!
Wat je zegt ben je....quote:
Maar wel lekkerrrrrquote:
Morgen foto's!quote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen foto's?![]()
En fijn dat jullie beide weer lekker thuis zijn bij de eigen beestjes!
Het was gezellig
Gelukkig, was niet best als het anders om was.quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgen foto's!![]()
Bij jullie was fijn maar thuis is nu stiekum nog fijner.Knuffen met eigen beestjes FTW!
Maar gezellig was het!
Deze ook!quote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef Cat22 het volgende:
Dit wilde wief gaat kijken of haar bed er nog staat. Truste!
quote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik rammelde deze afgelopen 2 dagen vreselijkHeuj, die kat ken ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn filet met pesto was niet goed genoeg?quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Jij had filet met gyroskruiden...quote:Op zondag 11 april 2010 06:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Heuj, die kat ken ik!
[..]
Mijn filet met pesto was niet goed genoeg?
quote:Op zondag 11 april 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Foto's van Geer van JJH:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op zondag 11 april 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een leukerd is Geer, die kleurenEn die naam ook!
!
quote:Op zondag 11 april 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Maar we moesten wel moeite doen voor een goede portretfoto hoor!
(lees: omkopen met vis)
nou, dat viel mooi tegen...quote:Op zondag 11 april 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!Hij ziet eruit alsof hij als een waar tap maddel even voorbij de cam komt voor kiekjes
quote:Op zondag 11 april 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, dat viel mooi tegen...
Een groot deel van de katten lag/zat/stond er heul mooi bij en als ik dan mn camera aanzette renden ze weg of draaiden hun hoofd weg
Echt heerlijk hoorquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt heerlijk hoor
En de honden van Pagan en Strega waren juist voorbeeldig als model
Othello kwam idd met zn kop op mijn schoot liggen om te slapenquote:Op zondag 11 april 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja geef ze ook ongelijk dat ze niet met de snoet op de foto willen![]()
Die honden met het koppie op schooten Bullie
quote:Op zondag 11 april 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
Oh, het topic is alweer bijna vol
Pisces, vind je het goed als (als ie vol is) ikzelf een nieuwe open? Dan kan ik de op etc erin zetten (en dan zet ik de foto's die de afgelopen dagen zijn verschoven in photobucket er opnieuw in, overzichtelijk bij elkaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Othello kwam idd met zn kop op mijn schoot liggen om te slapen![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Nieslief's beestjes:
Muis aan het poseren:
[ afbeelding ]
Lily genoot van de snoepjes:
[ afbeelding ]
Ze waren eigenlijk allemaal heel liefquote:Op zondag 11 april 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis d'r strakke mondjeEn jullie hebben de beestjes ook zo verwend met lekkers
Nou, Muis was zeer geinteresseerd in het lekkersquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, Muis was zeer geinteresseerd in het lekkers
Ik was bijna mn vingers kwijt
WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar is wel een heul mooie foto van.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, Muis was zeer geinteresseerd in het lekkers
Ik was bijna mn vingers kwijt
Muis ziet er ook uit als een slimme tante![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 10:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
Maar daar is wel een heul mooie foto van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |