quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Okee, dan openen we m niet zelfquote:
TS opent altijd een nieuwe hequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja jij PM'de om 09:36, het topic was om 09:35 al open
wijzig m ff dan!quote:
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das bullshit![]()
Persoon met de lapo opent een nieuwe
Maar we vinden je evengoed lief hebben we net beslotenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)
De klok in de kamer hangt nog op wintertijdquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens staat er:
"Vertrek Ingetje: 09:30", het is nu al 09:42
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet! Niet als het een topic zoals dit is hoor... Dan is namelijk TS een kleur enzo he, kan je de updates vinden (zie de topics van CC en de stiekeme straatkater)
Lees die zin ONDER VOORBEHOUD eens hardop...quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens staat er:
"Vertrek Ingetje: 09:30", het is nu al 09:42
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?![]()
Nou tis goed zo toch? Heb jullie OP gebruikt, en anders laat je deze gewoon sluiten en open je zelf een nieuwe
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we vinden je evengoed lief hebben we net besloten
Toffifees, Safari en Stringetjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De TS een kleur? Wat heeft Ingetje jullie gevoerd?![]()
Nou tis goed zo toch? Heb jullie OP gebruikt, en anders laat je deze gewoon sluiten en open je zelf een nieuwe
Mogge!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees die zin ONDER VOORBEHOUD eens hardop...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Mogge!!!
Kom maar achterom als jullie er zijn, wel zo makkelijk.
DIE foto's staan ook niet in die photobucketquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM mij eens die login voor de foto's
Nou dan PM je me gewoon de foto'squote:Op zaterdag 10 april 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DIE foto's staan ook niet in die photobucket
Cat: Ik heb NOOIT sjaaltjes om heur!quote:
We gooien het in de groep!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan PM je me gewoon de foto's
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dan dat omcirkelde in de weerspiegeling van de ruit
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:54 schreef senesta het volgende:
TT aangepast![]()
Heel veel plezier vandaag dames
Dank je wel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:54 schreef senesta het volgende:
TT aangepast![]()
Heel veel plezier vandaag dames
Tot zo dan!quote: